zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?quote:
Die posten hier.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat net even in POL te lezen maar post daar de Elite van FOK ofzo?
quote:
die zien geen problemen in het handelen van Kaagquote:
Sommige dingen vallen niet goed te praten, maarja iedereen heeft een ander moraal kompasquote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zien geen problemen in het handelen van Kaag
Ik vond het een beschamende en belachelijke vertoning.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zien geen problemen in het handelen van Kaag
dan ben je of D666 fan
of VVD fan
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit kan toch niet meer
allemaal gewoon![]()
![]()
ben gewoon een beetje boel klaar met de leugenaarsquote:Op donderdag 21 april 2022 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sommige dingen vallen niet goed te praten, maarja iedereen heeft een ander moraal kompas
En ze meende er geen zak van.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.
Excuses, en het is weer klaar.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje boel klaar met de leugenaars
dat zal het zijn
en vervolgens in de aanvalquote:Op donderdag 21 april 2022 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
'Sorry dit had niet zo mogen gebeuren, dit reken ik mezelf aan'.
Excuses, en het is weer klaar.
Dat beantwoordt ze in het volgende blokje.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
en vervolgens in de aanval
want dat de pers mevrouw Kaag durft aan te vallen
het tuig hoe durven ze
neequote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze aftreedt.
Dat is het enige wat haar boeit.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ze aftreedt.
toch maar een politieke partij beginnenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het enige wat haar boeit.
Landelijk gezien toch ZÉKER wel een stuk of 4 - 5 personen, gok ik?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
Is er nog iemand die in onze huidige kabinet geloofd?
Wel dat die man een hopeloze strijd lijkt te voeren...quote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omtzigt is het begin van de verandering
Ja dat is toch nog vroegquote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Het klokje rechtsonder zegt al 19:02 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |