Die niet allang geregeld hebbenquote:
Hallo mevrouw de milfquote:
Hallo meneer de strandgangerquote:
3 keer achter elkaar minimaalquote:
quote:
Hoe is het ermee?quote:
Ik heb vanmorgen stukje gewandeld en lekker gezwommen, Nu even rust.quote:
Jammer van je auto. Ik heb nu pauze en heb even een lekker broodje gehaald.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen stukje gewandeld en lekker gezwommen, Nu even rust.
Vandaag gaat mijn autootje wegMag helaas niet meer rijden. Dus das wel effe jammer maar ja wandelen is altijd nog beter
! Verder ga ik rustig door.
Hoestie met jou eendje?![]()
Aah lekker. Geniet van je broodje!!quote:Op donderdag 21 april 2022 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer van je auto. Ik heb nu pauze en heb even een lekker broodje gehaald.
Ik wil dank je wel zeggen maar het is niet netjes om met volle mond te praten.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah lekker. Geniet van je broodje!!
Nee doe maar nietquote:Op donderdag 21 april 2022 13:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil dank je wel zeggen maar het is niet netjes om met volle mond te praten.
Ik ben netjes opgevoed.quote:
Dat je netjes bent opgevoed wil niet zeggen dat je het nu nog bentquote:Op donderdag 21 april 2022 13:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed.
Nu weer aan het werk.
Broodje kroket?quote:
Broodje kaas en een broodje hamquote:
Op elkaar doen en in het tosti apparaatquote:
Chanantquote:Op donderdag 21 april 2022 14:43 schreef Haags het volgende:
@:greysbones deze hele vertoning van Kaag, het is werkelijk waar te gênant
Doe vaak een hamburger tussen 2 broodjes in op het tosti apperaat, verbluffend. Is met 5 min gaar, beetje mayo eropquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op elkaar doen en in het tosti apparaat
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Doe vaak een hamburger tussen 2 broodjes in op het tosti apperaat, verbluffend. Is met 5 min gaar, beetje mayo erop
Deed vaak plak kaas ook erbij, toen wel mond verbrandquote:Op donderdag 21 april 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dan heb je toch helemaal geen ruimte voor al het andere spul dat op je broodje hamburger moet
Maar de tomaat, komkommer, augurk, gegrilde schijf ananas, gebakken ei, ui en sla gaat er niet allemaal in.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Deed vaak plak kaas ook erbij, toen wel mond verbrandmaar doop het dan in de ketchup en mayo. Gaat strak in het tosti apparaat.
Nee, vrees van nietquote:Op donderdag 21 april 2022 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar de tomaat, komkommer, augurk, gegrilde schijf ananas, gebakken ei, ui en sla gaat er niet allemaal in.
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, vrees van nietlus dat ook niet eens al die zooi erop
Ik heb geen tosti apparaat voor hande op het momentquote:Op donderdag 21 april 2022 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op elkaar doen en in het tosti apparaat
Dan even een minuut of tien op gaan zittenquote:Op donderdag 21 april 2022 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen tosti apparaat voor hande op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |