hij had ook Ronaquote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eindelijk van je blessure af. Dat was het toch? Of heb ik nu verkeerd.
Oh zo jaquote:
Ja de Schotse kant van mn familie is ook wel into die spirituele shit, beide tantes van me zijn ook reiki-masters enzoquote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohhhhh bijzonder zeg! Nice. Dat is een leuk cadeautje van je moeder.
Ehm. M'n laatste grote blessure wasn gebroken hand 2,5 jaar terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eindelijk van je blessure af. Dat was het toch? Of heb ik nu verkeerd.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef maily het volgende:
Doetie goed die ouwe hosselaar @:Superbadeendje
O geweldig, dat is wel next level reiki master. Maar ze helpen graag mensen neem ik aan als ze dat zijn?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja de Schotse kant van mn familie is ook wel into die spirituele shit, beide tantes van me zijn ook reiki-masters enzo
Ik zag vandaag nog een verreiker .... komt ook dichtbij hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo
Ik heb een eikel op een forum wiens collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb een collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een verreiker .... komt ook dichtbij hoor
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een eikel op een forum wiens collega die Reiki master is. Komt wel dichtbij zo.
Maar pinda's niet.quote:
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?quote:
Ja 1 van die tantes zei vaak dat ik een natuurlijke aanleg/gave heb voor reiki e.d. toen ze weleens overkwam voor vakantie, en ze gaf me vorig geld om de volledige cursus ervoor te volgen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O geweldig, dat is wel next level reiki master. Maar ze helpen graag mensen neem ik aan als ze dat zijn?
Maar leuk dat je soort van kan delen met je familie, spiritualiteit.
@Borrelnootje00quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?
#dtv
Geen drama aubquote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mag ik dan gekoppeld worden aan borrelnootje?
#dtv
Idd juiste mindset is echt belangrijk. Het moet ook niet te zwaar worden. Ik heb ook periodes dat ik denk van ik moet het allemaal teveel (om er mee bezig te zijn en gevoelsmatig voelt het dan heel zwaar en zo moet dat niet zijn).quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja 1 van die tantes zei vaak dat ik een natuurlijke aanleg/gave heb voor reiki e.d. toen ze weleens overkwam voor vakantie, en ze gaf me vorig geld om de volledige cursus ervoor te volgen.
Maar raakte in een nogal serieuze dip, dus heb het toen gecanceld, moet wel in de juiste mindset ervoor zitten.
Maar ben wel van plan om het ergens in dit jaar te gaan behalen, maar heb geen haast, doe het als het goed voelt om het te gaan doen .
ik bezorg geen dramaquote:
Precies dat ja! Jij snapt 'm !quote:Op donderdag 21 april 2022 19:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd juiste mindset is echt belangrijk. Het moet ook niet te zwaar worden. Ik heb ook periodes dat ik denk van ik moet het allemaal teveel (om er mee bezig te zijn en gevoelsmatig voelt het dan heel zwaar en zo moet dat niet zijn).
Weetje en idd heeft geen haast, je kan dat altijd oppakken of verdieping erin zoeken wanneer je voelt dat je het wilt.
Ja ik herken dat ook wel wat je net zegt, dus begrijp dat goedquote:Op donderdag 21 april 2022 19:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat ja! Jij snapt 'm !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |