maar ook Pieter is soms erg onberekenbaarquote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omzigt is het begin van de verandering
Ik vrees ook dat er niet zo snel verandering komt in de huidige gang van zakenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ze hadden er allemaal al lang niet meer mogen zitten
de hele toeslagen affaire / afghanistan debacle
ze hadden daarna nooit meer minister mogen worden
Idd. Maar dat duurt nog steeds voort.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel dat die man een hopeloze strijd lijkt te voeren...
Gelukkig heeft hij met het toeslagenaffaire wel resultaten bereikt.
Hangt af wat je wilde gaan doen. Netflixen? Ja, dan is het vroeg. Moet je nog eten? Dan is het aan de late kant.quote:
Da's toch standaard in de politiek?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook Pieter is soms erg onberekenbaar
ja hij kan zich keihard vastbijten in dingen en ze echt van tafel vegen
maar dan zomaar stemt hij weer mee met het clubje
hmm neequote:
Netflix zet ik zo op.. alleen weet ik nog niet wat ik ga kijkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hangt af wat je wilde gaan doen. Netflixen? Ja, dan is het vroeg. Moet je nog eten? Dan is het aan de late kant.
Better Call Saul is blijkbaar weer begonnen?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Netflix zet ik zo op.. alleen weet ik nog niet wat ik ga kijken
Mwa, heb best veel series die ik nog moet kijkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Better Call Saul is blijkbaar weer begonnen?
Die vinden mevrouw ToT en ik wel errug tof!
Nootjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Omzigt is het begin van de verandering
Toch krijg ik bij hem wel echt de indruk dat hij integer is en niet zo corrupt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ook Pieter is soms erg onberekenbaar
ja hij kan zich keihard vastbijten in dingen en ze echt van tafel vegen
maar dan zomaar stemt hij weer mee met het clubje
we shall seequote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch krijg ik bij hem wel echt de indruk dat hij integer is en niet zo corrupt.
Misschien heb ik het mis.
Ik overweeg om er nooit aan te beginnen.quote:
je wil geen 22.50 per maand betalen?quote:
Heb ik vanmorgen weer gedaan.quote:
Ik betaal 9 euro oid per maand. Gewoon HD kwaliteit, niet 4K.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wil geen 22.50 per maand betalen?
O, als ze dat gaan doen, dan haken heel veel mensen af. Mensen doen juist Netflix vooral ook om van die ellendige reclame af te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen weer gedaan.
Heb je meegekregen dat ze nu RECLAME er tussendoor willen gaan gooien?![]()
![]()
![]()
ze gaan naar 22.50 toch? had de dochter het overquote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik betaal 9 euro oid per maand. Gewoon HD kwaliteit, niet 4K.
Dat ook niet.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wil geen 22.50 per maand betalen?
Dat,en je mag je account niet meer delen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik vanmorgen weer gedaan.
Heb je meegekregen dat ze nu RECLAME er tussendoor willen gaan gooien?![]()
![]()
![]()
Ja 43 miljard verlies in 1 klap of zo, vandaar....quote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, als ze dat gaan doen, dan haken heel veel mensen af. Mensen doen juist Netflix vooral ook om van die ellendige reclame af te zijn.
Daar heb ik nog geen bericht van gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan naar 22.50 toch? had de dochter het over
wij hebben geen netflix(zelf)
dusquote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ook niet.
[..]
Dat,en je mag je account niet meer delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |