Waarom niet?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zou pas stront aan de knikker zijn. Zie het niet gebeuren
Als de Russen het Poetin regime omver werpen is dat alleen maar om het te vervangen door een nieuw regime dat geacht wordt de Russische traditie van aanvalsoorlogen, oorlogsmisdaden en genocide succesvol voort te zetten.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:19 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de dag dat ze een lus om de hals van vlademir putin hangen, net als bij saddam hoessein.
Ik mag toch hopen dat Nederland dan nieuwe PzH's aanschaft of krijgt.quote:
Een hoop ellende…😕quote:Op woensdag 20 april 2022 21:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat heeft de doodstraf van Saddam Hussein Irak gebracht?
Oké, het is me nu wel duidelijk: je bent uiterst extreem. Russen zijn volgens jou collectief een misdadig volk, ongeacht wat dan ook. Hoe minder er zijn, hoe beter. Ik vermoed nu op basis van bovenstaande dat je de optie "helemaal geen Russen" zelfs beter vindt.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als de Russen het Poetin regime omver werpen is dat alleen maar om het te vervangen door een nieuw regime dat geacht wordt de Russische traditie van aanvalsoorlogen, oorlogsmisdaden en genocide succesvol voort te zetten.
De enige reden voor de Russische bevolking om Poetin af te zetten is omdat men van mening is dat er onder zijn leiding niet voldoende Oekraïners verkracht en vermoord zijn en dat het te lang duurt voordat men met het uitroeien van de Polen en Baltische bevolking kan beginnen.
Nouja, dat maakt vakanties in Azië wel prettiger.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, het is me nu wel duidelijk: je bent uiterst extreem. Russen zijn volgens jou collectief een misdadig volk, ongeacht wat dan ook. Hoe minder er zijn, hoe beter. Ik vermoed nu op basis van bovenstaande dat je de optie "helemaal geen Russen" zelfs beter vindt.
En het kost een maand of twee opleiding... Daarbij, we hebben zelf amper van die dingen dus wat ga je nou doen met die paar?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik mag toch hopen dat Nederland dan nieuwe PzH's aanschaft of krijgt.
Nee hoor, ik denk dat Rusland in militair en economisch opzicht al redelijk ongevaarlijk is wanneer het land een inwonertal vergelijkbaar met bijv. Duitsland - rond de tachtig miljoen inwoners - heeft.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, het is me nu wel duidelijk: je bent uiterst extreem. Russen zijn volgens jou collectief een misdadig volk, ongeacht wat dan ook. Hoe minder er zijn, hoe beter. Ik vermoed nu op basis van bovenstaande dat je de optie "helemaal geen Russen" zelfs beter vindt.
Maar veel vrouwen zijn liever kinderloos dan een alleenstaande ouder vanaf het begin.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je maakt 1 klein rekenfoutje: je hebt niet zoveel mannen nodig voor nageslacht, in een ren met 20 kippen is 1 haan genoeg, op een kudde van 40 koeien houden boeren hooguit 3 stieren in leven.
En dan heb je ook nog de kunstmatige inseminatie.
Je DDDDDDraaft een beetje door.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat Rusland in militair en economisch opzicht al redelijk ongevaarlijk is wanneer het land een inwonertal vergelijkbaar met bijv. Duitsland - rond de tachtig miljoen inwoners - heeft.
En ik denk inderdaad dat Russen collectief een volk zijn die niet bepaald het beste voor hebben met niet-Russen, het land is in vrijwel alle opzichten de opvolger van het Derde Rijk.
Tja, als Putin zo ver wenst te gaan...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat klopt, omdat er dan nog weinig mensen over zijn na de nucleaire aanvallen over en weer die daarop volgen.
Ja, wat dan?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, als Putin zo ver wenst te gaan...
Nee hoor, het bewijs voor hun stelselmatig misdadige gedrag wordt al jarenlang door de Russen zelf geleverd.quote:
Dan hebben we Armageddon. Maar het is Putins keuze.quote:
Jaja nou weten we het welquote:Op woensdag 20 april 2022 22:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, het bewijs voor hun stelselmatig misdadige gedrag wordt al jarenlang door de Russen zelf geleverd.
Wat maakt het in hemelsnaam uit wiens keuze het is?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan hebben we Armageddon. Maar het is Putins keuze.
Als we dat in het begin van de oorlog hadden gedaan waren die 2 maanden nu sl bijna omquote:Op woensdag 20 april 2022 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het kost een maand of twee opleiding... Daarbij, we hebben zelf amper van die dingen dus wat ga je nou doen met die paar?
Wat maakt het uit wie Ukraine binnenvalt? Wat maakt het uit wie er dreigt met WMD's?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat maakt het in hemelsnaam uit wiens keuze het is?
Als vrouwen in een collectief van 2 of meer, kinderen opvoeden, hebben ze dat probleem niet. Jij hangt conservatief vast aan het kerngezin. Maar een overheid met tekort aan bevruchtende mannen en voldoende vrouwen kan sturen. Het blijft een rekenfout, niet het aantal vruchtbare mannen, maar het aantal vruchtbare vrouwen is doorslaggevend voor bevolkingsvergroening. « Consider her ways », zonder mannen gaat het wel, zonder vrouwen ( ontdekte China) lukt het niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar veel vrouwen zijn liever kinderloos dan een alleenstaande ouder vanaf het begin.
De Russische bevolking neemt met zeg 1 miljoen per jaar af momenteel, een dergelijk collectief.. daar hebben Russische vrouwen nog weinig zin in en de overheid durft het wellicht niet aan wegens gebrek aan draagvlak.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als vrouwen in een collectief van 2 of meer, kinderen opvoeden, hebben ze dat probleem niet. Jij hangt conservatief vast aan het kerngezin. Maar een overheid met tekort aan bevruchtende mannen en voldoende vrouwen kan sturen. Het blijft een rekenfout, niet het aantal vruchtbare mannen, maar het aantal vruchtbare vrouwen is doorslaggevend voor bevolkingsvergroening. « Consider her ways », zonder mannen gaat het wel, zonder vrouwen ( ontdekte China) lukt het niet.
Wat een nietszeggend antwoord.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wie Ukraine binnenvalt? Wat maakt het uit wie er dreigt met WMD's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |