abonnement Unibet Coolblue
pi_204504504
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is de schuld van USA, USA bad!!!
En dan een linkje geven van een van de grootste nieuws sites, van die zelfde gemene westerners.
Moet dat niet Russian today zijn?
Ik kijk naar 2 kanten.
Maar ik wens jullie veel geluk met al die Oekrainiers. :W (vraag me af wanneer de US er een paar honderdduizend zullen adopteren)
Lekker de staatsruif leeg eten en zodirekt mag het Westen miljarden storten naar dat corrupte kut land.
Maar ja... oorlogje veroorzaken, oorlogje betalen he. :W
pi_204504511
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Laten we hopen van niet.
Als je wapens blijft storten naar neo nazi's dan help je een aardig handje mee...
pi_204504649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:04 schreef ATuin-hek het volgende:

Laten we hopen van niet.
Toch ja ? hm

Doet me denken aan school, waar een grotere jongen een kleintje pest en klopt, en er een gevecht ontstaat.
Als schooljuf haal je de 2 partijen uit elkaar en probeer je te bemiddelen.
Je gaat het kleintje geen grotere stok geven om terug te slaan.
Dat eindigt niet goed.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 22 april 2022 @ 09:49:36 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204504840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Toch ja ? hm

Doet me denken aan school, waar een grotere jongen een kleintje pest en klopt, en er een gevecht ontstaat.
Als schooljuf haal je de 2 partijen uit elkaar en probeer je te bemiddelen.
Je gaat het kleintje geen grotere stok geven om terug te slaan.
Dat eindigt niet goed.
En hoe stel je voor in dit geval de partijen uit elkaar te halen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204504988
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:49 schreef ATuin-hek het volgende:

En hoe stel je voor in dit geval de partijen uit elkaar te halen?
Alle 3 partijen aan onderhandelingstafel zitten, écht luisteren naar elkaar, allen (serieus) water bij de wijn doen, overeenkomst sluiten

En dan terug naar de vijandelijke opstelling zoals voorheen zeker :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 22 april 2022 @ 10:11:09 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204504998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alle 3 partijen aan onderhandelingstafel zitten, écht luisteren naar elkaar, allen (serieus) water bij de wijn doen, overeenkomst sluiten

En dan terug naar de vijandelijke opstelling zoals voorheen zeker :')
En hoe wil je dat voor mekaar krijgen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 10:12:37 #207
5428 crew  miss_sly
pi_204505010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alle 3 partijen aan onderhandelingstafel zitten, écht luisteren naar elkaar, allen (serieus) water bij de wijn doen, overeenkomst sluiten

En dan terug naar de vijandelijke opstelling zoals voorheen zeker :')
3 partijen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204505144
Laatste nieuws dat Gonzalo Lira nog leeft. Hij werd opgepakt door de SBU maar laat geen details los. The Duran is op dit moment met hem in gesprek.


[ Bericht 38% gewijzigd door Nia op 22-04-2022 10:46:08 ]
pi_204505249
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:12 schreef miss_sly het volgende:

3 partijen?
Ja toch
Rusland - Oekraine - NAVO (het westen)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204505281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:11 schreef ATuin-hek het volgende:

En hoe wil je dat voor mekaar krijgen?
Als je continu wapens enz kan leveren, kan je ook wel de 2 andere partijen oproepen tot onderhandelingen.

Nogmaals het voorbeeld van de schooljuf en de 2 vechtende kinderen. Juf trekt ze uit elkaar en dwingt ze tot dialoog. Ze kan natuurlijk ook een stok pakken en mee beginnen kloppen. FF wat frustratie uitwerken ofzo.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 10:52:17 #211
5428 crew  miss_sly
pi_204505317
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja toch
Rusland - Oekraine - NAVO (het westen)
Waarbij NAVO/Westen dan de juf uit de metafoor is, bedoel je?
Ik dacht dat je drie strijdende partijen bedoelde, en dat zijn er maar twee. Eigenlijk maar één, en een verdedigende partij, maar dat is semantiek :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204505386
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarbij NAVO/Westen dan de juf uit de metafoor is, bedoel je?
:Y)
quote:
Ik dacht dat je drie strijdende partijen bedoelde, en dat zijn er maar twee. Eigenlijk maar één, en een verdedigende partij, maar dat is semantiek :P
Nou het gepeste kleine joch klopt ondertussen toch ook flink terug met de stok die het van de juf gekregen heeft.
En de juf staat ernaast en moedigt het kleinste joch aan.

Kan toch anders niet ?

En de dag dat we 3 strijdende partijen hebben ... zijn we de pineut :{
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:06:13 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204505410
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarbij NAVO/Westen dan de juf uit de metafoor is, bedoel je?
Ik dacht dat je drie strijdende partijen bedoelde, en dat zijn er maar twee. Eigenlijk maar één, en een verdedigende partij, maar dat is semantiek :P
Grappig is dat men voor dit gezeik de deur plat heeft gelopen bij Poetin, om te onderhandelen.

Maar nu zijn zij de boeman.

Omdat Rusland andermans grens overschrijdt..
Met de opmerking je interne structuur is niet op order sinds 2014
Waarop Oekraïne zegt jawel zijn we mee bezig bemoei je er niet mee.
Waarop Rusland dus weer aandringt los je shit op anders komen we order op zaken stellen wij willen weer zaken doen met jullie.
Oekraïne ja maar wij willen geen zaken doen met jou dus tyf op!
Rusland that's it ik overschrijdt jou grenzen omdat je niet naar mij luistert.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:07:51 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204505424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik kijk naar 2 kanten.
Maar ik wens jullie veel geluk met al die Oekrainiers. :W (vraag me af wanneer de US er een paar honderdduizend zullen adopteren)
Lekker de staatsruif leeg eten en zodirekt mag het Westen miljarden storten naar dat corrupte kut land.
Maar ja... oorlogje veroorzaken, oorlogje betalen he. :W
OKI.
Dus dat die naar Europa komen ..
Komt niet omdat buurland het land binnen viel?

Maar dat komt omdat de USA in 2014 .. of te wel 8 jaar geleden zich ergens mee bemoeit heeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:14:00 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204505478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Toch ja ? hm

Doet me denken aan school, waar een grotere jongen een kleintje pest en klopt, en er een gevecht ontstaat.
Als schooljuf haal je de 2 partijen uit elkaar en probeer je te bemiddelen.
Je gaat het kleintje geen grotere stok geven om terug te slaan.
Dat eindigt niet goed.
Klopt maar je wil toch niet dat het escaleerde?

Nu zeg je dat de NATO (bijvoorbeeld) zich er mee moet bemoeien.
Even voor jou duidelijkheid ze waren 8 jaar bezig om dat te voorkomen..
Maar the bully viel het kleine land binnen..

Wat doet de EU nu die haalt al die vluchtelingen binnen en ja men geeft men een grotere stok om terug te meppen.

Misschien kunnen ze jou naar Poetin sturen om hem lief te vragen te stoppen met pesten!

Ik denk alleen dat de bullrnbak pas stopt als die alles heeft van de gepeste en volledig slaafs heeft gemaakt en al zijn lunchgelf afstaat voor de komende jaren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204505524
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
OKI.
Dus dat die naar Europa komen ..
Komt niet omdat buurland het land binnen viel?

Maar dat komt omdat de USA in 2014 .. of te wel 8 jaar geleden zich ergens mee bemoeit heeft.
Dit is begonnen in 2014 ja.
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:36:22 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204505655
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als je continu wapens enz kan leveren, kan je ook wel de 2 andere partijen oproepen tot onderhandelingen.
Oproepen is zat gedaan, en onderhandelingen hebben plaats gevonden. Tot nu toe zonder veel resultaat.

quote:
Nogmaals het voorbeeld van de schooljuf en de 2 vechtende kinderen. Juf trekt ze uit elkaar en dwingt ze tot dialoog. Ze kan natuurlijk ook een stok pakken en mee beginnen kloppen. FF wat frustratie uitwerken ofzo.
Nogmaals, hoe dan? In deze analogie klinkt dat toch wel erg als direct militair ingrijpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204505703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Oproepen is zat gedaan, en onderhandelingen hebben plaats gevonden. Tot nu toe zonder veel resultaat.
[..]
Nogmaals, hoe dan? In deze analogie klinkt dat toch wel erg als direct militair ingrijpen.
Als de schooljuf het kleine jochie dwingt om ook toegeving te doen om tot overeenkomst te komen, en het grotere joch een straf oplegt vanwege zijn gedrag ?
Maar als de juf het grotere joch al straf geeft en ondertussen tegen het kleine jochie blijft zeggen dat ie mag verder kloppen ...

Menig user hier zou het grotere joch in bedwang willen houden en de ganse speelplaats erop laten kloppen.
Terwijl het kleine jochie in zn vuistje lacht.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 12:00:58 #219
5428 crew  miss_sly
pi_204505819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:Y)
[..]
Nou het gepeste kleine joch klopt ondertussen toch ook flink terug met de stok die het van de juf gekregen heeft.
En de juf staat ernaast en moedigt het kleinste joch aan.

Kan toch anders niet ?

En de dag dat we 3 strijdende partijen hebben ... zijn we de pineut :{
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:02:19 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204505824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als de schooljuf het kleine jochie dwingt om ook toegeving te doen om tot overeenkomst te komen, en het grotere joch een straf oplegt vanwege zijn gedrag ?
Maar als de juf het grotere joch al straf geeft en ondertussen tegen het kleine jochie blijft zeggen dat ie mag verder kloppen ...

Menig user hier zou het grotere joch in bedwang willen houden en de ganse speelplaats erop laten kloppen.
Terwijl het kleine jochie in zn vuistje lacht.
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204505905
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
Sja de juf had eigenlijk al jaaaaren de pik op het grotere joch en gebruikt het kleine jochie om de grotere eindelijk es een serieus pak straf te kunnen geven, of liever nog toegang tot school te verbieden.

Blijkbaar waren er al jarenlange familiale vetes tussen de juf en de bully, waar bijna niemand het fijne van weet.
Iedereen ziet enkel hoe de bully nu ineens zo agressief uit de hoek komt...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204505913
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Je geeft nog steeds geen antwoord op de vraag.
Make me president of the usa..
En ik geef je een antwoord...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204505915
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
Nee het zijn 2 bullys die vechten om Oekraïne te controleren.
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 12:16:11 #224
5428 crew  miss_sly
pi_204505931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja de juf had eigenlijk al jaaaaren de pik op het grotere joch en gebruikt het kleine jochie om de grotere eindelijk es een serieus pak straf te kunnen geven, of liever nog toegang tot school te verbieden.

Blijkbaar waren er al jarenlange familiale vetes tussen de juf en de bully, waar bijna niemand het fijne van weet.
Iedereen ziet enkel hoe de bully nu ineens zo agressief uit de hoek komt...
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Nee het zijn 2 bullys die vechten om Oekraïne te controleren.
Ik zie dat in beide gevallen toch echt anders. Het voert wel wat ver om dat in de metafoor met de juf uit te leggen, maar volgens mij zit het anders in elkaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:19:02 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204505949
Ik zag deze video gisteravond, wel interessant om te bekijken. En je weet natuurlijk niet hoe selectief dit is, maar de meeste reacties zijn veelzeggend:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204505968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:30 schreef Nia het volgende:
Laatste nieuws dat Gonzalo Lira nog leeft. Hij werd opgepakt door de SBU maar laat geen details los. The Duran is op dit moment met hem in gesprek.
Goed nieuws _O_
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:26:09 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204506000
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarbij NAVO/Westen dan de juf uit de metafoor is, bedoel je?
Ik dacht dat je drie strijdende partijen bedoelde, en dat zijn er maar twee. Eigenlijk maar één, en een verdedigende partij, maar dat is semantiek :P
Dit is nogal kort door de bocht. Helemaal als je ziet waar er nu gestreden wordt (Donbas), dat heeft ook te maken met interne etnische conflicten binnen Oekraïne zelf die al veel langer spelen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
Hoe zie jij deze rolverdeling dan precies? Rusland de 'grote bully' neem ik aan, Oekraïne het 'kleine joch' en wie is dan de juf? Ik vind het een nogal vreemde uiteenzetting in elk geval.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 12:28:44 #228
5428 crew  miss_sly
pi_204506017
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is nogal kort door de bocht. Helemaal als je ziet waar er nu gestreden wordt (Donbas), dat heeft ook te maken met interne etnische conflicten binnen Oekraïne zelf die al veel langer spelen.
[..]
Hoe zie jij deze rolverdeling dan precies? Rusland de 'grote bully' neem ik aan, Oekraïne het 'kleine joch' en wie is dan de juf? Ik vind het een nogal vreemde uiteenzetting in elk geval.
Het was niet mijn metafoor, dus ik borduurde ergens op voort.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:31:24 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204506030
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
Ja zo ongeveer.
En ondertussen dreigt ie ook nog eens andere kinderen in elkaar te slaan als ze naar de juf willen lopen.

Finland en Zweden.

En dat kwam allemaal omdat het kleine jochie naar een andere school wou vanwege dat rotjoch.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:34:01 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204506045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik kijk naar 2 kanten.
Maar ik wens jullie veel geluk met al die Oekrainiers. :W (vraag me af wanneer de US er een paar honderdduizend zullen adopteren)
Lekker de staatsruif leeg eten en zodirekt mag het Westen miljarden storten naar dat corrupte kut land.
Maar ja... oorlogje veroorzaken, oorlogje betalen he. :W
Ehm leg me dit even uit.
De VS heeft Rusland op een of andere manier bedreigd om Oekraïne binnen te vallen?

Kan je dit even nader toe lichten.

Poetin heeft te horen gekregen..
En je gaat nu Oekraïne binnen vallen anders zwaait er wat?

Nee sorry ik volg het niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:35:11 #231
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204506052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm leg me dit even uit.
De VS heeft Rusland op een of andere manier bedreigd om Oekraïne binnen te vallen?

Kan je dit even nader toe lichten.

Poetin heeft te horen gekregen..
En je gaat nu Oekraïne binnen vallen anders zwaait er wat?

Nee sorry ik volg het niet.
Dat is een goed teken in dit subforum _O-
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:36:58 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204506059
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Make me president of the usa..
En ik geef je een antwoord...
Goh, dat is lastiger he. Wensen dat ze gaan praten en niet meer vechten is dan een stuk makkelijker. Bedenken hoe dat er dan praktisch uit moet zien is dat niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 april 2022 @ 12:37:59 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204506066
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie de metafoor wel iets anders.
Er is een grote bully die een grote stok pakt en zomaar ineens op het kleine joch begint in te slaan. Tegelijkertijd zegt het grote joch tegen de juf dat die zich er niet mag bemoeien anders schiet hij haar overhoop met het machinegeweer dat hij ook nog heeft. Dus de juf kan niet echt iets doen, behalve het kleine joch ook een stok geven zodat die zich in ieder geval kan verdedigen en niet volledig dood wordt geramd.
Intussen is haar doel nog steeds om de grote bully te laten stoppen met slaan en dus bevriest ze de mogelijkheden voor vervanging van de grote stok waarmee hij slaat en overige aanvoer van geld en goederen om het grote joch zover te krijgen om toch tot praten over te gaan.
Zo klopt het al een stuk beter ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 12:39:50 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204506075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Toch ja ? hm

Doet me denken aan school, waar een grotere jongen een kleintje pest en klopt, en er een gevecht ontstaat.
Als schooljuf haal je de 2 partijen uit elkaar en probeer je te bemiddelen.
Je gaat het kleintje geen grotere stok geven om terug te slaan.
Dat eindigt niet goed.
maar NAVO is niet de juf

NAVO is een vriendje van het gepestte jongetje ... hell NAVO bestaat deels uit gepestte jongetjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204506235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:23 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Goed nieuws _O_
Als het gebied waar hij in Kharkiv verblijft eenmaal in Russische handen is, dan zou de SBU hem toch weer vrij moeten laten mag ik aannemen.
pi_204506253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zo klopt het al een stuk beter ja
Vind jij ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 22 april 2022 @ 13:10:27 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204506255
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:35 schreef mazaru het volgende:

[..]
Dat is een goed teken in dit subforum _O-
Misschien kan jij het me uitleggen.

Waarom de VS de schuld krijgt dat een groot land een klein land moet binnen vallen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 13:11:35 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204506262
quote:
88s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
maar NAVO is niet de juf

NAVO is een vriendje van het gepestte jongetje ... hell NAVO bestaat deels uit gepestte jongetjes
En een pestkop en een meeloper.
Duitsland Italië :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 april 2022 @ 13:17:29 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204506303
twitter


Het werkt wel weer goed voor Putin z'n binnenlandse populariteit.

Net als met Tsjetsjenië, Georgië en Syrië. Creëer een buitenlandse vijand om de aandacht af te leiden van Binnenlandse problemen. Textbook 'wat doe je als dictator als je populariteit daalt'.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204506356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:06 schreef Nia het volgende:

[..]
Als het gebied waar hij in Kharkiv verblijft eenmaal in Russische handen is, dan zou de SBU hem toch weer vrij moeten laten mag ik aannemen.
Als ik zijn verklaring hoor ben ik er niet gerust op dat ze dat gaan doen, hij kan momenteel geen kant op. Het zal me niet verbazen als Oekraine Charkov dreigt te verliezen ze hem weer gaan oppakken en dat hij er dan dan niet zo goed vanaf komt als nu.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_204506376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als ik zijn verklaring hoor ben ik er niet gerust op dat ze dat gaan doen, hij kan momenteel geen kant op. Het zal me niet verbazen als Oekraine Charkov dreigt te verliezen ze hem weer gaan oppakken en dat hij er dan dan niet zo goed vanaf komt als nu.
De man heeft online een grote achterban opgebouwd die flink druk uitgeoefend heeft op Chileense ambassades en consulaten. Dat zal de SBU ook wel geconstateerd hebben.
  vrijdag 22 april 2022 @ 13:34:19 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204506439
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vind jij ...
Dat klopt
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204506787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm leg me dit even uit.
De VS heeft Rusland op een of andere manier bedreigd om Oekraïne binnen te vallen?

Kan je dit even nader toe lichten.

Poetin heeft te horen gekregen..
En je gaat nu Oekraïne binnen vallen anders zwaait er wat?

Nee sorry ik volg het niet.
Ja dat doe je al vanaf 2014 niet...
pi_204506821
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Het werkt wel weer goed voor Putin z'n binnenlandse populariteit.

Net als met Tsjetsjenië, Georgië en Syrië. Creëer een buitenlandse vijand om de aandacht af te leiden van Binnenlandse problemen. Textbook 'wat doe je als dictator als je populariteit daalt'.
Hij doet het beter als Biden en Rutte bij elkaar. _O- _O- _O-
  vrijdag 22 april 2022 @ 14:30:20 #245
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204506895
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Hij doet het beter als Biden en Rutte bij elkaar. _O- _O- _O-
Misschien moet Rutte dan maar Vlaanderen annexeren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 14:31:08 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204506906
gezien de prijs die hij ervoor aan het betalen is heb ik liever Rutte :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204506959
quote:
'Mogelijk 9000 lichamen in massagraf bij Marioepol'
Lokale Oekraïense autoriteiten zeggen dat in een massagraf bij de stad Marioepol mogelijk wel 9000 lichamen liggen. Gisteren was nog sprake van zeker 200 lichamen.

Op satellietbeelden van het Amerikaanse bedrijf Maxar waren op een stuk land op zo'n 20 kilometer van Marioepol graafwerkzaamheden te zien. Volgens de burgemeester van Marioepol begraven Russische militairen Oekraïners in massagraven buiten de stad om "militaire misdaden" te verhullen. President Zelensky zegt dat de oorlog aan tienduizenden inwoners van Marioepol het leven heeft gekost.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ichamen-in-massagraf
Echt verschrikkelijk :'(

In before: 'ja maar er zijn enkele soldaten van het Azovbataljon die weleens een naziteken op hun uniform dragen en dus is deze massaslachting noodzakelijk om Marioupol te denazificeren' :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204506999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Echt verschrikkelijk :'(

In before: 'ja maar er zijn enkele soldaten van het Azovbataljon die weleens een naziteken op hun uniform dragen en dus is deze massaslachting noodzakelijk om Marioupol te denazificeren' :r
En dit wordt direct als waar aangenomen zonder enige videobeelden, sattelietbeelden etc. Zo werkt het dus in het Westen. De Amerikanen zeggen.... ja ja.. net als met Irak zeker...

Maar misschien dode Oekrainische soldaten.
Zoals ik al eerder vermeldt heb: Kiev haalt geen lichamen op van haar gesneuvelde soldaten want dat zou wel erg veel onrust geven onder de bevolking en je kan ze moeilijk boven de grond houden.

En jou laatste opmerking is te walgelijk voor woorden.
pi_204507028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:44 schreef Schaamlap het volgende:

En jou laatste opmerking is te walgelijk voor woorden.
Hoeveel quotes van jou moet ik hier plaatsen die die strekking hebben? Want ze staan er nog bijna allemaal in deze reeks. Inderdaad te walgelijk voor woorden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204507089
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoeveel quotes van jou moet ik hier plaatsen die die strekking hebben? Want ze staan er nog bijna allemaal in deze reeks. Inderdaad te walgelijk voor woorden.
-knip- En welke burgemeester hebben we het hier over? Diegene die m gesmeerd is en niet eens meer in die omgeving woont?
-knip-

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_sly op 22-04-2022 15:02:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')