Nee het zit zo..quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:19 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ja dat doe je al vanaf 2014 niet...
Dat is een mooie stropop. Misschien heb ik het gemist, maar ik ben nog geen posts tegengekomen die opperen dat dit soort wreedheden nodig zouden zijn. Wel posts waarin het aanwezige nazisme in Oekraïne wordt benoemd. Maar het eerste is geen argument dat logisch zou volgen uit het laatste.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk![]()
In before: 'ja maar er zijn enkele soldaten van het Azovbataljon die weleens een naziteken op hun uniform dragen en dus is deze massaslachting noodzakelijk om Marioupol te denazificeren'
Zie je voor je eerst alle 250 andere partijen opsluiten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:31 schreef sp3c het volgende:
gezien de prijs die hij ervoor aan het betalen is heb ik liever Rutte
De bombardementen, verwoestingen en wreedheden in Marioupol zijn hier vaak goedgepraat, acceptabel gevondenquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een mooie stropop. Misschien heb ik het gemist, maar ik ben nog geen posts tegengekomen die opperen dat dit soort wreedheden nodig zouden zijn. Wel posts waarin het aanwezige nazisme in Oekraïne wordt benoemd. Maar het eerste is geen argument dat logisch zou volgen uit het laatste.
Ja dat ene bataljon wat burgers als schild heeft gebruikt en afgeknald + hun eigen militairen in de rug schiet als ze zich willen overgeven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De bombardementen, verwoestingen en wreedheden in Marioupol zijn hier vaak goedgepraat, acceptabel gevonden
of zelfs noodzakelijk genoemd. Vaak vanwege dat ene bataljon in Marioupol.
En er zijn letterlijk tientallen posts geweest die misdaden tegen de menselijkheid zoals in Bucha en nu weer Marioupol ontkennen, bagatelliseren of er Oekraïne/het Westen de schuld van geven. Dat is meer regel dan uitzondering onder sommige.
Je hebt zeker veel gemist.
Laat Zelensky dat nu net gedaan hebben...quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie je voor je eerst alle 250 andere partijen opsluiten.
Elke vorm van oppositie de kop in drukken en dan Vlaanderen annexeren omdat ze te lang doen om een regering te vormen.
Want in de grondwet staat ergens dat het binnen 50 dagen gevormd moet worden.
Daarna alle commerciële zenders afschaffen en internet aan banden leggen en de schuld er van neerleggen bij de VS.
Oh noes..quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:06 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Laat Zelensky dat nu net gedaan hebben...
https://nos.nl/artikel/23(...)eert-media-oppositie
https://www.dagelijksesta(...)-zetels-in-parlement
Democratisch paradijs Oekraïne verbiedt 11 oppositiepartijen: inclusief partij met 43 zetels in parlement
quote:Ophef na nieuwe video Poetin: ’Een persoonlijkheidsstoornis of psychose’
https://www.telegraaf.nl/(...)stoornis-of-psychose
Zie je BTW hoe hij de tafel vast houd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat verder trouwens heel goed met Poetin hoor.
Straalt enorm veel vertrouwen in een goede afloop uit enzo:
[ afbeelding ]
[..]
Wat het ook is....heel gezond kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie je BTW hoe hij de tafel vast houd?
Op vorige filmpjes had hij veel grotere tafels dus ik vermoed dat de vorige door Oekraïnse boeren met een tractor zijn weg gesleept.
Of hij heeft misschien toch Parkinson volgens sommige geruchten.
Interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
Historisch onderzoek kan zo verhelderend zijn.
Spoel gerust 30min door...
Ach ja misschien gaat ie wel op de zelfde manier als Stalin de pijp uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat het ook is....heel gezond kan het niet zijn.
Jup, erg makkelijk om alles af te schuiven op human shield als je een hele stad in de as legt en de burgers bestookt wanneer ze willen vluchten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk![]()
In before: 'ja maar er zijn enkele soldaten van het Azovbataljon die weleens een naziteken op hun uniform dragen en dus is deze massaslachting noodzakelijk om Marioupol te denazificeren'
De reden dat zijn houding zo raar is , komt omdat het een bewerkt filmpje is uit 2015 zie linkje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gaat verder trouwens heel goed met Poetin hoor.
Straalt enorm veel vertrouwen in een goede afloop uit enzo:
[ afbeelding ]
[..]
En anders is het een mooi ding voor in de voortuin. Weer eens wat anders dan een poster achter je raam.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga sparen om een Pzh 2000 uit Oekraine te kopen. Je weet nooit wanneer die van pas komt.
Ik heb niet echt een voortuin maar achter heb ik ruimte zat, zal mischien wel moeten laten onderheien want 55 ton is wat veel voor het gras, denk ik. De lengte gaat iig passen, ik heb meer dan 12 meterquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:29 schreef fathank het volgende:
[..]
En anders is het een mooi ding voor in de voortuin. Weer eens wat anders dan een poster achter je raam.
Ik wil wel een mooie Russische tank.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga sparen om een Pzh 2000 uit Oekraine te kopen. Je weet nooit wanneer die van pas komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |