Ja dat geouwehoer over die kernwapens kan de koelkast wel in. Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En door Poetin bedekt bedreigd met nucleaire wapens omdat ze de euvele moed hadden om zich niets van zijn orders aan te trekken.
Daar ben ik niet zo zeker vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat geouwehoer over die kernwapens kan de koelkast wel in. Gaat niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat is emotie, voor sommigen is dure benzine nog veel emotioneler dan verkrachte kinderen in een ver land.
Best wel snowflakey dan, maarja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"Vreselijk, straks is een liter benzine 12 euro, dat is toch niet te betalen" is paniekzaaien = emotie.
In tegenstelling tot die hoge brandstofprijzen bestaan die laatste helaas wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat emotie ja?
Sorry, ik wist niet dat hoge brandstofprijzen net zo aanstootgevend is als "verkrachte kinderen".
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Best wel snowflakey dan, maarja.
Je eigen benzine reactie?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Best wel snowflakey dan, maarja.
Die bestaan inderdaad. Helaas wereldwijd. Erg triest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:26 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die hoge brandstofprijzen bestaan die laatste helaas wel.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen
Dat zo'n vraag als emotioneel appèl wordt geïnterpreteerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je eigen benzine reactie?
Want dan zijn we het eens.
Dat is het toch ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat zo'n vraag als emotioneel appèl wordt geïnterpreteerd.
Nee, de vraag die ik stelde wordt nu uit de context getrokken.quote:
nee je zinspeelt op een betaalbaarheidsstandpunt en appelleert op de emotie dat het allemaal niet meer betaalbaar is en we moeten stoppen met de sancties.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, de vraag die ik stelde wordt nu uit de context getrokken.
Maar dan nog is het volgens mij vooral een financieel vraagstuk. Waar "verkrachte kinderen" inspeelt op ethische en morele waarden.
Dan moet je even teruglezen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee je zinspeelt op een betaalbaarheidsstandpunt en appelleert op de emotie dat het allemaal niet meer betaalbaar is en we moeten stoppen met de sancties.
Ik ben de bron. Mijn eigen analyse van de afgelopen 30 jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor, of is poetin daar al vanaf 2014 mee bezig o.i.d.?
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat geouwehoer over die kernwapens kan de koelkast wel in. Gaat niet gebeuren.
Ja, we leven nog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Ach wel ja. Laten we naakte agressie en barbarij vooral zien als een financieel vraagstuk, en moraal en ethiek terzijde schuiven...quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, de vraag die ik stelde wordt nu uit de context getrokken.
Maar dan nog is het volgens mij vooral een financieel vraagstuk. Waar "verkrachte kinderen" inspeelt op ethische en morele waarden.
quote:The International Monetary Fund has cut its global growth forecasts because of the war in Ukraine, warning that Russia’s invasion could lead to the fragmentation of the world economy into rival blocs.
In a half-yearly update, the IMF said prospects had worsened “significantly” in the past three months as it reduced its growth estimate for 2022 from 4.4% to 3.6%.
The Washington-based body said every member of the G7 group of leading industrialised nations and the bigger developing countries would grow less rapidly this year than previously expected, and there was a strong risk of an even worse outcome.
Pierre-Olivier Gourinchas, the IMF’s economic counsellor and director of research, said:
" In the matter of a few weeks, the world has yet again experienced a major, transformative shock. Just as a durable recovery from the pandemic-induced global economic collapse appeared in sight, the war has created the very real prospect that a large part of the recent gains will be erased."
The UK is expected to be the joint-best performer in the G7 this year despite having its growth estimate cut from 4.7% to 3.7%, but is set to be the worst performer next year when the IMF is pencilling in expansion of just 1.2%. Consumer spending is predicted to be weaker than expected as the cost of living crisis bites while tighter financial conditions are expected to cool investment.
The US will suffer the least damage from the war and has had its growth forecast for 2022 shaved by 0.3 points to 3.7%. Germany and Italy, both more exposed to Russia, have had their growth estimates reduced by 1.7 points and 1.5 points respectively to 2.1% and 2.3%.
Russia is on course for two years of falling output as a result of western sanctions (8.5% this year and 2.3% in 2023), while Ukraine’s economy will shrink by 35% in 2022 and feel the impact of the conflict for years to come, the IMF said in its world economic outlook.
Ik vrees dat je hier de plank misslaat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ach wel ja. Laten we naakte agressie en barbarij vooral zien als een financieel vraagstuk, en moraal en ethiek terzijde schuiven...
Gedaan, blijf bij mijn punt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen.
Russen die liegen is niet echt iets nieuws.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:45 schreef mazaru het volgende:
Dezelfde man die een tijdje terug zei: "Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen." Zegt nu: "Rusland gaat geen kernwapens gebruiken."
Oke dan heb je dus gelezen dat ik opteer voor 'dezelfde voet verder gaan' qua sanctionering (elite russen aanpakken met inspraak en gerichte embargo's) zodat er geen implosie van onze economie plaatsvindt (die natuurlijk al aan de gang is in gematigde toestand).quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Gedaan, blijf bij mijn punt.
Mischien moet je dat tegen Poetin zeggen, die komt er iedere keer mee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Dus, je redenering is: het is nog niet gebeurd, dus het gaat niet gebeuren.quote:
Misschien dat er ergens nog wat YPR'en in opslag staan...quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat dan in godesnaam, ons leger heeft zelf niet genoeg voertuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |