Maar wat kost het als we Putin overal zijn egoïstische klote-zin in geven?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ik de prijsfluctuaties zou kunnen voorspellen dan zat ik mijn zakken wel te vullen op de beurs, nietwaar?
Ik maakte een punt. Heel leuk dat nobele streven om die boze Russen aan te pakken, maar tegen welke prijs? Vandaar die 12 euro, bij wijze van spreken, ook wel.
Wat dan in godesnaam, ons leger heeft zelf niet genoeg voertuigen.quote:
En Nederland verbruikt 40 miljard kuub per jaar. Dat zou je onder afbouwende omstandigheden dus 15 jaar kunnen uitsmeren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Europa consumeerde in 2020 zo'n 515 miljard kuub aardgas, dus zoveel is het ook weer niet.
Er zit in Groningen dus genoeg gas om Europa voor iets minder dan 1 jaar van aardgas te voorzien.
Tot voor kort niet zo schrikbarend veel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wat kost het als we Putin overal zijn egoïstische klote-zin in geven?
Rusland stuurt zijn leger om de Russische minderheid (die ze zelf bijv. gecreëerd hebben door een paspoortaffaire) te beschermen tegen het nazistische regiem van de Oekraïne.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wordt ondertussen tijd dat de NATO ook eens groene mannetjes gaat sturen wat Putin kan kunnen wij ook wat dat betreft.
en wat is nu een reeele vijand voor ons?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat dan in godesnaam, ons leger heeft zelf niet genoeg voertuigen.
Dan nog is de vraag wat. Wij hebben alleen CV90's waar de Oekrainers niet mee overweg kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
en wat is nu een reeele vijand voor ons?
duitsers? belgen? Fransen?
Volgensmij toch echt de russen.
En wij leveren alleen wapens en geld, de oekrainers doen het smerige werk.
Dan mag je de verkrachtte Ukrainse kinderen meerekenen, en de landen die na Ukraine aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tot voor kort niet zo schrikbarend veel.
We hebben Bushmasters, CV90's, Bulldogs en Fennec'squote:Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah, een appèl op emotie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je de verkrachtte Ukrainse kinderen meerekenen, en de landen die na Ukraine aan de beurt zijn.
zweden? Finland? Polen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een appèl op emotie.
Welk land is hierna aan de beurt dan?
De MRAPS was ik idd vergeten. Daar is weinig training voor nodig en die hebben we toch niet meer nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hebben Bushmasters, CV90's, Bulldogs en Fennec's
Ga jij maar vast, we sturen de anderen er later wel achteraanquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rusland stuurt zijn leger om de Russische minderheid (die ze zelf bijv. gecreëerd hebben door een paspoortaffaire) te beschermen tegen het nazistische regiem van de Oekraïne.
Kunnen gewoon het NAVO leger sturen om de Oekraïense democratische meerderheid van de bevolking te beschermen voor het genocidale nazi-stalinistische leger van een dictator met grootheidswaanzin.
Georgie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een appèl op emotie.
Jouw posts zijn ook een appel aan emotie, dat begint al met je post over benzine van 12 euro per liter. Dus nu niet eens anderen gaan diskwalificeren op die basis, he?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, een appèl op emotie.
Dat lijkt me niet. Polen is Navo-lid en Zweden en Finland aanstaande.quote:
Emotie? Oorlog kost heel veel centjes. Kijk maar naar de economie van Ukraine op het moment.quote:
Voormalig oost-Europa.quote:Welk land is hierna aan de beurt dan?
Beetje een meh-aanwinst zou je zeggen.quote:
We hebben ze nu niet nodig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En door Poetin bedekt bedreigd met nucleaire wapens omdat ze de euvele moed hadden om zich niets van zijn orders aan te trekken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Polen is Navo-lid en Zweden en Finland aanstaande.
Is dat emotie ja?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook een appel aan emotie, dat begint al met je post over benzine van 12 euro per liter. Dus nu niet eens anderen gaan diskwalificeren op die basis, he?
Heb je daar ook een bron voor, of is poetin daar al vanaf 2014 mee bezig o.i.d.?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Emotie? Oorlog kost heel veel centjes. Kijk maar naar de economie van Ukraine op het moment.
[..]
Voormalig oost-Europa.
Ja, dat is emotie, voor sommigen is dure benzine nog veel emotioneler dan verkrachte kinderen in een ver land.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat emotie ja?
Sorry, ik wist niet dat hoge brandstofprijzen net zo aanstootgevend is als "verkrachte kinderen".
"Vreselijk, straks is een liter benzine 12 euro, dat is toch niet te betalen" is paniekzaaien = emotie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dat emotie ja?
Sorry, ik wist niet dat hoge brandstofprijzen net zo aanstootgevend is als "verkrachte kinderen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |