SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gedeelde smart enzo.quote:
oehquote:
gedeelde smartlapquote:
Da fuck!? Was er nog een restant van het vuurwerk?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LTVDK in GC / [KSC #14266] Op een onbewoond eiland
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stukquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh![]()
misschien hebben ze een geheim drugslab op het industrie terrein en vinden ze dat je er te vaak komt
Wat kleine flutjes karton alleenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Da fuck!? Was er nog een restant van het vuurwerk?
daar heb je niiks over verteldquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stuk
Soms is het beter om niet alles te vertellenquote:
Hmm, klinkt als een cobra-achtig iets dan. Dan is de kans groot dat het vandalisme is, lijkt me.quote:
nou ja dit wel. hoe moeten we hem anders reddenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Soms is het beter om niet alles te vertellen
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Al voelde ik me net wel verdacht op het industrieterrein, liep op een uitgestorven plek in de zware chemicaliën hoek en kwam opeens de zware beveiliging voorbij. In een zwarte geblindeerde XC90 ipv de gebruikelijk busjes en combo's
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, klinkt als een cobra-achtig iets dan. Dan is de kans groot dat het vandalisme is, lijkt me.
misschien kunnen ze je ook gewoon een vraag stellen of zo?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou het met die grote geblindeerde volvo van de 'beveiliging' komen die me een tijdje terug achtervolgde op een afgelegen stuk
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.
Tja, als het petjesjeugd is met een auto, waarom niet? Vanuit jou gezien is het dan specifiek, maar misschien hebben ze gewoon een willekeurige auto uitgekozen. Lachen man, cobra onder een auto gooien en wegracen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is iets te specifiek voor vandalisme, om met een auto stoppen en het er gericht uitgooien en weer snel wegrijden.
ik durfde het niet te zeggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.
Aubergine is het beige van de metaalquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed toch de kleur, druggerelateerd, is toch een beetje een Turken of Sinti kleurtje voor een auto.
Het is toch geen Mercedes of Audi die ik met de rest van de familie deel en 1 keer in de week in rijdquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
dus biecht maar opquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een zwarte auto is drugsgerelateerd?
Wat.
Laffe groente vind ik dat ook al, ben ik nu een dikke paarse banaan of gewoon een snotterig stuk groente dat naar kraanwater smaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aubergine is het beige van de metaal
Ja ehhhquote:
grotendeels zwarte UI is ook alleen voor genetische misdadigers weggelegd. Zo ben je geborenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat.
Aubergine.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat.
Het is een KLEURquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laffe groente vind ik dat ook al, ben ik nu een dikke paarse banaan of gewoon een snotterig stuk groente dat naar kraanwater smaakt.
Auberginelasagne is anders best goed te doenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laffe groente vind ik dat ook al, ben ik nu een dikke paarse banaan of gewoon een snotterig stuk groente dat naar kraanwater smaakt.
Ik drink en ik weet dingenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:58 schreef bitterbal het volgende:
Uitstraling-uw erudiete prive detective
dus de aubergine had je net zo goed weg kunnen laten?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auberginelasagne is anders best goed te doen![]()
Komt wel door de hoeveelheid kaas en kruiden, want echt smaakvol is het van zichzelf niet nee
Ik zie die kleur echt zelden rijdenquote:
Nee, want dan mis je wel 'vulling' en heb ik om 21.00 weer hongerquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus de aubergine had je net zo goed weg kunnen laten?
dat heb ik sowieso welquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want dan mis je wel 'vulling' en heb ik om 21.00 weer honger
Moussaka is ook best lekker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt wel door de hoeveelheid kaas en kruiden, want echt smaakvol is het van zichzelf niet nee
Ernstig is dat he?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik nog een keertje maken/ bestellenquote:
Hmm, ja, mixed grill is dan interessanter wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik nog een keertje maken/ bestellen![]()
Maar als ik bij een Griek zit, dan vind ik de mixed grill wat aantrekkelijker
Op de bankrekening van je toekomstige rattenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Zag ineens op mijn rekening dat ik een paascadeautje had gekregen van mijn vader.
Wat weet je dit toch altijd smakelijk te verkopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Dan is er iets mis mee. Volgens mij is moussaka lekker door de rest, die aubergine is gewoon een beetje vulling.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple johquote:
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
niksquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple joh
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gemberquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gadverdamme Spa touch of watermeloen kiwi
Ik ren nog niet naar de winkelquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.
Met je lelijke brommerquote:
dat lijkt we wel best ranzigquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gember![]()
Is dat een ander woord voor obstipatie ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.quote:
Vind ik van koriander.quote:
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie danquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor obstipatie ?
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.
Sprookjes!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
Had een tijdje geleden frisdrank met bubbels en rode pepersmaak, was ook heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
Ja, maar met zo'n uitgesproken smaak als gember... weet niet...quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijk
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ren nog niet naar de winkel
Nee, ook nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?
Het is een snorbrommer die maar 25 magquote:
Recensies zatquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
het stinkt gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.
Zwarte schoen gespotquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat.
4EverBlack...quote:
ja en dat gaat nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snorbrommer die maar 25 mag
Krijg je een snor van.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt goed spul voor op brood!
Nee hehe anders krijgen ze geen zetels. En kristelijk leuk maar je moet natuurlijk wel MACHT hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.
Ik hou niet van betuttelingquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
ga nou maar zwemmen jij he met je zonnesteekquote:
Kijk nou maar gewoon uit, op zo'n brommert heb je 0 bescherming tegen bomenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
op die scooter hier boek ik je leenauto er uit grmbl
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga nou maar zwemmen jij he met je zonnesteek
ja veel bomen ook hier op het eilandquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nou maar gewoon uit, op zo'n brommert heb je 0 bescherming tegen bomen
Ik denk dat niemand daar van houdt.quote:
Ja en rondrennend ongedierte, en dronken toeristenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel bomen ook hier op het eiland
bedoel je honden?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en rondrennend ongedierte, en dronken toeristen
The beige snail from Holland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik ben denk ik de sloomste scooterrijder op het eiland op het moment
Soms welquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar van houdt.
Hangt een beetje af wat de context is en of je voor jezelf kan nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
er zittenhier vogels en maken een soort van iightsaber geluid. fucking raar
alsof ze elkaar bestoken met laserstralen
Dat zijn broedse US wiebeldans vogels.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Dat congres van toen ze besloten met de PVV te regeren was echt hilarisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hehe anders krijgen ze geen zetels. En kristelijk leuk maar je moet natuurlijk wel MACHT hebben.
zie hier nu zulke kleurrijke vogelsquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn broedse US wiebeldans vogels.
Zitten daar op dat eiland toevallig niet van die Great Hornbills?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie hier nu zulke kleurrijke vogels
PIOEW PIOEWquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef bitterbal het volgende:
Is dit een vraag aan mokkels?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Mokkels met Face ID op de telefoon, hoe werkt dat met afrekenen enzo?
nee geloof ik niet.Idd meer in jungle op vaste land heb je bijzondere vogels. Hier nog niet gezienquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten daar op dat eiland toevallig niet van die Great Hornbills?
Op het vasteland daar wel, zelden zulke mooie majestueuze beesten zien langs fladderen.
Liggen allemaal onder je bed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
zie hier eigenlijk weinig dieren. Ook geen slangen terwijl die er wel veel moeten zijn
ja slangen vind ik niet zo erg.quote:
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuigerquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gisteren weer een hoornaar binnen. Die heb ik maar snel in de stofzuiger laten verdwijnen.
Ik heb dezelfde methode met hooiwagenspinnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had gisteren weer een hoornaar binnen. Die heb ik maar snel in de stofzuiger laten verdwijnen.
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuiger
Die doen nog geen vlieg kwaad menquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde methode met hooiwagenspinnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hier vliegen die gaat jou achterna met die stofzuiger
ja het is echt absurd wat er aaan komt vliegen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamEn dan zag je eerst zo'n schaduw
Ik zie mijzelf niet echt als mokkelquote:
Volgens mij zijn er nog nauwelijks werksters. Zal wel een koningin zijn geweest dus. Was het echt een hoornaar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Jawel, ze zijn een aanslag op mijn gemoedsrust.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die doen nog geen vlieg kwaad menDeden ze dat maar.
Ik jou ook niet, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf niet echt als mokkel
Meikevers zijn ook net Chinooks.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die in Japan gezien, iedereen stoof opzij en het klonk alsof er een helikopter ofzo overkwamEn dan zag je eerst zo'n schaduw
Alsof er een alien mothership over komt vliegen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat had ik ook niet echt verwacht.quote:
Die had ik in mijn vorige tuin af en toe triljoenen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meikevers zijn ook net Chinooks.
Geen idee. Ik heb niet uitgebreid de tijd genomen om ‘m te bestuderen. Maar het was te groot voor een wesp en aan de vorm te zien was het geen bij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog nauwelijks werksters. Zal wel een koningin zijn geweest dus. Was het echt een hoornaar?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is eigenlijk geen hooiwagenspin, maar een trilspin.
Die gaan heel hard trillen als ze bang zijn.
Okee joh rustigquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, ze zijn een aanslag op mijn gemoedsrust.
En ik vind ze echt heel vies en smerig.
Independence Day, alles.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof er een alien mothership over komt vliegen?
worden die elon musk vlammerwerpers nog ergens verkocht?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees net dat de Aziatische Hoornaar in 4 NL provincies te bewonderen isfijn.
Awwwwwquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is eigenlijk geen hooiwagenspin, maar een trilspin.
Die gaan heel hard trillen als ze bang zijn.
In Hongarije hebben wij ze ook veel in de tuin.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik in mijn vorige tuin af en toe triljoenen.
Die gister dus bijna de deurbel indrukte was gewoon een flinke wesp, dus ga ervan uit dat het de koningin was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet uitgebreid de tijd genomen om ‘m te bestuderen. Maar het was te groot voor een wesp en aan de vorm te zien was het geen bij.
Dan was het waarschijnlijk een koningin die een nest wilde beginnen bij jou. Gezellig toch?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb niet uitgebreid de tijd genomen om ‘m te bestuderen. Maar het was te groot voor een wesp en aan de vorm te zien was het geen bij.
Nee alleen in ZHquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees net dat de Aziatische Hoornaar in 4 NL provincies te bewonderen isfijn.
Het is echt zo... om het roofdier (of de mens) in verwarring te brengen.quote:
Ik zit hier heel rustig te typen op een stoelquote:
Liever niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan was het waarschijnlijk een koningin die een nest wilde beginnen bij jou. Gezellig toch?
Ja, oke.. eigenlijk wel sneu, maar als ik dan weer de kamer binnen kom en de spin is nergens te bekennen dan slaap ik ook niet rustig.quote:
O ja, die ken ik uit de VS. Wat een herrie maken diequote:Op dinsdag 19 april 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik niet al die beestjes ken die geluid maken
zo is ook weer de zang van de cicades
ja bizar wel. ik vind het wel vet omdat het iets onheilspellends heeftquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die ken ik uit de VS. Wat een herrie maken die
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gister dus bijna de deurbel indrukte was gewoon een flinke wesp, dus ga ervan uit dat het de koningin was.
vespa'squote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.imkerpedia.nl/wiki/index.php?title=Hoornaar
Kijk dan. Hoornaar is in het Latijn gewoon Vespa. Komt allemaal door die kloteskoeter van je Bal.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar wel. ik vind het wel vet omdat het iets onheilspellends heeft
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitsprekenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn kibbensoep maar eens afmaken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitspreken
Ben je nog steeds vrij?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn kibbensoep maar eens afmaken
YES, mijn missie is bereikt en ik kan vredig sterven !quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan kippensoep niet meer normaal uitspreken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:46 schreef Ama het volgende:
HEMA verkoopt mijn favoriete broodje niet meer, huilen.
Ja, donderdag weer aan den bak.quote:
Soepkib.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
YES, mijn missie is bereikt en ik kan vredig sterven !
quote:
Lekker welquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer aan den bak.
En mijn dag begint gelijk met een meeting, zelfs nog voor een afdeling wat mij helemaal niet aangaat, maar ach..
Ik denk dat het koptelefoon-dag wordt, even langzaam wennen aan het kantoorlevenquote:
Samequote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben erg in de stemming om lekker op reis te gaan door het mooie weer. Maar dat moet nog even wachten
Helemaal onder de rooie vlekken meteen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer aan den bak.
En mijn dag begint gelijk met een meeting, zelfs nog voor een afdeling wat mij helemaal niet aangaat, maar ach..
Zweten en hyperventileren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal onder de rooie vlekken meteen.
Wanderlust durch die Temperatur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben erg in de stemming om lekker op reis te gaan door het mooie weer. Maar dat moet nog even wachten
Brabbelen in een uitgestorven voorchristelijke taal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweten en hyperventileren.
Harstslag en bloeddruk door het dak.
quote:
Ach ik ging allang naar de hel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga naar de hel.
Ik mag hier eigenlijk niet om lachen
Nee gedoucht. Zit nu in een bar tw wachten op vriendin. Beetje mensen kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lig je nog lekker aan het strand te chillen ballie?
Ik kom hier ook net uit de zon.
Ik heb gewoon ondergoed aan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Thaise kibbensoep, voelt toch een beetje als samen met bitterbal en 4EverBlackEyed naakt in een warm bad zitten.
Minder bitterballen etenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
K voel mij zo dik terwijl k allemaal dikkere mensen zie
Scooter weg, fiets terug.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als k weer terug ben ga k wel iets meer qua beweging eten ondernemem
Ik ga in augustus naar Duitsland voor hun festivaldinges.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje ik zag gisteren filmpjes van het concert van EC en nu baal ik toch wel hard hoor dat ik niet ga haha.
Ik ben wel echt jaloers, dat gaat wel geweldig worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar Duitsland voor hun festivaldinges.
Haha omaquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga augustus niet overleven vrees ik, maar dat zien we daarna wel weer.
Zullen we samen rondjes gaan lopenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar nu zit je in Bali, een mooi land, veel te ontdekken en zit je op FOK!quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand.. Bali.. Klinkt als.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu zit je in Bali, een mooi land, veel te ontdekken en zit je op FOK!
Geen zin om iets te ondernemen?
En deze discussie is vaker geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst M'era Luna en het weekend daarna EC.quote:
K wacht op een vriendin terwijl k mensen kijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhmmmm...quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Thaise kibbensoep, voelt toch een beetje als samen met bitterbal en 4EverBlackEyed naakt in een warm bad zitten.
Ja je wilt toch wat minder salpicon, en zoveel loop ik nou ook weer niet meer hoorquote:
Achterlijke vraag van de dag maar wat is dat eerste precies? Klinkt als vakantie maar is het ook zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst M'era Luna en het weekend daarna EC.
Festival in Duitsland!quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Achterlijke vraag van de dag maar wat is dat eerste precies? Klinkt als vakantie maar is het ook zo.
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veelquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je wilt toch wat minder salpicon, en zoveel loop ik nou ook weer niet meer hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veel
quote:
ga je meer werken om af te vallen? Dan kun je daarna ook langer vakantie opnemen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
OooohHerrie?
Klinkt niet als een herrie festival nml.
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.
Nou vind 4 dagen daar wel genoegquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je meer werken om af te vallen? Dan kun je daarna ook langer vakantie opnemen.
Ik DM mijn nummer wel even.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
Dat is best sfeervol hoor, zeker in het weekend, alsof je door een rustig natuurgebied looptquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil wel een keer eten als achtergrondgast bij First Dates, denk alleen dat ik die porties te klein vind.
Nee maar beelden zeggen genoeg en ervaringen van anderen ook.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staanquote:
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staan
Het is gothic op z'n breedst, dus best veel verschillende bands alsnog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.
Vooral een ouwe alto inmiddels.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
Blijkt maar weer dat jij de grootste alto in deze SC bent.
Volgens mij is het kwestie van inschrijven en je zit er. Zijn ook altijd opzoek naar mensen voor programma zelf. Valt me mee dat ik een ex van mij daar nog niet voorbij heb zien komen, maar die is inmiddels zo wappie dat ze vast niet uitgenodigd gaat worden.quote:
Spreken in tongen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabbelen in een uitgestorven voorchristelijke taal.
Sollyquote:
Die heb ik van het weekend nog geluisterd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, nog zo een, Placebo heeft ook wel op ML gestaan.
Ben ik ook wel steeds meer maar mijn liefde voor herrie zal nooit weggaan. Maar kan inmiddels van popmuziek net zo goed genieten hoor.quote:
Moest er vooral aan denken door 4EBE d'r naam.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend nog geluisterd. Komt wel dichtbij zo.
Placebo is wel oke. Ja het is niet slecht maar luister het ook nooit meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb je dan ook een mouw aan, het is hartstikke warmquote:
Kantoren en airco op standje diepvries?quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een mouw aan, het is hartstikke warm
Ja, weet ik niet.. ik heb m'n vest maar gelijk in de was gegooidquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook een trui aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |