quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Nou ben terug van de schadehersteller, die vond het in eerste instantie allemaal wel meevallen. Die schatte dat het een nieuwe wielkast en bumper zou worden en had de nog loszitten stukken er uitgehaald en de rest provisorisch vast gezet met tie-wraps. Maar toen ik daar wegreed stuurde mijn auto opeens heel zwaar en sloeg het stuur alle kanten uit dus ben na 100 meter weer rechtsomkeer gegaan. Waarschijnlijk is de stuurbekrachtiging beschadigd, wel een leenauto meegekregen maar de reparatie staat pas gepland voor volgende week
Dat gelukkig wel, maar het is allemaal zo'n gedoequote:Op dinsdag 19 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
krijg je het wel vergoed allemaal?
Het zit jou ook altijd wel mee he?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Nou ben terug van de schadehersteller, die vond het in eerste instantie allemaal wel meevallen. Die schatte dat het een nieuwe wielkast en bumper zou worden en had de nog loszitten stukken er uitgehaald en de rest provisorisch vast gezet met tie-wraps. Maar toen ik daar wegreed stuurde mijn auto opeens heel zwaar en sloeg het stuur alle kanten uit dus ben na 100 meter weer rechtsomkeer gegaan. Waarschijnlijk is de stuurbekrachtiging beschadigd, wel een leenauto meegekregen maar de reparatie staat pas gepland voor volgende week
Ja ik zal wel wat verkeerds hebben gedaan in een vorig leven ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zit jou ook altijd wel mee he?
mjaquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel, maar het is allemaal zo'n gedoe
misschien probeerde je wel de wereld om zeep te helpen en verklaart dat je fascinatie voor het einde de tijdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel wat verkeerds hebben gedaan in een vorig leven ofzo
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopenquote:
Rij je tenminste niet zo hard tegen een boomquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopen
Da's wel een "het rijdt" ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopen
O ja, die karretjes zijn redelijk bedroevendquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om tegen een boom aan te rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
met slakkengang richting een boom en alle tijd om te remmen
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een "het rijdt" ja.
Maar wat een kutzooi zeg, net even gezocht wat er met je bolide is gebeurd.
Heb je nog een linkje naar die post? Te lui om te zoeken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat een kutzooi zeg, net even gezocht wat er met je bolide is gebeurd.
was je de vorige keer ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om tegen een boom aan te rijden
LTVDK in GC / [KSC #14266] Op een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog een linkje naar die post? Te lui om te zoeken.
misschien de kleur?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'
Nee kan uit ervaring nu wel zeggen dat dat echt een heel slecht plan isquote:
Wat is er mis met de kleurquote:
Ja, raar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'
oh dus je hebt het van te voren gepland?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan uit ervaring nu wel zeggen dat dat echt een heel slecht plan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |