SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
We vinden dat beide gewoon interessant en ik vind het ook leuk dat ik met hem over dit soort dingen kan praten.quote:
Vroeger toen series niet direct de gewenste kijkcijfers haalden was Fox ook een seriemoordenaarquote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toch. Meerdere dode verspreid over een langere tijdsperiode = seriemoordenaar.
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.quote:Op maandag 18 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij meer terreur zaaien.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ja en de manier waarop hij z'n slachtoffers 'behandelde'.. Zo ziek dat je je met de beste wil van de wereld niet eens een beetje kunt voorstellen wat er in zo iemand omgaat.quote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een bijzonder aparte ja.
Vooral dat die zichzelf aangegeven heeft.
@AIVDquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ok Geert.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
Nou ja met iemand z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolang het daar maar bij blijft en er geen gevaarlijke situaties ontstaan om een punt te makenquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoorquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
ik lust geen worstquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
Uh nee. Ik was niet van plan om pakketbommen te verzendenquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met iemamd z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolamg het daar maar bij blijft en er geen gevaaelijke situaties ontstaan om een punt te maken
Mooi zoquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee. Ik was niet van plan om pakketbommen te verzenden
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
De poffertjes met appel en karamel in de Efteling
we zullen er een paar nemen ter uwer gedachtenisquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Stokbroodje bal met pindasaus is ook wel lekker daarquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Misschien hadden ze die alleen in de winter.quote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we zullen er een paar nemen ter uwer gedachtenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ga je naar Ameland?quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar we gaan uiteraard dineren in het witte paard
Mortal Kombat?quote:Op maandag 18 april 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dat hele verhaal met MK-ultra is wel echt bizar.
latent een onsterfelijk romanticus...quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens mannen die over de 40 zijn, geen kinderen hebben, nog naar de Efteling gaan en hun partner Vlinder noemen zijn sowieso latent.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kaas daarin tegen peuzel je helemaal op
pardon......quote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde dat we een kaasfondue meet in Helmond hebben.
Latent homosensueelquote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
latent een onsterfelijk romanticus...
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.quote:
Gevaarlijker dan seriemoordenaars zulke mensen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
Doornroosje is niet in de Eftelingquote:Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.
... dat is nummer 1 in het sprookjesbos...quote:Op maandag 18 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doornroosje is niet in de Efteling
Andere landen zijn of waren daar ook mee bezig.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisenquote:
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 18 april 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisen
Als het allemaal rijp is ga je die groenten dan ook met de kinderen koken en bakken?quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Op het werk zijn we bezig om een moestuin te maken in wat eerst de zandbak was. Dus met de kinderen eerst heel erg veel zand weggegraven (bijna alles), toen organisch materiaal erin (want in de onderste laag plant je toch niets) met heel veel wormen, paadje gemaakt en nu een laag goede grond er bovenop, (moet nog wat bij en beter gemengd) Er komt ook nog een constructie omheen enzo maar nu eerst maar eens (vooral met de kinderen) zorgen dat er iets gaat groeien.
Vandaag even geweest (stiekem is het gewoon mijn moestuin) en een spontaan in een plantenbak groeiende broccoli erin gezet, wat worteltjes die ik ook spontaan her en der zag. Van beiden heb ik er weinig hoop op dat er iets van komt nog door de verplaatsing maar goed. Verder paar aardbeienplantjes van elders uit een bak er in gezet en de rabarber die het slecht deed in een bak ook nu in de tuin geplant.
Volgens mij ga ik vrij veel tijd in de weekenden op het plein doorbrengen. Lekker in alle rust, heerlijk zonnig en niet op de kinderen hoeven letten.
[ afbeelding ]
@:Recce
quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Op het werk zijn we bezig om een moestuin te maken in wat eerst de zandbak was. Dus met de kinderen eerst heel erg veel zand weggegraven (bijna alles), toen organisch materiaal erin (want in de onderste laag plant je toch niets) met heel veel wormen, paadje gemaakt en nu een laag goede grond er bovenop, (moet nog wat bij en beter gemengd) Er komt ook nog een constructie omheen enzo maar nu eerst maar eens (vooral met de kinderen) zorgen dat er iets gaat groeien.
Vandaag even geweest (stiekem is het gewoon mijn moestuin) en een spontaan in een plantenbak groeiende broccoli erin gezet, wat worteltjes die ik ook spontaan her en der zag. Van beiden heb ik er weinig hoop op dat er iets van komt nog door de verplaatsing maar goed. Verder paar aardbeienplantjes van elders uit een bak er in gezet en de rabarber die het slecht deed in een bak ook nu in de tuin geplant.
Volgens mij ga ik vrij veel tijd in de weekenden op het plein doorbrengen. Lekker in alle rust, heerlijk zonnig en niet op de kinderen hoeven letten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
*doet een extra regendansje*quote:Op maandag 18 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel een beetje de goden verzoeken. Nu gaat het vast de hele zomer regenen.
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op maandag 18 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel een beetje de goden verzoeken. Nu gaat het vast de hele zomer regenen.
quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Zijn ook vooral dingen die kinderen lekker vinden die we nu nog binnen hebben voorgezaaid. Mais, tomaat, nog veel meer aardbeienplantjes, wortel etc.quote:Op maandag 18 april 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het allemaal rijp is ga je die groenten dan ook met de kinderen koken en bakken?
Ik weet het aantal niet uit mijn hoofd, het is ook nog gemengd met cocos "potgrond" van de action omdat dat in van die makkelijke blokken is waarvan ik er veel in 1x op de fiets mee kon nemen. Niet zo vruchtbaar maar dat compenseert de compost wel weer.quote:Op maandag 18 april 2022 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]Plantjes! Hoeveel zakken potgrond en compost heb je er al opgegooid? En de tegels liggen al!
Hoe weet je welk plantje wat is?
Misschien moet je er van die labels naast zetten, zodat de kinderen ook een beetje kunnen volgen hoe de verschillende planten zich ontwikkelen? Even de kat binnenlaten, brb.
Uitsloverquote:
quote:
Hoeveel centimeter aarde is het nu, denk je? Waarschijnlijk gaan die planten met de wortels ook wel de "slechte" aarde eronder in, maar misschien is dat niet erg. Daar kunnen ze wel water vandaan halen.quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het aantal niet uit mijn hoofd, het is ook nog gemengd met cocos "potgrond" van de action omdat dat in van die makkelijke blokken is waarvan ik er veel in 1x op de fiets mee kon nemen. Niet zo vruchtbaar maar dat compenseert de compost wel weer.
Ah, dat bedoelde ik, maar je hebt het al geregeld!quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb van die plantdingetjesEn net watervaste stiften besteld, dus daar schrijf ik dan de naam op met een tekeningetje van het gewas ernaast voor de kinderen die niet kunnen lezen.
quote:Op maandag 18 april 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was wel iets van 4,5 uur onderweg, waarvan een half uur pauze.
Ik denk een centimeter of 9 ofzo? En zo'n 18 tot het zand.quote:Op maandag 18 april 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter aarde is het nu, denk je? Waarschijnlijk gaan die planten met de wortels ook wel de "slechte" aarde eronder in, maar misschien is dat niet erg. Daar kunnen ze wel water vandaan halen.
[..]
Ah, dat bedoelde ik, maar je hebt het al geregeld!![]()
Echt lekker weer vandaag hč?
Ah, ja, dan moet het gewoon werken, zou ik denken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk een centimeter of 9 ofzo? En zo'n 18 tot het zand.Maar ik heb nog 9 zakken van de compost. Het idee is dat bij het planten we gewoon graven zo diep als nodig is. Desnoods ook nog een beetje in het zand. En dan in dat gat eerst een laagje goede aarde en daar ook mee opvullen. Verheug me op morgen, dan mogen de kinderen dingen zaaien en planten
De anderen denken vast dat jij dat gewoon heel graag doet, dat bijvullen.quote:Op maandag 18 april 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was alleen wat teleurgesteld door de regenton, die had ik woensdag tot de nok gevuld en die was compleet leeg. Jammer dat ik de enige ben die hem altijd vult als hij leeg is.Gelukkig had ik nog water in een grote bak waar nog een enorme rest wilgen staat te wortelen.
Ja ik vind klooien met de tuinslang ontzettend leuk.quote:Op maandag 18 april 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De anderen denken vast dat jij dat gewoon heel graag doet, dat bijvullen.Heb je nog een bestemming voor de wilgen? En hoe gaat het met de wilgentent?
Je moet het de kinderen maar leren dan.quote:Op maandag 18 april 2022 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik vind klooien met de tuinslang ontzettend leuk.
Maar er zijn wel al wat uitlopers te zien? Misschien moet je maar wat wilgen in de buurt planten als je er niet uitkomt. Dan kan de gemeente die bomenkaart over een tijdje gaan bijwerken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Dat weet ik niet zo goed, het gaat iig vrij langzaam allemaal maar ik heb ze nog niet opgegeven.En nee geen bestemming nog maar kan ze ook niet weggooien. En ik dacht heel even dat ik een kikker hoorde wegplonzen in de bak.
Vervelende klusjes zeker. Maar niet met iets waarbij onderdelen zitten die altijd spontaan kwijt raken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet het de kinderen maar leren dan.Dat is handig aan kinderen, dat je ze vervelende klusjes kunt laten doen.
[..]
Maar er zijn wel al wat uitlopers te zien? Misschien moet je maar wat wilgen in de buurt planten als je er niet uitkomt. Dan kan de gemeente die bomenkaart over een tijdje gaan bijwerken.Had je walggevoelens bij de gedachte aan die kikker?
Had deze gemist, hele mooie foto's! De stilte straalt er bij sommige plaatjes vanaf.quote:Op maandag 18 april 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, er zitten zeker van die koppelstukken aan en zo? Ik kan me nog herinneren dat ik de bijkeuken soms in een waterballet veranderde als ik als kind met de tuinslag aan het klooien was. Er zat zo'n spuitkop op die je dicht kon draaien. Als je dan die koppeling aan de kraan lostrok als je de tuinslang wilde opruimen, stond er druk op en spoot het water alle kanten op.quote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Vervelende klusjes zeker. Maar niet met iets waarbij onderdelen zitten die altijd spontaan kwijt raken.
Toen liep je rond met handen met kikkerslijm?quote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou niet toen ik wat water schepte met een emmertje. Maar ik moest toen ik klaar was echt even mijn handen wassen en de regenton was leeg dus.
De vogels waren anders behoorlijk op dreef. Maar er waren gek genoeg niet heel veel wandelaars. Je moet ook wel een eindje lopen om op die plekken te komen en de meeste mensen zijn lui.quote:Op maandag 18 april 2022 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had deze gemist, hele mooie foto's! De stilte straalt er bij sommige plaatjes vanaf.
uiteraard, die zullen niet stoppenquote:Op maandag 18 april 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
Bah, Rusland is met het offensief in de Donbas begonnen.
Wyfke toch.quote:
Voor de rest vermaak je je wel?quote:Op dinsdag 19 april 2022 04:37 schreef bitterbal het volgende:
dus wilde vannacht niet echt airco aan maar er was ook een mug. was een strijd en ik heb verloren
Jaquote:
Dat is positief.Genietsje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 04:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
straks douchen en dan wat ontbijten en dan bedenken bij welk strand ik het meeste zon heb:P
Zon is altijd goedquote:Op dinsdag 19 april 2022 04:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
straks douchen en dan wat ontbijten en dan bedenken bij welk strand ik het meeste zon heb:P
Dan maar lekker lezen in de hotelbar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vandaag heavy Rain and thunder voorspeld
Nee ga het toch proberenquote:Op dinsdag 19 april 2022 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan maar lekker lezen in de hotelbar.
Hier heavy sun.quote:Op dinsdag 19 april 2022 05:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor vandaag heavy Rain and thunder voorspeld
Schandaligquote:Op dinsdag 19 april 2022 05:56 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp echt niet waarom mensen denken dat het een goed idee is om hier op blote voeten te lopen
Dat je op iets stapt?quote:
Heb je hippe slippers?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bv. Veel mensen lopen ook infecties op aan hun voeten.
O dat is vervelend, hier is het droog en 3 gradenquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Overal regen. Zit nu in de gym bij die vriendin
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantiequote:Op dinsdag 19 april 2022 06:47 schreef bitterbal het volgende:
Overal regen. Zit nu in de gym bij die vriendin
En veel blowen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantie
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezigquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde vastvat op de kop tikken om de regenachtige dagen door te komen, vakantie
Ga je zelf ook sporten?quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezig
Ik heb wel slippers waar ik redelijk ok mee ben. Zal nooit fan worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K had die toms gekocht toch. Vind slippers altijd irritant
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben geen oog voor snacks. Zo geconcentreerd zijn ze bezig
quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.
Nee johquote:
Zal wel even een rondje maken danquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wiebelen met de bitterballen en ze komen vanzelf aan fladderen.
You go girlquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
Zal wel even een rondje maken dan
Ik las iets van ontroerend ondergoed.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon even casual droppen dat je in het onroerend goed zit. Dan willen ze zo met je naar Nederland
Ja maar ga mezelf niet als een sportieve snack voordoen voor aandachtquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien vinden ze je dan een interessantere snack.
Dit zijn geen thai :pquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon even casual droppen dat je in het onroerend goed zit. Dan willen ze zo met je naar Nederland
Ik liet even een traantje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las iets van ontroerend ondergoed.
Denk dat de orale transitie naar een yoghurtje met wat fruit en nootjes reeds heeft plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze eigenlijk hagelslag daar?
Wanneer is eigenlijk de uitvaart?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:02 schreef UitStraling het volgende:
Was gisterenmiddag oude foto's aan het bekijken bij mijn zusje, vonden wel een paar epische foto's, "Waarom sta ik hier in mijn onderbroek naast een Inca indiaan te poseren?"
Zaterdagmiddag, hebben al redelijk veel kunnen regelen en nog eens naar onze zin ook nog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer is eigenlijk de uitvaart?
Wordt het een grote bijeenkomst?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag, hebben al redelijk veel kunnen regelen en nog eens naar onze zin ook nog.
Valt op zich wel mee, oude mensen zijn zelf al veel mensen kwijtgeraakt voor het hun beurt is, 70-80 mensen hebben we.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt het een grote bijeenkomst?
O ja, zoiets was het bij mijn moeder ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee, oude mensen zijn zelf al veel mensen kwijtgeraakt voor het hun beurt is, 70-80 mensen hebben we.
Ja maar de woorden moeten nog komen, heb me er nog niet toe (kunnen) zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zoiets was het bij mijn moeder ook.![]()
Ga je spreken?
Lijkt me ook wel lekker om juist met dit weer nu erin te duiken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Inderdaad stormachtig op de snackstream.
Dat lijkt me inderdaad heel moeilijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de woorden moeten nog komen, heb me er nog niet toe (kunnen) zetten.
Aankondigingsbrief en bidprentje hebben we al wel gezamenlijk gemaakt en die dekken al best veel van de lading.
Ja, ik vond het ook wel verleidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker om juist met dit weer nu erin te duiken.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aankondigingsbrief en bidprentje hebben we al wel gezamenlijk gemaakt en die dekken al best veel van de lading.
Lekker terug roepen dat ze het zelf maar moeten doenquote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerd Uitstralingquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet verkeerdquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lekker om juist met dit weer nu erin te duiken.
heeft dat ooit gewerkt voor jou?quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker terug roepen dat ze het zelf maar moeten doen
Zo, lekker op tijd.quote:Federale rechter VS zet streep door mondkapjesplicht openbaar vervoer
Luchtvaartmaatschappijen drongen al langer aan de plicht te schrappen. Volgens de rechter heeft het CDC niet de bevoegdheid mondkapjes te verplichten.
Dan mag je op gesprek komen bij je leidinggevende.quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker terug roepen dat ze het zelf maar moeten doen
Ik ook. Met aardbeien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die luxe hebben we niet op werk, heb yoghurt
Gewoon je ei in de magnetron kokenquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die luxe hebben we niet op werk, heb yoghurt
Ik zit me nu af te vragen of het voor een vrouw mogelijk is een ei uit te broeden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je ei in de magnetron koken
Is je vader overleden?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of het voor een vrouw mogelijk is een ei uit te broeden.
Waarschijnlijk wel als je het warm houdtquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit me nu af te vragen of het voor een vrouw mogelijk is een ei uit te broeden.
Ja die is afgelopen zaterdagmiddag rustig ingeslapen, ik miste zijn laatste ademtocht net op drie minuten na maar dat is niet erg.quote:
Neequote:
Gezellig babbeltje makenquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan mag je op gesprek komen bij je leidinggevende.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Was zowaar als 2e op kantoor @:dud0r
Zo tegen het perineum aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als je het warm houdt
Oh gecondoleerd. Gelukkig ging het vreedzaamquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is afgelopen zaterdagmiddag rustig ingeslapen, ik miste zijn laatste ademtocht net op drie minuten na maar dat is niet erg.
Meneer Bommel kan het wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is afgelopen zaterdagmiddag rustig ingeslapen, ik miste zijn laatste ademtocht net op drie minuten na maar dat is niet erg.
Oeh heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon je ei in de magnetron koken
Oh, sterkte enzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal ik middernacht nog maar zeldenquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, ik word echt te oud om nachten door te halen geloof ik.
En dan wakker worden omdat je moet pissen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig haal ik middernacht nog maar zelden
Gecondoleerd!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lag gister om tien uur in bedquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs door een man als je maar stil blijft zitten en het ei goed warm houdtquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was ineens half 7.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet meer doen danquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had de DT.quote:
Dat valt gelukkig meequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan wakker worden omdat je moet pissen.
We zaten in een spelletje.quote:
Checkquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lag gister om tien uur in bedBen het echt niet meer gewend om vier dagen achter elkaar iets te ondernemen, hoe simpel het ook is
Ja, maar dat zou raar zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs door een man als je maar stil blijft zitten en het ei goed warm houdt
Je ken het niet loslaten he,quote:
Ik zal dat ook echt niet trekken hoor, ik ben tegen 22 uur opgebrand.quote:
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lag gister om tien uur in bedBen het echt niet meer gewend om vier dagen achter elkaar iets te ondernemen, hoe simpel het ook is
Mijn record staat op 48 uur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal dat ook echt niet trekken hoor, ik ben tegen 22 uur opgebrand.
Ik ga donderdag weer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo heel erg uit naar het op kantoor zitten.
Combi van druk zijn + prikkels van buiten af
Ik ga die loop earplugs kopen, hoor er veel positieve dingen overquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed gaquote:
Ik las iets anders.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik om 22.00 uur opgebrand ben en naar bed ga
48 uur wakker blijven ga ik echt niet redden.
Maar ben wel 9 van de 10 dagen van 4 uur/4.30 uur tot 22.00 uur/22.30 uur op
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O dan heb je nog lekker een hele dag voor jequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoewel ik vandaag vrij ben, moet ik straks wel even naar het werk (17.00 uur pvd) voor een vergadering van de lopersgroep die 2 jaar op zijn gat heeft gelegen natuurlijk..
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijvenquote:
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik al, jij las dat ik 22 uur op kon blijven
Ik ga donderdag ook, wat een toeval!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga donderdag weer.
Als het lukt maar een halve dag
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga die loop earplugs kopen, hoor er veel positieve dingen over
Ja, ik heb al een koptelefoon en af en toe ga ik gewoon van de afdeling af.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is noise cancelling voor uitgevonden.
Veel gillende kinderen daar?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat gister dus in een ramvol pannenkoekenrestaurant. Toen we buiten stonden hadden we allemaal zoiets van 'pfffff rust'.
Ja zijn lange dagen hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt nogal, we waren pas rond 13u actief zondag, dan heb jij er al een halve dag opzitten.
Schakel?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Langer wel,weet je nog wie dat ook kan?Doet hij nu niet meer hoor.
Morguh Amaquote:
Strik er om en nooit meer binnen laten in NLquote:
quote:
Ik durf dit niet aan te klikkenquote:
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....quote:
Die is intelligent genoeg om nee te zeggen...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij uit![]()
en zou Buda ook meewillen?
Ik wil mijn minuut kijken terugquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn minuut kijken terug
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Is een wappie die veel demonstreerde en overal tegen aan schopte tijdens de corona maatregelen
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf meequote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.
Zeker met die Orban daar...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Dat zeker, ik denk dat ik de keren dat ze in de cel hebben gezeten niet meer op 1 hand kan tellen. Maar goed het is hun pakkie aan ze doen maar lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Gewoon gaan demonstreren daar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker met die Orban daar...
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.quote:
Is erg handig ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.
Is t sowieso dan lekker rustigquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.
Hey jij ook hier?quote:
Hier hetzelfde.quote:
Ja, zeker! Een paar leuke uitstapjes en verder vooral lekker relaxed.quote:
Goed bewaren dan voor al je 'dorst' krijgtquote:
Ja wilde eens ergens anders gaan posten waar andere mensen zatenquote:
Ja hier is t meestal wel gezellig druk volgens mij..quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde eens ergens anders gaan posten waar andere mensen zaten![]()
Maar je komt iedereen overal tegen.
Ja is het ook wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hier is t meestal wel gezellig druk volgens mij..
Er is ook bosbessentaart vandaag!quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed bewaren dan voor al je 'dorst' krijgt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook bosbessentaart vandaag!
[ afbeelding ]
Ja veel biertjes gedronken en in de zon gezetenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zeker! Een paar leuke uitstapjes en verder vooral lekker relaxed.Jij nog een beetje van het weer genoten?
Lekker een stukje taartquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is ook bosbessentaart vandaag!
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga donderdag ook, wat een toeval!
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij uit![]()
en zou Buda ook meewillen?
wie, wat, waar?quote:
Hoeveel graden is t daar nu dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou nu best graag in Boedapest zijn. Ideaal weer om door de stad te zwerven
Filmpje van een of andere wappie die met haar caravan met plantjes en de grafsteen van haar vader naar Hongarije vertrekt.quote:
Beetje hetzelfde als hier.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel graden is t daar nu dan?
Ja, ideaal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omadraakquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Nou ben terug van de schadehersteller, die vond het in eerste instantie allemaal wel meevallen. Die schatte dat het een nieuwe wielkast en bumper zou worden en had de nog loszitten stukken er uitgehaald en de rest provisorisch vast gezet met tie-wraps. Maar toen ik daar wegreed stuurde mijn auto opeens heel zwaar en sloeg het stuur alle kanten uit dus ben na 100 meter weer rechtsomkeer gegaan. Waarschijnlijk is de stuurbekrachtiging beschadigd, wel een leenauto meegekregen maar de reparatie staat pas gepland voor volgende week
Dat gelukkig wel, maar het is allemaal zo'n gedoequote:Op dinsdag 19 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
krijg je het wel vergoed allemaal?
Het zit jou ook altijd wel mee he?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:34 schreef LTVDK het volgende:
Nou ben terug van de schadehersteller, die vond het in eerste instantie allemaal wel meevallen. Die schatte dat het een nieuwe wielkast en bumper zou worden en had de nog loszitten stukken er uitgehaald en de rest provisorisch vast gezet met tie-wraps. Maar toen ik daar wegreed stuurde mijn auto opeens heel zwaar en sloeg het stuur alle kanten uit dus ben na 100 meter weer rechtsomkeer gegaan. Waarschijnlijk is de stuurbekrachtiging beschadigd, wel een leenauto meegekregen maar de reparatie staat pas gepland voor volgende week
Ja ik zal wel wat verkeerds hebben gedaan in een vorig leven ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zit jou ook altijd wel mee he?
mjaquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel, maar het is allemaal zo'n gedoe
misschien probeerde je wel de wereld om zeep te helpen en verklaart dat je fascinatie voor het einde de tijdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zal wel wat verkeerds hebben gedaan in een vorig leven ofzo
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopenquote:
Rij je tenminste niet zo hard tegen een boomquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopen
Da's wel een "het rijdt" ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een Mitsubishi Space Star automaat, ongeveer net zo vlot als stevig doorlopen
O ja, die karretjes zijn redelijk bedroevendquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om tegen een boom aan te rijdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef bitterbal het volgende:
met slakkengang richting een boom en alle tijd om te remmen
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een "het rijdt" ja.
Maar wat een kutzooi zeg, net even gezocht wat er met je bolide is gebeurd.
Heb je nog een linkje naar die post? Te lui om te zoeken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat een kutzooi zeg, net even gezocht wat er met je bolide is gebeurd.
was je de vorige keer ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om tegen een boom aan te rijden
LTVDK in GC / [KSC #14266] Op een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog een linkje naar die post? Te lui om te zoeken.
misschien de kleur?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'
Nee kan uit ervaring nu wel zeggen dat dat echt een heel slecht plan isquote:
Wat is er mis met de kleurquote:
Ja, raar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit vooral nog steeds met het 'waarom'
oh dus je hebt het van te voren gepland?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan uit ervaring nu wel zeggen dat dat echt een heel slecht plan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |