Strik er om en nooit meer binnen laten in NLquote:
quote:
Ik durf dit niet aan te klikkenquote:
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....quote:
Die is intelligent genoeg om nee te zeggen...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe kom je hier bij uit![]()
en zou Buda ook meewillen?
Ik wil mijn minuut kijken terugquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe maar niet... Ik heb echt spijt dat ik dat wel heb gedaan....
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn minuut kijken terug
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Is een wappie die veel demonstreerde en overal tegen aan schopte tijdens de corona maatregelen
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of het in Hongarije wél bevalt, deze strijdster...
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf meequote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat soort mensen zullen vermoed ik altijd overal hun hakken in zetten.
Zeker met die Orban daar...quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Dat zeker, ik denk dat ik de keren dat ze in de cel hebben gezeten niet meer op 1 hand kan tellen. Maar goed het is hun pakkie aan ze doen maar lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja... daar hebben ze alleen zichzelf mee
Gewoon gaan demonstreren daar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker met die Orban daar...
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.quote:
Is erg handig ja.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.
Is t sowieso dan lekker rustigquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom vind ik zo fijn dat ik niet schoolvakantie gebonden ben met werk. Kan ik gewoon op schooldagen naar pretparken, dierentuinen e.d.
Hey jij ook hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |