SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
We vinden dat beide gewoon interessant en ik vind het ook leuk dat ik met hem over dit soort dingen kan praten.quote:
Vroeger toen series niet direct de gewenste kijkcijfers haalden was Fox ook een seriemoordenaarquote:Op maandag 18 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja toch. Meerdere dode verspreid over een langere tijdsperiode = seriemoordenaar.
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.quote:Op maandag 18 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij meer terreur zaaien.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij wilde vooral dingen veranderen en politiek aankaarten.
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ja en de manier waarop hij z'n slachtoffers 'behandelde'.. Zo ziek dat je je met de beste wil van de wereld niet eens een beetje kunt voorstellen wat er in zo iemand omgaat.quote:Op maandag 18 april 2022 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook een bijzonder aparte ja.
Vooral dat die zichzelf aangegeven heeft.
@AIVDquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb zijn manifesto hier in de kast staan en ik vind het eng hoezeer ik het eens ben met zijn visie
Ok Geert.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
Nou ja met iemand z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolang het daar maar bij blijft en er geen gevaarlijke situaties ontstaan om een punt te makenquote:Op maandag 18 april 2022 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoorquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind dit helemaal geen leuke dingen...
De droomvlucht, dat is leuk
ik lust geen worstquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het curryworst kraampje is leuker hoor
Uh nee. Ik was niet van plan om pakketbommen te verzendenquote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met iemamd z'n visie kun je het eens zijn of niet, zolamg het daar maar bij blijft en er geen gevaaelijke situaties ontstaan om een punt te maken
Mooi zoquote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee. Ik was niet van plan om pakketbommen te verzenden
Dat klinkt lekkerquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
De poffertjes met appel en karamel in de Efteling
we zullen er een paar nemen ter uwer gedachtenisquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Stokbroodje bal met pindasaus is ook wel lekker daarquote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Misschien hadden ze die alleen in de winter.quote:Op maandag 18 april 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we zullen er een paar nemen ter uwer gedachtenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ga je naar Ameland?quote:Op maandag 18 april 2022 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar we gaan uiteraard dineren in het witte paard
Mortal Kombat?quote:Op maandag 18 april 2022 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Maar dat hele verhaal met MK-ultra is wel echt bizar.
latent een onsterfelijk romanticus...quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
Tevens mannen die over de 40 zijn, geen kinderen hebben, nog naar de Efteling gaan en hun partner Vlinder noemen zijn sowieso latent.
quote:Op maandag 18 april 2022 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
kaas daarin tegen peuzel je helemaal op
pardon......quote:Op maandag 18 april 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde dat we een kaasfondue meet in Helmond hebben.
Latent homosensueelquote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
latent een onsterfelijk romanticus...
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.quote:
Gevaarlijker dan seriemoordenaars zulke mensen.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
Doornroosje is niet in de Eftelingquote:Op maandag 18 april 2022 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach jullie slaan elkaar graag de tyfus in de slaapkamer en gebruiken daarbij wat attributen, wij genieten van de sfeer van Roodkapje en Doornroosje. Ieder z'n ding.
... dat is nummer 1 in het sprookjesbos...quote:Op maandag 18 april 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doornroosje is niet in de Efteling
Andere landen zijn of waren daar ook mee bezig.quote:Op maandag 18 april 2022 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisenquote:
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 18 april 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was ik hier zelf bij uitgenodigd ook of komen jullie gewoon de boerderij opeisen
Als het allemaal rijp is ga je die groenten dan ook met de kinderen koken en bakken?quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Op het werk zijn we bezig om een moestuin te maken in wat eerst de zandbak was. Dus met de kinderen eerst heel erg veel zand weggegraven (bijna alles), toen organisch materiaal erin (want in de onderste laag plant je toch niets) met heel veel wormen, paadje gemaakt en nu een laag goede grond er bovenop, (moet nog wat bij en beter gemengd) Er komt ook nog een constructie omheen enzo maar nu eerst maar eens (vooral met de kinderen) zorgen dat er iets gaat groeien.
Vandaag even geweest (stiekem is het gewoon mijn moestuin) en een spontaan in een plantenbak groeiende broccoli erin gezet, wat worteltjes die ik ook spontaan her en der zag. Van beiden heb ik er weinig hoop op dat er iets van komt nog door de verplaatsing maar goed. Verder paar aardbeienplantjes van elders uit een bak er in gezet en de rabarber die het slecht deed in een bak ook nu in de tuin geplant.
Volgens mij ga ik vrij veel tijd in de weekenden op het plein doorbrengen. Lekker in alle rust, heerlijk zonnig en niet op de kinderen hoeven letten.
[ afbeelding ]
@:Recce
quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
Op het werk zijn we bezig om een moestuin te maken in wat eerst de zandbak was. Dus met de kinderen eerst heel erg veel zand weggegraven (bijna alles), toen organisch materiaal erin (want in de onderste laag plant je toch niets) met heel veel wormen, paadje gemaakt en nu een laag goede grond er bovenop, (moet nog wat bij en beter gemengd) Er komt ook nog een constructie omheen enzo maar nu eerst maar eens (vooral met de kinderen) zorgen dat er iets gaat groeien.
Vandaag even geweest (stiekem is het gewoon mijn moestuin) en een spontaan in een plantenbak groeiende broccoli erin gezet, wat worteltjes die ik ook spontaan her en der zag. Van beiden heb ik er weinig hoop op dat er iets van komt nog door de verplaatsing maar goed. Verder paar aardbeienplantjes van elders uit een bak er in gezet en de rabarber die het slecht deed in een bak ook nu in de tuin geplant.
Volgens mij ga ik vrij veel tijd in de weekenden op het plein doorbrengen. Lekker in alle rust, heerlijk zonnig en niet op de kinderen hoeven letten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
*doet een extra regendansje*quote:Op maandag 18 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel een beetje de goden verzoeken. Nu gaat het vast de hele zomer regenen.
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op maandag 18 april 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel een beetje de goden verzoeken. Nu gaat het vast de hele zomer regenen.
quote:Op maandag 18 april 2022 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Zijn ook vooral dingen die kinderen lekker vinden die we nu nog binnen hebben voorgezaaid. Mais, tomaat, nog veel meer aardbeienplantjes, wortel etc.quote:Op maandag 18 april 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het allemaal rijp is ga je die groenten dan ook met de kinderen koken en bakken?
Ik weet het aantal niet uit mijn hoofd, het is ook nog gemengd met cocos "potgrond" van de action omdat dat in van die makkelijke blokken is waarvan ik er veel in 1x op de fiets mee kon nemen. Niet zo vruchtbaar maar dat compenseert de compost wel weer.quote:Op maandag 18 april 2022 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]Plantjes! Hoeveel zakken potgrond en compost heb je er al opgegooid? En de tegels liggen al!
Hoe weet je welk plantje wat is?
Misschien moet je er van die labels naast zetten, zodat de kinderen ook een beetje kunnen volgen hoe de verschillende planten zich ontwikkelen? Even de kat binnenlaten, brb.
Uitsloverquote:
quote:
Hoeveel centimeter aarde is het nu, denk je? Waarschijnlijk gaan die planten met de wortels ook wel de "slechte" aarde eronder in, maar misschien is dat niet erg. Daar kunnen ze wel water vandaan halen.quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het aantal niet uit mijn hoofd, het is ook nog gemengd met cocos "potgrond" van de action omdat dat in van die makkelijke blokken is waarvan ik er veel in 1x op de fiets mee kon nemen. Niet zo vruchtbaar maar dat compenseert de compost wel weer.
Ah, dat bedoelde ik, maar je hebt het al geregeld!quote:Op maandag 18 april 2022 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb van die plantdingetjesEn net watervaste stiften besteld, dus daar schrijf ik dan de naam op met een tekeningetje van het gewas ernaast voor de kinderen die niet kunnen lezen.
quote:Op maandag 18 april 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was wel iets van 4,5 uur onderweg, waarvan een half uur pauze.
Ik denk een centimeter of 9 ofzo? En zo'n 18 tot het zand.quote:Op maandag 18 april 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter aarde is het nu, denk je? Waarschijnlijk gaan die planten met de wortels ook wel de "slechte" aarde eronder in, maar misschien is dat niet erg. Daar kunnen ze wel water vandaan halen.
[..]
Ah, dat bedoelde ik, maar je hebt het al geregeld!![]()
Echt lekker weer vandaag hè?
Ah, ja, dan moet het gewoon werken, zou ik denken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk een centimeter of 9 ofzo? En zo'n 18 tot het zand.Maar ik heb nog 9 zakken van de compost. Het idee is dat bij het planten we gewoon graven zo diep als nodig is. Desnoods ook nog een beetje in het zand. En dan in dat gat eerst een laagje goede aarde en daar ook mee opvullen. Verheug me op morgen, dan mogen de kinderen dingen zaaien en planten
De anderen denken vast dat jij dat gewoon heel graag doet, dat bijvullen.quote:Op maandag 18 april 2022 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was alleen wat teleurgesteld door de regenton, die had ik woensdag tot de nok gevuld en die was compleet leeg. Jammer dat ik de enige ben die hem altijd vult als hij leeg is.Gelukkig had ik nog water in een grote bak waar nog een enorme rest wilgen staat te wortelen.
Ja ik vind klooien met de tuinslang ontzettend leuk.quote:Op maandag 18 april 2022 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De anderen denken vast dat jij dat gewoon heel graag doet, dat bijvullen.Heb je nog een bestemming voor de wilgen? En hoe gaat het met de wilgentent?
Je moet het de kinderen maar leren dan.quote:Op maandag 18 april 2022 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik vind klooien met de tuinslang ontzettend leuk.
Maar er zijn wel al wat uitlopers te zien? Misschien moet je maar wat wilgen in de buurt planten als je er niet uitkomt. Dan kan de gemeente die bomenkaart over een tijdje gaan bijwerken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Dat weet ik niet zo goed, het gaat iig vrij langzaam allemaal maar ik heb ze nog niet opgegeven.En nee geen bestemming nog maar kan ze ook niet weggooien. En ik dacht heel even dat ik een kikker hoorde wegplonzen in de bak.
Vervelende klusjes zeker. Maar niet met iets waarbij onderdelen zitten die altijd spontaan kwijt raken.quote:Op maandag 18 april 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet het de kinderen maar leren dan.Dat is handig aan kinderen, dat je ze vervelende klusjes kunt laten doen.
[..]
Maar er zijn wel al wat uitlopers te zien? Misschien moet je maar wat wilgen in de buurt planten als je er niet uitkomt. Dan kan de gemeente die bomenkaart over een tijdje gaan bijwerken.Had je walggevoelens bij de gedachte aan die kikker?
Had deze gemist, hele mooie foto's! De stilte straalt er bij sommige plaatjes vanaf.quote:Op maandag 18 april 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, er zitten zeker van die koppelstukken aan en zo? Ik kan me nog herinneren dat ik de bijkeuken soms in een waterballet veranderde als ik als kind met de tuinslag aan het klooien was. Er zat zo'n spuitkop op die je dicht kon draaien. Als je dan die koppeling aan de kraan lostrok als je de tuinslang wilde opruimen, stond er druk op en spoot het water alle kanten op.quote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Vervelende klusjes zeker. Maar niet met iets waarbij onderdelen zitten die altijd spontaan kwijt raken.
Toen liep je rond met handen met kikkerslijm?quote:Op maandag 18 april 2022 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
Nou niet toen ik wat water schepte met een emmertje. Maar ik moest toen ik klaar was echt even mijn handen wassen en de regenton was leeg dus.
De vogels waren anders behoorlijk op dreef. Maar er waren gek genoeg niet heel veel wandelaars. Je moet ook wel een eindje lopen om op die plekken te komen en de meeste mensen zijn lui.quote:Op maandag 18 april 2022 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had deze gemist, hele mooie foto's! De stilte straalt er bij sommige plaatjes vanaf.
uiteraard, die zullen niet stoppenquote:Op maandag 18 april 2022 23:56 schreef Recce het volgende:
Bah, Rusland is met het offensief in de Donbas begonnen.
Wyfke toch.quote:
Voor de rest vermaak je je wel?quote:Op dinsdag 19 april 2022 04:37 schreef bitterbal het volgende:
dus wilde vannacht niet echt airco aan maar er was ook een mug. was een strijd en ik heb verloren
Jaquote:
Dat is positief.Genietsje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 04:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
straks douchen en dan wat ontbijten en dan bedenken bij welk strand ik het meeste zon heb:P
Zon is altijd goedquote:Op dinsdag 19 april 2022 04:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
straks douchen en dan wat ontbijten en dan bedenken bij welk strand ik het meeste zon heb:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |