Hmm, ja, mixed grill is dan interessanter wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik nog een keertje maken/ bestellen![]()
Maar als ik bij een Griek zit, dan vind ik de mixed grill wat aantrekkelijker
Op de bankrekening van je toekomstige rattenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Zag ineens op mijn rekening dat ik een paascadeautje had gekregen van mijn vader.
Wat weet je dit toch altijd smakelijk te verkopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Dan is er iets mis mee. Volgens mij is moussaka lekker door de rest, die aubergine is gewoon een beetje vulling.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple johquote:
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
niksquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple joh
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gemberquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gadverdamme Spa touch of watermeloen kiwi
Ik ren nog niet naar de winkelquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.
Met je lelijke brommerquote:
dat lijkt we wel best ranzigquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gember![]()
Is dat een ander woord voor obstipatie ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |