Hmm, ja, mixed grill is dan interessanter wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik nog een keertje maken/ bestellen![]()
Maar als ik bij een Griek zit, dan vind ik de mixed grill wat aantrekkelijker
Op de bankrekening van je toekomstige rattenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef Ama het volgende:
Zag ineens op mijn rekening dat ik een paascadeautje had gekregen van mijn vader.
Wat weet je dit toch altijd smakelijk te verkopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Dan is er iets mis mee. Volgens mij is moussaka lekker door de rest, die aubergine is gewoon een beetje vulling.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat net alsof je slappe reuzeaugurken zit te eten waar het zuur van ontsnapt is.
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple johquote:
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
niksquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mijn midnight purple joh
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Baba ganoush lijkt me dan wel weer lekker, maar meer omdat er toevoegingen zijn die het lekker maken
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gemberquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
gadverdamme Spa touch of watermeloen kiwi
Ik ren nog niet naar de winkelquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat eet ik wel eens op brood. Het is niet heel spectaculair, maar best oké.
Met je lelijke brommerquote:
dat lijkt we wel best ranzigquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind die smaakjes-kruisingen nooit zo'n succes.. je hebt ook Ananas - Gember![]()
Is dat een ander woord voor obstipatie ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens op, kan niet zeggen dat ik drie weken aan een stuk met een bobbel heb rondgelopen daarna.
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.quote:
Vind ik van koriander.quote:
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie danquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor obstipatie ?
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze die combinatie durven te maken.. zoet met pittig.
Sprookjes!quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
Had een tijdje geleden frisdrank met bubbels en rode pepersmaak, was ook heerlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
Ja, maar met zo'n uitgesproken smaak als gember... weet niet...quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, zoet met pittig gaat normaal wel best goed samen natuurlijk
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ren nog niet naar de winkel
Nee, ook nooit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet nodig. Eet je wel eens hoemoes?
Het is een snorbrommer die maar 25 magquote:
Recensies zatquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven zijn heel wat vrouwen gek op zijn ehm obstipatie dan
het stinkt gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CDA moet zijn tutterige bek eens dicht houden, het is godverdomme geen 1951 meer of zo.
Zwarte schoen gespotquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een zwarte auto is drugsgerelateerd?
Wat.
4EverBlack...quote:
ja en dat gaat nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een snorbrommer die maar 25 mag
Krijg je een snor van.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt goed spul voor op brood!
Nee hehe anders krijgen ze geen zetels. En kristelijk leuk maar je moet natuurlijk wel MACHT hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het CDA een raar fenomeen. Buiten dat getut gedraagt het CDA zich op geen enkele manier volgens de christelijke waarden.
Ik hou niet van betuttelingquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:10 schreef Recce het volgende:
Het CDA willen snacken 18+ maken. Ik denk dat iedereen hier voor is, omdat er dan meer voor ons is?
ga nou maar zwemmen jij he met je zonnesteekquote:
Kijk nou maar gewoon uit, op zo'n brommert heb je 0 bescherming tegen bomenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:16 schreef bitterbal het volgende:
op die scooter hier boek ik je leenauto er uit grmbl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |