Minder bitterballen etenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
K voel mij zo dik terwijl k allemaal dikkere mensen zie
Scooter weg, fiets terug.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als k weer terug ben ga k wel iets meer qua beweging eten ondernemem
Ik ga in augustus naar Duitsland voor hun festivaldinges.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje ik zag gisteren filmpjes van het concert van EC en nu baal ik toch wel hard hoor dat ik niet ga haha.
Ik ben wel echt jaloers, dat gaat wel geweldig worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga in augustus naar Duitsland voor hun festivaldinges.
Haha omaquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga augustus niet overleven vrees ik, maar dat zien we daarna wel weer.
Zullen we samen rondjes gaan lopenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar nu zit je in Bali, een mooi land, veel te ontdekken en zit je op FOK!quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand.. Bali.. Klinkt als.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu zit je in Bali, een mooi land, veel te ontdekken en zit je op FOK!
Geen zin om iets te ondernemen?
En deze discussie is vaker geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerst M'era Luna en het weekend daarna EC.quote:
K wacht op een vriendin terwijl k mensen kijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhmmmm...quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Thaise kibbensoep, voelt toch een beetje als samen met bitterbal en 4EverBlackEyed naakt in een warm bad zitten.
Ja je wilt toch wat minder salpicon, en zoveel loop ik nou ook weer niet meer hoorquote:
Achterlijke vraag van de dag maar wat is dat eerste precies? Klinkt als vakantie maar is het ook zo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst M'era Luna en het weekend daarna EC.
Festival in Duitsland!quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Achterlijke vraag van de dag maar wat is dat eerste precies? Klinkt als vakantie maar is het ook zo.
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veelquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je wilt toch wat minder salpicon, en zoveel loop ik nou ook weer niet meer hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veel
quote:
ga je meer werken om af te vallen? Dan kun je daarna ook langer vakantie opnemen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |