Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
OooohHerrie?
Klinkt niet als een herrie festival nml.
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic, maar staan ook regelmatig metalbands.
Nou vind 4 dagen daar wel genoegquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ga je meer werken om af te vallen? Dan kun je daarna ook langer vakantie opnemen.
Ik DM mijn nummer wel even.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als k op werk moet lopen en met jou wordt het wel wat veel
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij is het meisje wat naast mij zit drugs aan het verkopen
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan lopen we alleen op dagen dat je niet hoeft te werken
Dat is best sfeervol hoor, zeker in het weekend, alsof je door een rustig natuurgebied looptquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeej gezellig over het industrieterrein. Romantisch.
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil wel een keer eten als achtergrondgast bij First Dates, denk alleen dat ik die porties te klein vind.
Nee maar beelden zeggen genoeg en ervaringen van anderen ook.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je opeens niemand klagen op de achtergrond. Ook leuk.
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staanquote:
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal volgepropt zodat je ogen ook op standje volle maan staan
Het is gothic op z'n breedst, dus best veel verschillende bands alsnog.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm gothic is niet echt mijn ding (meer) maar klinkt alsnog wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |