quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en m'n avondje stappen afgelopen weekend eindigde in een verbroken vriendschap, dus ik weet niet of ik nu echt meer fan ben geworden van uitgaan.
Dat soort mensen kan je maar beter kwijt zijn. Wat stom zegquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. En op deze manier wil ik dat ook niet. Jongen in kwestie was hartstikke bezopen, super egostisch, gedroeg zich heel irritant, en verpestte de hele avond voor mij en de ander die mee was. En uiteindelijk is het allemaal mijn schuld, heb ik een moeilijke persoonlijkheid, en heb ik er expres ervoor gezorgd dat HIJ geen leuke avond kon hebben. Oh ja, en ik ben raar en kan niks hebben. En daarnaast boeit het hem niet als ik (of die andere jongen) ons gekwetst voelden, want dit is hoe hij is en wij doen lastig.
Ja joh, ik ben duidelijk het probleem hier.
Oh noquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en m'n avondje stappen afgelopen weekend eindigde in een verbroken vriendschap, dus ik weet niet of ik nu echt meer fan ben geworden van uitgaan.
Oh nee, ja belachelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. En op deze manier wil ik dat ook niet. Jongen in kwestie was hartstikke bezopen, super egostisch, gedroeg zich heel irritant, en verpestte de hele avond voor mij en de ander die mee was. En uiteindelijk is het allemaal mijn schuld, heb ik een moeilijke persoonlijkheid, en heb ik er expres ervoor gezorgd dat HIJ geen leuke avond kon hebben. Oh ja, en ik ben raar en kan niks hebben. En daarnaast boeit het hem niet als ik (of die andere jongen) ons gekwetst voelden, want dit is hoe hij is en wij doen lastig.
Het "grappige" is dat hij zich een soort van verontschuldigd heeft richting die andere jongen, maar dat heeft hij ook alleen maar gedaan omdat hij die andere jongen wel ziet zitten. Die prikt er alleen keihard doorheen, en zit hier ook totaal niet op te wachten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh nee, ja belachelijk inderdaad.
Sowieso straalbezopen mensen waar je niet zo veel mee aan kan op de avond vind ik al schijtirritant.
Klassiek CDA wel. Dat verbieden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Obesitas is natuurlijk wel een steeds groter wordend probleem en het stimuleren van meer beweging en gezonder eten is natuurlijk heel belangrijk. Maar om dan in plaats van preventie meteen in te zetten op verboden
Stomquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik was ook aan het werk en ga nu eerst bloed doneren, maar daarna ben ik je graag van dienstquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vraag maar even aan @:H_T of hij m'n paintje kan plaatsen, ik ben wederom aan het werk.
He getver. Daar wil je ook niet bevriend mee zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nare ervaring, maar het klinkt alsof hij nog even moet afkoelen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ai. Hier nog wel, maar daar heb je niets aan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hadden geen paashaasjes meer in de winkel.
Nee, daar heb ik niks aan inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai. Hier nog wel, maar daar heb je niets aan.
@Momo had Frits. Ik hoop dat hij Pasen heeft overleefd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hadden geen paashaasjes meer in de winkel.
https://imgur.com/gallery/gh9t2ajquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Momo had Frits. Ik hoop dat hij Pasen heeft overleefd.
Ik snap dat je de paashaasschok nog even moet verwerken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn hoofd is heel erg warm, maar de rest van mijn lichaam heeft het koud.
Goed bezig Fritsiequote:Op dinsdag 19 april 2022 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/gh9t2aj
Hier is Frits nog vanmiddag, nog compleet in Paashaas modus eieren aan het verstoppen.
Dat zouden wij nit doen!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:43 schreef Momo het volgende:
Heeft 1 van jullie trouwens een commentaar onder dat filmpje geplaatst ?
Hij daar, met die snor!quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:43 schreef Momo het volgende:
Heeft 1 van jullie trouwens een commentaar onder dat filmpje geplaatst ?
SPOILER: 10 voor taalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardige show verder, maar je mist er ook weer niet heel veel aanIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
Vroeger was het beter zeker/SPOILER: 10 voor taalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardige show verder, maar je mist er ook weer niet heel veel aanOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Sowieso anders. Daar had je Nederland-Belgi, dat heb je nu niet. Ook zijn de teams nu twee personen in plaats van drie. Verder weet ik ook weer niet genoeg van de oude af om een eerlijke vergelijking te maken (en het is niet alsof je de keus hebt nieuwe afleveringen van de oude te kijkenquote:
Wijn wordt nog altijd in zowel de roomse als protestantse kerken geschonkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:29 schreef Fred_B het volgende:
In de kerk wordt toch juist flink wat wijn gekanteld, moet dat dan ook niet aangepakt worden?
Al is het misschien nog wat ongebruikelijker dat de pastoor met een puntzak friet onder zijn arm de preek doet
quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Je hebt geen woord gelogen over Jar Jar Binks @:Hamlapjes, niet te doen. Wie verzint zoiets.
*Afbeelding downloaden* *klik*quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:18 schreef H_T het volgende:
Ik zie net op 9Gag een plaatje dat nog wel eens van pas kan komen
[ afbeelding ]
George Lucas.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Je hebt geen woord gelogen over Jar Jar Binks @:Hamlapjes, niet te doen. Wie verzint zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt goedquote:
Is alleen maar fijn toch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Koen gaat prima, lekker weekend gehad, druk op werk, de tijd zou wel wat langzamer mogen gaan
Ben wel aan vakantie toe overigens, laatste weken te vaak moequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even wat meer, persoonlijk, kerkgerelateerd nieuws, even in een spoiler voor de mensen die het niet boeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben wel aan vakantie toe overigens, laatste weken te vaak moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |