Ik herken dat in ieder geval niet vanuit de kerk, ik bedoel, na de dienst staan er eigenlijk altijd wel een aantal mensen te roken op het kerkpleinquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:38 schreef Momo het volgende:
Aantal neven en nichten van mij zijn ook streng christelijk die mogen ook echt onder geen bedwing koek, snoep of zoiets als patat hebben. Die krijgen wortels mee naar een kinderfeestje.... Zie wel een verband.
Dan moeten de 18-plussers friet gaan smokkelen voor de 18-minnersquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Belachelijkste dat ik ooit heb gelezen.
Ze hebben 1 april gemist...quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, een goedkopere prijs voor betere alternatieven is een goede oplossingquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben 1 april gemist...
Maar voor zover ik weet tast patat je hersencapaciteit niet aan, dus om het nu gelijk te stellen met alcohol...Misschien juist er voor zorgen dat ongezond eten eens een keer goedkoper wordt dan dat patatje. Het probleem is niet patat maar een ongezond dieet en overgewicht bij kinderen (wat overigens al tijdens de zwangerschap beïnvloed wordt)
Dat ene frietje in de week daar ga je ook niet dood aan. Mijn favorieten waren vroeger de kaassoufflé en een broodje ei (vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, een goedkopere prijs voor betere alternatieven is een goede oplossing
En dan nog koop ik liever een frietje met het uitgaan bijvoorbeeld dan weet-ik-veel-welke-gezonde-snack
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Streng christelijk lijkt me ongezonder dan af en toe een patatje.
Nee maar je insinueert het en dat is voldoendequote:Op dinsdag 19 april 2022 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had ook door dat je er wat minder was, maar of ik je nou echt gemist heb, dat durf ik ook weer niet te zeggen
Bij de snackbar heb ik dan het liefst een bamischijf (en dan bij onze lokale snackbar de "pittige bamischijf", die is echt heel lekker). En als ik gelijk naar huis ga, eet ik losse plakken kaas?!? Zeer random maar het werkt voor mij als late night snack.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ene frietje in de week daar ga je ook niet dood aan. Mijn favorieten waren vroeger de kaassoufflé en een broodje ei (vraag me niet waarom)
Ik blijf het hier in het topic stoïcijns friet noemenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:49 schreef Cee het volgende:
Geen patat voor kinderen is niet meer dan logisch als ze het zo blijven noemen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hebben 1 april gemist...
Maar voor zover ik weet tast patat je hersencapaciteit niet aan, dus om het nu gelijk te stellen met alcohol...Misschien juist er voor zorgen dat ongezond eten eens een keer goedkoper wordt dan dat patatje. Het probleem is niet patat maar een ongezond dieet en overgewicht bij kinderen (wat overigens al tijdens de zwangerschap beïnvloed wordt)
Stukje betutteling zijn de goede oude protestanten nooit tegen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Strani het volgende:
Bij mij op de Veluwe vroeger at iedereen gewoon patat en andere ongezonde dingen, ook de zwaar gereformeerden. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier vanuit de eigen achterban veel steun voor zouden krijgen.
Beter idee:quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden ze het ongezonde voedsel eens lekkerder moeten maken in plaats van iedere keer de ongezonde dingen meer belasten.
Oeps.quote:
Nu doe je het zelf ookquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden ze het ongezonde voedsel eens lekkerder moeten maken in plaats van iedere keer de ongezonde dingen meer belasten.
Ja, dat krijg je er van.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeps.Ik bedoelde natuurlijk gezond
[..]
Nu doe je het zelf ook
Dat is dat ongezonde voedsel natuurlijk Daar krijg je dus toch hersenbeschadiging van.quote:
Ja, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is dat ongezonde voedsel natuurlijk Daar krijg je dus toch hersenbeschadiging van.
Hee psssst, patatje scoren?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan moeten de 18-plussers friet gaan smokkelen voor de 18-minners![]()
Ik zie dit even visueel voor me, nu al heerlijk
En wtf, CDA.
Ik was met Goede Vrijdag op de Veluwe. De winkels gingen om 17:00 uur dicht, maar we konden nog wel gewoon bij de McD terechtquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:50 schreef Strani het volgende:
Bij mij op de Veluwe vroeger at iedereen gewoon patat en andere ongezonde dingen, ook de zwaar gereformeerden. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier vanuit de eigen achterban veel steun voor zouden krijgen.
Dat had ik niet direct verwacht van S10!quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:52 schreef molloot200 het volgende:
@:Strani uw land is zojuist de top 5 odds voor ESF 2022 binnengeklommen.
Goddeloos, die kapitalistenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was met Goede Vrijdag op de Veluwe. De winkels gingen om 17:00 uur dicht, maar we konden nog wel gewoon bij de McD terecht
Het wordt met de dag gekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat dat ondertussen ook wel zo is eigenlijk? Als je bijvoorbeeld kijkt wat je op een gemiddeld station kunt krijgen, dan zijn er ook wel genoeg minder vette opties tegenwoordig. Niet dat elk gezonder broodje meteen súper gezond is, maar genoeg opties naast frituur. Overweldigend veel opties eigenlijk ook als je in de stad bent enzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zouden ze het gezonde voedsel eens lekkerder moeten maken in plaats van iedere keer de ongezonde dingen meer belasten.
En wat had al die Spanje-propaganda hier op het forum dan te betekenenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat had ik niet direct verwacht van S10!
Op het hbo was een harde zure appel even duur als een warm tongstrelend saucijzenbroodje.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ondertussen ook wel zo is eigenlijk? Als je bijvoorbeeld kijkt wat je op een gemiddeld station kunt krijgen, dan zijn er ook wel genoeg minder vette opties tegenwoordig. Niet dat elk gezonder broodje meteen súper gezond is, maar genoeg opties naast frituur. Overweldigend veel opties eigenlijk ook als je in de stad bent enzo
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op het hbo was een harde zure appel even duur als een warm tongstrelend saucijzenbroodje.
Never forget
hier ook zo ongeveer. Ik zat naar een mailtje te staren dat ik aan het typen was en ik merkte gewoon dat mijn ogen aan het dichtvallen waren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Tot aan 13:00 ging het wel. Nu al een uur aan het lummelen
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en m'n avondje stappen afgelopen weekend eindigde in een verbroken vriendschap, dus ik weet niet of ik nu echt meer fan ben geworden van uitgaan.
Oh ja, en m'n avondje stappen afgelopen weekend eindigde in een verbroken vriendschap, dus ik weet niet of ik nu echt meer fan ben geworden van uitgaan.
Mquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als iets over bekend?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:35 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben weer terug. Ondanks dat ik grotendeels mijn eigen spullen niet bij mij had, toch een heerlijke vakantie gehad.
En dan terugkomen met dit weer
Nog niet, maar ik ga vanmiddag of morgenochtend bellen. Ben eerlijk gezegd een beetje op nu.quote:
Ik vermoed van niet. En op deze manier wil ik dat ook niet. Jongen in kwestie was hartstikke bezopen, super egoïstisch, gedroeg zich heel irritant, en verpestte de hele avond voor mij en de ander die mee was. En uiteindelijk is het allemaal mijn schuld, heb ik een moeilijke persoonlijkheid, en heb ik er expres ervoor gezorgd dat HIJ geen leuke avond kon hebben. Oh ja, en ik ben raar en kan niks hebben. En daarnaast boeit het hem niet als ik (of die andere jongen) ons gekwetst voelden, want dit is hoe hij is en wij doen lastig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
M
Oi dat is verdrietig. Echt niet meer te repareren na wat tijd? (Als je dat nog wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |