Zedelijk gedrag? Hier? Het zal niet lang duren eer de eerste schunnige posts komen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:38 schreef scrupuleus het volgende:
Graag zedelijk gedrag dit topic
Herstarten
Post 37 pasquote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zedelijk gedrag? Hier? Het zal niet lang duren eer de eerste schunnige posts komen.
Low blow ditquote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goh, volgens mij heeft iedereen haar achterkantje verder wel gezien
Wij nemen jouw achterkantje heel serieusquote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef Tegan het volgende:
Enige vreugde in het leven is dat ik hier soms grappen kan maken, is dat ook niet goed.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij nemen jouw achterkantje heel serieus
Je bent zelf...quote:
Natuurlijk mag jij datquote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef Tegan het volgende:
Enige vreugde in het leven is dat ik hier soms grappen kan maken, is dat ook niet goed.
Waarom denk je dat ik hier postquote:
Droop. Hue huequote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De serieusheid droop natuurlijk ook van die post af.
Ok.quote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De serieusheid droop natuurlijk ook van die post af.
Leugensquote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Om chickies te scoren toch? Fok is toch een dating site
Hoi, daten?quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg T-shirts.quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar passen die allemaal nog?quote:
Dit meen je nietquote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.
Bestaan er objectieve kranten dan?quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikkenquote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier alleen om mijn ego op te krikken. Echt daten is eng.
Ik stuur je wel een complete nudie!quote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikken
Was de vorige niet genoegquote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikken
Net zo objectief als hier, slechts van de andere kant bekeken.quote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat in Rusland de kranten heel objectief zijn
Uiteraardquote:
Zo dan.quote:
Je neemt haar hele gat?quote:
Daar doe ik al heel lang niet aanquote:Op zondag 17 april 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als jij mag verspreiden mag ik dat toch ook?
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?quote:
Hij had het over haar navel natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?
Jij stelt ook nooit teleur.quote:
Dit gelooft echt niemand.quote:
Dit gelooft ook echt niemand.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij had het over haar navel natuurlijk.
Deze hele week nog niet?quote:
Die close-up die je als verrassing mee stuurde is daar een goed bewijs van. Sjeezes.quote:
In dat geval: haha.gifquote:
Dat grote zwarte gat bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die close-up die je als verrassing mee stuurde is daar een goed bewijs van. Sjeezes.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval: haha.gif
Maar nog steeds gelooft niemand het.
Krap genoeg voor mijn FOK!pener natuurlijk.quote:
Soms moet het gezegd worden.quote:
Gapend gat.quote:Op zondag 17 april 2022 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krap genoeg voor mijn FOK!pener natuurlijk.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook elke cm van je lijf op een usb sticky staan?
HUIL0Nquote:
quote:
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?
3 uur likker gespotquote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.quote:
Verkeerde account, yats.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Was gezellig.quote:
Lassie was een reu.. die worden niet loops.quote:Op zondag 17 april 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.
Koffie erbij zeker?quote:
En ik drink het niet eensquote:
quote:
ik ookquote:
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.quote:
Vergeet de rbf niet.quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijkenquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijken
O leuk!quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
wat onaardig. zo ken ik Tegan helemaal nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef haar dan eens de aandacht die ze verdient en leer haar echt kennen.quote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat onaardig. zo ken ik Tegan helemaal niet
Lijkt mij ook wel een lieverd hoorquote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef haar dan eens de aandacht die ze verdient en leer haar echt kennen.
Gefeliciteerdquote:
Zonnebrand is nu wel handig YO.quote:Op maandag 18 april 2022 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren in de zon gezeten en niet eens verbrand
Goed schudden dan!quote:Op maandag 18 april 2022 14:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zonnebrand is nu wel handig YO.
Moet 't zelf ook weer kopen want die van mij is opgedroogd, komt niks meer uit de flacon
Je date?quote:Op maandag 18 april 2022 14:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mja had je eerder mogen vertellen nu liggen ze al bij de vuilnis
Merci amiequote:
Hoi Ted Bundy.quote:
3 uur lang rugmunching dus?quote:
Wat denken jullie wel van mij.quote:
This is why you're extinct.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel van mij.
Dino's wachten in in ieder geval tot de 3e date voordat ze iemand opeten
Vul mijn date voor mij inquote:
Klinkt als een verstandig besluit.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel van mij.
Dino's wachten in in ieder geval tot de 3e date voordat ze iemand opeten
Nouja zeg... zit ik te hopen jou daar tegen te komen en blijk je er nog niet op te zittenquote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik moet nog steeds beginnen.
Bwuh ik haat mijn verstandigheid zou juist wat meer ongedwongen willen zijnquote:
Samequote:Op dinsdag 19 april 2022 00:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Bwuh ik haat mijn verstandigheid zou juist wat meer ongedwongen willen zijn
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Allemaal veel paaseieren gegeten?
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt eiquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nee, eigenlijk niet. Jij wel?
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt ei
Gekleurde eieren zijn toch ook paaseieren?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?
Zie nu echt een hele trieste scene voor me:
Tamieke: wil je een paasei?
ik: lekker!
Tamieke geeft gekookt ei
ik:
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gekleurde eieren zijn toch ook paaseieren?
Maar de kans is sowieso groter dat ik chocolade eieren in huis zou hebben dan gekookte eieren. Dus maak je geen zorgen.
Ik heb zondag gebakken eieren opquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt ei
Ik op zaterdag.quote:
Wel bevrucht?quote:
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Heb m'n best gedaanquote:
Sinds altijd al, want zo is t begonnen. Dat is the original.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.quote:
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.
Ah ja, damn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.
Nog steeds story of my lifequote:
Dan zijn ze niet bezet tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef Ang3l het volgende:
The story of my life schijnt overigens OOK te zijn: leuke jongens scoren uit Hasselt Belgie, met wie ik een erg leuke klik heb (zowel fysiek als persoon) ... en die dan al bezet blijken te zijn met een open relatie
2x in 1 maand
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!
Er is toch altijd een beetje "het hoofdkoppel"?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet bezet toch
@:airwin
Ben je te hot dat je ze aan blijft trekkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is toch altijd een beetje "het hoofdkoppel"?
Dus dan vind ik ze wel bezet (en jij een side project).
Gewoon zorgen dat je in het midden mag liggen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zag ik jouw achterkant bij voorbij komen bij wat foto's op Instagram bij KEVN?
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je te hot dat je ze aan blijft trekken
Ja.quote:Straal jij seks uit
Dildo designers hebben een foto van Ang3l boven hun bureau hangen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Straal jij seks uit
Ja, hij heeft LED-verlichting op zijn dak met de tekst 'WANT SEX ENTER HERE', en dan een pijl die naar binnen wijst.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Straal jij seks uit
Meestal tijdens t klaarkomenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En denk je tijdens het penetreren al over een relatie of is dat pas later?
Ik vond dat wel leuk, dat ze mijn rug tattoo hebben nagemaakt in LEDquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, hij heeft LED-verlichting op zijn dak met de tekst 'WANT SEX ENTER HERE', en dan een pijl die naar binnen wijst.
Terechte klacht wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij Leonardo DiCaprio?quote:
Gemiste kans ditquote:
Ligt eraanquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
Moe moe moe moe moe moe en misselijk. Kan je zwanger worden van de wcbril?
Van Faxie's WC bril wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
Moe moe moe moe moe moe en misselijk. Kan je zwanger worden van de wcbril?
Zaad aan.quote:
Stiekem vind je het rete-interessant.quote:
En van je examen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, de dokter zei dat hij het nog niet kon voelen met zijn staafje.
Collega met 300 jaar ervaring heeft vandaag even mee gekeken en zij denkt dat ik hem wel heb gehaald.quote:
Later nog een keer met zijn staafje roeren dan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, de dokter zei dat hij het nog niet kon voelen met zijn staafje.
Fax schijnt hobby gyno te zijn. Misschien die ff vragenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Later nog een keer met zijn staafje roeren dan.
Zijn staafje staat op springenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fax schijnt hobby gyno te zijn. Misschien die ff vragen
Kom maar even bukken danquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fax schijnt hobby gyno te zijn. Misschien die ff vragen
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem vind je het rete-interessant.
Smooth.quote:
Als vrouw zou ik jouw sperma zonder twijfel accepteren.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man zou ik zonder twijfel spermadonor worden.
Het lijkt je wel wat, zo'n rietje ontdooide sperma in je fictieve vagina?quote:Op woensdag 20 april 2022 08:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als vrouw zou ik jouw sperma zonder twijfel accepteren.
O dacht meer aan de gewone daad.quote:Op woensdag 20 april 2022 08:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt je wel wat, zo'n rietje ontdooide sperma in je fictieve vagina?
Klinkt zo onprofessioneel.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht meer aan de gewone daad.
Feescht!quote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb de toets gehaald!basisopleiding in de pocket
Zo goedquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Goed bezigquote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
Is het iets waar jij zelf invloed hebt of niet?quote:Op woensdag 20 april 2022 19:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ben voor de verandering weer een keer gestressed door werk.
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maarquote:Op woensdag 20 april 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is het iets waar jij zelf invloed hebt of niet?
Klinkt vervelend! Hopelijk vind je toch een gouden middenweg. Vooral voor je eigen rust en gezondheidquote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maar.
Oehquote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Combinatie van samenloop van omstandigheden en teveel verantwoordelijkheid voelen. Ja dus denk ik. Het is moeilijk voor me om grenzen aan te geven als er voor werkzaamheden geen goede vervanger is. Ook bij werkzaamheden die niet eens bij mijn takenpakket horen zeg maar.
Euhm...das niet echt gezond hequote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kusjequote:Op woensdag 20 april 2022 19:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig is het alweer bijna Kerst.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen. Nu vooral behoefte aan een ontspanning, dus iemand nog iets leuks te vertellen?
Ik moet daar nog even over nadenkenquote:Op woensdag 20 april 2022 20:55 schreef Tegan het volgende:
Thanks iedereen. Nu vooral behoefte aan een ontspanning, dus iemand nog iets leuks te vertellen?
Nee hoorquote:
Een vrolijke clown voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik kom er aanquote:
Dat was m'n beste grapquote:Op woensdag 20 april 2022 21:32 schreef Tegan het volgende:
Niet alles draait om seks. Ik wilde gewoon jullie beste grappen horen!
Grappigste dat ik vandaag gehoord heb.quote:
Ik ben 25% Duitser, ik heb geen humorquote:Op woensdag 20 april 2022 21:32 schreef Tegan het volgende:
Niet alles draait om seks. Ik wilde gewoon jullie beste grappen horen!
Nieuwe priveinfoquote:Op woensdag 20 april 2022 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben 25% Duitser, ik heb geen humor
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 20 april 2022 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappigste dat ik vandaag gehoord heb.
Dat niet alles om seks draait. Moet er opnieuw om gniffelen.quote:
Bier und Bratwurstquote:Op woensdag 20 april 2022 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nieuwe priveinfo. Wat heb je dan wel op die plek?
Nu ben je me kwijtquote:Op woensdag 20 april 2022 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat niet alles om seks draait. Moet er opnieuw om gniffelen.
Dan ga ik maar naar bed.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 07:26 schreef Tegan het volgende:
Goedemorgen. Voel me een stuk beter vandaag.
neem morgen vrij. ik doe het ook!quote:
Heel verleidelijk dit. Maar volgende week al vrije dagen opgenomenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem morgen vrij. ik doe het ook!
na koningsdag?quote:Op donderdag 21 april 2022 07:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel verleidelijk dit. Maar volgende week al vrije dagen opgenomen.
Klinkt als een mooie omschrijving voor dood gaanquote:
Nee joh. Dutten = levenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie omschrijving voor dood gaan
Het is al trending op twitterquote:Op donderdag 21 april 2022 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin na dr 5 minutes of fame?
Rachel Hazes is je vriendin?quote:
Mocht ze willen.quote:
moet jij niet willenquote:
Wie weet heeft ze een hele mooie persoonlijkheid?quote:
... of vindt El_Thijs zijn biefstuk well-done het lekkerst?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:36 schreef AirwiN het volgende:
Wie weet heeft ze een hele mooie persoonlijkheid?
Precies.quote:
Ik maak mijn biefstuk het liefst zelf klaarquote:Op donderdag 21 april 2022 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of vindt El_Thijs zijn biefstuk well-done het lekkerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o/
Pfffrrrrtquote:
Bier en tieten?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
Bijna vrijdagavond. Bijna weer biertijd.
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
Bijna vrijdagavond. Bijna weer biertijd.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggen
Nee, dan kan ik morgenochtend niet functionerenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggen
Lijkt mij stugquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik morgenochtend niet functioneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |