Geef haar dan eens de aandacht die ze verdient en leer haar echt kennen.quote:Op maandag 18 april 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat onaardig. zo ken ik Tegan helemaal niet
Lijkt mij ook wel een lieverd hoorquote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef haar dan eens de aandacht die ze verdient en leer haar echt kennen.
Gefeliciteerdquote:
Zonnebrand is nu wel handig YO.quote:Op maandag 18 april 2022 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren in de zon gezeten en niet eens verbrand
Goed schudden dan!quote:Op maandag 18 april 2022 14:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Zonnebrand is nu wel handig YO.
Moet 't zelf ook weer kopen want die van mij is opgedroogd, komt niks meer uit de flacon
Je date?quote:Op maandag 18 april 2022 14:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mja had je eerder mogen vertellen nu liggen ze al bij de vuilnis
Merci amiequote:
Hoi Ted Bundy.quote:
3 uur lang rugmunching dus?quote:
Wat denken jullie wel van mij.quote:
This is why you're extinct.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel van mij.
Dino's wachten in in ieder geval tot de 3e date voordat ze iemand opeten
Vul mijn date voor mij inquote:
Klinkt als een verstandig besluit.quote:Op maandag 18 april 2022 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel van mij.
Dino's wachten in in ieder geval tot de 3e date voordat ze iemand opeten
Nouja zeg... zit ik te hopen jou daar tegen te komen en blijk je er nog niet op te zittenquote:Op maandag 18 april 2022 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik moet nog steeds beginnen.
Bwuh ik haat mijn verstandigheid zou juist wat meer ongedwongen willen zijnquote:
Samequote:Op dinsdag 19 april 2022 00:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Bwuh ik haat mijn verstandigheid zou juist wat meer ongedwongen willen zijn
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 april 2022 08:59 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Allemaal veel paaseieren gegeten?
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt eiquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nee, eigenlijk niet. Jij wel?
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt ei
Gekleurde eieren zijn toch ook paaseieren?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?
Zie nu echt een hele trieste scene voor me:
Tamieke: wil je een paasei?
ik: lekker!
Tamieke geeft gekookt ei
ik:
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gekleurde eieren zijn toch ook paaseieren?
Maar de kans is sowieso groter dat ik chocolade eieren in huis zou hebben dan gekookte eieren. Dus maak je geen zorgen.
Ik heb zondag gebakken eieren opquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een paar chocolade. En gisteren eitjes gebakken. maar geen gekookt ei
Ik op zaterdag.quote:
Wel bevrucht?quote:
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:
Heb m'n best gedaanquote:
Sinds altijd al, want zo is t begonnen. Dat is the original.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een gekookt ei een paasei?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.quote:
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, heb je nog niet voorbij zien komen denk ik.
Ah ja, damn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan 24 waarschijnlijk.
Nog steeds story of my lifequote:
Dan zijn ze niet bezet tochquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:40 schreef Ang3l het volgende:
The story of my life schijnt overigens OOK te zijn: leuke jongens scoren uit Hasselt Belgie, met wie ik een erg leuke klik heb (zowel fysiek als persoon) ... en die dan al bezet blijken te zijn met een open relatie
2x in 1 maand
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!
Er is toch altijd een beetje "het hoofdkoppel"?quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet bezet toch
@:airwin
Ben je te hot dat je ze aan blijft trekkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is toch altijd een beetje "het hoofdkoppel"?
Dus dan vind ik ze wel bezet (en jij een side project).
Gewoon zorgen dat je in het midden mag liggen uiteindelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zag ik jouw achterkant bij voorbij komen bij wat foto's op Instagram bij KEVN?
Nee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je te hot dat je ze aan blijft trekken
Ja.quote:Straal jij seks uit
Dildo designers hebben een foto van Ang3l boven hun bureau hangen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Straal jij seks uit
Ja, hij heeft LED-verlichting op zijn dak met de tekst 'WANT SEX ENTER HERE', en dan een pijl die naar binnen wijst.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Straal jij seks uit
Meestal tijdens t klaarkomenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En denk je tijdens het penetreren al over een relatie of is dat pas later?
Ik vond dat wel leuk, dat ze mijn rug tattoo hebben nagemaakt in LEDquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, hij heeft LED-verlichting op zijn dak met de tekst 'WANT SEX ENTER HERE', en dan een pijl die naar binnen wijst.
Terechte klacht wel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij Leonardo DiCaprio?quote:
Gemiste kans ditquote:
Ligt eraanquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
Moe moe moe moe moe moe en misselijk. Kan je zwanger worden van de wcbril?
Van Faxie's WC bril wel denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
Moe moe moe moe moe moe en misselijk. Kan je zwanger worden van de wcbril?
Zaad aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |