Geen half werk, en de vriendin waardeert het.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?
3 uur likker gespotquote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.quote:
Verkeerde account, yats.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Was gezellig.quote:
Lassie was een reu.. die worden niet loops.quote:Op zondag 17 april 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.
Koffie erbij zeker?quote:
En ik drink het niet eensquote:
quote:
ik ookquote:
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.quote:
Vergeet de rbf niet.quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijkenquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijken
O leuk!quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
wat onaardig. zo ken ik Tegan helemaal nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |