Zedelijk gedrag? Hier? Het zal niet lang duren eer de eerste schunnige posts komen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:38 schreef scrupuleus het volgende:
Graag zedelijk gedrag dit topic
Herstarten
Post 37 pasquote:Op zondag 17 april 2022 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zedelijk gedrag? Hier? Het zal niet lang duren eer de eerste schunnige posts komen.
Low blow ditquote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goh, volgens mij heeft iedereen haar achterkantje verder wel gezien
Wij nemen jouw achterkantje heel serieusquote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef Tegan het volgende:
Enige vreugde in het leven is dat ik hier soms grappen kan maken, is dat ook niet goed.
Ik niet hoor.quote:Op zondag 17 april 2022 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij nemen jouw achterkantje heel serieus
Je bent zelf...quote:
Natuurlijk mag jij datquote:Op zondag 17 april 2022 21:14 schreef Tegan het volgende:
Enige vreugde in het leven is dat ik hier soms grappen kan maken, is dat ook niet goed.
Waarom denk je dat ik hier postquote:
Droop. Hue huequote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De serieusheid droop natuurlijk ook van die post af.
Ok.quote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De serieusheid droop natuurlijk ook van die post af.
Leugensquote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Om chickies te scoren toch? Fok is toch een dating site
Hoi, daten?quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg T-shirts.quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.quote:Op zondag 17 april 2022 21:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar passen die allemaal nog?quote:
Dit meen je nietquote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.
Bestaan er objectieve kranten dan?quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fok is net zo een datingsite als de Telegraaf een objectieve krant is.
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikkenquote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier alleen om mijn ego op te krikken. Echt daten is eng.
Ik stuur je wel een complete nudie!quote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikken
Was de vorige niet genoegquote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij nog een pic van je tetten en dan overlaad ik je met complimenten om je ego op te krikken
Net zo objectief als hier, slechts van de andere kant bekeken.quote:Op zondag 17 april 2022 21:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat in Rusland de kranten heel objectief zijn
Uiteraardquote:
Zo dan.quote:
Je neemt haar hele gat?quote:
Daar doe ik al heel lang niet aanquote:Op zondag 17 april 2022 21:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als jij mag verspreiden mag ik dat toch ook?
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?quote:
Hij had het over haar navel natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?
Jij stelt ook nooit teleur.quote:
Dit gelooft echt niemand.quote:
Dit gelooft ook echt niemand.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij had het over haar navel natuurlijk.
Deze hele week nog niet?quote:
Die close-up die je als verrassing mee stuurde is daar een goed bewijs van. Sjeezes.quote:
In dat geval: haha.gifquote:
Dat grote zwarte gat bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die close-up die je als verrassing mee stuurde is daar een goed bewijs van. Sjeezes.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval: haha.gif
Maar nog steeds gelooft niemand het.
Krap genoeg voor mijn FOK!pener natuurlijk.quote:
Soms moet het gezegd worden.quote:
Gapend gat.quote:Op zondag 17 april 2022 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krap genoeg voor mijn FOK!pener natuurlijk.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook elke cm van je lijf op een usb sticky staan?
HUIL0Nquote:
quote:
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een natural born romantic, ey?
3 uur likker gespotquote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.quote:
Verkeerde account, yats.quote:Op zondag 17 april 2022 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen half werk, en de vriendin waardeert het.
Was gezellig.quote:
Lassie was een reu.. die worden niet loops.quote:Op zondag 17 april 2022 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo erg nu ook weer niet. ik heet geen yats die kan likken als een loopse Lassie.
Koffie erbij zeker?quote:
En ik drink het niet eensquote:
quote:
ik ookquote:
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.quote:
Vergeet de rbf niet.quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijkenquote:
quote:Op maandag 18 april 2022 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs daarmee ben je een genot om naar te kijken
O leuk!quote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zit hier op de loungebank in het zonnetje en steekt haar middelvinger op naar je.
wat onaardig. zo ken ik Tegan helemaal nietquote:Op maandag 18 april 2022 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |