Klinkt als een mooie omschrijving voor dood gaanquote:
Nee joh. Dutten = levenquote:Op donderdag 21 april 2022 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie omschrijving voor dood gaan
Het is al trending op twitterquote:Op donderdag 21 april 2022 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin na dr 5 minutes of fame?
Rachel Hazes is je vriendin?quote:
Mocht ze willen.quote:
moet jij niet willenquote:
Wie weet heeft ze een hele mooie persoonlijkheid?quote:
... of vindt El_Thijs zijn biefstuk well-done het lekkerst?quote:Op donderdag 21 april 2022 10:36 schreef AirwiN het volgende:
Wie weet heeft ze een hele mooie persoonlijkheid?
Precies.quote:
Ik maak mijn biefstuk het liefst zelf klaarquote:Op donderdag 21 april 2022 10:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... of vindt El_Thijs zijn biefstuk well-done het lekkerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o/
Pfffrrrrtquote:
Bier en tieten?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
Bijna vrijdagavond. Bijna weer biertijd.
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:13 schreef Tegan het volgende:
Bijna vrijdagavond. Bijna weer biertijd.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggen
Nee, dan kan ik morgenochtend niet functionerenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu drink ik zelf niet, maar waarom zou je wachten tot morgenavond? Trek er nu eentje open zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |