pollquote:Bekerfinales afgelopen 5 jaar:
• 2021 Ajax - Vitesse 2-1
• 2020 Utrecht - Feyenoord, vanwege corona geen winnaar.
• 2019 Ajax - Willem II 4-0
• 2018 Feyenoord - AZ 3-0
• 2017 Vitesse - AZ 2-0
Klopt.quote:Op zondag 17 april 2022 19:55 schreef leolinedance het volgende:
Die Brobbey ofzo kan er ook maar weinig van hè
ik vind het maar een tuinkabouterquote:Op zondag 17 april 2022 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Is alleen maar GROOT en STERK
quote:Op zondag 17 april 2022 20:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verloren door 2 onoplettende minuten. Zonde. Nou ja, op naar het zeer verdiende kampioenschap dan maar.
Vergane gloriequote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu opgedonderd uit onze mooie tempel.![]()
![]()
Twee uur voorbeschouwen genot.quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De analisten zijn kapot.
Ze nemen het te serieus.
Altijd in de Kuip.quote:Op zondag 17 april 2022 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Vechtpartijen op de tribunes volgens Perez
Het was ook erg vreemd om te denken dat die dikke pad een goal zou maken.quote:Op zondag 17 april 2022 20:02 schreef leolinedance het volgende:
Ihattaren bakte er helemaal niks van
Zag het al ja, tweede ring eretribune kwamen wat gemaskerde ajaxkneuzen het vak op terwijl daar alleen genodigden en normale supporters staanquote:Op zondag 17 april 2022 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind prijs maar een raar woord als je het vaak achter elkaar zegt.quote:Op zondag 17 april 2022 20:04 schreef fetX het volgende:
PSV is érg blij met de beker.
Een prijs is een prijs en dat is het mooie aan een prijs. @:jr-style-93
Ah, gemist. Wat een teringtriestvolk is het toch ookquote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het al ja, tweede ring eretribune kwamen wat gemaskerde ajaxkneuzen het vak op terwijl daar alleen genodigden en normale supporters staan
Als Feyenoord de Kuip niet wil afbreken moeten Ajax en PSV het maar doen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Vormer?quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Nober het volgende:
Benieuwd of Ruud ook een prijs gaat pakken binnen 2 jaar.
Fruitschaaltje over een paar maanden.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Nober het volgende:
Benieuwd of Ruud ook een prijs gaat pakken binnen 2 jaar.
In alle geledingen een verdorven club.quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, gemist. Wat een teringtriestvolk is het toch ook
quote:Op zondag 17 april 2022 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Feyenoord de Kuip niet wil afbreken moeten Ajax en PSV het maar doen.
Het blijft toch een bijzonder clubje mensen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het al ja, tweede ring eretribune kwamen wat gemaskerde ajaxkneuzen het vak op terwijl daar alleen genodigden en normale supporters staan
Moordenaars, verkrachters, stekers.quote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In alle geledingen een verdorven club.
Bij prijs moet ik altijd aan Gerwyn denken.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind prijs maar een raar woord als je het vaak achter elkaar zegt.
Slecht voor het imago , beetje kanker geconstateerdquote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moordenaars, verkrachters, stekers.
Gefeliciteerd makker! En bedankt voor de nieuwe memequote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vreselijk slimme goal van Gakpo.
Bij Gerwyn moet ik altijd denken aan direct een klap op je muil als je hem per ongeluk aanstoot in een kroeg.quote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij prijs moet ik altijd aan Gerwyn denken.
Hij leest mee.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:30 schreef Nober het volgende:
•2012 laatste keer beker gewonnen
•In totaal 9 keer de beker gewonnen
•9+1 is 10
Dit is gespeeld.
Lekker man, een gezinsvak oplopen en dan alsnog klappen krijgenquote:
Al 50 jaar een kansloze traditie van een kansloos volk.quote:Op zondag 17 april 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, een gezinsvak oplopen en dan alsnog klappen krijgen
Amsterdamse stakkertjes
Met een foto van het PSV vak erbijquote:
quote:
Dit kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft @:KingRoland niet gebeden vanochtend?
Matchfixedquote:
Die heeft Judas nagedaan na het verraad.quote:Op zondag 17 april 2022 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft @:KingRoland niet gebeden vanochtend?
1 seizoen gemazzeld in de CL en verder met een dubbel budget van de concurrentie elk jaar kampioen worden is toch ook niet bijzonder knap ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ten Hag is wel een beetje zuur de laatste tijd.
Gaat hetzelfde pad bewandelen als Frankie.quote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 seizoen gemazzeld in de CL en verder met een dubbel budget van de concurrentie elk jaar kampioen worden is toch ook niet bijzonder knap ofzo.
Die is voor de kerst weg uit Engeland, met zijn calimerogejank.
Je kan niet ineens gaan doen alsof het een slechte trainer is, maar zijn mediaoptredens zijn wel dramatisch en daar gaat ie in Engeland wel last van krijgen inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2022 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1 seizoen gemazzeld in de CL en verder met een dubbel budget van de concurrentie elk jaar kampioen worden is toch ook niet bijzonder knap ofzo.
Die is voor de kerst weg uit Engeland, met zijn calimerogejank.
Ziedend.quote:
Wat doet die mafklapper überhaupt in een (familie)vak van de tegenstander…quote:
'mad'quote:
Volgende week zondag eindelijk schone toiletten op kosten van Ajaxquote:
Ook weer Ajax? Ik begin dit zat te worden. Gewoon geen Ajax supporters meer toelaten in de Kuip. Kunnen zich blijkbaar niet gedragen.quote:
Het kon wel een opknapbeurt gebruiken ja.quote:Op zondag 17 april 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week zondag eindelijk schone toiletten op kosten van Ajax
Stel je aanquote:Op zondag 17 april 2022 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook weer Ajax? Ik begin dit zat te worden. Gewoon geen Ajax supporters meer toelaten in de Kuip. Kunnen zich blijkbaar niet gedragen.
Een gezinsvak aanvallen, toiletten slopen, met elkaar op de vuist gaan, een club die haar eigen supporters niet durft te fouilleren. Het kan vandaag allemaal daar in Amsterdam, maar als het vanaf de clubleiding al zo verrot is kan het bijna niet anders dan naar beneden druipen.quote:Op zondag 17 april 2022 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook weer Ajax? Ik begin dit zat te worden. Gewoon geen Ajax supporters meer toelaten in de Kuip. Kunnen zich blijkbaar niet gedragen.
Politie heeft nog drugs aangetroffen, er zijn gewonden gevallen. En dit is niet de eerste keer hè?quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gezinsvak aanvallen, toiletten slopen, met elkaar op de vuist gaan, een club die haar eigen supporters niet durft te fouilleren. Het kan vandaag allemaal daar in Amsterdam, maar als het vanaf de clubleiding al zo verrot is kan het bijna niet anders dan naar beneden druipen.
[ twitter ]
Ze hebben daar al tijden een aardig probleem, dat krijg je als je dat soort tokkies veel te veel macht geeft o.a. over de kaartverkoopquote:Op zondag 17 april 2022 21:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Politie heeft nog drugs aangetroffen, er zijn gewonden gevallen. En dit is niet de eerste keer hè?
Allemaal leugens en #FAKENEWS. Er is helemaal niks gebeurd, anders zou @RensAjacied het wel gemeld hebben op twitter.quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gezinsvak aanvallen, toiletten slopen, met elkaar op de vuist gaan, een club die haar eigen supporters niet durft te fouilleren. Het kan vandaag allemaal daar in Amsterdam, maar als het vanaf de clubleiding al zo verrot is kan het bijna niet anders dan naar beneden druipen.
[ twitter ]
Kortere helften dan natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nwah, zit je straks 180 minuten naar voetbal te gluren
Is daar al een keer een test mee geweest ofzo? Enig idee aan hoeveel tijd per helft je dan moet denken?quote:
heb de bekerfinale niet gezien, want de beker boeit mij echt niet. Terrasje gepakt maatje, maar wel lekkerquote:Op zondag 17 april 2022 17:07 schreef Nober het volgende:
Tijd voor de voorbereiding.
@:kingroland
[ afbeelding ]
Aangezien nu een zuivere speeltijd van 60-65 minuten zo'n beetje het maximum is, zou ik 2x35 minuten doen. Als de theorie klopt dat het minder tijdrekken oplevert zouden wedstrijden dan niet langer dan 2 uur moeten duren.quote:Op zondag 17 april 2022 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is daar al een keer een test mee geweest ofzo? Enig idee aan hoeveel tijd per helft je dan moet denken?
Enige waar ze een vergunning voor konden krijgen. Zit je nu al uur te wachten totdat de spelersbus eindelijk een keer aankomt. Aan het vuurwerk te horen komt die nu zo ongeveer aan.quote:Op zondag 17 april 2022 23:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Een huldiging in het stadion gaat wel erg ver
Waarom zou je dat niet doen? Het is eigendom van de club. Andere clubs zouden daarvoor een vergunning moeten aanvragen omdat het stadion van de gemeente is.quote:Op zondag 17 april 2022 23:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Een huldiging in het stadion gaat wel erg ver
quote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
De schandaal club doet haar naam weer eer aan.
Het maakt daar eigenlijk niet uit of het nu het bestuur is, de spelers of de supporters..
Alsof jij kranten leest.quote:Op maandag 18 april 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De kranten zullen er wel vol mee staan. Oh nee toch niet.
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?quote:Op maandag 18 april 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
De kranten zullen er wel vol mee staan. Oh nee toch niet.
Ik reageer op een tweet, plaatst er zelf 3 en dan pik jij 1tje uit om je punt te maken? Oke dan.quote:Op maandag 18 april 2022 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?![]()
Nee jongens vandaag geen tijd voor nieuws over de oorlog in Oekraïne, aankomende economische crisis, Corona, toeslagenaffaire. Er hebben een paar jongens op een stoeltje gepist, veeg de voorpagina maar leeg.
De krant die ik lees heeft meer dan 2 pagina's maar okéquote:Op maandag 18 april 2022 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De kranten zouden vol moeten staan van een stel kwajongens die tegen een stoeltje staan aan te pissen? En dat meen je serieus?![]()
Nee jongens vandaag geen tijd voor nieuws over de oorlog in Oekraïne, aankomende economische crisis, Corona, toeslagenaffaire. Er hebben een paar jongens op een stoeltje gepist, veeg de voorpagina maar leeg.
Ze is wel voor Ajax.quote:Op maandag 18 april 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zelfs de minister heeft het over neuzen, wat een topwijf.
#FakeNewsquote:Op maandag 18 april 2022 14:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Veel geroep in de media zeg, viel allemaal reuze mee gisteren. Enorm opgeblazen allemaal
Lekker o.a. het bestormen van een gezinsvak en de bestorming van een tribune voor invaliden bagatelliseren.quote:
Clubsupporters zijn per definitie ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 18 april 2022 14:59 schreef Keyos het volgende:
Altijd zo grappig om dan op Ajax fora te lezen “dat dit soort fans maar naar die asociale havenclub” moeten gaan, terwijl qua incidenten in binnen-en buitenland Ajax al jarenlang de kroon spant.
Feyenoorders zouden ook een wc hebben gesloopt hoor als dit in de arena was geweest. Maar altijd hilarisch die waan dat de gemiddelde Ajacied minder asociaal of gestoord is dan een Feyenoorder. Die hebben echt een gigantische bunker voor de taas
Dat tuig van 410 sla ik inderdaad lager dan laag aan. Wat een kansloze bende is dat al jaren.quote:Op maandag 18 april 2022 14:59 schreef Keyos het volgende:
Altijd zo grappig om dan op Ajax fora te lezen “dat dit soort fans maar naar die asociale havenclub” moeten gaan, terwijl qua incidenten in binnen-en buitenland Ajax al jarenlang de kroon spant.
Feyenoorders zouden ook een wc hebben gesloopt hoor als dit in de arena was geweest. Maar altijd hilarisch die waan dat de gemiddelde Ajacied minder asociaal of gestoord is dan een Feyenoorder. Die hebben echt een gigantische bunker voor de taas
410 bestaat al jaren niet meerquote:Op maandag 18 april 2022 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat tuig van 410 sla ik inderdaad lager dan laag aan. Wat een kansloze bende is dat al jaren.
(Zelfde geldt overigens voor vak S bij Feyenoord. Dommer vind je ze niet.)
Gozer heet blijkbaar Ronnie van der Laan en heeft zijn socials al verwijderd.quote:
Nergens te zien zekerquote:Op maandag 18 april 2022 16:55 schreef Bolasie het volgende:
Leuk zo'n topic voor de bekerfinale!Gent - Anderlecht, nog een paar minuten tot de verlenging. Wat spannend allemaal zeg.
Ik bagatalliseer niks, ik relativeer. Ik heb het overal gelezen, 22 hele aanhoudingen. Schubbekutteveen heeft er meer op een gemiddelde zaterdagavond. Daar gaat het me om.quote:Op maandag 18 april 2022 14:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Lekker o.a. het bestormen van een gezinsvak en de bestorming van een tribune voor invaliden bagatelliseren.
Prima vrijbrief wel om gezinnen aan te vallen en een eigen invalidentribune in te nemen.quote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik bagatalliseer niks, ik relativeer. Ik heb het overal gelezen, 22 hele aanhoudingen. Schubbekutteveen heeft er meer op een gemiddelde zaterdagavond. Daar gaat het me om.
als jij het ziet als een vrijbrief prima. Ik niet. Was ook het punt niet maar als jij graag wilt dat ik het afkeur bij deze.quote:Op maandag 18 april 2022 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima vrijbrief wel om gezinnen aan te vallen en een eigen invalidentribune in te nemen.
Direct duidelijk dat jij ook niet spoort dus met je gebagatelliseer.quote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ik bagatalliseer niks, ik relativeer. Ik heb het overal gelezen, 22 hele aanhoudingen. Schubbekutteveen heeft er meer op een gemiddelde zaterdagavond. Daar gaat het me om.
Kan je lezen met "je spoort niet" of ben je zelf zo achterlijk? Godverdomme zegquote:Op maandag 18 april 2022 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Direct duidelijk dat jij ook niet spoort dus met je gebagatelliseer.
Je zult er maar staan met je kind als er een zooi van die doorgesnoven klapdebielen op je af komen.
Dus omdat er maar 22 aanhoudingen zijn is er niks gebeurd? Dat is een beetje in dezelfde categorie als "ik heb een treinkaartje gekocht maar er kwam geen conducteur".quote:Op maandag 18 april 2022 17:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat er niks is gebeurd? Wat ik aangeef is dat het wel erg veel media aandacht is voor wat er is gebeurd. Nee, het is niet ok om een familievak te bestormen met een man of 10/15, nee het is niet ok om een vak te "bezetten" waar de minder valide mensen plaats nemen. Maar de hoeveelheid wat ik hierover terug lees en hoor, alsof de hel was losgebarstenquote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus omdat er maar 22 aanhoudingen zijn is er niks gebeurd? Dat is een beetje in dezelfde categorie als "ik heb een treinkaartje gekocht maar er kwam geen conducteur".
quote:Op maandag 18 april 2022 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus omdat er maar 22 aanhoudingen zijn is er niks gebeurd? Dat is een beetje in dezelfde categorie als "ik heb een treinkaartje gekocht maar er kwam geen conducteur".
De 90 minuten voor de verlenging schenen nogal saai te zijnquote:Op maandag 18 april 2022 17:39 schreef Bolasie het volgende:
Leukste bekerfinale van het verlengd Paasweekend trouwens.
quote:Op maandag 18 april 2022 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
In dit soort gevallen kiest de politie er ook gewoon voor om die tokkies de bus in te knuppelen en ze weg te laten rijden omdat arresteren helemaal veel gezeik oplevert. Niks aan de hand dus, volgens Tim uit Hoorn die met de kidstrein was
Ik kan prima lezen en de manier waarop jij het wegwuift is totaal debiel.quote:Op maandag 18 april 2022 17:28 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Kan je lezen met "je spoort niet" of ben je zelf zo achterlijk? Godverdomme zeg
Je hoopt bijna dat Tim zelf een keer op de verkeerde tribune landt en dat zijn papa hem niet weg krijgt daar.quote:Op maandag 18 april 2022 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
In dit soort gevallen kiest de politie er ook gewoon voor om die tokkies de bus in te knuppelen en ze weg te laten rijden omdat arresteren helemaal veel gezeik oplevert. Niks aan de hand dus, volgens Tim uit Hoorn die met de kidstrein was
Total loss dusquote:Op maandag 18 april 2022 15:46 schreef Zipportal het volgende:
Schade aan De Kuip wordt geschat op 20.000 euro
Laat gaan joh, in het hoofd van @PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.quote:
Nounou zo kan het wel weer.quote:Op maandag 18 april 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, in het hoofd van @:PietjePuk2000 is het altijd Sesamstraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |