Het blijft toch een bijzonder clubje mensen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag het al ja, tweede ring eretribune kwamen wat gemaskerde ajaxkneuzen het vak op terwijl daar alleen genodigden en normale supporters staan
Moordenaars, verkrachters, stekers.quote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In alle geledingen een verdorven club.
Bij prijs moet ik altijd aan Gerwyn denken.quote:Op zondag 17 april 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind prijs maar een raar woord als je het vaak achter elkaar zegt.
Slecht voor het imago , beetje kanker geconstateerdquote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moordenaars, verkrachters, stekers.
Gefeliciteerd makker! En bedankt voor de nieuwe memequote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vreselijk slimme goal van Gakpo.
Bij Gerwyn moet ik altijd denken aan direct een klap op je muil als je hem per ongeluk aanstoot in een kroeg.quote:Op zondag 17 april 2022 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij prijs moet ik altijd aan Gerwyn denken.
Hij leest mee.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:30 schreef Nober het volgende:
•2012 laatste keer beker gewonnen
•In totaal 9 keer de beker gewonnen
•9+1 is 10
Dit is gespeeld.
Lekker man, een gezinsvak oplopen en dan alsnog klappen krijgenquote:
Al 50 jaar een kansloze traditie van een kansloos volk.quote:Op zondag 17 april 2022 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, een gezinsvak oplopen en dan alsnog klappen krijgen
Amsterdamse stakkertjes
Met een foto van het PSV vak erbijquote:
quote:
Dit kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft @:KingRoland niet gebeden vanochtend?
Matchfixedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |