Nou ja, het kunnen toch ook Belarussische postbodes op dat verzendkantoor zijn die de pakketten hebben gehouden? Er werd daar keurig bijgehouden wat er in zat, die konden dus gericht achteroverdrukken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Want alles wat we nu weten wijst gewoon op systematisch plunderen door Russische troepen. Alle getuigen verklaringen, de video's van post diensten, video's van dode Russische soldaten met gestolen laptops, de lijst is best wel lang nu.
Dus nee, dat er niks gestuurd is lijkt mij niet geloofwaardig.
Dat is altijd zo tof aan die in en in corrupte landen. Je bezit en leven is voor niemand heilig en veilig.quote:
Alles wat er op Twitter gepost wordt neem ik initieel met een forse korrel zout.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:03 schreef Tijger_m het volgende:
Geloof je dat echt? Want alles wat we nu weten wijst gewoon op systematisch plunderen door Russische troepen. Alle getuigen verklaringen, de video's van post diensten, video's van dode Russische soldaten met gestolen laptops, de lijst is best wel lang nu.
Dus nee, dat er niks gestuurd is lijkt mij niet geloofwaardig.
Zijn CV is niet zo moeilijk te vinden. En wat doe jij precies voor de kost?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:24 schreef luxerobots het volgende:
Hoezo heeft De Wijk bewezen verstand van zaken?
Behalve als het in jouw straatje past.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles wat er op Twitter gepost wordt neem ik initieel met een forse korrel zout.
Zelfs dan niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef luxerobots het volgende:
Behalve als het in jouw straatje past.
Ik zit niet op twitter en daarmee kan ik dus die opmerking niet plaatsen laat staan compleet lezenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Iemand schrijft in een opmerking: kijk eens naar de andere graven in de nabijheid, er liggen overal verse bloemen. Al je nog beter kijkt, kan je vermoeden dat die houten kruisen tijdelijk zijn, de graven verderop hebben grafstenen.
[ twitter ]
Hoeveel hoge hotemetoten zijn er dan overleden in Ukraïne? https://en.wikipedia.org/(...)_invasion_of_Ukraine
Toen een anoniem twitterfilmpje liet zien dat mensen in hun benen geschoten werden, riep jij wel gelijk dat het oorlogsmisdaden waren.quote:
Zijn CV houdt niet in dat hij per se gelijk heeft. Nobel prijs winnaars hebben soms zaken ook bij het verkeerde eind.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn CV is niet zo moeilijk te vinden. En wat doe jij precies voor de kost?
Als dit bericht klopt, is het maar mooi dat we niet naar De Wijk geluisterd hebben.quote:
Inderdaad, dat een argument van een autoriteit komt, is geen garantie voor een goed argument.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn CV houdt niet in dat hij per se gelijk heeft. Nobel prijs winnaars hebben soms zaken ook bij het verkeerde eind.
Durf jij nu een zolderkamer fokker onder een expert als de Wijk te zetten?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zijn CV is niet zo moeilijk te vinden. En wat doe jij precies voor de kost?
Dit was eigenlijk een grapje… Blijkt er echt een vrouw gereden te hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kan gebeuren, hopelijk kan dit vrouwenbataljon weer verder
Yup. Want dat was wat dan ook exact wat het filmpje liet zien he.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:30 schreef luxerobots het volgende:
Toen een anoniem twitterfilmpje liet zien dat mensen in hun benen geschoten werden, riep jij wel gelijk dat het oorlogsmisdaden waren.
Maar dan nog is dat meer serieus te nemen dan wat een stel anonieme Fokkers lopen te verkondigen waarvan we al helemaal niet weten wat hun achtergrond is... Voor hetzelfde loopt @luxerobots achter de vuilniswagen...quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
Zijn CV houdt niet in dat hij per se gelijk heeft. Nobel prijs winnaars hebben soms zaken ook bij het verkeerde eind.
Het blote feit dat hij zijn mening ventileert, want dat is het en niets anders, maakt het niet feitelijk of correct.
Maar berichten van Russen die plunderen, waar er nog veel meer van zijn, worden door jou dan wel weer met een forse korrel zout genomen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. Want dat was wat dan ook exact wat het filmpje liet zien he.
En hoe is dat relevant als zijn argument logisch en correct is?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar dan nog is dat meer serieus te nemen dan wat een stel anonieme Fokkers lopen te verkondigen waarvan we al helemaal niet weten wat hun achtergrond is... Voor hetzelfde loopt @:luxerobots achter de vuilniswagen...
Een breukje zal het zeker niet zijn. Sluiten energie deals af met Rusland tijdens deze crisis.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:26 schreef Perrin het volgende:
Leveringsproblemen, twijfel over de kwaliteit van Russisch materieel, of breukje in de relatie?
[ twitter ]
Het heeft wel iets weg van figuren als bijv. Alan Greenspanne, die redeneerde correct binnen een kader van aannames dat achteraf echt fundamenteel incorrect bleek te zijn. Als je er vanuit gaat Poetin rationeel handelt en dat het Russische leger zo machtig is dat ze het hoe dan ook wel in hun voordeel kunnen beslissen klinkt alles wat De Wijk verkondigt heel logisch. Maar als die aannames niet kloppen dan dondert het hele kaartenhuis ook in één klap in elkaar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het blote feit dat hij zijn mening ventileert, want dat is het en niets anders, maakt het niet feitelijk of correct.
Dat is het als het in de kraam te pas komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:41 schreef Tijger_m het volgende:
En hoe is dat relevant als zijn argument logisch en correct is?
ik vind het wel plausibel klinken, dat het onverstandig is om alle mogelijke sancties direct op te leggen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als dit bericht klopt, is het maar mooi dat we niet naar De Wijk geluisterd hebben.
Hij wilde een rem op de sancties, omdat ze toch niet 'direct' effect hebben...
Dat is geen irrationeel uitgangspunt maar mijn vraag, en dat lijkt mij de eerste vraag die je als tegenwerping krijgt in je hoofd bij zo'n argumentatie is dan "Hoe kan ik garanderen dat Rusland de overeenkomst respecteert" en dan houdt het op want die garantie kan niet gegeven worden met een kernmacht.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het heeft wel iets weg van figuren als bijv. Alan Greenspanne, die redeneerde correct binnen een kader van aannames dat achteraf echt fundamenteel incorrect bleek te zijn. Als je er vanuit gaat Poetin rationeel handelt en dat het Russische leger zo machtig is dat ze het hoe dan ook wel in hun voordeel kunnen beslissen klinkt alles wat De Wijk verkondigt heel logisch. Maar als die aannames niet kloppen dan dondert het hele kaartenhuis ook in één klap in elkaar.
Nee, dat is niet eerlijk. Bekijk het argument op zijn merites ongeacht waar het vandaan komt, mensen kunnen je nog wel eens verrassen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is het als het in de kraam te pas komt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |