Doet me denken aan die lading massavernietigingswapens die Amerika gisteren op transport heeft gezet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:13 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gewaagd om te zoeken en ben er vrijwel zeker van dat de afbeelding van een Fennek-verkenningsvoertuig overeen komt met die gigantische partij voertuigen geladen op een trein te Roermond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las praeputiumquote:
Vreselijke lui die Russen. Je zag het ook met mh17, zelfs trouwringen werden van de doden hun vingers gejat!quote:
Ja dat is de vraag. Aan bestellingen die pas over vele maanden geleverd worden hebben ze daar weinig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:27 schreef Ulx het volgende:
Duitsland heeft net een miljard gegeven zodat Oekrane zelf wapens kan kopen. Daarmee zitten ze de Duitse herbewapening niet in de weg. So far so good.
Er komen nog wat Leopard 1's aan, maar die moeten worden nagekeken na decennia in de opslag. Duurt nog even.
Maar wat is de levertijd van een beetje modern zwaar spul, zo van de fabriek? Hoe snel hebben ze 16 pzh2000's of zo?
Ze zijn nog erger dan die Marokkaanse dieven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijke lui die Russen. Je zag het ook met mh17, zelfs trouwringen werden van de doden hun vingers gejat!
Stelen en corruptie zijn daar cht cultuur.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze zijn nog erger dan die Marokkaanse dieven.
Wat werkt communisme toch goed he.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stelen en corruptie zijn daar cht cultuur.
Ik ga geen filmpje kijken van 2 uur. Iets meer info nodig voor ik me hier aan ga wagen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:58 schreef Za het volgende:
Kan deze in de OP svp?
Indien je weinig tijd hebt, kijk dan vanaf 24.00
Hoe meer dode Ruskies in Oekrane, hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:30 schreef polderturk het volgende:
Het was alweer een tijdje geleden, maar er is nog een Russische generaal overleden.
[ twitter ]
De Wijk is een matige analist, die graag gezien had dat Oekrane zichzelf zou opheffen door onderhandelingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik lees van de Wijk vooral berichten over wat "we" niet moeten doen. Maar over wat we dan wl moeten doen zwijgt 'ie in alle toonaarden.
Is dat zo? Heb ik weinig over gehoord of gezien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:33 schreef quirina het volgende:
Vreselijke lui die Russen. Je zag het ook met mh17, zelfs trouwringen werden van de doden hun vingers gejat!
Lekker boeiend, er zijn zoveel mensen gestoord.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:40 schreef polderturk het volgende:
Deze vrouw is echt COMPLEET gestoord.
[ twitter ]
En dan durf ik ook nog wel te beweren dat het NAVO-materiaal beter onderhouden en beter (slimmer) inzetbaar is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:27 schreef AchJa het volgende:
De Wijk is vooral pragmatisch en realistisch, als je een beetje naar hem geluisterd had zegt hij gewoon dat hij volledig achter allerlei tegenmaatregelen staat maar hij durft als een van de weinigen hardop te zeggen dat het westen daar de capaciteiten eigenlijk niet (meer) voor heeft. Dat deze boodschap slecht valt bij iedereen is natuurlijk een ander verhaal.
Dan heb je ook geen tijd voor zijn meesterwerkje: The Great Ron Paul: The Scott Horton Show Interviews 2004–2019.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpje kijken van 2 uur. Iets meer info nodig voor ik me hier aan ga wagen.
De vraag was of de Russische separatisten eerlijk of oneerlijk door de spulletjes aan het zoeken waren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb ik weinig over gehoord of gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |