Lijkenpikkers.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De vraag was of de Russische separatisten eerlijk of oneerlijk door de spulletjes aan het zoeken waren.
https://www.dailymail.co.(...)g-MH17-wreckage.html
[ afbeelding ]
Net zo irrelevant als het oppervlak van Rusland wat eerder voorbij kwam.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:44 schreef luxerobots het volgende:
En dan durf ik ook nog wel te beweren dat het NAVO-materiaal beter onderhouden en beter (slimmer) inzetbaar is.
Ik neem hem iig een stuk serieuzer dan een stel zolderkamer autisten die al helemaal nul komma nul autoriteit hebben op dit gebied.quote:De Wijk is of een analist die zijn vakgebied niet onder de knie heeft (gezien zijn opleiding en status vreemd, maar het kan), of er loopt een linkje met hem naar Russisch geld. Veel anders kan ik niet bedenken.
Je weet het niet hquote:Op zaterdag 16 april 2022 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, of er is helemaal niks verstuurd...
Net als die knuffelbeer die omhoog gehouden werd? Wat later toch net weer een ander verhaal bleek te zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:47 schreef luxerobots het volgende:
De vraag was of de Russische separatisten eerlijk of oneerlijk door de spulletjes aan het zoeken waren.
Lang. Rond de 3 jaar om er 16 met bijbehorende ondersteunings voertuigen te bouwen als ik naar het voorbeeld van Hongarije kijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:27 schreef Ulx het volgende:
Duitsland heeft net een miljard gegeven zodat Oekrane zelf wapens kan kopen. Daarmee zitten ze de Duitse herbewapening niet in de weg. So far so good.
Er komen nog wat Leopard 1's aan, maar die moeten worden nagekeken na decennia in de opslag. Duurt nog even.
Maar wat is de levertijd van een beetje modern zwaar spul, zo van de fabriek? Hoe snel hebben ze 16 pzh2000's of zo?
Vandaar dat ze geen communisme meer hebben maar een kleptocratie. Dat werkt net zo goed maar er blijft meer geld aan de strijkstok hangen en je hoeft je neit druk te maken om de pretentie hoog te houden dat je wat om het volk geeft.quote:
Je beschuldigt mij nu van iets.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net als die knuffelbeer die omhoog gehouden werd? Wat later toch net weer een ander verhaal bleek te zijn?
Hoezo is het irrelevant dat de NAVO veel meer militair materiaal heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Net zo irrelevant als het oppervlak van Rusland wat eerder voorbij kwam.
Het zal allemaal best, ik vraag om een bron dat het daadwerkelijk gebeurd zou zijn en vervolgens reageer jij daar op...quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:58 schreef luxerobots het volgende:
Je beschuldigd mij nu van iets.
Het is goed mogelijk dat die ring in de broekzak van die separatist verdwenen is. Maar het is ook goed mogelijk dat de ring gebruikt is om het slachtoffer te identificeren en uiteindelijk naar Nederland gestuurd is.
Ik stel alleen een vraag (maar om eerlijk te zijn, ik denk dat het tweede minder waarschijnlijk is).
Je vroeg niet om een bron.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal allemaal best, ik vraag om een bron dat het daadwerkelijk gebeurd zou zijn en vervolgens reageer jij daar op...
Geloof je dat echt? Want alles wat we nu weten wijst gewoon op systematisch plunderen door Russische troepen. Alle getuigen verklaringen, de video's van post diensten, video's van dode Russische soldaten met gestolen laptops, de lijst is best wel lang nu.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, of er is helemaal niks verstuurd...
Dat is wel jouw trucje inderdaad, doen alsof je veel ervaring hebt als militair. Maar het is vooral praktische ervaring, jij bent ook geen commandant natuurlijk (verre van).quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:48 schreef AchJa het volgende:
Ik neem hem iig een stuk serieuzer dan een stel zolderkamer autisten die al helemaal nul komma nul autoriteit hebben op dit gebied.
De fabrieken zullen ook nog niet op hoogste capaciteit draaien op dit moment. Dan moeten ze maar ergens wapens van de plank kopen. Nog een batterij Paladins of zo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lang. Rond de 3 jaar om er 16 met bijbehorende ondersteunings voertuigen te bouwen als ik naar het voorbeeld van Hongarije kijk.
Je hebt het nu over een anonieme Rob op facebook of Twitter?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dan ene Rob geloven die zo snel mogelijk Oekrane wil opscheuren voor een vrede ondertekend door Poetin?
Volgens mij zijn die niet meer in producitie maar ik kan mij voorstellen dan een klant als Griekenland oid hun Pzh's wil verkopen en zelf dan nieuwe koopt. Of een dergelijke constructie met een ander type.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
De fabrieken zullen ook nog niet op hoogste capaciteit draaien op dit moment. Dan moeten ze maar ergens wapens van de plank kopen. Nog een batterij Paladins of zo.
Na twee weken Libie bomdarderen moesten we op onze blote knietjes bij de VS bedelen om bommen... Tot zover ons voortzettingsvermogen...quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:00 schreef luxerobots het volgende:
Hoezo is het irrelevant dat de NAVO veel meer militair materiaal heeft?
Wie is wij?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na twee weken Libie bomdarderen moesten we op onze blote knietjes bij de VS bedelen om bommen... Tot zover ons voortzettingsvermogen...
Communisme sucks, maar dat heeft verder weinig met Rusland te maken.quote:
Iemand schrijft in een opmerking: kijk eens naar de andere graven in de nabijheid, er liggen overal verse bloemen. Al je nog beter kijkt, kan je vermoeden dat die houten kruisen tijdelijk zijn, de graven verderop hebben grafstenen.quote:
Ik pretendeer ook helemaal nergens dat ik commandant ergens van ben, ik heb wel bijna 30 jaar lang ervaring als militair... Maar dat ik het verhaal van iemand die bewezen verstand van de materie heeft net een stuk serieuzer neem dan Luxerobots cs. heeft daar weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:03 schreef luxerobots het volgende:
Dat is wel jouw trucje inderdaad, doen alsof je veel ervaring hebt als militair. Maar het is vooral praktische ervaring, jij bent ook geen commandant natuurlijk (verre van).
Het probleem hiermee is uiteraard dat als Rusland zijn afspraken dan niet na komt, en die kans is duimendik aanwezig, er geen enkel middel is om naleving af te dwingen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:19 schreef luxerobots het volgende:
De Wijk stelt dat de eisen die aan Zelensky gesteld worden wel mee vallen. Hij moet erkennen dat de Krim Russisch blijft, hij moet erkennen dat Luhansk en Donetsk onafhankelijke republieken worden. En dan moet Oekrane neutraal worden.
Nee, Robbie. Als Oekrane Russisch grondgebied in Oekrane erkend, wordt Rusland beloond voor zijn misdadige gedrag. En als Oekrane neutraal wordt, kunnen ze zich in de toekomst ook niet meer verdedigen.
Het is toch duidelijk? Rusland stelt onmogelijke eisen, en wil helemaal geen vrede.
Hoezo heeft De Wijk bewezen verstand van zaken?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook helemaal nergens dat ik commandant ergens van ben, ik heb wel bijna 30 jaar lang ervaring als militair... Maar dat ik het verhaal van iemand die bewezen verstand van de materie heeft net een stuk serieuzer neem dan Luxerobots cs. heeft daar weinig mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |