quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef myShizzle het volgende:
Hahahaha
Roeskies willen Elon's Starlink satellieten neerhalen.
De eerste ruimteoorlog ophanden?
Jij was er bij!
[ twitter ]
Musk lacht een keer hard en lanceert nog eens 100 van deze satellietjes.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef myShizzle het volgende:
Hahahaha
Jij was er bij!
[ twitter ]
Nee oekraine gaat nu door , die begrijpen dat er diuidelijkheid moet komen over de landsgrenzen zodat ze daar stevige grensbewaking kunnen plaatsen , net als de russen in kaliningrad .quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die strijd in de Donbas gaat nog jaren duren ook al zouden de Russen zich daar terugtrekken. De Rebellen weliswaar gesteund door het Russische leger maar niet zoals nu in full scale war zit er ook al sinds 2014. Maw net zoals Israël met die Gaza strook in zijn maag zit zal dit uiteindelijk ook in de Oekraïne gebeuren in de Donbas of een deel daarvan. Of er dan de mogelijkheid is dat de Oekraïne bij de EU kan komen is dan natuurlijk de vraag.
Dat is nou precies de retoriek die Poetin verkondigde als verdediging voor de inval. Het doel is de vernietiging van Rusland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Misschien een ideetje om als we Rusland na een all out war verslagen hebben te de depoetiniseren en demilitariseren. Oekraine krijgt een mooi stuk land terug en heeft tevens recht op herstelbetalingen. Kalingrad wordt weer Duits, Polen krijgt een stuk Rusland erbij en alle Russische minderheden in de voormalige satelietstaten worden verplaatst naar de Russische rompstaat.
Het land wordt bestuurlijk in drieen opgedeeld, een derde komt onder controle van de EU, een derde onder die van de VS en een derde onder Chinese invloedssfeer. Voor Moskou gebeurt dit in het klein. Om te zorgen dat niet alle Russen uit het Westerse gedeelte naar het Chinese gedeelte verhuizen bouwen de Chinezen een Muur dwars door Moskou en wordt de grens tussen het Chinese gedeelte en het Westerse gedeelte met een gordijn van prikkeldraad gescheiden van het Chinese gedeelte. Uiteraard verliest Rusland zijn non-proliferatieverdragsrechten en veiligheidsraadszetel.
Nederland krijgt St. Petersburg, vanwege de huurachterstand van Peter de Grote aan Zaandam.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:18 schreef -XOR- het volgende:
Misschien een ideetje om als we Rusland na een all out war verslagen hebben te de depoetiniseren en demilitariseren. Oekraine krijgt een mooi stuk land terug en heeft tevens recht op herstelbetalingen. Kalingrad wordt weer Duits, Polen krijgt een stuk Rusland erbij en alle Russische minderheden in de voormalige satelietstaten worden verplaatst naar de Russische rompstaat.
Het land wordt bestuurlijk in drieen opgedeeld, een derde komt onder controle van de EU, een derde onder die van de VS en een derde onder Chinese invloedssfeer. Voor Moskou gebeurt dit in het klein. Om te zorgen dat niet alle Russen uit het Westerse gedeelte naar het Chinese gedeelte verhuizen bouwen de Chinezen een Muur dwars door Moskou en wordt de grens tussen het Chinese gedeelte en het Westerse gedeelte met een gordijn van prikkeldraad gescheiden van het Chinese gedeelte. Uiteraard verliest Rusland zijn non-proliferatieverdragsrechten en veiligheidsraadszetel.
wie wilde nog investeren in tanks en door de modder kruipende soldaten in dit Cyber Robotia Nuclear tijdperk ??quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het meest cynische aan het hele verhaal. NATO was grotendeels een soort schim uit het verleden. Polen, de Baltische Staten deden nog wat aan defensie, maar de rest was vooral met energietransitie, milieu, stikstof, zwarte piet en andere hobby’s bezig.
NATO als excuus is dan ook gewoon 100% onvervalste bullshit. Zelfs als verdedigingsclub was NATO nogal afgegleden naar een bedenkelijk niveau
Wel vreemd eigenlijk. De Moskva was tich gezonken door brand en was toch niet aangevallen door Oekraïnse raketten? Ik snap er niks meer van zo.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef myShizzle het volgende:
Hahahaha
Jij was er bij!
[ twitter ]
De bevolking van Belarussia die willen wel meegaan om flink betaald te krijgen meaar die gaan echt niet op hun broeders schietenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien SyriëEn Belarus, maar hebben we trouwens al even niets van gehoord geloof ik?
De satellieten van Musk hebben het vermogen storm op te roepenquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk. De Moskva was tich gezonken door brand en was toch niet aangevallen door Oekraïnse raketten? Ik snap er niks meer van zo.
Nee hoor, zoals je kunt zien probeert de NAVO er alles aan te doen om buiten het conflict te blijven, maar zetten ze door dan wordt dat hun lot. Zo hebben we de vorige buurtbully er ook onder gekregen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is nou precies de retoriek die Poetin verkondigde als verdediging voor de inval. Het doel is de vernietiging van Rusland.
Starlink sataliet is ~500K inc launch.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Musk lacht een keer hard en lanceert nog eens 100 van deze satellietjes.
Die man die aan boord een kaars liet omvallen was via Starlink pr0n aan het kijken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk. De Moskva was tich gezonken door brand en was toch niet aangevallen door Oekraïnse raketten? Ik snap er niks meer van zo.
Nog specialer in dit verband is dat zelfs de NAVO op bedenkelijk nivo de vloer aanveegt met Rusland zoals ze erbij staan dus mischien was zijn angst in dat opzicht niet misplaatstquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het meest cynische aan het hele verhaal. NATO was grotendeels een soort schim uit het verleden. Polen, de Baltische Staten deden nog wat aan defensie, maar de rest was vooral met energietransitie, milieu, stikstof, zwarte piet en andere hobby’s bezig. Niemand in Europa was bezig met defensie, vraag maar eens aan aan @:achja hoe goed de Europese legers zijn.
NATO als excuus is dan ook gewoon 100% onvervalste bullshit. Zelfs als verdedigingsclub was NATO nogal afgegleden naar een bedenkelijk niveau
Die strijd gaat nog jaren duren. Je zult ook Donetsk moeten veroveren. Ik wens de Oekraïne veel succes om dan ook nog burgers te ontzien. En de Krim word ook nog wel een probleem om die te veroveren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee oekraine gaat nu door , die begrijpen dat er diuidelijkheid moet komen over de landsgrenzen zodat ze daar stevige grensbewaking kunnen plaatsen , net als de russen in kaliningrad .
Nukes aan de oekrainse grens , gericht op moskou
Oekraine raakt de Donbas en de Krim kwijt en dat is ook hun eigen schuld. Laten we niet doen alsof die daar zich zo goed hebben gedragen. Die hebben het gebied na de opstanden min of meer 'gepacificeerd' en vervolgens de mensen (veelal Russischsprekend) in armoede aan hun lot overgelaten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:28 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die strijd gaat nog jaren duren. Je zult ook Donetsk moeten veroveren. Ik wens de Oekraïne veel succes om dan ook nog burgers te ontzien. En de Krim word ook nog wel een probleem om die te veroveren.
Overigens die nukes staan al jaren gericht op Moskou. Binnen vijf minuten ligt Moskou compleet in de as maar dat moeten we niet willen en gaat ook niet gebeuren. Daar heb je de Oekraïne niet voor nodig. Daarmee is ook duidelijk dat het Rusland niet om de NAVO gaat.
De oorlog duurt totdat de gaskraan dicht is.quote:
Ja, dat zei Hitler ook na Sudetenlandquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat denken wij, maar Rusland heeft toch in de vredesonderhandelingen aangegeven dat zij daar wel zouden stoppen? Ja of we dat geloven is een ander verhaal, maar dat kun je net zo goed niet in onderhandeling gaan. Oekraine staat met het mes tegen de keel, dan heb je niet zoveel te willen helaas.
Ze zijn al sinds de start van de inval heel goed in marketing.quote:
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Wat ik wel inschat is een zeer langdurig conflict in die regio als de Oekraïne besluit om door te gaan in die regio. Gelukkig hoef ik dat niet te bepalen maar zal Zelensky en zijn staf dat besluit moeten nemen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Oekraine raakt de Donbas en de Krim kwijt en dat is ook hun eigen schuld.
Ik denk dat we het ons niet meer kunnen veroorloven om Putin ook maar iets te gunnen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Wat ik wel inschat is een zeer langdurig conflict in die regio als de Oekraïne besluit om door te gaan in die regio. Gelukkig hoef ik dat niet te bepalen maar zal Zelensky en zijn staf dat besluit moeten nemen.
Eigenlijk niet, die ga je met redelijke argumenten of zelfs objectieve feiten ook niet bereiken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wonder boven wonder zijn er nog steeds gekken die het binnenvallen het buurland niet als daad van agressie zien, dus blijkbaar is deze marketing nodig...
Als deze oorlog door Oekraïne gewonnen wordt is het probleem Rusland voor de VS opgelost en kunnen ze zich op China richten.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De VS hebben niets aan deze oorlog. Bij verdere escalatie en langdurig aanhouden raken zij namelijk waarschijnlijk hun positie als hegemoniale status kwijt aan China.
Bij ons is alles de schuld van de Rabobank, terwijl die heus niet altijd de schuldige zijn. Oekraïne is dus gewoon de Rabobank van Rusland.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja maar dat deden ze alquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:37 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als deze oorlog door Oekraïne gewonnen wordt is het probleem Rusland voor de VS opgelost en kunnen ze zich op China richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |