SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn nagels laten doen, ze zijn een beetje fel gewordenEen soort glow in the darkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel leuk!We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn nagels laten doen, ze zijn een beetje fel gewordenOh vrolijk! Ik houd er wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat pas op het laatste moment. Zodra ik zeker weet dat het nodig is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:32 schreef Geerd het volgende:
MIddag !! Ik heb vanochtend een rollade uit de vriezer gehaald 1kg..en in de koelkast gelegd (2C) ben bang dat die morgen half ontdooid is..zou ik hem nu gewoon op het aanrecht zetten?
Op het bergje Golgothaquote:
Das best een leuk idee voor 2e paasdagquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn druk bezig met ramen zemen, deurbeslag monteren, etc. Straks nog een uurtje de tuin in.
Vanavond eten we flammkuchen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een soort glow in the dark![]()
wel leuk!
Dankjewelquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Net bier bezorgd bij MrHop, toch gaaf dat zo'n grote site interesse heeftZe hebben ook contact met ons opgenomen, extra leuk.
Wat voor TGTG heb je? Wat is de buit?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:06 schreef Tuindier het volgende:
Weeken, sort of. Paar uur eerder opgehouden, nog 1 ding te doen met dat doe ik dit weekend wel als er niet steeds nieuwe mail binnenkomt.
Net toogoodtogo gehaald en mijn collectebus ingeleverd. Tijd voor een biertje.
Crosspost:quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Net weer bij de lidl geweest:
1 paksoi
1 chinese kool
1 bos peen
2 courgette
4 citroenen
6 limoenen
1 aubergine
1 zak appels
1 bakje rozemarijn
De kool wordt denk ik kimchi. Iemand nog een goed idee met de limoenen en citroenen? De schil is niet super fris meer maar het sap zal nog prima zijn.
OMGquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:06 schreef Lonaa het volgende:
Iemand maakte opmerking over Dora-oor en toen dacht ik aan hoe ontzettend meer uit verhouding haar oren waren vroeger en toen ging ik foto's zoeken en nu moet ik deze (nogmaals) met jullie delen:
[ afbeelding ]
KIJK NOU
Goeie. Ik ga wel op zoek naar een vegan recept, maar deze richting wordt t zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:14 schreef Lonaa het volgende:
Of dees: https://www.maryberry.co.uk/recipes/baking/classic-lemon-tart
Avondje Telstar is over het algemeen best gezelligquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Heb weinig met voetbal, maar vind het wel leuk om al die doorgaans positieve reacties uit andere delen van het land te lezen.
+22 en dan nog een paar plusjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:06 schreef Lonaa het volgende:
Iemand maakte opmerking over Dora-oor en toen dacht ik aan hoe ontzettend meer uit verhouding haar oren waren vroeger en toen ging ik foto's zoeken en nu moet ik deze (nogmaals) met jullie delen:
[ afbeelding ]
KIJK NOU
Volgens mij in Emmen ook wel. De burgemeester, zelf ook voetballiefhebber, wou als beloning voor het goed gedrag de stromen toeschouwers met "gewone" wedstrijden lekker door elkaar laten. Niet strikt gescheiden maar samen buiten rondom het stadion lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Avondje Telstar is over het algemeen best gezellig
En helaas dit seizoen is het een ouderwets Telstar-seizoen.
Wisselt wel per club. Ik zit in vak F, naast het uitvak. Vaak ook nog wel uitsupporters die binnenkomen in 'ons vak'.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij in Emmen ook wel. De burgemeester, zelf ook voetballiefhebber, wou als beloning voor het goed gedrag de stromen toeschouwers met "gewone" wedstrijden lekker door elkaar laten. Niet strikt gescheiden maar samen buiten rondom het stadion lopen.
Ach die (D) Ora wat een lekker ding, toen al. Was dit nog in haar geboorteland?quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:06 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK NOU
Nondeju. Isa.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde vannacht dat een collega uit het ziekenhuis is overleden. Net zo oud als ik. Aangereden op de fiets![]()
Carpe diem; wat ik zelf regelmatig vergeet.
Ja, dit was nog in Curacao.quote:Op vrijdag 15 april 2022 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach die (D) Ora wat een lekker ding, toen al. Was dit nog in haar geboorteland?
Oh bah.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde vannacht dat een collega uit het ziekenhuis is overleden. Net zo oud als ik. Aangereden op de fiets![]()
Ah jasses dat is naar. Sterktequote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Jezus Clubsoda, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wat voor dagen?quote:
het schijnt iets te zijn dat andere mensen wel eens ervaren.quote:
Itsbeen84years.memequote:Op zaterdag 16 april 2022 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
het schijnt iets te zijn dat andere mensen wel eens ervaren.
I've only heard of it.
Ik heb ook echt wel een enorme zwak voor dat soort oren.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:44 schreef Candaasje het volgende:
Die oren van Dora blijven wel echt fantastisch, zeker zo als pup![]()
(Ik vind dat bij jonge herders ook altijd zo grappig, van die enorme alle kanten op wiebelende patatzakken)
Tukkie ergens in het park?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:48 schreef Candaasje het volgende:
Verder niet echt bijgelezen. Mijn lijf dacht net na 3 uur slaap "Gaat eens plassen! 'Ga eens wat drinken!' HoNGEr!! 'Mooi weer, hup, eruit!' .
Dus nu zit ik half slaapdronken even mijn lichaam te overtuigen dat we toch echt weer even naar bed moeten. . Ondanks dat schitterende zonnetje buiten.![]()
Iets meer inhoudelijker reacties houden jullie dus tegoed
Hm, dichtstbijzijnde 'park' is hier bij de recreatieplas, en daar is het wel erg open en fris vrees ik. Maar ik kruip zo wel even terug in bed. En dan misschien straks even een lekker rondje lopen in het zonnetje.quote:
Gadver, dat zijn nare berichten..quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Doe Friesland de groetenquote:Op zaterdag 16 april 2022 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Isawat schrikken.
We zijn onderweg naar Friesland. Later vandaag nog even bier bezorgen bij @:sigme.
Ligt aan de hoeveelheid gist denk ik?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe lang van te voren kan je een brooddeeg maken?
Nou ja…en vn de week net berichten dat er zo veel fietsongelukken gebeuren!quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
Gadverdamme Isa
Toevallig (..) bij ons afgelopen week een collega, net met pensioen, aan het fietsen, valt, hoofd op stoeprand. Dood.
Pffff
Ik denk dat het aan beiden ligt. Gisteren meerder fietsers die alle kanten opreden zonder te kijken, maar automobilisten net zo, geen richtingaanwijzer aan. Beiden even makkelijk door rood.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja…en vn de week net berichten dat er zo veel fietsongelukken gebeuren!
En dat men een helm moet gaan dragen.
Het zou eerder aan rijgedrag van automobilisten liggen dan aan fietsers.
Ook zo’n naar bericht en dan zo veel dichterbij dan een stukje in de krant.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
Gadverdamme Isa
Toevallig (..) bij ons afgelopen week een collega, net met pensioen, aan het fietsen, valt, hoofd op stoeprand. Dood.
Pffff
Ik heb nog een enorme zak rabarber in de vriezer liggen van een tgtg box van vorig jaar. Ik maak ook extra crumble om in te vriezen, dan kan ik binnen no time iets lekkers op tafel zetten. Het grootste deel van de brownies gaan ook in de vriezer.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:10 schreef AnneX het volgende:
En op de boodschappenlijst: ingrediënten voor brownies 😉
De rabarber in twee (andermans) tuinen is nog niet echt volop in blad en steel.
Heb je ook ontbeten bij Villa Augustus? Waar komt je brood vandaan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb lekker ontbeten in Dordrecht.Taartje voor vanavond opgehaald bij Villa Augustus. Zak brood TGTG opgehaald, verf gekocht om stoelen een kleurtje te geven en naar de kringloop geweest. Ik zou van zulke ochtenden.
Brood is gewoon simpel van de Plus. Wel echt heel veel, 4 hele broden, 3 zakken witte puntjes en 2 zakken bruine bolletjes. Ik haal eigenlijk nooit in Dordt, dus ben ook niet zo bekend met de tijden daar. Behalve dan die van Coffeelicious (16:45 de dag van te voren), maar die is me nog nooit gelukt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je ook ontbeten bij Villa Augustus? Waar komt je brood vandaan?
Ik ga donderdag naar Dordrecht en heb mijn zinnen gezet op een aantal tgtg boxen maar ik weet helemaal niet wanneer wat online komt.
Vast niet heel erg, anders is er YouTube.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah shit zeg. Hoe ingewikkeld is dat om te repareren?
Dordrecht 😎 Donderdag! 😎quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je ook ontbeten bij Villa Augustus? Waar komt je brood vandaan?
Ik ga donderdag naar Dordrecht en heb mijn zinnen gezet op een aantal tgtg boxen maar ik weet helemaal niet wanneer wat online komt.
Ik vind alles van Villa Augustus heerlijk. Helaas zijn dat soort dingen allemaal wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:26 schreef Myraela het volgende:
Als je trouwens ook iets wil halen bij Villa Augustus, de polenta cake is voor ons altijd voldoende reden om er langs te rijden.
Je stapt dan uit in het oude centrum. Het is sowieso wel leuk om daar rond te lopen en een beetje te struinen langs kunstzinnige winkeltjes en galeries. Coffeelicious is zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dordrecht 😎 Donderdag! 😎
Tips in de buurt van de boot uit R’dam?
Oh. Zoek ik even uit. Dank. 😎quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind alles van Villa Augustus heerlijk. Helaas zijn dat soort dingen allemaal wegbezuinigd.
[..]
Je stapt dan uit in het oude centrum. Het is sowieso wel leuk om daar rond te lopen en een beetje te struinen langs kunstzinnige winkeltjes en galeries. Coffeelicious is zeker een aanrader.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:18 schreef Vanyel het volgende:
Jezus Clubsoda, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat is nog eens service.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
He toch, ik wist niet eens dat ik problemen had met mijn Windows (buiten dat ze weer eens gewassen moeten worden). Gelukkig belde Ahmed me op om me door deze crisis te helpen
Helaas komen we daar niet vandaagquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doe Friesland de groetenMocht je voor de brug tussen Lemmer en Joure in de file komen, zwaaien naar links word gewaardeerd
Kom net uit bed. Ben er nog helemaal naar vanquote:
Jasses. Denk je te kunnen gaan genieten van je pensioen en dan dit.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
Gadverdamme Isa
Pffff
Yep. Rond lunchtijd daar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je ook naar Dordt gaat komende donderdag? Hoe dat zo?
Fijn om zo afscheid te kunnen nemen, borisz.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef borisz het volgende:
Een afscheid zoals oma wenste
Moeders met een mooie speech.
Afsluiter in de kroeg. Daarboven is iemand nu behoorlijk tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een goed afscheid, borisz. Samen praten, een lach, een traan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef borisz het volgende:
Dranghekkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 17:48 schreef AnneX het volgende:
Jaja, en bierpakket voor de ouders hoor.
Er zijn zelfs zojuist dranghekken gebracht😂
Ben benieuwd wat er nog meer is bedacht.
Ik klikte op een linkje met 'wat is er dit weekend te doen in Drenthe' en je denkt (ik tenminste) dan aan Paasdingen, maar de helft van dat artikel ging over dit en dat het mooi zou wordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:09 schreef derLudolf het volgende:
Ik die wat beelden van het promotiefeestje in Emmen. Wat een volk, gemeente schijnt al op te roepen niet meer te komen.
Fijn dat het een mooi afscheid wasquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef borisz het volgende:
Fijn dat jullie in alles hebben kunnen doe wat zij wildequote:Op zaterdag 16 april 2022 16:52 schreef borisz het volgende:
Nou ja, dat is denk ik wel het grootste evenement dit weekend. De burgemeester liep al te stressen hoeveel volk er was ivm de door hem afgegeven vergunningquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik klikte op een linkje met 'wat is er dit weekend te doen in Drenthe' en je denkt (ik tenminste) dan aan Paasdingen, maar de helft van dat artikel ging over dit en dat het mooi zou worden
Voorheen kamen de oudere fietsers het dorp niet uit. Daar kennen ze elke afslag, en de automobilist de zwabberende fietser.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja…en vn de week net berichten dat er zo veel fietsongelukken gebeuren!
En dat men een helm moet gaan dragen.
Het zou eerder aan rijgedrag van automobilisten liggen dan aan fietsers.
Als ik mijn helm draag dan gaan auto's al van verre op de rem staan terwijl er alle tijd is om over te steken voor ze. Ze denken zeker dat ik op zo'n Speed Pedelic fiets of zoquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:47 schreef z80 het volgende:
Voorheen kamen de oudere fietsers het dorp niet uit. Daar kennen ze elke afslag, en de automobilist de zwabberende fietser.
Nu met een accu kom je een stuk verder. Op een veel hogere snelheid. Iets dat voor zowel de fietser een uitdaging is. Als voor het overige verkeer dat er aan moet wennen dat een anwb stelletje nu met een gang van 20Kmh rond suist.
En dat het dan op 50Km wegen het meeste fout gaat is dan ook direct duidelijk. De wegen zijn niet gemaakt voor fietsers met de snelheid. Dat zie je met de bochten en rotondes. Vooral slecht zicht over een wat langere afstand. Een fietser zit ineens voor je neus.
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig mensen een helm dragen op de ebike. Zoveel ouderen op zo'n ding en allemaal zonder helmquote:Op zaterdag 16 april 2022 18:57 schreef Tuindier het volgende:
Toch weer even mijn stokpaardje van stal, maar op de ebike draag ik dus altijd mijn helm. Onhandig, ja. En het ziet er bejaard uit. Maar hoe vaak ik niet over het hoofd wordt gezien door een auto..
Tja, veel gedaan. Wat heb je ‘geleerd’ in de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het wel weer gehad met vandaag eigenlijk. Ik hoef alleen de crumble, eiersalade en zalmsalade nog maar. En het avondeten maar het duurt nog een uur of 2 voor J thuiskomt.
Ik heb geleerd dat ik meer kan dan ik denk. En vooral hoe ik dat dan aan moet pakken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, veel gedaan. Wat heb je ‘geleerd’ in de afgelopen maanden.
“Die Heek” aldus de Min.Pres. Die Heek. 🙃
( in Den Haag, de Invictus games ) .
Dat duurt nog lang zeg. Wel een rustig vooruitzichtquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:02 schreef sigme het volgende:
Vandaag laatste keer voorlopig naar het slachthuis geweest, om vlees te halen.
55 kg schapenvlees. Daarvan doe ik 15kilo naar mijn vader, en de rest zit in de eigen diepvries. Die zit nu vol met lam, schaap en 1 haan. Het gaat als alles goed gaat tot eind 2023 duren voordat dit wordt aangevuld met vlees van eigen land.
Dat is een aardige voorraad. Wel fijn nu eventjes rust?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:02 schreef sigme het volgende:
55 kg schapenvlees. Daarvan doe ik 15kilo naar mijn vader, en de rest zit in de eigen diepvries. Die zit nu vol met lam, schaap en 1 haan. Het gaat als alles goed gaat tot eind 2023 duren voordat dit wordt aangevuld met vlees van eigen land.
👍🏼quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat ik meer kan dan ik denk. En vooral hoe ik dat dan aan moet pakken.
Desalniettemin had vandaag wel een tandje minder gekund. Ik heb het echter wel enorm naar mijn zin gehad met mezelf en heel veel gerust tussendoor. Mijn dag is sowieso beter dan de werkdag van 13 uur die mijn wederhelft heeft
Ik schrijf nog wel een keer uitgebreider hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
👍🏼
Ha, dat is de samenvatting, die je nog zou geven. 😎
Had je de lammeren al geslacht dit jaar dan? Of moet de kudde wat groter worden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:02 schreef sigme het volgende:
oh jee. En hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn dat het een mooi afscheid was, @:borisz . Veel sterkte de komende tijd, blijft toch verdrietig.
Jeetje @:Isabeau wat heftig. Zo jong! En zomaar ineens. Kan me voorstellen dat dat nog wel even blijft hangen.
Mijn dag begon prima, rustig aan opgestaan, twee uurtjes rustig aan wat gewerkt, lekker geluncht, naar de hockey om te helpen met wat stellingkasten in elkaar zetten. Rond 16u terug naar huis lopen en toen begon migraine-aura. Zodra thuis meteen ibuprofen, maar heb me echt tijden niet zo beroerd gevoeld van migraine. Hoofdpijn, een paar keer opnieuw weer wazig zien terwijl het al was weggetrokken, armen die tintelen en dan 'doof' worden, tong die prikt en doof werd, pijn in nek.. ik twijfelde bijna of ik niet ook een allergische reactie had tijdens de migraine maar zou niet weten waarvan dan. Al twee keer tussendoor geslapen en voel me nu eindelijk iets beter, al lig ik nog steeds in donkere kamer in bed dus hoe het is als ik opsta weet ik nog niet..
Ik zou rustig aan doen met die norit. Diarree heeft een functie (al het niet de meest aangename manier van je lijf om gifstoffen te lozen). Als je nergens naartoe hoeft kun je beter de natuur zijn gang laten gaan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Beh, vreselijke diarree van de meest explosieve soort, begon vannacht om 3 uur en tot 8 uur telkens weer naar de pot moeten rennen. Geen idee wat het veroorzaakt.
[ afbeelding ]
Vandaag alleen maar rijst en Norit.
Deze zuster weetzzquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou rustig aan doen met die norit. Diarree heeft een functie (al het niet de meest aangename manier van je lijf om gifstoffen te lozen). Als je nergens naartoe hoeft kun je beter de natuur zijn gang laten gaan.
En bouillon of ORS drinken om je vocht- en zoutenhuishouding op peil te houden.
En idd licht verteerbaar eten, als dat binnen blijft.
Beterschap.
Wat een ellende. En alles wat @Cat-astrophe zegt, aangevuld met slokjes water op kamertemperatuurquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Beh, vreselijke diarree van de meest explosieve soort, begon vannacht om 3 uur en tot 8 uur telkens weer naar de pot moeten rennen. Geen idee wat het veroorzaakt.
[ afbeelding ]
Mokerslag zo'n aanval hequote:Op zaterdag 16 april 2022 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
... en toen begon migraine-aura. Zodra thuis meteen ibuprofen, maar heb me echt tijden niet zo beroerd gevoeld van migraine. Hoofdpijn, een paar keer opnieuw weer wazig zien terwijl het al was weggetrokken, armen die tintelen en dan 'doof' worden, tong die prikt en doof werd, pijn in nek.. ik twijfelde bijna of ik niet ook een allergische reactie had tijdens de migraine maar zou niet weten waarvan dan. Al twee keer tussendoor geslapen en voel me nu eindelijk iets beter, al lig ik nog steeds in donkere kamer in bed dus hoe het is als ik opsta weet ik nog niet..
Nee, we hebben de ooien geslacht. Die hadden we dus niet laten dekken; de ram hadden we al weggedaan (niet geslacht). Nu lopen er 7 entertjes, daarvan houden we de helft aan en deze herfst wordt er ook nog weer een ram bij onze kudde gevoegd. Dat zou in lente 2023 tot lammetjes moeten leiden. Maar omdat het dan voor alle ooien dan hun eerste keer lammeren wordt, is dat vast niet eens veel; de eerste keer doen ze meestal maar 1 lam.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had je de lammeren al geslacht dit jaar dan? Of moet de kudde wat groter worden?
Ik ken ze allemaal nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:55 schreef borisz het volgende:
Twee eps Bridgerton (nu bij S1E6) en nu de Van Rossems. Lekker languit op de bank.![]()
Morgen weer eens de stad in. Lammetjesdag. Aka kroegentocht in de stad. 12 kroegen hebben een lentebiertje geloot gekregen. En bij iedere kroeg heb je dus een biertje en een hapje. Bij zes stempels kan je weer een cadeautje ophalen bij je startkroeg. Nou @:sarabi welke moet ik zeker proeven?
[*]De volgende bieren zijn verloot:
[*]De Hoop Sweet Spring Bison Grass Bock – Cafe Koops
[*]Naeckte Brouwers Amazone – Cafe De Vijfhoek
[*]Sancti Adelberti Lentebock – Lokaal Dutch Beer Bar
[*]Brouwersnos D'ran tis lente – Cafe van Gunsteren
[*]Eleven Matties Jungle – Cafe Studio
[*]De School Juffie Blond – Proeflokaal In Den Uiver
[*]Crooked Spider Blonde D'eté – Cafe de Flapcan
[*]TX Hopblond – Het Wapen van Bloemendaal
[*]Delftse Brouwers Genderneutrale geit – Cafe de Roemer
[*]Gooische Bierbrouwerij Gooische Rood – Cafe 't Kantoor
[*]Rock City Brewers Carte Blanche – Proeflokaal de Blauwe Druif
[*]Leidsch Bier Singelbier – Jopenkerk Haarlem
Mijn hemel, verschrikkelijk. Sterktequote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Wtf. Leuk, eindelijk stoppen met werken en het begin van t grote genietenquote:Op zaterdag 16 april 2022 12:12 schreef Blues het volgende:
Gadverdamme Isa
Pffff
Lijf rustig nu?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je maandag werkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:55 schreef borisz het volgende:
Twee eps Bridgerton (nu bij S1E6) en nu de Van Rossems. Lekker languit op de bank.![]()
Morgen weer eens de stad in. Lammetjesdag. Aka kroegentocht in de stad. 12 kroegen hebben een lentebiertje geloot gekregen. En bij iedere kroeg heb je dus een biertje en een hapje. Bij zes stempels kan je weer een cadeautje ophalen bij je startkroeg. Nou @:sarabi welke moet ik zeker proeven?
[*]De volgende bieren zijn verloot:
[*]De Hoop Sweet Spring Bison Grass Bock – Cafe Koops
[*]Naeckte Brouwers Amazone – Cafe De Vijfhoek
[*]Sancti Adelberti Lentebock – Lokaal Dutch Beer Bar
[*]Brouwersnos D'ran tis lente – Cafe van Gunsteren
[*]Eleven Matties Jungle – Cafe Studio
[*]De School Juffie Blond – Proeflokaal In Den Uiver
[*]Crooked Spider Blonde D'eté – Cafe de Flapcan
[*]TX Hopblond – Het Wapen van Bloemendaal
[*]Delftse Brouwers Genderneutrale geit – Cafe de Roemer
[*]Gooische Bierbrouwerij Gooische Rood – Cafe 't Kantoor
[*]Rock City Brewers Carte Blanche – Proeflokaal de Blauwe Druif
[*]Leidsch Bier Singelbier – Jopenkerk Haarlem
Ja, maar alleen van het werk. We zijn ook bijna tegelijk in dit ziekenhuis begonnen met werken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn hemel, verschrikkelijk. SterkteKende je hem/haar goed?
Ibu en para combineren, sumatriptan wordt afaik geadviseerd om niet met pijnstillers te combineren (dat was iig zo de laatste keer dat ik de bijsluiter van de mijne las).quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Mokerslag zo'n aanval he
Ibuprofen is niet zo'n goeie keuze, pcm en/of sumatriptan doet meer tegen zo'n aanval.
Ik kreeg m week of 3 geleden, out of the blue. Lekker vrij dagje gehad, niks aan het handje, rond 22uur alle visuele en tintelverschijnselennaar bed en de vlg dag met een olifant op m'n kop gewerkt.
Zo gek weer, zonder triggers een aanval
Ik heb rond Pasen al jaren een Isa in mijn hoofd die me vertelt dat Paaschocolade inferieur en duur is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:15 schreef fietsie het volgende:
Pasen terwijl je OMAD leeft is geweldig; al die chocolade en andere ellende kun je gewoon links laten liggen
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb rond Pasen al jaren een Isa in mijn hoofd die me vertelt dat Paaschocolade inferieur en duur is.
Ik kreeg wel een paaseitje op de fiets in de oefenzaal afgelopen dinsdag. Dat is mijn enige paaschocolade dit jaar.
Ik voelde me zo rond 20.30 gelukkig weer behoorlijk oke. Thanks voor het vragenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh jee. En hoe gaat het nu met je?Klinkt echt heel naar. Migraine kan gepaard gaan met vervelende neurologische symptomen. Hopelijk voel je je alweer een stuk beter. Beterschap.
Paracetamol alleen doet bij mij niks bij een aanval, ibu (evt gecombineerd met paracetamol zoals @Vanyel zegt) werkt juist veel beter in mijn ervaring. Sumatriptan heb ik niet meer in huis sinds ik niet meer maandelijks-of-vaker een aanval heb. Maar ook toen ik het wel had gebruikte ik het niet vaak, ik werd daar ook enorm suf en duf van, soms erger dan de migraine aanval zelf. Als ik direct zodra ik de eerste wazigheid merk ibuprofen neem valt de hoofdpijn meestal redelijk mee, maar ik zag het dit keer relatief laat pas en moest toen nog 10 min naar huis lopen, dus was denk ik vooral te laat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Mokerslag zo'n aanval he
Ibuprofen is niet zo'n goeie keuze, pcm en/of sumatriptan doet meer tegen zo'n aanval.
Ik kreeg m week of 3 geleden, out of the blue. Lekker vrij dagje gehad, niks aan het handje, rond 22uur alle visuele en tintelverschijnselennaar bed en de vlg dag met een olifant op m'n kop gewerkt.
Zo gek weer, zonder triggers een aanval
Hier gaan er nu klokken, geen idee van waar het komt, ik wist niet eens dat hier een kerk in de buurt zit.. maar blijkbaar dichtbij genoeg om te horen. Al een paar minuten, ben benieuwd hoe lang ze het volhoudenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke? Hoezo gaat de kerk hier af om 22.00 uur? Wordt Pasen ingeluid ofzo?
Imposant wel
Jij zat in de trein gok ik? (Als itt je stond op het perron).quote:Op zondag 17 april 2022 07:53 schreef Isabeau het volgende:
De trein rijdt net mijn station voorbijDe tijden waren anders door werkzaamheden en blijkbaar ging er vlak voor de stoptrein nog een intercity
Ja, dank je, vannacht goed door kunnen slapen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijf rustig nu?
Waarschijnlijk morgen nog beetje op hol en vanaf dan rustig.
quote:Op zondag 17 april 2022 08:17 schreef sigme het volgende:
Jij zat in de trein gok ik? (Als itt je stond op het perron).
Leuk uitstapje op 1e paasdag, Meppel in de frisse ochtendzon? In elk geval een mooi stationnetje.
Paasmaandag toch?quote:
Paracetamol doet bij mij ook niets, nul werking, maar Ibuprofen en aspirine werk als een tierelierquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik voelde me zo rond 20.30 gelukkig weer behoorlijk oke. Thanks voor het vragenBeetje futloos op de bank gehangen rest vd avond, maar iig grootste deel vd hoofdpijn weg. Normaal gesproken heeft het een vrij vast patroon waarbij ik 30-60 minuten last heb van aura waarbij ik steeds groter deel van m'n gezichtsveld wazig ga zien tot alles wazig is en dan trekt het langzaam weer weg en dan komt de hoofpijn, soms aangevuld met niet meer normaal kunnen praten/typen tijdens de aura. Als de hoofdpijn licht is, krijg ik soms nog een keer aura met wazig zien, maar bij erge hoofdpijn had ik dat nog nooit opnieuw gehad. Ook die tintelingen had ik nog niet eerder gehad, behalve toen ik ooit eens sumatriptan gebruikte toen ik de aanvallen wat vaker had.
[..]
Paracetamol alleen doet bij mij niks bij een aanval, ibu (evt gecombineerd met paracetamol zoals @:Vanyel zegt) werkt juist veel beter in mijn ervaring. Sumatriptan heb ik niet meer in huis sinds ik niet meer maandelijks-of-vaker een aanval heb. Maar ook toen ik het wel had gebruikte ik het niet vaak, ik werd daar ook enorm suf en duf van, soms erger dan de migraine aanval zelf. Als ik direct zodra ik de eerste wazigheid merk ibuprofen neem valt de hoofdpijn meestal redelijk mee, maar ik zag het dit keer relatief laat pas en moest toen nog 10 min naar huis lopen, dus was denk ik vooral te laat.
Stom zeg, jouw aanval helemaal zonder triggers ook! Dat je nog gewerkt hebt de volgende dag.. het duurt bij mij gelukkig meestal niet langer dan een dag, alleen soms beetje meer moe dag erna, dus hoop dat ik morgen gewoon weer fit ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebadderd, gezicht en haartjes in het masker (en er weer uit).
Dadelijk Crisp chocolade croissantje. In afwachting van de dinch bij mijn ouders.
Pubers komen zelfstandig met de trein (hun ouders gaan naar paaspop) en voor een uur of 1 is daar uiteraard geen beweging in te krijgen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Al waar jij op haar wacht?quote:Op zondag 17 april 2022 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zuslief is ietwat verlaat (als altijd) dus nog thuis
quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ibu en para combineren, sumatriptan wordt afaik geadviseerd om niet met pijnstillers te combineren (dat was iig zo de laatste keer dat ik de bijsluiter van de mijne las).
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik voelde me zo rond 20.30 gelukkig weer behoorlijk oke. Thanks voor het vragenBeetje futloos op de bank gehangen rest vd avond, maar iig grootste deel vd hoofdpijn weg. Normaal gesproken heeft het een vrij vast patroon waarbij ik 30-60 minuten last heb van aura waarbij ik steeds groter deel van m'n gezichtsveld wazig ga zien tot alles wazig is en dan trekt het langzaam weer weg en dan komt de hoofpijn, soms aangevuld met niet meer normaal kunnen praten/typen tijdens de aura. Als de hoofdpijn licht is, krijg ik soms nog een keer aura met wazig zien, maar bij erge hoofdpijn had ik dat nog nooit opnieuw gehad. Ook die tintelingen had ik nog niet eerder gehad, behalve toen ik ooit eens sumatriptan gebruikte toen ik de aanvallen wat vaker had.
[..]
Paracetamol alleen doet bij mij niks bij een aanval, ibu (evt gecombineerd met paracetamol zoals @:Vanyel zegt) werkt juist veel beter in mijn ervaring. Sumatriptan heb ik niet meer in huis sinds ik niet meer maandelijks-of-vaker een aanval heb. Maar ook toen ik het wel had gebruikte ik het niet vaak, ik werd daar ook enorm suf en duf van, soms erger dan de migraine aanval zelf. Als ik direct zodra ik de eerste wazigheid merk ibuprofen neem valt de hoofdpijn meestal redelijk mee, maar ik zag het dit keer relatief laat pas en moest toen nog 10 min naar huis lopen, dus was denk ik vooral te laat.
Stom zeg, jouw aanval helemaal zonder triggers ook! Dat je nog gewerkt hebt de volgende dag.. het duurt bij mij gelukkig meestal niet langer dan een dag, alleen soms beetje meer moe dag erna, dus hoop dat ik morgen gewoon weer fit ben!
Wat gek tochquote:Op zondag 17 april 2022 09:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Paracetamol doet bij mij ook niets, nul werking, maar Ibuprofen en aspirine werk als een tierelier
Wat niet ?quote:Op zondag 17 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vandaag wassen en schoonmaken. Eten vanavond wordt afhaal. Dit was niet de planning
Lang verhaal. Maar J moet werken. Dus nu zit ik hier met een berg eten waar ik weinig mee kan en gaan we zeer waarschijnlijk volgende week pas verhuizen naar de woonkamer. Tevens moeten we ons enorm gaan haasten om de tuin klaar te maken omdat de grondwerker zaterdag weer komt. Alles is even kut. Maar het komt vast goed. Weet alleen nog even niet hoe maar ik broed op een plan.quote:
Jij kan goed broedenquote:Op zondag 17 april 2022 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lang verhaal. Maar J moet werken. Dus nu zit ik hier met een berg eten waar ik weinig mee kan en gaan we zeer waarschijnlijk volgende week pas verhuizen naar de woonkamer. Tevens moeten we ons enorm gaan haasten om de tuin klaar te maken omdat de grondwerker zaterdag weer komt. Alles is even kut. Maar het komt vast goed. Weet alleen nog even niet hoe maar ik broed op een plan.
Ja de hop-erop sex scene er net voor was nog wel uit te leggen cq vrij voor de hand liggend maar dit euhm.... over deze ene scene kon je een boek schrijven zo'n beetje..quote:Op zondag 17 april 2022 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ff een stukje parentale duiding nodig
Wat jammerquote:Op zondag 17 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga vandaag wassen en schoonmaken. Eten vanavond wordt afhaal. Dit was niet de planning
Uil was thuisquote:Op zondag 17 april 2022 11:31 schreef Blues het volgende:
en dan ga ik in Caprera de uil zoeken die daar 9/10 keer moet zitten op zijn plekkie. + wandelen naar het moeras.
Jup! Gelukkig bleef de poedersuiker ongedeerdquote:
Is teruggaan na de wedstrijd geen optie?quote:Op zondag 17 april 2022 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Brunch bij ouders, wandeling met de pubers gemaakt.
En daarna begon het grote gekrijs tegen de tv (want hun PSV speelt in de bekerfinale) dus ben ik die gekte ontvlucht. Dan maar geen post wedstrijd sushi
Zeker, maar ik zit nu onder kat in huispak en heb zelf nog hapjes in huis. Ik vind het wel bestquote:Op zondag 17 april 2022 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is teruggaan na de wedstrijd geen optie?
Beterquote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zit nu onder kat in huispak en heb zelf nog hapjes in huis. Ik vind het wel best
“Onder kat” zitten😂quote:Op zondag 17 april 2022 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker, maar ik zit nu onder kat in huispak en heb zelf nog hapjes in huis. Ik vind het wel best
quote:Op zondag 17 april 2022 21:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Onder kat” zitten😂
Leuk van die uil overdag @:Blues.
‘s Nachts hoor ik ze alleen, zie ze nooit behalve de shit overal op straat.
Ook zag ik FFT even voorbijkomen.zwaai dan maar.
Alvast wat vlaggetjes geplant hier en daar. 🇺🇦🇺🇦
Het belooft een mooie dag, net als vandaag mèt een mooie opbrengst voor het doel.🇺🇦Duimen dat jullie veel geld ophalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op maandag 18 april 2022 05:22 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhNormale tijd opstaan om tulpen te gaan fotograferen bij zonsopkomst
Leuk, zo’n vrije dag
Ja, binnen. Ik vind 'm ge-wel-dig! Dankdankquote:Op maandag 18 april 2022 06:10 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Nieuwe koptelefoon al binnen?Hoe bevalt -ie?
Wat een schitterende dag ervoor!quote:Op maandag 18 april 2022 08:10 schreef borisz het volgende:
Mogge
Aan de wandel vandaag. Amsterdamse Bos en Amstelveen.
@Vanyel heeft de hare teruggezonden, dus 1 succes, 1 niet-succes op jouw contoquote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef minilot het volgende:
Aaah @:Sigme - wat fijn!Had me toch wat schuldig gevoeld als je het niks had gevonden
22. https://www.wandelzoekpag(...)rdam-etappe-9/15779/quote:Op maandag 18 april 2022 08:27 schreef minilot het volgende:
Aaah @:Sigme - wat fijn!Had me toch wat schuldig gevoeld als je het niks had gevonden
[..]
Wat een schitterende dag ervoor!Have fun en hoeveel kilometer ga je afleggen?
So dat is naar. Als je het niet vertrouwd alsjeblieft bel gewoon die hap. Beterschapquote:Op maandag 18 april 2022 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Het gaat hier even helemaal niet goed. Ben lopend naar huis gekomen, me vastklampend aan mijn fiets, omdat ik niet meer kon fietsen. Nou ja, ik probeerde het en toen ging ik floep in een bocht onderuit en lag ik in de berm. Ik kan ook niet meer recht lopen. Dus, met moeite thuis gekomen. Ik ben zeg maar dronken, maar dan zonder de lol van de alcohol
Ik heb dit 1x eerder gehad en toen vond de neuroloog het een virale meningitis. Daar is verder geen behandeling voor. Maar ik vond ook dit: https://cornerstonephysio.com/resources/long-covid-dizziness/ en dat beschrijft het ook wel goed. Zit nu op dag 18 sinds mijn covidtest positief was.
Nou ja, ik ga eerst maar slapen. Morgen huisarts maar bellen. Waarom niet nu, vraag je je af. Geen auto en ik hoor nog steeds de vervelende stem/mantra van de assistente van 8 jaar terug of zo 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'En ik ga daar never nooit lopend komen
Dus, maar slapen.
Ditquote:Op maandag 18 april 2022 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
So dat is naar. Als je het niet vertrouwd alsjeblieft bel gewoon die hap. Beterschap
Ik heb m teruggestuurdquote:Op maandag 18 april 2022 06:10 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Nieuwe koptelefoon al binnen?Hoe bevalt -ie?
Klinkt naar! Als je het niet vertrouwt gewoon de hap bellen hoor. Die hebben zo’n hippe auto waarmee ze langs kunnen komen.quote:Op maandag 18 april 2022 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen. Het gaat hier even helemaal niet goed. Ben lopend naar huis gekomen, me vastklampend aan mijn fiets, omdat ik niet meer kon fietsen. Nou ja, ik probeerde het en toen ging ik floep in een bocht onderuit en lag ik in de berm. Ik kan ook niet meer recht lopen. Dus, met moeite thuis gekomen. Ik ben zeg maar dronken, maar dan zonder de lol van de alcohol
Ik heb dit 1x eerder gehad en toen vond de neuroloog het een virale meningitis. Daar is verder geen behandeling voor. Maar ik vond ook dit: https://cornerstonephysio.com/resources/long-covid-dizziness/ en dat beschrijft het ook wel goed. Zit nu op dag 18 sinds mijn covidtest positief was.
Nou ja, ik ga eerst maar slapen. Morgen huisarts maar bellen. Waarom niet nu, vraag je je af. Geen auto en ik hoor nog steeds de vervelende stem/mantra van de assistente van 8 jaar terug of zo 'geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek'En ik ga daar never nooit lopend komen
Dus, maar slapen.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 18 april 2022 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Isa.
Ik heb kop vol hooikoorts snot. Het doet zeer en antihistamine werkt niet afdoende.
Hier gaat de laatste lamsbout net in de marinadequote:Op maandag 18 april 2022 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb m teruggestuurd
Maar dat zei al iemand
Iemand van wie nu een dik lam ligt te stoven in lekkers![]()
Hatseequote:Op maandag 18 april 2022 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
1/4 van de kledingkast uitgeruimd, 1 vuilniszak vol. Niet meer denken “misschien en ooit” maar weg
Wowquote:Op maandag 18 april 2022 12:06 schreef AnneX het volgende:
Voorbereidende werkzaamheden gedaan:
[ link | afbeelding ]
Wat een nare aandoening. En triages zijn er om fout te beoordelen dokterquote:Op maandag 18 april 2022 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Dus, maar slapen.
Geen vervoer an sich is misschien geen reden voor doktersbezoek, maar geen vervoer omdat je ineens lichamelijk niet in staat bent om normaal te lopen of fietsen lijkt me er dan wel weer eentje..quote:Op maandag 18 april 2022 08:54 schreef Isabeau het volgende:
Dus, maar slapen.
En ook is mijn kast een stuk kleuriger nu. Veel spul was donker, maar wat ik zelf maak is vrolijk gekleurd. In mijn maat is meestal alles donker met een kleurig accentje want dat kleed goed af. Maar nu kan ik zelf de keuren bepalenquote:Op maandag 18 april 2022 13:22 schreef Blues het volgende:
Oh ja.. van dis miskopen heb ik ook...leuk op plaatje, niet kritisch genoeg met passen en vervolgens is t t net niet.
Ruimt lekker op Kaatje
Ik hou niet zo van blenden…ik ben er en je zal me zien ookquote:Op maandag 18 april 2022 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Foei Kaatje! Als dikkerdje niet in de achtergrond willen blenden! SHAMESHAMESHAME!
quote:Op maandag 18 april 2022 14:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van blenden…ik ben er en je zal me zien ook
Die keer dat ik belde wilde ik niet eens komen, alleen maar advies en de pitbull van de hap bleef maar datzelfde zinnetje herhalen (geen vervoer is geen reden voor doktersbezoek! - in een vrolijk en kordaat ritme). Ik voelde me toen heel erg machteloos en boos. Ik kon dat mentaal even niet hebben deze ochtend. Ik had toen eigenlijk een klacht in moeten dienen, maar niet gedaan.quote:Op maandag 18 april 2022 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Geen vervoer an sich is misschien geen reden voor doktersbezoek, maar geen vervoer omdat je ineens lichamelijk niet in staat bent om normaal te lopen of fietsen lijkt me er dan wel weer eentje..
Doe je voorzichtig, en gewoon bellen die huisarts!
Licht in het hoofd, niet zo heel raar duizelig meer waarbij ik niet recht kan lopen.quote:Op maandag 18 april 2022 15:15 schreef Tele6 het volgende:
Goed om van je te horen @:Isabeau
als ik het goed begrijp ben je inmiddels al weer minder duizelig dus?
Ik wil naar Mikonos maar mijn man is tegen, dus we gaan naar Denemarken.quote:Op maandag 18 april 2022 13:56 schreef Blues het volgende:
En, heel vervelend, ik zit nu in ons Corfuboekje te lezen in de tuin onder de parasol.
Vorig jaar geannuleerd wegens kerona, maar vooral wegens burnout.
Nu in de hh en zin in en we vliegen op m'n verjaardag (1/6)![]()
[ afbeelding ]
Hope soquote:Op maandag 18 april 2022 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga even wandelen, kijken of ik zo optimistisch blijf
Weekje Denemarken weekje Mykonos.quote:Op maandag 18 april 2022 16:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik wil naar Mikonos maar mijn man is tegen, dus we gaan naar Denemarken.
Hoe lang gaan jullie? 1,5 dag Gent en 1,5 dag Brugge een idee?quote:Op maandag 18 april 2022 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn hier nog aan het discussiëren of het Gent of Brugge wordt.
Ik heb altijd het laatste woordquote:Op maandag 18 april 2022 16:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Weekje Denemarken weekje Mykonos.
Opgelost slotje
Zijn er inmiddels ook broeken te koop de niet stretch zijn? Ik moet nodig wat nieuwe spijkerbroeken. Maar alles stretch.quote:Op maandag 18 april 2022 17:20 schreef Tele6 het volgende:
Rondje broeken gezocht in de stad. Nu chagrijnig![]()
![]()
Begon nog wel hoopvol maar niks past. Het lijkt niet alleen aan de lengte-breedteverhouding te liggen, maar ook aan de taille-heupverhouding. Past het netjes om de heupen, zit het alsnog te los om de taille.En dan hebben we het nog niet over de lengte van de broek.
Ik ben ook alleen maar stretch tegengekomen, maar weet niet of dat bij herenbroeken anders is.quote:Op maandag 18 april 2022 17:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels ook broeken te koop de niet stretch zijn? Ik moet nodig wat nieuwe spijkerbroeken. Maar alles stretch.
Jeans?quote:Op maandag 18 april 2022 17:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Zijn er inmiddels ook broeken te koop de niet stretch zijn? Ik moet nodig wat nieuwe spijkerbroeken. Maar alles stretch.
3 dagen waarschijnlijkquote:Op maandag 18 april 2022 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie? 1,5 dag Gent en 1,5 dag Brugge een idee?
Voor de 501 moet je een kont hebben. Dus genoeg spek daar. En dat heb ik niet. De 501 zit mij voor geen meter.quote:Op maandag 18 april 2022 17:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jeans?
Je kan toch gewoon Levi's 501 kopen die geen stretch zijn? Heb zelf in geen jaren meer jeans gekocht, heb er een stuk of 15 -20 die nog allemaal goed zijn. Keer een partijtje gekocht voor 10 euro het stuk.
Er zijn ook andere modellen, en merken,quote:Op maandag 18 april 2022 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Voor de 501 moet je een kont hebben. Dus genoeg spek daar. En dat heb ik niet. De 501 zit mij voor geen meter.
Ja, ze zijn er wel. Ebb18 heeft een aantal merken/modellen liggen en daar kan je goed passen etc. Anders naar de Manufactum.quote:Op maandag 18 april 2022 17:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Vrijwel alles, ook de oude modellen, hebben tegenwoordig 1 à 2% elastaan erin. Draagt makkelijker, slijt harder. Win-win.quote:Op maandag 18 april 2022 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er zijn ook andere modellen, en merken,
Das mooi Kutquote:Op maandag 18 april 2022 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijwel alles, ook de oude modellen, hebben tegenwoordig 1 à 2% elastaan erin. Draagt makkelijker, slijt harder. Win-win.
Murika goes Downton, meer tieten, meer diversiteitquote:Op maandag 18 april 2022 20:41 schreef borisz het volgende:
Seizoen 1 van Bridgerton afgekeken. Binnenkort S2. Nu eerst wat anders
Geweldig! Geniet lekker na en rust lekker uitquote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:
Wat heb ik en wij allemaal een geweldige leuke dag gehad.
Met het fantastische resultaat van ¤ 2200,00 in 3 uur tijd.
Lang geleden dat ik van half tien tot 17 uur in touw ben geweest.🇺🇦
Nu: kapot. Bed!
Ik las 4 weken in het topicquote:Op maandag 18 april 2022 20:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht fijn een nieuwe Greys Anatomy te kunnen kijken, maar helaas geen nieuwe aflevering deze week.
Dan toch maar The Passion terugkijken.
Wat een geweldig resultaat, petje af voor jullie allemaalquote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig geweest!quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:
Wat goedquote:Op maandag 18 april 2022 20:59 schreef AnneX het volgende:
Mwoah, ik zou iemand anders áltijd naar de huisarts sturen, ook als ik het zelf niet zou doen en ook als ik denk dat het nergens voor nodig is. Ik ga niet degene zijn die zegt dat je dat niet hoeft te doen en er dan helemaal naast zitten.quote:Op maandag 18 april 2022 21:01 schreef AnneX het volgende:
Goed om terug te lezen, dat Isa het redelijk goed doet na de ingehaalde nachtrust.
Was dat Lucky?, die terecht opmerkte:”wat zou je een ander aanraden?”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |