Ja inderdaad. Het was nu een keer tijdens schooltijd. Dus kon ik op en neer. Na schooltijd hebben de kinderen vaak afgesproken en dan gaat het vaak niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij Winters zeker?![]()
Ik redde het vandaag niet, anders was ik ook roomtruffels en oorloze hazen gaan halen
Kunnen ze je in de SC wel mee tippen denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Net weer bij de lidl geweest:
1 paksoi
1 chinese kool
1 bos peen
2 courgette
4 citroenen
6 limoenen
1 aubergine
1 zak appels
1 bakje rozemarijn
De kool wordt denk ik kimchi. Iemand nog een goed idee met de limoenen en citroenen? De schil is niet super fris meer maar het sap zal nog prima zijn.
Niet alle Lidls zijn morgen dicht.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:50 schreef Aloria het volgende:
De Lidl winkels zijn morgen allemaal gesloten vanwege pasen, maar nu heb ik zojuist een tgtg pakket van de Lidl kunnen bemachtigen die ik morgen tussen 15.00/17.00 kan ophalen. Iemand ervaring hiermee ? Moet ik annuleren ?
Nog even gekeken er staat tussen haakjes in het groen afwijkende openingstijden. Dan zal het wel goed zitten 👍quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet alle Lidls zijn morgen dicht.
Ach, wat stom. Je krijgt vast je geld wel terug.quote:
Ik vond het ook wel een lollig rondje (ronde) jaquote:
Kreeg je wel je geld terug? Ja toch zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Lidl deed vandaag een "sorry we hebben toch niks, jammer van je reservering".
Zo'n hekel aan. Hele Albert bestelling verkarigd omdat groente verrassing van tgtg ging zijn
Nee dat ben je kwijt. Geen geld en geen groentenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kreeg je wel je geld terug? Ja toch denk ik?
Toch weer ¤7,50 bespaardquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:40 schreef Tengano het volgende:
Ik was vandaag even bij de Jumbo. Lagen daar halve taarten/vlaaien met advocaat erin, banketbakkersroom en slagroom voor maar ¤ 2,50. Lagen er drie stuks in totaal. Niks niet duur en prima om in te vriezen![]()
....en ik kon ze laten liggen!!!![]()
![]()
![]()
Ja ook datquote:
KloteLidlquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Lidl deed vandaag een "sorry we hebben toch niks, jammer van je reservering".
Zo'n hekel aan. Hele Albert bestelling verkarigd omdat groente verrassing van tgtg ging zijn
Ik zie nog steeds geen reden om ze te laten liggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
Ik had er maar 1 genomen als ik er voor was gegaan, maar ik ben aan het afvallen en dan zijn die koopjes of TGTG aanbiedingen eigenlijk helemaal niet zo handig heb ik gemerktPlus mijn vriezer zit inmiddels ramvol van de koopjes
En die broodpakketten hakken er helemaal in![]()
Heb vandaag nog eigenlijk nauwelijks iets op want ik eet ook bijna niks. Is ook niet slim om dan nog meer in te slaan omdat het zo goedkoop isMaar het kostte wel even moeite vanmiddag
I know...quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ben er deze week trouwens achter gekomen dat je, itt wat diverse mensen me zeiden, vlaai met slagroom prima in kunt vriezen én smakelijk kunt ontdooien
Doe er gekookte en geprakte aardappel omheen en ook dat ken bestquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
I know...
Er zijn trouwens maar weinig dingen die ik niet invries, op dingen als sla na dan of andere groenten die er als snot uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |