Fijn pakketquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:26 schreef MaJo het volgende:
Ik wist niet dat Gorillas nu ook meedoet maar kreeg opeens een melding. 5 euro met een waarde van 15 euro. Dit is de score:
[ afbeelding ]
- 2x Coolbest
- 3x Alpro soja natural
- 2x Skyr bosvruchten
- 1 pak melk
- 1 pak yoghurt
- 1 voordeelverpakking belegen kaas (plakken)
- 3 zakjes geraspte kaas
- 1 pakket voor verse tomatensoep
- 1 pakje rode kool
Ik heb het even nagerekend, de waarde is meer dan 35 euro![]()
Hier ga ik dus wel vaker shoppen
Gelukkig eet ik graag zuivel, anders had je weinig aan dit pakketHet enige wat ik echt niet lust is rode kool, dus die geef ik aan mijn moeder. Samen met nog wat andere dubbele dingen, kan zij er lekker van mee genieten
Is me neeeet te dicht bij huis om online te delen!quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar die traiteur zit
quote:Op zondag 10 april 2022 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is me neeeet te dicht bij huis om online te delen!
Plus
[ afbeelding ]
Mooie variatie!quote:Op zondag 10 april 2022 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Vandaag bij Flink een broodbox opgehaald. Heel blij mee, voorlopig geen brood kopen of maken![]()
Vorig week had ik een magic box van coop en dat was heel veel yoghurtmaar hier kan ik meer mee.[ afbeelding ][/url][/img]
Vond ik ook. De gevulde koeken neem ik morgen mee naar vrijwilligerswerk, ik lust ze niet en ze komen daar vast wel opquote:
had paar keer op fb gepost in besloten groep. Kennelijk heeft iemand lopen zeuren. Ik kom daar sowieso bijna elke dag. Niet alleen voor tgtg. Maar meestal enorme pakketen met 0ok houdbare spullen. Tot ook dingen als wasmiddel, tandpasta, shampoo. Maar wil niet verpesten voor mezelf dus ben uit de groep gegaanquote:Op zondag 3 april 2022 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat raar Ole! Hoe ging dat in zn werk dan?
Geen pasjes nodigquote:Op maandag 11 april 2022 23:54 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft er iemand al eens bij de Sligro of de Makro gehaald? Ik neem aan dat je geen pasje hoeft te hebben om je doos op te halen?
Deze week een keer de vegan box genomen (ook 4,99), was ook een mooi pakket (geen foto helaas):quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:12 schreef boriq het volgende:
Gorillas is inmiddels ook hier gearriveerd en doet ook mee aan TGTG met brood boxen, vegan boxen en gewone boxen. De boxen scoren qua reviews ook mooi hoog en zitten allemaal boven de 4.5 (op de schaal van 1-5)
Dit was mijn gewone box (4,99) van afgelopen woensdag:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft een mooie klapper en zeker de moeite nog een keer waard., tussen de maaltijden ligt namelijk ook nog entrecote en rumpsteak. Totaalprijs zal wel richting de 40 euro gaan
Deze categorie zie ik er inderdaad heel veel op staan. Vooral bier- en wijn-pakketten.quote:Op woensdag 13 april 2022 01:00 schreef edcetera het volgende:
-- Misbruik het hele concept en schuif ouwe troep in een "mystery box" voor iets, dat je al wist, dat het niks waard was.
Wat is dat? Ga ik eens proberen want daar woon ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:20 schreef edcetera het volgende:
#KCPEACHES , mocht je ooit in Dublin zijn:
KC Peaches op St. Stephens Green is een gem: iedere zondag na 16:30![]()
![]()
Ik haal vaak vlees bij FX Buckley en zeker alles voor de fry up is daar lekker. Met kerst had ik er een konijn gehaald.quote:Ik wil FXBuxlley proberen: Slagery keten, maar hebben ook een restaurant in Dublin 2: Zowel slager als restaurant is een aanrader (ik ken beide) en TGTG is het/een restaurant: Ga ik uitproberen: Ze publishen echter op 17:00 en 5 slots zijn op 17:15 vandaag al uitverkocht: Rating 4,7
* Weet iemand, waarom ik geen Imgur pic meer kan tonen i.p.v. een link? Doe ik iets fout?
https://www.kcpeaches.com/quote:Op woensdag 13 april 2022 13:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wat is dat? Ga ik eens proberen want daar woon ik.
Ja, vlees van de FX B slager is goed en veel keuze (wat je in de supermarkt niet vind zoals wat je al noemde: konijn).quote:Ik haal vaak vlees bij FX Buckley en zeker alles voor de fry up is daar lekker. Met kerst had ik er een konijn gehaald.
Restaurant nooit geprobeerd is nogal aan de prijs.
Bij Winters zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:09 schreef hilliebillie het volgende:
Net nog eens een box bij de chocolatier opgehaald (nou ja een aantal want ik had voor meer mensen meegenomen en ze hebben altijd heel veel)
Ik kon kiezen tussen chocolade of truffels. Dus voor ons zelf heb ik van beiden 1 en voor mij. Zus en schoonmoeder heb ik zelf een 50/50 verdeling gemaakt en m’n moeder een zak chocolade.
Zit per zak tussen de 800-900 gram in voor ¤5,00
Dus goede deal. Bonbonnetjes die niet meer helemaal mooi zijn, chocolade paashaas met maar 1 oor. Allemaal luxe chocolade dus een goede deal
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Het was nu een keer tijdens schooltijd. Dus kon ik op en neer. Na schooltijd hebben de kinderen vaak afgesproken en dan gaat het vaak niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij Winters zeker?![]()
Ik redde het vandaag niet, anders was ik ook roomtruffels en oorloze hazen gaan halen
Kunnen ze je in de SC wel mee tippen denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:09 schreef Tuindier het volgende:
Net weer bij de lidl geweest:
1 paksoi
1 chinese kool
1 bos peen
2 courgette
4 citroenen
6 limoenen
1 aubergine
1 zak appels
1 bakje rozemarijn
De kool wordt denk ik kimchi. Iemand nog een goed idee met de limoenen en citroenen? De schil is niet super fris meer maar het sap zal nog prima zijn.
Niet alle Lidls zijn morgen dicht.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:50 schreef Aloria het volgende:
De Lidl winkels zijn morgen allemaal gesloten vanwege pasen, maar nu heb ik zojuist een tgtg pakket van de Lidl kunnen bemachtigen die ik morgen tussen 15.00/17.00 kan ophalen. Iemand ervaring hiermee ? Moet ik annuleren ?
Nog even gekeken er staat tussen haakjes in het groen afwijkende openingstijden. Dan zal het wel goed zitten 👍quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet alle Lidls zijn morgen dicht.
Ach, wat stom. Je krijgt vast je geld wel terug.quote:
Ik vond het ook wel een lollig rondje (ronde) jaquote:
Kreeg je wel je geld terug? Ja toch zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Lidl deed vandaag een "sorry we hebben toch niks, jammer van je reservering".
Zo'n hekel aan. Hele Albert bestelling verkarigd omdat groente verrassing van tgtg ging zijn
Nee dat ben je kwijt. Geen geld en geen groentenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kreeg je wel je geld terug? Ja toch denk ik?
Toch weer ¤7,50 bespaardquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:40 schreef Tengano het volgende:
Ik was vandaag even bij de Jumbo. Lagen daar halve taarten/vlaaien met advocaat erin, banketbakkersroom en slagroom voor maar ¤ 2,50. Lagen er drie stuks in totaal. Niks niet duur en prima om in te vriezen![]()
....en ik kon ze laten liggen!!!![]()
![]()
![]()
Ja ook datquote:
KloteLidlquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Lidl deed vandaag een "sorry we hebben toch niks, jammer van je reservering".
Zo'n hekel aan. Hele Albert bestelling verkarigd omdat groente verrassing van tgtg ging zijn
Ik zie nog steeds geen reden om ze te laten liggenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ook dat![]()
Ik had er maar 1 genomen als ik er voor was gegaan, maar ik ben aan het afvallen en dan zijn die koopjes of TGTG aanbiedingen eigenlijk helemaal niet zo handig heb ik gemerktPlus mijn vriezer zit inmiddels ramvol van de koopjes
En die broodpakketten hakken er helemaal in![]()
Heb vandaag nog eigenlijk nauwelijks iets op want ik eet ook bijna niks. Is ook niet slim om dan nog meer in te slaan omdat het zo goedkoop isMaar het kostte wel even moeite vanmiddag
I know...quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ben er deze week trouwens achter gekomen dat je, itt wat diverse mensen me zeiden, vlaai met slagroom prima in kunt vriezen én smakelijk kunt ontdooien
Doe er gekookte en geprakte aardappel omheen en ook dat ken bestquote:Op dinsdag 19 april 2022 21:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
I know...
Er zijn trouwens maar weinig dingen die ik niet invries, op dingen als sla na dan of andere groenten die er als snot uitkomen.
Was dit 1 box?quote:Op woensdag 20 april 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ging gisteren naar de groenteboer
[ afbeelding ]
Dat zijn 1800 gram asperges en 60 bananen.
ZOMGquote:
Goede buitquote:Op woensdag 20 april 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Een brood is iets van 2,50-2,80 bij een bakker. Een gebakje 1,50-1,90. En zo'n kaasstengel is 70-90 cent.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:02 schreef Myraela het volgende:
Huh, net haalt? Twee hele broden, 3 gebakjes en nog iets. Dat is bij een bakker toch makkelijk 12 euro?
Bij onze bakker kost alleen al zo'n vruchtenrondje 2,60.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een brood is iets van 2,50-2,80 bij een bakker. Een gebakje 1,50-1,90. En zo'n kaasstengel is 70-90 cent.
Serieus? Wat een maffe prijs voor zo iets simpels.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij onze bakker kost alleen al zo'n vruchtenrondje 2,60.
Ik vind dit eigenlijk een beetje absurd, wat moet je nou met 60 bananen? Grote kans dat het verrot en weer weggegooid wordt. Kun je er beter meer pakketten mee maken en meer mensen mee blij maken lijkt me.quote:Op woensdag 20 april 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is datquote:Op woensdag 20 april 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Er waren meerdere pakketten. Ze kregen allemaal bananenquote:Op vrijdag 22 april 2022 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje absurd, wat moet je nou met 60 bananen? Grote kans dat het verrot en weer weggegooid wordt. Kun je er beter meer pakketten mee maken en meer mensen mee blij maken lijkt me.
Ergens in Brabantquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar is dat![]()
![]()
![]()
Je kan meteen een smoothie bar openen
Dan heb je er wel optimaal gebruik van gemaaktquote:Op zondag 24 april 2022 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er waren meerdere pakketten. Ze kregen allemaal bananen
Ik heb bananen weggegeven, opgegeten, 2 bananenbroden gemaakt, veel gedroogd, nog meer gedroogd met zout en kerrie massala en ingevroren. Morgen maak ik nog twee bananenbroden en dan zijn ze op
[..]
Ergens in Brabant
Dat is zeker een flink pakketquote:Op zondag 24 april 2022 21:26 schreef stavromulabeta het volgende:
Flitsbezorgers met hun lelijke darkstores en suïcidale e-bikes moet ik niet. Maar de bijbehorende bodemloze zakken van durfinvesteerders en een 1990's dot-com-bubble mentaliteit zijn dan weer wel fijn van de too good to go-pakketen.
[ afbeelding ]
Dit flinke pakket van Flink inclusief 2 kogelbiefstukken. Terwijl we al sinds woensdag aan het eten zijn van een pakket van Gorrilaz.
60 bananenquote:Op woensdag 20 april 2022 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Aan je favorieten (hartje) toevvoegen, dan staan ze vooraan in je lijst onderaan: Afstand is ook hendig: nieuwe deelnemers moet je het eea uitleggen, maar als "eerste gast" leg je het "swipen" uit en je bent vaak in restaurants "De King". = Meer food! (of juist niet omdat ze maar iets doen).quote:Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen idee of het al langer zo is, maar ik zag vandaag bij de uitverkochte pakketten hoe laat er weer nieuwe op de app komen. Handig!
Ja, daar kan je meestal aan zien hoe laat ze online komen. Soms staat er een afwijkende tijdstip.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Geen idee of het al langer zo is, maar ik zag vandaag bij de uitverkochte pakketten hoe laat er weer nieuwe op de app komen. Handig!
Bij mijn favorieten zijn dat winkels die niet dagelijks plaatsen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal zaken het echt handmatig online plaatsen, dan schiet het alle kanten op met die tijden.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:58 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Dit keer een Gorilla-pakket. Alleen al voor 21 euro aan zalm en kabeljauw. Dat wordt dooreten.
Goed op de scores letten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:03 schreef -Shii- het volgende:
Wat een mooie pakketten komen er toch voorbij. Tot nu toe heb ik een keertje meegedaan en dat viel tegen, maar binnenkort ga ik toch maar weer eens proberen.
Boboti!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Coop bij mij om de hoek. De vorige keer was het heel veel yoghurt maar dit is heel gevarieerd
Even verzinnen wat ik met 400 gr vega gehakt en 600 gr sperziebonen kan doen
[ afbeelding ]
Boboti met sperziebonen brrrr. De zuidafrikanen die ik dat vertelde kwamen niet meer bij van het lachenquote:
Ik heb de echte gehad, maar met Hollandse versie met sperziebonen vind ik ook prima te hachelenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boboti met sperziebonen brrrr. De zuidafrikanen die ik dat vertelde kwamen niet meer bij van het lachen
De Hollandse versies die ik gehad heb, bij vrienden, waren allemaal van een pakje. Kon de smaak niet eens thuisbrengen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb de echte gehad, maar met Hollandse versie met sperziebonen vind ik ook prima te hachelen
Groenboontjies in die bobotie, wie kom met so iets vorendagquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Boboti met sperziebonen brrrr. De zuidafrikanen die ik dat vertelde kwamen niet meer bij van het lachen
Baaie viesquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Groenboontjies in die bobotie, wie kom met so iets vorendag
Nederlandse mammas moet baie groente in alles sit
Bonen even blancheren en in porties invriezen? Gehakt ook gewoon in porties in de vriezer, zonder te blancheren natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Coop bij mij om de hoek. De vorige keer was het heel veel yoghurt maar dit is heel gevarieerd
Even verzinnen wat ik met 400 gr vega gehakt en 600 gr sperziebonen kan doen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |