Van Kiev naar Amsterdam is 2000 km hoor...quote:Op maandag 18 april 2022 23:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien omdat de Russen nu +-650 km verderop zitten dat is zeg maar van Enschede naar Berlijn.
Of te wel behoorlijk eind uit elkaar.
Eigenaardige rantquote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dus dat is de Westerse insteek.
Wij kopen desnoods van onze grootste "vijand" maar naar de buitenwereld doen alsof we zo vreselijk boos zijn op de Russen? Smerig spel aan beide kanten.
Dat je al die leugens nog blijft slikken.
Slaafjes van de USA is de EU. Geen ruggegraat. Nooit gehad ook.
Zeker niet als je zulke bitches als van der Leyen en Rutte als leiders heb. Bedrog achter bedrog en maar blijven steunen.
En kom nu niet met je Putin riedeltje aan want je weet niet eens wat daar gebeurd.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoezo nee?
Met capabele manschappen is het net zo ver achter de vijandelijke linies als zonder
Zou complete onzin zijn om daar nu naartoe te vechten
Ik zou mijn uiterste best doen om dit conflict normaal op te lossen ipv olie en gas kopen van de "vijand".
[..]
Baat het niet schaadt het niet
Dat dacht je zeker ook van de bombardementen op Syrie, Afghanistan en Irak toen je lekker veilig in je bedje lag?
Vraag me af of het zsm oplossen van dit conflict in onze collectieve best interest isquote:Op dinsdag 19 april 2022 07:01 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ik zou mijn uiterste best doen om dit conflict normaal op te lossen ipv olie en gas kopen van de "vijand".
Je kunt dat niet allemaal op 1 bordje leggen denk ikquote:[..]
Dat dacht je zeker ook van de bombardementen op Syrie, Afghanistan en Irak toen je lekker veilig in je bedje lag?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vraag me af of het zsm oplossen van dit conflict in onze collectieve best interest is
Voor nu gaat het vanuit ons perspectief niet slecht lijkt me
Ok dus je wenst dat dit doorgaat omdat je denkt dat dit beter is voor ons/de EU. Okeeeeejjjj...![]()
[..]
Je kunt dat niet allemaal op 1 bordje leggen denk ik
Zijn drie unieke situaties en ik heb daar dan ook drie hele verschillende meningen over
Die wil ik wel geven maar dat lijkt me hier niet zo heel relevant
Nee mij ook. Laat ook maar.
Nee wat ik wil doet er helemaal niet toe, dat staat er ook helemaal nietquote:
Ok, maar dat heeft er weinig mee van doen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 06:58 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Van Kiev naar Amsterdam is 2000 km hoor...
Volgens Oekraïne volgens Rusland volgens Bulgarije..quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:56 schreef Schaamlap het volgende:
Interview met een Bulgaarse zeeman die tegen hun wil werden vast gehouden en als schild gebruikt door de Oekrainiers.
Hij vertelt dat ze bevrijd werden door de Russen, goed zijn behandeld en naar huis werden gestuurd via Sochi.
De pro Westerse Bulgaarse regering claimt dat zij/Oekraine dit gedaan hebben en dat ze vanuit Kiev terug zijn gekomen, wat iedereenik al weet dat dat niet waar is.
Nog meer leugens van USA puppets.
https://novavarna.net/202(...)0OdbGhIDvRj0va8FF4jA
Meer dan Trump!quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:12 schreef Schaamlap het volgende:
De (dwerg) president van de Oekraine waar zoveel van afhangt.![]()
![]()
![]()
Dit geeft echt heeeeeeeeel veeeeeel vertrouwen.
Ik bedoel: moet je dit figuur nu serieus nemen?
https://www.facebook.com/(...)sts/5538622996167264
Dus je snapt niet dat je bespeeld wordt als een viool door de politici?quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Volgens Oekraïne volgens Rusland volgens Bulgarije..
Wat is de link met USA?
Sure ehm mijn Bulgaars is ruk en geen idee wat er staat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dus je snapt niet dat je bespeeld wordt als een viool door de politici?
Let even op het filmpje hierboven.
Deze man verteld de waarheid.![]()
Oh nee een politicus met geld.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:38 schreef Schaamlap het volgende:
Zelensky waarheid.Hoe hij de macht greep als komediant en net als een oligarch zijn inner circle vrienden plaatste op hoge posities en zichzelf rijker maakte met bezittingen over de hele wereld.![]()
Nou, het is gebleken dat er genoeg users hier zijn die dit wel denken. Oekraïne is zogenaamd een schoolvoorbeeld van een goed werkende democratie, een land dat druk bezig is om het beetje corruptie dat er nog is te bestrijden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:49 schreef sp3c het volgende:
Denk niet dat iemand onder de illusie is dat Oekraïne niet tot op het bot corrupt is
Wie dan, wanneer dan, waar dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, het is gebleken dat er genoeg users hier zijn die dit wel denken. Oekraïne is zogenaamd een schoolvoorbeeld van een goed werkende democratie, een land dat druk bezig is om het beetje corruptie dat er nog is te bestrijden.
Elke keer als er werd aangegeven dat Oekraïne (net zoals Rusland) een zeer corrupt land is moest dat worden weerlegd. Sterker nog, Oekraïne zou nog half niet zo corrupt zijn als Rusland en een goed werkende democratie. Ik bookmark geen posts, maar dergelijke teksten hebben hier wel de revue gepasseerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie dan, wanneer dan, waar dan?
Beetje vaag dit hé?
Staat gewoon in hun eigen reguliere media hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Elke keer als er werd aangegeven dat Oekraïne (net zoals Rusland) een zeer corrupt land is moest dat worden weerlegd. Sterker nog, Oekraïne zou nog half niet zo corrupt zijn als Rusland en een goed werkende democratie. Ik bookmark geen posts, maar dergelijke teksten hebben hier wel de revue gepasseerd.
quote:“Europa zal grootste deel van kosten voor wederopbouw Oekraïne betalen”
bla bla bla
Corruptie
Omdat de Russische troepen nog steeds Oekraïense steden aanvallen, is het moeilijk voor de landen om al te ver te gaan met hun plannen. Ook als de oorlog voorbij is, zullen er nog steeds belangrijke obstakels zijn. Corruptie – en het gebrek aan degelijke toezichtmechanismen – in Oekraïne lijken daarbij de belangrijkste, zo klinkt het.
https://www.hln.be/buiten(...)ne-betalen~a481842a/
Je weet ook niet meer wie?quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Elke keer als er werd aangegeven dat Oekraïne (net zoals Rusland) een zeer corrupt land is moest dat worden weerlegd. Sterker nog, Oekraïne zou nog half niet zo corrupt zijn als Rusland en een goed werkende democratie. Ik bookmark geen posts, maar dergelijke teksten hebben hier wel de revue gepasseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |