quote:Op woensdag 27 april 2022 07:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Yep, dat was toen een hele slechte strategie van Merc/Ham, gegokt en hierdoor verloren.
Zijn team had Timo Glock toch ook op regenbanden kunnen zetten? Dat had Hamilton hem niet eens in hoeven te halen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja echt he gewoon vuil spel van de frisdrankfabrikant dat ze dat snotjong zomaar nieuwe banden geven en GOAT niet
Rensenbrink op de paalquote:Op woensdag 27 april 2022 09:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Zijn team had Timo Glock toch ook op regenbanden kunnen zetten? Dat had Hamilton hem niet eens in hoeven te halen.
Of denk je dat Hamiltons regenbanden er zonder tijdverlies op waren gekomen?
Yep, en het dan nog na kunnen vertellen, dan ben je echt een halfgodquote:
Heb ik even geleend voor de fp:quote:Op woensdag 27 april 2022 13:40 schreef SiGNe het volgende:
Wat een troep weer op de vrijmarkt...
[ afbeelding ]
Lolquote:Op woensdag 27 april 2022 13:40 schreef SiGNe het volgende:
Wat een troep weer op de vrijmarkt...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2022 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Heb ik even geleend voor de fp:
Kleedjesmarkt verkoopt vooral waardeloze troep
Verstappen WDCquote:
Als dit geen trollen is dan is het misschien nog erger.quote:Op maandag 25 april 2022 11:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik doe niet aan trollen..
Het zou in elk geval wel passen bij de geruchten die rondgaan dat Hamilton expres langzamer rijdt om zo bepaalde updates te forceren die hem beter liggen dan Russell.
Sandbaggen dus..
Ik bedenk die geruchten niet, ik krijg die alleen wel te horen.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als dit geen trollen is dan is het misschien nog erger.
Zo ken ik er ook een die zet zijn auto boven op die van Hamilton en loopt dan weg zonder om te kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:06 schreef Duiveltja het volgende:
Hamilton staat denk ik op het punt om iemand weer de muur in te sturen. Dat is wat hij vroeger altijd deed als het ff zn zin niet kreeg.
Of hij gaat klagen dat zijn auto traag is omdat hij zwart is.
Hamilton was bezig om nog weg te komen, dus Hamilton was prima in orde. Daarom keek Verstappen ook niet om.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een die zet zijn auto boven op die van Hamilton en loopt dan weg zonder om te kijken.
haha ja vast.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hamilton was bezig om nog weg te komen, dus Hamilton was prima in orde. Daarom keek Verstappen ook niet om.
In 2021 toen Verstappen nog in het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
haha ja vast.
zo ken ik 'm echter niet
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
In 2021 toen Verstappen nog in het ziekenhuis was.
[ afbeelding ]
Zwarte vlag was voldoende geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]![]()
Ze hadden alles moeten afblazen inderdaad.
Echt he.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]![]()
Ze hadden alles moeten afblazen inderdaad.
Dat was het niet, Hamilton kreeg immers een straf.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gebeurt niet voor een racing incident.
Owja dat is ook zo. Waar hebben we het dan nog over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was het niet, Hamilton kreeg immers een straf.
Is it because I is black?quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton is volledig door het ijs gezakt als de GOAT. Het moet vast zeer pijnlijk zijn voor zijn fans om hem zo te zien afglijden en niemand de schuld te kunnen geven hiervan.
Kijk de beelden nog eens, want hij keek wel degelijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een die zet zijn auto boven op die van Hamilton en loopt dan weg zonder om te kijken.
Van bijna GOAT, naar vechten met de middenmootquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:00 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton is volledig door het ijs gezakt als de GOAT. Het moet vast zeer pijnlijk zijn voor zijn fans om hem zo te zien afglijden en niemand de schuld te kunnen geven hiervan.
Da's gewoon buiten de punten, middenmoot is P4 t/m P10quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:03 schreef tripel7 het volgende:
Ik zou p15/14 niet eens de middenmoot meer durven noemen
Wat is dan de subtop?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Da's gewoon buiten de punten, middenmoot is P4 t/m P10
Nog wel ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is gewoon clean en zonder enige aversie.
Ja OK hij keek 'm een keer vuil aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Kijk de beelden nog eens, want hij keek wel degelijk
Top P1-P3quote:
P4 kun je ook gewoon bij de top noemen. Het is dat Sainz zoveel pech kent en de Bulls met betrouwbaarheidsproblemen zitten (zaten?), anders hadden we vier races met vier dezelfde coureurs bovenaan gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Top P1-P3
Subtop P4-P8
Middenmoot P9-P15
Achterin P16-P20
Althans, zo zie ik het.
En alsnog zal hij op P10 eindigenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze weekend gaat het gebeuren
Ham gaat keihard rijden
Kan, maar P4 komt niet op het podium. Daarom houd ik P3 aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:50 schreef DjVero het volgende:
[..]
P4 kun je ook gewoon bij de top noemen. Het is dat Sainz zoveel pech kent en de Bulls met betrouwbaarheidsproblemen zitten (zaten?), anders hadden we vier races met vier dezelfde coureurs bovenaan gehad
Zou hij een reden zoeken om te kunnen stoppen, buiten het presteren van de auto?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/6IruNWUyBkU
Meerdere horloges om dezelfde hand, aan elke vinger een ring, een stuk of vier kettingen om zijn nek en zijn handen vol met armbandjes. En dat allemaal omdat hij boos is dat hij geen juwelen meer mag dragen tijdens races en als een kleuter een statement willen maken dat lekker toch te gaan doen in Miami.![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat de stewards hem van de baan halen voordat de race van start gaat.
Pure blufpoker dit. Treurige gozer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/6IruNWUyBkU
Meerdere horloges om dezelfde hand, aan elke vinger een ring, een stuk of vier kettingen om zijn nek en zijn handen vol met armbandjes. En dat allemaal omdat hij boos is dat hij geen juwelen meer mag dragen tijdens races en als een kleuter een statement willen maken dat lekker toch te gaan doen in Miami.![]()
![]()
![]()
Hoop echt dat de stewards hem van de baan halen voordat de race van start gaat.
Zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Zou hij een reden zoeken om te kunnen stoppen, buiten het presteren van de auto?
quote:Hamilton trekt zich niks aan van FIA’s juwelenjacht: ‘Sport heeft grotere problemen’
De nieuwe wedstrijdleiding in de Formule 1 trekt dit seizoen serieus de teugels aan. Het dragen van sieraden in de auto blijft niet zonder gevolgen. Lewis Hamilton gelooft het allemaal wel. ,,Vijftien jaar lang was het geen enkel probleem.”
Arjan Schouten 06-05-22, 17:45 Laatste update: 19:54
Door Arjan Schouten
Lewis Hamilton wenste even een statement te maken in Miami. Volledig bling bling kwam hij naar de persconferentie. Vier ringen aan zijn linkerhand, vier aan zijn rechterhand. Twee oorbellen in. Een armband om. Een serie schakelkettingen om zijn nek. En liefst drie horloges om zijn polsen. ,,Drie verschillende tijdzones hier, hè”, grapte de zevenvoudig wereldkampioen van Mercedes, om daarna serieus de aanval te openen op de wedstrijdleiding van de FIA. Het dragen van sieraden in de auto is vanwege veiligheidsoverwegingen al langer verboden, maar de nieuwe leiding gaat nu ook actief controleren en mogelijk zelfs straffen uitdelen als coureurs zich er niet aan houden.
Deze weekendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ham gaat keihard rijden
Q2 incomingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ham gaat keihard rijden
EN TOEN?????????????quote:om daarna serieus de aanval te openen op de wedstrijdleiding van de FIA. Het dragen van sieraden in de auto is vanwege veiligheidsoverwegingen al langer verboden, maar de nieuwe leiding gaat nu ook actief controleren en mogelijk zelfs straffen uitdelen als coureurs zich er niet aan houden.
En daarom is F1 totaal geen eerlijke 'sport'.quote:
Spiegeltjes en kraaltjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
EN TOEN?????????????
Sowieso toch een apart type volk wat veel waarde hecht aan uiterlijk vertoon en bling bling![]()
Deze weekend? Je bent toch geen asielzoeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ham gaat keihard rijden
Alsof de FIA het durft om Ham te diskwalificerenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen.
Toegeven dat je stopt omdat je niet tegen je verlies kan is blijkbaar een stuk moeilijker dan in de slachtofferrol kruipen en je bewust laten diskwalificeren omdat je je juwelen niet meer mag dragen.
gaat Hamilton weer om de oren gereden worden door Russel....die net een paar maandjes bij MB rijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alsof de FIA het durft om Ham te diskwalificeren
Russel heeft in heel zijn carriere nog niets gepresteerd waar ham wakker van ligtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gaat Hamilton weer om de oren gereden worden door Russel....die net een paar maandjes bij MB rijd?
Lulu heeft eieren voor zijn geld gekozen. Watje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alsof de FIA het durft om Ham te diskwalificeren
Russel rijd ook pas een paar races in de Mercedes en rijd HAM nu al zoekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Russel heeft in heel zijn carriere nog niets gepresteerd waar ham wakker van ligt
Russel tijd inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russel tijd ook pas een paar races in de Mercedes en rijd HAM nu al zoek
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:58 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russel rijd ook pas een paar races in de Mercedes en rijd HAM nu al zoek
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gaat Hamilton weer om de oren gereden worden door Russel....die net een paar maandjes bij MB rijd?
McLaren en Alfa die een protest indienen, omdat Mercedes boven hen staat in de constucteurstitel.quote:Lewis Hamilton zal naar eigen zeggen tijdens de Grand Prix van Monaco eind mei gewoon de juwelen blijven dragen die hij tegen die tijd eigenlijk zou hebben moeten laten verwijderen. De deadline die voor hem gesteld is, is hij van plan te negeren.
...
Verwijdert hij de items niet, dan riskeert hij een straf. Andere teams zouden dan bovendien protest aan kunnen tekenen tegen de deelname van de #44-auto, aangezien de inschrijving niet conform de reglementen is.
Schieten ze niets mee op, het is die andere Mercedes coureur die punten pakt.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)bod-volledig-negeren
Ik zeg het nog een keer. Lulu gaat het seizoen niet afmaken.
[..]
McLaren en Alfa die een protest indienen, omdat Mercedes boven hen staat in de constucteurstitel.
maar wat voor piercings zijn het dan die niet uit kunnen? Niet die in zijn oren, want daar had hij dit weekend dus andere in dan vorige weekenden.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Blijft een kneus hequote:Op zondag 8 mei 2022 19:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
McLaren en Alfa die een protest indienen, omdat Mercedes boven hen staat in de constucteurstitel.
Wie is de reserve-rijder van Mercedes?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Schieten ze niets mee op, het is die andere Mercedes coureur die punten pakt.
die kakker uit Friesland. Nyck De Vries.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is de reserve-rijder van Mercedes?
Dat hoef ik niet echt te weten.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar wat voor piercings zijn het dan die niet uit kunnen? Niet die in zijn oren, want daar had hij dit weekend dus andere in dan vorige weekenden.
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:56 schreef Tokus het volgende:
net Lewis bij F1tv, maar geen oorbellen of neuspiercing...
excuses, toch nog wel een neuspiercing. maar geen oorbellen meer.quote:
Apart, die zouden toch alleen chirurgisch te verwijderen zijn? Of over welke sieraden had hij het?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
excuses, toch nog wel een neuspiercing. maar geen oorbellen meer.
[ afbeelding ]
Russel deed het prima Idd van 12e naar voor Hamilton.quote:
Die heb ik er met de flex zo uit hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Apart, die zouden toch alleen chirurgisch te verwijderen zijn? Of over welke sieraden had hij het?
Hij was in ieder geval niet slecht inderdaad. Gewoon prima race.quote:
Oh, dus zijn kampioenschappen zijn dus wel te danken aan de technologische voorsprong van zijn auto de afgelopen jaren.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:19 schreef Questular het volgende:
[..]
Met een poep auto 6e worden is zo slecht nog niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |