Nee, hoor. Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Na 4 races is een conclusie trekken is lastig.
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Heb ik net gedaan.
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Heb ik net gedaan.
Ja leuk. We zullen nog wel eens zien wie hier het laatst lachtquote:
Dat ziet er echt fucking gaaf uitquote:
Mja, ik ben niet zo'n fan van al die muren en hekken. Edoch benieuwd hoe het straks in de praktijk echt gaat bevallen.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ziet er echt fucking gaaf uit
Ziet er toch wel cool uit. De ervaring van de lange rechte stukken valt me nog mee en voor de rest is het best wel een gevarieerde baan.quote:
Die is makkelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk. We zullen nog wel eens zien wie hier het laatst lacht
Lewis is al 37, he. Daar is het beste nu echt wel vanaf.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk. We zullen nog wel eens zien wie hier het laatst lacht
Eerste sector is wel vetquote:Op donderdag 28 april 2022 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ziet er echt fucking gaaf uit
Die hekken maken het niet mooier, geef ik direct toe. Circuit zelf ziet er gewoon gaaf uit imo. Vooral erg veel snelheidquote:Op donderdag 28 april 2022 19:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo'n fan van al die muren en hekken. Edoch benieuwd hoe het straks in de praktijk echt gaat bevallen.
Ziet er retesnel uitquote:
is ook door de hitte na een uur weer droogquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
Uit ervaring weet ik dat in augustus je in Miami elke dag rond 15:00 uur een tropische stortbui kunt verwachten.
Maar dat zal in mei nog wel meevallen waarschijnlijk.
Maar zachtjes regenen doet het daar eigenlijk nooit. Het is alles of niets.
En is natuurlijk compleet vernietigd in 2019. Gasly stapt daar graag overheen, maar dat speelt bij top teams echt wel mee.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef daNpy het volgende:
Hmm, ja, de pure snelheid die die andere 3 hebben, heeft hij nog nooit laten zien imo.
Ware het niet dat Gasly en Ocon elkaar hooguit tolereren, maar een geschiedenis met elkaar hebben waarin ze elkaar niet konden luchten of zien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:51 schreef Tijn het volgende:
Als Alonso met pensioen gaat, zou Gasly niet zo'n gekke keus voor Alpine zijn.
Volgens mij lag Gasly ook niet echt lekker in het RB team, afgezien van zijn prestaties en relatie met Verstappen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En is natuurlijk compleet vernietigd in 2019. Gasly stapt daar graag overheen, maar dat speelt bij top teams echt wel mee.
Een aardige coureur als er een team omheen gebouwd wordt en er wat minder druk is. Maar als hij zich aan moet passen aan een team, een bolide / design filosofie en de druk.. dan wordt het ineens een stuk minder.
[..]
Ware het niet dat Gasly en Ocon elkaar hooguit tolereren, maar een geschiedenis met elkaar hebben waarin ze elkaar niet konden luchten of zien.
Tja, ik vraag me af of dat nou echt veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ware het niet dat Gasly en Ocon elkaar hooguit tolereren, maar een geschiedenis met elkaar hebben waarin ze elkaar niet konden luchten of zien.
Las dat hij mogelijk naar McLaren gaat in plaats van Ricciardo. Beiden hebben een contract voor volgend jaar, maar McLaren is niet tevreden over Ricciardo en zou Gasly mogelijk volgend jaar al willen hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:51 schreef Tijn het volgende:
Als Alonso met pensioen gaat, zou Gasly niet zo'n gekke keus voor Alpine zijn.
Max zei dat toen Pierre in het team binnenkwam in 2019 dat hij van alles meteen wilde veranderen. Dus die kwam met veel poeha in het team en zou wel even vertellen hoe het moest, terwijl je toch eerst even je plek moet verdienen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En is natuurlijk compleet vernietigd in 2019. Gasly stapt daar graag overheen, maar dat speelt bij top teams echt wel mee.
Een aardige coureur als er een team omheen gebouwd wordt en er wat minder druk is. Maar als hij zich aan moet passen aan een team, een bolide / design filosofie en de druk.. dan wordt het ineens een stuk minder.
[..]
Ja, Ocon is een goede jongen die zich weerhoudt van mensen in de muur drukken enzoquote:Op vrijdag 29 april 2022 23:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, ik vraag me af of dat nou echt veel uitmaakt.
Die heeft ie ook al de muur in geprobeerd te drukken. Dit jaar nog volgens mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 08:13 schreef KillerBee4ever het volgende:
De combinatie Ocon en Perez ging ook niet goed samen.
Ocon lijkt sympathiek voor de buitenwereld, maar is dit 'achter de gordijntjes' kennelijk niet zo.
Dat het wél goed(?) gaat met Alonso, zegt wellicht meer over Alonso (ik denk niet dat je Alonso tegen de haren in moet strijken, als zijn teamgenoot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |