iew, 3 dagen doen met 1 beker cola? zet je hem dan aan het eind van de dag in de koelkast? of wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:01 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik haal weleens zo'n grote beker cola. Daar doe ik zo 3 dagen mee. Rietje wordt wel slap maar blijft gewoon prima werken.
vroeger was alles beterquote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef 111210 het volgende:
Gister sinds lange tijd weer eens een big mag gehaald. Op de een of andere manier smaakt het toch anders en minder lekker dan vroeger.
Geen idee of dat is sinds ze het recept een par maanden terug aangepast hebben.
Mwa dat zal ik niet zeggen, maar viel me op.quote:
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big macquote:Op maandag 11 juli 2022 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
verkochten ze dit maar in nederland
Deze lijkt er redelijk goed op, wel vegan...dat is die van de mac niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big mac
https://www.ah.nl/product(...)mack-hamburger-sauce
quote:Roken straks niet meer toegestaan op terras McDonald’s
McDonald’s wil geen rokers meer op zijn terras. De fastfoodketen zegt als eerste grote horecagelegenheid in Nederland zijn terrassen rookvrij te maken. Vanaf eind deze zomer mag er niet meer op het terras of voor de deur gerookt worden.
over voedsel verspilling gesprokenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De exacte tijd weet ik niet meer, maar wel met een standaard interval ja. En uiteindelijk eindig je dan met meerdere blauwe containers vol weggegooide friet.
Tja ze gooien het liever ook niet weg natuurlijk, maar mensen willen hun eten snel en niet wachten, dan is dit de consequentie.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
In Oostenrijk vragen ze je of je standaard een vegaburger wil of vlees bij Burger King
Fantastisch!
Hopelijk nemen ze in Nederland hier een voorbeeld aan dat vlees niet de standaard moet zijn.
Was Noorwegen toch? Maar goed, niets mis met die vraag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
In Oostenrijk vragen ze je of je standaard een vegaburger wil of vlees bij Burger King
Fantastisch!
Hopelijk nemen ze in Nederland hier een voorbeeld aan dat vlees niet de standaard moet zijn.
Het is net even wat anders: als jij een normale burger daar bestelt, dan krijg je een vegaburger. Je moet expliciet aangeven dat je de vleesvariant wilt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
Fantastisch!
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goedquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
Fantastisch!
Voor veevoer branden ze net zo goed bossen plat. Dus dubbelop.quote:Op zondag 24 juli 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goed
quote:Op zondag 24 juli 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goed
dat zal in de toekomst andersom zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaat maar een relatief klein deel van alle soja naar directe consumptie, de overgrote meerderheid verdwijnt in dierenvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |