iew, 3 dagen doen met 1 beker cola? zet je hem dan aan het eind van de dag in de koelkast? of wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:01 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik haal weleens zo'n grote beker cola. Daar doe ik zo 3 dagen mee. Rietje wordt wel slap maar blijft gewoon prima werken.
vroeger was alles beterquote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef 111210 het volgende:
Gister sinds lange tijd weer eens een big mag gehaald. Op de een of andere manier smaakt het toch anders en minder lekker dan vroeger.
Geen idee of dat is sinds ze het recept een par maanden terug aangepast hebben.
Mwa dat zal ik niet zeggen, maar viel me op.quote:
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big macquote:Op maandag 11 juli 2022 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
verkochten ze dit maar in nederland
Deze lijkt er redelijk goed op, wel vegan...dat is die van de mac niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big mac
https://www.ah.nl/product(...)mack-hamburger-sauce
quote:Roken straks niet meer toegestaan op terras McDonald’s
McDonald’s wil geen rokers meer op zijn terras. De fastfoodketen zegt als eerste grote horecagelegenheid in Nederland zijn terrassen rookvrij te maken. Vanaf eind deze zomer mag er niet meer op het terras of voor de deur gerookt worden.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De exacte tijd weet ik niet meer, maar wel met een standaard interval ja. En uiteindelijk eindig je dan met meerdere blauwe containers vol weggegooide friet.![]()
Tja ze gooien het liever ook niet weg natuurlijk, maar mensen willen hun eten snel en niet wachten, dan is dit de consequentie.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
In Oostenrijk vragen ze je of je standaard een vegaburger wil of vlees bij Burger King
Fantastisch!
Hopelijk nemen ze in Nederland hier een voorbeeld aan dat vlees niet de standaard moet zijn.
Was Noorwegen toch? Maar goed, niets mis met die vraag.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
In Oostenrijk vragen ze je of je standaard een vegaburger wil of vlees bij Burger King
Fantastisch!
Hopelijk nemen ze in Nederland hier een voorbeeld aan dat vlees niet de standaard moet zijn.
Het is net even wat anders: als jij een normale burger daar bestelt, dan krijg je een vegaburger. Je moet expliciet aangeven dat je de vleesvariant wilt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
Fantastisch!
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goedquote:Op donderdag 21 juli 2022 19:51 schreef quirina het volgende:
Fantastisch!
Voor veevoer branden ze net zo goed bossen plat. Dus dubbelop.quote:Op zondag 24 juli 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goed
quote:Op zondag 24 juli 2022 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je sojameuk waarvoor tig bossen zijn plat gebrand, ook niet echt goed
dat zal in de toekomst andersom zijn.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:38 schreef J.B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaat maar een relatief klein deel van alle soja naar directe consumptie, de overgrote meerderheid verdwijnt in dierenvoeding.
Yep de goeie saus, daadwerkelijk gebakken bacon.... Zoveel beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Duitsland net nog de echte big tasty gehaald zoals die moet zijn heerlijk heb die smaak gemist.
Ja ik was nog sceptisch omdat hij er als big tasty bacon op stond als standaard maar het is hem echt zoals het hoort.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yep de goeie saus, daadwerkelijk gebakken bacon.... Zoveel beter.
Echt de eerste keer dat ik dit hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:23 schreef KingRadler het volgende:
In Duitsland blijkt de Mac beter te zijn.
Dan heb je weinig meegelezen hier. Na Hong Kong is Duitsland de beste Mac als je dit topic leest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Echt de eerste keer dat ik dit hoor
Ik was maar een beetje sarcastisch hoorquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je weinig meegelezen hier. Na Hong Kong is Duitsland de beste Mac als je dit topic leest.
On Tourquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je weinig meegelezen hier. Na Hong Kong is Duitsland de beste Mac als je dit topic leest.
Ik geef de schuld aan het feit dat het maandag isquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik was maar een beetje sarcastisch hoor
Wat had je er dan en waar? Ik vind McDonald's zouter. Bij KFC de ijshoorns laatst ontdekt. Euro per stuk, en je krijgt superveel lekker ijs (beter dan bij de Mac).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanavond tijdens het wandelen kwamen we langs een KFC. We hadden nog wel snacktrek, dus hoppa naar binnen. Nu weet ik weer waarom ik er zelden kom. Ik vond het echt niet lekker en veel te zout.
Ingrediënten van producten zijn soms ook best verschillend.quote:
Hier in Zweden hebben ze dé McDonald's fritessaus niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ingrediënten van producten zijn soms ook best verschillend.
Friet in de VS met 'Natural Beef Flavor'. En zelfs de BigMac saus bevat andere ingrediënten
Die fritessaus is toch iets Nederlands?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 01:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier in Zweden hebben ze dé McDonald's fritessaus niet.
Ja, dat wist ik dus niet tot ik al geëmigreerd was.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die fritessaus is toch iets Nederlands?
En als je dat wel wist was je niet geëmigreerd?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet tot ik al geëmigreerd was.![]()
Welke van die "Amerikaanse" fritessauzen in de supermarkt komt het meest in de buurt? Dan koop ik die als ik weer in NL ben.
Amerika heeft m toch ook, daar komt het volgens mij vandaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die fritessaus is toch iets Nederlands?
Precies!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als je dat wel wist was je niet geëmigreerd?
Nee, ziequote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amerika heeft m toch ook, daar komt het volgens mij vandaan.
Zie wel recepten online om het na te maken, misschien kan je dat proberenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Precies!![]()
Nee, maar dan had ik er nog een laatste keer bewust van genoten, of zo'n fles meegenomen.
Veel Amerikaanse dingen zouden hier niet eens verkocht mogen worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ingrediënten van producten zijn soms ook best verschillend.
Friet in de VS met 'Natural Beef Flavor'. En zelfs de BigMac saus bevat andere ingrediënten
Raar.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, zie
https://favorflav.com/nl/(...)aal-niet-amerikaans/
[..]
Zie wel recepten online om het na te maken, misschien kan je dat proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |