Na 5 minuten in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:18 schreef gargamelnl het volgende:
Iemand hier op FOK! die bij McDonald's NL werkt? Als ik op youtube kijk bij mcdonald's US training zie ik dat standaard na 7 minuten de frietjes richting de vuilnisbak gaan...Hoe zit dit in Nederland??
Wat een irritante stem heeft die vrouwquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:18 schreef gargamelnl het volgende:
Iemand hier op FOK! die bij McDonald's NL werkt? Als ik op youtube kijk bij mcdonald's US training zie ik dat standaard na 7 minuten de frietjes richting de vuilnisbak gaan...Hoe zit dit in Nederland??
De exacte tijd weet ik niet meer, maar wel met een standaard interval ja. En uiteindelijk eindig je dan met meerdere blauwe containers vol weggegooide friet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:18 schreef gargamelnl het volgende:
Nee, anders gaan ze hun prijzen nog verder omhoog gooien.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
McDonalds zou naar mijn idee in aanmerking komen voor een Michelinster.
[poll=4177]
Niet nodig, de prijzen van mcdonald's nederland gaan al mooi richting michelinster niveau.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[poll=4177]
Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[poll=4177]
Morgen heb ik als doel deze kneppert te halen. In een goede bui misschien 2.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een double Big Mac. Dat is toch iets teveel van het 'goede' hoor
[ afbeelding ]
Niet zoveel zeveren, maar zuigen.quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Zaterdag een milkshake gehaald bij de Mac.
Begon het rietje zacht te worden aan de bovenkant.
ik heb een hekel aan papieren rietjes.
Als je het in nederland na 7 doet kun je die laatste 2 minuten alsnog vervangen, kwa smaak is de gem nederlander heet niet gewend, maar als het uit de frituur komt mag het niet lauwer dan warm zijn.quote:
En? Was het wat?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:34 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Morgen heb ik als doel deze kneppert te halen. In een goede bui misschien 2.
Iedereen behalve de EU.quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Inderdaad, het is waardeloos.quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
Je eigen rietje meenemen naar zo'n toko is wmb nog erger dan zo'n papieren rietje...quote:Op maandag 20 juni 2022 21:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Inderdaad, het is waardeloos.
In Nederland zijn dan RVS rietjes te koop, 4 stuks voor 2,29 euro
AliExpress verkoopt plastic rietjes, 100 stuks voor 1,63 euro
Ze gebruiken die goedkope papieren rietjes in de hoop dat iemand stikt en we weer plastic mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
Is gewoon de schuld van McD
Lokale kleine zaak hier in de buurt heeft wel fatsoenlijke rietjes die lijken op plastic maar het niet zien (PLA rietjes denk ik maar weet ik niet zeker)
McD moet gewoon niet zo goedkoop doen
Ik snap die laatste zin niet helemaalquote:Op maandag 20 juni 2022 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het in nederland na 7 doet kun je die laatste 2 minuten alsnog vervangen, kwa smaak is de gem nederlander heet niet gewend, maar als het uit de frituur komt mag het niet lauwer dan warm zijn.
Ik haal weleens zo'n grote beker cola. Daar doe ik zo 3 dagen mee. Rietje wordt wel slap maar blijft gewoon prima werken.quote:Op maandag 20 juni 2022 14:21 schreef KingRadler het volgende:
iew, 3 dagen doen met 1 beker cola? zet je hem dan aan het eind van de dag in de koelkast? of wat moet ik me hier bij voorstellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 08:01 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik haal weleens zo'n grote beker cola. Daar doe ik zo 3 dagen mee. Rietje wordt wel slap maar blijft gewoon prima werken.
vroeger was alles beterquote:Op zondag 10 juli 2022 16:00 schreef 111210 het volgende:
Gister sinds lange tijd weer eens een big mag gehaald. Op de een of andere manier smaakt het toch anders en minder lekker dan vroeger.
Geen idee of dat is sinds ze het recept een par maanden terug aangepast hebben.
Mwa dat zal ik niet zeggen, maar viel me op.quote:
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big macquote:Op maandag 11 juli 2022 16:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
verkochten ze dit maar in nederland
Deze lijkt er redelijk goed op, wel vegan...dat is die van de mac niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet geprobeerd zelf maar misschien kijkt deze op qua snaak op die van de big mac
https://www.ah.nl/product(...)mack-hamburger-sauce
quote:Roken straks niet meer toegestaan op terras McDonald’s
McDonald’s wil geen rokers meer op zijn terras. De fastfoodketen zegt als eerste grote horecagelegenheid in Nederland zijn terrassen rookvrij te maken. Vanaf eind deze zomer mag er niet meer op het terras of voor de deur gerookt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |