Nee het is een slecht argument, dat is het punt juistquote:Op woensdag 13 april 2022 12:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als jij het daarmee eens bent, is het dus gewoon duidelijk welke kant je hebt gekozen
Nee, dat was wel degelijk "Dat mag jij vinden". Ik sta er anders in en ik geef die mening ook duidelijk, ik vind dat je wel een keuze moet maken omdat, hoe dan ook, deze oorlog een weerslag op jou zal hebben.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener die je overal op kunt plakken
Nog niet niet 'dat mag jij vinden'
Daar kan ik niet zo heel veel mee
Je hoeft helemaal geen partij te kiezen hier, het is geen voetbal
Elke democratie die dat wil nu direct lid maken, inclusief Australië, Nieuw-Zeeland, Japan en Zuid Korea.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zweden wil officieel bij de NAVO lees ik.
Andersom ook. MIJN leven word niet geraakt, ik kom prima rond, dus ik vind het prima.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:08 schreef Simmertje het volgende:
Het was overigens ook de trend bij de Covid pandemie bij een deel van de bevolking. MIJN leven wordt aangetast dus ik accepteer niets en we moeten maar doen alsof er niets aan de hand is.
Wat was het ook alweer? Oh ja, Rusland had bezwaren tegen landen die bij de NAVO wilden. Zullen we dit dan maar "unintended consequences" noemen?quote:
Het heeft al een weerslag op mijquote:Op woensdag 13 april 2022 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat was wel degelijk "Dat mag jij vinden". Ik sta er anders in en ik geef die mening ook duidelijk, ik vind dat je wel een keuze moet maken omdat, hoe dan ook, deze oorlog een weerslag op jou zal hebben.
Jij hoeft er ook niets mee te kunnen, trouwens
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee het is een slecht argument, dat is het punt juist
Het is een complexe situatie met heel veel geschiedenis en je moet geen kant kiezen puur omdat je een kant moet kiezen
En wat vind die meerderheid dan? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Andersom ook. MIJN leven word niet geraakt, ik kom prima rond, dus ik vind het prima.
Twee uitersten ook weer. Zelfde als hier eigenlijk. You're either with us, or against us. Terwijl de meerderheid er een mening op na houd die er tussen in ligt.
Goed nieuws. Finland volgt ook. Fuck Poetin en zijn imperialistische politiek!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zweden wil officieel bij de NAVO lees ik.
quote:Op woensdag 13 april 2022 12:08 schreef Simmertje het volgende:
Het was overigens ook de trend bij de Covid pandemie bij een deel van de bevolking. MIJN leven wordt aangetast dus ik accepteer niets en we moeten maar doen alsof er niets aan de hand is.
Dit blijft een pareltjequote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Alles prima, zolang het mijn welvaart maar niet raakt. En ja ik weet dat wij zo rijk zijn OMDAT anderen zo arm zijn. En daar geef ik geef flikker om en wens geen welvaart te delen of in te leveren.
Thee, I said it.
Lijkt me ook dat Finland zal volgen. Benieuwd naar de reactie van het Kremlin.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Goed nieuws. Finland volgt ook. Fuck Poetin en zijn imperialistische politiek!
Wat wil je nu horen? Dat wij van mening verschillen lijkt mij duidelijk. Prima, dus, gewoon zo laten.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het heeft al een weerslag op mij
Dan nog hoef je niet te kiezen
Het zou mij verbazen als Finland nu niet volgt maar Finland heeft altijd een eigen koers gevaren. De stemming in Finland lijkt mij wel omgeslagen nu dus ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat Finland zal volgen. Benieuwd naar de reactie van het Kremlin.
Wat nog lang geen zekerheid is, die twee provincies, een gebied veroveren is een ding, het houden een heel ander verhaal zeker als de sancties flink doorbijten.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:18 schreef Simmertje het volgende:
Wel leuk, hele oorlog was zogenaamd gestart met het idee dat de NAVO niet mag uitbreiden. Eindstand: Finland en Zweden bij de NAVO en een groot deel van Oekraïne over een paar jaar bij de EU. Dit in ruil voor twee provincies in het oosten van Oekraïne.
Zo'n beetje alle gevechtsklare troepen zitten in Oekraïne dus meer dan een beetje boos zijn kunnen ze niet doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat Finland zal volgen. Benieuwd naar de reactie van het Kremlin.
Kan niet voor het hele grijze gebied spreken natuurlijk. Zoveel meningen. Er zit in ieder geval een heel groot gebied tussen ''Oekraïne moet op de rug gaan liggen en Rusland alles geven wat ze maar willen, want Putin is zo'n baas'' & ''TO WAR, Rusland even binnen stormen, maakt niet uit als er daardoor een derde wereldoorlog ontstaat''.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat vind die meerderheid dan? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Ik dacht meer aan de nucleaire dreigementen die ze hebben geuit de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle gevechtsklare troepen zitten in Oekraïne dus meer dan een beetje boos zijn kunnen ze niet doen.
Ik hou het op pure domheid. Dat zijn dezelfde mensen die tijdens de pandemie riepen dat er een mindcontrol chip in het vaccin zat en dat het feit dat het water uit de zeeën niet naar boven valt een bewijs is dat de aarde plat is.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel. Zwakke mensen willen geleid worden, liefst met harde hand tegen "hullie". Lijkt mij herkenbaar ook in Nederland.
* Tijger_m gaat weer op zijn donder krijgen dat hij niet mild is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |