Goede video. Leuk kanaal, heb de laatste tijd veel van hem en Adam Millard opstaan op de achtergrond tijdens het koken.quote:
Je hebt pokemon Lets go Pikachu en Eevee. Is vrijwel identiek behalve misschien het manier van Pokémon vangen.quote:Op donderdag 2 juni 2022 21:04 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik zou een HD remake van Pokemon Red en Blue wel vet vinden. De nieuwe Pokemon gams heb ik ook links laten liggen.
nog aanraders? of gewoon allemaal?quote:
Van wat ik begrijp is Pirate's Curse die beste uit de reeks, maar dat is een direct vervolg op Risky's Revenge. Met die laatste ben ik zelf begonnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nog aanraders? of gewoon allemaal?
ik heb seven sirens, risky revenge, shantae en shantae half genie hero edition in LRG fysieke vorm
maar nog niet aan kunnen beginnen
dat verklaart ook de prijzen op ebayquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp is Pirate's Curse die beste uit de reeks, maar dat is een direct vervolg op Risky's Revenge. Met die laatste ben ik zelf begonnen.
$500+ voor een 3DS port is wel wat veel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verklaart ook de prijzen op ebay
maar als ze nu toch in sale zijn, koop ik die voorlopig wel op eshop
Vraag en aanbodquote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, waarom is een gewone switch tweedehands nog steeds zo duur? Een paar tientjes erbij en je hebt een nieuwe…
Tussenhandelaars, daarom kun je een gebrukte 3DS ook niet onder 150% boven de oorsprokelijke verkoopprijs krijgenquote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, waarom is een gewone switch tweedehands nog steeds zo duur? Een paar tientjes erbij en je hebt een nieuwe…
Zelda BOTW in handheld is gewoon waanzinnig.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef YourCaptor het volgende:
Ik heb hem nu 3 weken. En vermaak me al 3 weken met Mario Odyssey.
quote:
Of heeft het ook met ombouw te maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tussenhandelaars, daarom kun je een gebrukte 3DS ook niet onder 150% boven de oorsprokelijke verkoopprijs krijgen
Ik schrok ervan wat ik nog voor mijn bijna drie jaar oude Switch Lite kon vragenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Of heeft het ook met ombouw te maken.
In elk geval, heb liever een nieuwe voor een paar tientjes meer. Daar hebben tenminste niet andere vieze vingers aangezeten. Vind ze tweedehands echt te duur.
Cool! Ik zie wel op Steam dat 'ie daar met korting is: https://store.steampowered.com/app/1306630/Lost_Ruins/ (-30%)quote:
Game is een jaar terug op Steam uitgebracht, nu voor het eerst op consoles.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cool! Ik zie wel op Steam dat 'ie daar met korting is: https://store.steampowered.com/app/1306630/Lost_Ruins/ (-30%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |