Zelda BOTW in handheld is gewoon waanzinnig.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef YourCaptor het volgende:
Ik heb hem nu 3 weken. En vermaak me al 3 weken met Mario Odyssey.
quote:
Of heeft het ook met ombouw te maken.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tussenhandelaars, daarom kun je een gebrukte 3DS ook niet onder 150% boven de oorsprokelijke verkoopprijs krijgen
Ik schrok ervan wat ik nog voor mijn bijna drie jaar oude Switch Lite kon vragenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Of heeft het ook met ombouw te maken.
In elk geval, heb liever een nieuwe voor een paar tientjes meer. Daar hebben tenminste niet andere vieze vingers aangezeten. Vind ze tweedehands echt te duur.
Cool! Ik zie wel op Steam dat 'ie daar met korting is: https://store.steampowered.com/app/1306630/Lost_Ruins/ (-30%)quote:
Game is een jaar terug op Steam uitgebracht, nu voor het eerst op consoles.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cool! Ik zie wel op Steam dat 'ie daar met korting is: https://store.steampowered.com/app/1306630/Lost_Ruins/ (-30%)
Psyched is een te groot woord, maar ik heb 'm inmiddels besteld bij MediaMarkt voor ¤ 48,99quote:
Heerlijk alternatief voor de joycon als je puur handheld speelt. Ze zijn niet los te gebruiken en hebben geen speciale rumble. Dpad is prima.quote:Op woensdag 8 juni 2022 23:47 schreef Lyzio_NL het volgende:
Na een paar dagen toch vrij intensief de Switch OLED gebruikt te hebben in handheld toch maar besloten om de Splitpad Pro van Hori aan te schaffen. Ik krijg gigantisch kramp in m’n handen na een tijdje. Iemand ervaring met deze accessoire?
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, morgen is ie er. Zijn ook niet veel alternatieven te vinden buiten deze.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk alternatief voor de joycon als je puur handheld speelt. Ze zijn niet los te gebruiken en hebben geen speciale rumble. Dpad is prima.
'heb 'm zelf ook'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |