in een kleine groep waarin alle verraders afspreken op 1 persoon te stemmen wordt het natuurlijk steeds lastige dat een andere persoon de meerderheid van de stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:38 schreef viceversa het volgende:
Hóe is dit nou gegaan. Dat ze meegaan met dat vage verhaal van Stefano en dus niet op Ortal stemmen
Dat niet maar in de videoland editie had een verrader een schild die hebben ze toen vermoord maar de rest trapte er niet in.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:24 schreef Sorella het volgende:
Is er ook niet een aflevering geweest waarin de verrader zei vermoord mij maar want ik wordt morgen toch verbannen en zo zijn jullie veilig ?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:55 schreef Masspa het volgende:
Maar wacht even, Ortal wéét dat Steven het schild heeft. En Steven weet dat Ortal dat weet, want hij heeft het haar zelf verteld.
Zij kan dan toch in 1 klap alle verdenkingen op haar laten vallen als de verraders vol op Steven gaan?
Als in; hij overleeft 'de moord' en dan kunnen de getrouwen haar uitsluiten als verrader?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet Toine misschien expres Steven omdat hij Ortal vertelde van zijn schild.
weet niet of er nog een switch gaat komen. Doel is om het zo lang mogelijk spannend te houden en daar heeft het spelverloop tot nu toe al voor gezorgd.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben benieuwd of de getrouwen nog een extra 'kans' krijgen in bijna kansloze positie. Beetje zoals Samantha in het vorige seizoen.
Maar Lange Frank wordt dan ook weer door een stel getrouwen verdacht als verrader.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Echt hoe dom ben je als je Stefano nu nog niet door hebt.
Dat slechte toneelspelen aan het kampvuur.... Ineens compleet omslaan om Ortal te verdedigen met de meest belachelijke plannen.
Hij swingt echt compleet de andere kant op en alleen Irene heeft het door? Irene oppert het zelfs.
Echt wat een domme groep getrouwen.
Dat Ortal en Jamie niet opvallen oke, maar Stefano is zo opvallend.
Overigens zou ik als moord op lange Frank gaan.
Gevaarlijke speler die alle kanten op gaat en als enige wel zeker weet wie er 1 is. Zonder dat echt uitgesproken te hebben.
Niet alles wordt uitgezonden. Er zullen echt wel gesprekken over stefano geweest zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Echt hoe dom ben je als je Stefano nu nog niet door hebt.
Dat slechte toneelspelen aan het kampvuur.... Ineens compleet omslaan om Ortal te verdedigen met de meest belachelijke plannen.
Hij swingt echt compleet de andere kant op en alleen Irene heeft het door? Irene oppert het zelfs.
Echt wat een domme groep getrouwen.
Dat Ortal en Jamie niet opvallen oke, maar Stefano is zo opvallend.
Overigens zou ik als moord op lange Frank gaan.
Gevaarlijke speler die alle kanten op gaat en als enige wel zeker weet wie er 1 is. Zonder dat echt uitgesproken te hebben.
Da's ook wel het bizarre, er zitten nog zoveel verdachten in het spel. Beide Frank's en Sylvia zou je nog wel kunnen spinnen als verrader.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Lange Frank wordt dan ook weer door een stel getrouwen verdacht als verrader.
Dus waarom zou je dat niet benutten?
Hetzelfde als bij widm iedereen direct in aflevering 1 weet wie de mol is en de toetsen foutloos maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:44 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vraag mij sowieso af wat het programma doet wanneer in aflevering 1, een Verrader wordt geëlimineerd tijdens de ronde tafel en de daarop volgende nog een verrader en in aflevering 3 de laatste verrader verbannen wordt
Hoe zie je dit overigens voor je?quote:Op zondag 1 mei 2022 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben benieuwd of de getrouwen nog een extra 'kans' krijgen in bijna kansloze positie. Beetje zoals Samantha in het vorige seizoen.
Genoeg anderen die je als verrader kunt bestempelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Lange Frank wordt dan ook weer door een stel getrouwen verdacht als verrader.
Dus waarom zou je dat niet benutten?
Meer een kans dat er niet vermoord kan worden in de nacht. Dat iemand bescherm kan worden door een ander persoon in een rol. Noem het maar.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoe zie je dit overigens voor je?
Van getrouwe naar verrader is te doen.
Maar je kunt niet een verrader een getrouwe maken om het eerlijker te maken.
Een verbannen of vermoord persoon terug halen zou ook niet in het spel passen.
[..]
Genoeg anderen die je als verrader kunt bestempelen.
Denk dat lange Frank dan eerder gevaarlijk is dan dat je hem goed weg kunt zetten als verrader.
Er zijn anderen die je makkelijker weg kun zetten.
Nee want daarvan weet je wat ze zijn, dus dat helpt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 17:32 schreef bianconeri het volgende:
Hoe zie je dit overigens voor je?
Van getrouwe naar verrader is te doen.
Maar je kunt niet een verrader een getrouwe maken om het eerlijker te maken.
Een verbannen of vermoord persoon terug halen zou ook niet in het spel passen.
Take 2 startenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:44 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vraag mij sowieso af wat het programma doet wanneer in aflevering 1, een Verrader wordt geëlimineerd tijdens de ronde tafel en de daarop volgende nog een verrader en in aflevering 3 de laatste verrader verbannen wordt
Ik weet ook niet of je dan in de copyright komtquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee want daarvan weet je wat ze zijn, dus dat helpt niet![]()
Maar als we kijken naar Weerwolven zijn er best wat opties die hier gebruikt kunnen worden:
het spiekende meisje > misschien iemand die vanaf afstand de kans krijgt om de verraders naar het torentje te zien lopen oid, dat je iig weet hoeveel het er zijn? En dan is er nog de spanning tussen kamikaze-actie (en dus vertellen wat je weet en waarom) of kijken of je mensen heel erg goed om kunt lullen op speculatie.
de jager > vermoordde burger bij het beraad overdag mag iemand meenemen als hij/zij doodgaat.
ziener > mag per nacht van één iemand de alliantie opvragen. Wederom overweging tussen kamikaze of voor jezelf houden.
Maar vrees dat ze die rollen al eerder hadden moeten inbrengen
Als er een verrader wordt verbannen, krijgen de overgebleven verraders toch de optie om een nieuwe verrader erbij te kiezen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 16:44 schreef RedFever007 het volgende:
Volgens mij is dat alleen in t eerste seizoen gebeurd. Tweede niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Als er een verrader wordt verbannen, krijgen de overgebleven verraders toch de optie om een nieuwe verrader erbij te kiezen?
Denk niet dat dat nu nog gaat gebeuren inderdaad. Ze hebben het spel ook een beetje aangepast na dat eerste seizoen, dacht ik. Misschien dat ze dit alleen nog gaan doen als er een verrader heel snel uit het spel ligt, maar dat is nu zeker niet het gevalquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen in t eerste seizoen gebeurd. Tweede niet.
Klopt dit is officieel ook het tweede seizoen, videoland seizoen is een apart iets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen in t eerste seizoen gebeurd. Tweede niet.
Die ene met Samantha is dan denk ik de officiele 1, en die daarna van Videoland een zijstap?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt dit is officieel ook het tweede seizoen, videoland seizoen is een apart iets.
Klopt zoals je het opsomt ik denk of er welquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene met Samantha is dan denk ik de officiele 1, en die daarna van Videoland een zijstap?
En deze, ondanks dat ik die ook op Videoland kijk, de officiele 2?
Nou wie weet, kan er nog een Verrader bij.
Maar ik denk dat waar ze nu zitten, en dat ze er allemaal nog in zitten, dat dat niet gebeurd.
Het videoland seizoen had ook een andere finale regel, omdat ze geleerd hebben van de rare finale van seizoen 1.
Denk dat nu seizoen 2 ook wel zoiets wordt.
Tot de grap van Stefano speelden ze het echt goed hoor. Tuurlijk geluk dat ze buiten de schijnwerpers bleven voor zo lang, maar op een klein foutje in de eerste aflevering na hebben ze geen van de drie fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:54 schreef Eagles89 het volgende:
Stefano heeft echt het geluk van de zeldzaam domme groep dit seizoen. Zo’n Sylvia…echt lachwekkend hoe ze Stefano meteen geloofde en het zelfs zo dom speelt dat zij nu heel verdacht wordt. Maar dit seizoen is echt teleurstellend qua getrouwen, waardoor de verraders meteen als een soort genieën worden gezien, terwijl het zich volledig voor hun ogen uitspeelt en ze ze savonds na de ronde tafel 1 voor 1 af kunnen vinken om te vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |