Ja ja.quote:
Als Rutte en Kaag nu eens het goede voorbeeld volgdenquote:
Ff kijken momentquote:
Nee nog niet, duurt meestal paar dagen. Zelfde als je een nw account neemt. Soms een weekquote:
Edithhhhquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ff kijken moment
[..]
Nee nog niet, duurt meestal paar dagen. Zelfde als je een nw account neemt. Soms een week
Was maar zo een feestquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Rutte en Kaag nu eens het goede voorbeeld volgden
Ze is nog niet dood .quote:
Wachten wel af,quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan ga ik maar van het weer genieten![]()
Gedenazificeerdquote:
Daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef PLY het volgende:
@:fok-it onze dm doet het niet na de ban, is dat gewoon of vergeten? Ook die van @:greysbones doet het niet
Oke dankjequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga ik niet overmail anders even?
Haaiquote:
Heb je haar weer.quote:
Ging jij niet slapen?quote:
Nee.quote:
Bolk.quote:
Je gaat wel slapen? Ze vraagt of je niet ging slapen dus als je dan wel gaat slapen dan moet je ja zeggen, tenzij je niet gaat slapen, dan is het antwoord neequote:
Hey Mazquote:
MIddag Plyquote:
Ik had beloofd om koffie te drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat wel slapen? Ze vraagt of je niet ging slapen dus als je dan wel gaat slapen dan moet je ja zeggen, tenzij je niet gaat slapen, dan is het antwoord nee
Hey Paulquote:
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had beloofd om koffie te drinken.
Damn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.
Had ik laatst met eentje die mij en mijn ouders de KK dood wenste.Jammer joh,mijn ouder leven al niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.
Die wappies zijn echt gewoon allemaal ziek in hun hoofd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik laatst met eentje die mij en mijn ouders de KK dood wenste.Jammer joh,mijn ouder leven al niet meer.
Dat was die ACAB meid.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wappies zijn echt gewoon allemaal ziek in hun hoofd.
1 pot nat. Ver bij vandaan blijven en compleet negeren is het beste. Dat scheelt heel veel ergernis.quote:
Ik blijf netjes,doe ik hier ook.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 pot nat. Ver bij vandaan blijven en compleet negeren is het beste. Dat scheelt heel veel ergernis.
Ik leg het liever terug.quote:
Compleet zinloos. Die lui zijn niet voor rede vatbaar. Alles wat eruit komt is te dom voor woorden. Alle feiten worden ontkent en de meest ongeloofwaardige verzinsels worden als waarheid verkondigt.quote:
Hup Utrecht.quote:
Nee, ik heb een hekel aan bruggen. Deze hoefde ik dan toevallig niet over, maar even verderop moest ik wel een andere overquote:
Moest echt 2x kijken om de brug te kunnen ontwaren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan bruggen. Deze hoefde ik dan toevallig niet over, maar even verderop moest ik wel een andere over
Jep. Al sinds de zwangerschap van m'n oudste dochter.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moest echt 2x kijken om de brug te kunnen ontwaren.
Vanwaar de angst voor bruggen? Hoogtevrees?
Heeft het een met het ander te maken dan? Of toeval?quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. Al sinds de zwangerschap van m'n oudste dochter.
Bij de buren altijd groener zeggen zequote:
Was het maar waarquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:53 schreef DJMO het volgende:
18 km in 4'15 en nog op tijd op het station om op m'n abo in te kunnen checken.
Bijna goed. Ik had een amstel 0,0 in m'n tas :pquote:
Ik sla aan op Fruit.quote:
Kersenbier?quote:
Heer Elements.quote:
Kriek.quote:
Lambiekquote:
Die is wel lekker.quote:
Je bent zellufquote:
quote:
Ik ben blij dat ik thuis ben...quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:53 schreef 4-elements het volgende:
En liggen jullie allemaal al op het strand tijdens deze hittegolf?
Soul is de gang aan het witten,en ik pas op de honden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:53 schreef 4-elements het volgende:
En liggen jullie allemaal al op het strand tijdens deze hittegolf?
Ketsenbier?quote:
Delete all.quote:
NEEEE.quote:
Heb ik ook niet gedaan hoor.quote:
Je zou het bijna denken,maar nee.quote:
Waarom stress?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog niks hier stress nog langs schoonouders
SCHOONMOEDER FROM HELLquote:
O jee.quote:
Elleuw Missy Elliotquote:
Druk bezig met trainen voor de vierdaagse.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mootje!![]()
Fijn je weer te zien hier
MrsL.quote:
Ga ik even checkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Druk bezig met trainen voor de vierdaagse.
TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Wat is loos ?quote:
Batterijtjes vergeten.quote:
Dan moet je terug naar de winkelquote:
Daar kom ik net vandaan.quote:
Ik zei dan ook terug he.quote:
Zo geen zin.ik neem ook wel eens de verkeerde pinpas mee.booswoest ben ik dan.quote:
Dat is niet echt handig héquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo geen zin.ik neem ook wel eens de verkeerde pinpas mee.booswoest ben ik dan.
De winkel is gelukkig niet ver weg.quote:
Scheelt weerquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De winkel is gelukkig niet ver weg.
forum@fok.nlquote:
Heb jij @Danny al gefeliciteerd?quote:
oke, ik moest lachen.quote:
3xquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij @:Danny al gefeliciteerd?
das de nieuwe running gag in ONZ FBquote:
Ik hou van @Maanvisquote:
dan ben je bij deze officieel geen mod meer van ONZquote:
wiequote:
mag ik dan VBL moddenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben je bij deze officieel geen mod meer van ONZ
huh nu ben j eme kwijtquote:
Check mijn vierdaagse topic. bartje_twentequote:
Die ban is wel onderweg denk ik hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Heeft nog geen ban, schelden met kanker mag maar free fresfruit zeggen niet
Dan moet dat wel gelezen worden natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:50 schreef Maanvis het volgende:
Heeft nog geen ban, schelden met kanker mag maar free fresfruit zeggen niet
hoe weet jij datquote:
Present.quote:
* DJMO kijkt naar tagquote:
He Kumpel.quote:
op het forum zijn ze niet zo snel tenzij je in DTS iets zegt wat de modjes niet zint!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar tag
Op de FP heb ik 'm al in de kliko gesodemieterd
Neem ik het wel overquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben je bij deze officieel geen mod meer van ONZ
Jij kan dat wel.quote:
ONZ mods zijn gewoon snel. Wij behandelen alles binnen het uurquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op het forum zijn ze niet zo snel tenzij je in DTS iets zegt wat de modjes niet zint!
In twintig jaar op fok! Namen ze altijd kundig mensen aan maar dat is niet meer dus kan ik ook wel solliciterenquote:
Ik zou het bij je sollicitatie iets anders benoemen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In twintig jaar op fok! Namen ze altijd kundig mensen aan maar dat is niet meer dus kan ik ook wel solliciteren
Mij de kanker wensen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ mods zijn gewoon snel. Wij behandelen alles binnen het uur
Het is al opgeruimd.quote:
quote:
(en nee, niet door mijquote:
Gek he. Zitten dezelfde mensen hier als in DTS 🫢quote:
Ja hoor.quote:
Wel stoken in BB.Waardoor ik vakantie kreeg.tres opvallend.quote:
Ga een paar uur slapen ... Bartje_twente is opgelost.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel stoken in BB.Waardoor ik vakantie kreeg.tres opvallend.
R kontgaatje B.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:38 schreef DJMO het volgende:
Ik wil eigenlijk een nieuwe onopvallende tattoo laten zetten ...
quote:
Zelfs jij kunt te ver gaan.quote:
Waarom daar? ik zou ze op mijn onderarm willen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt te ver gaan.
Ik wil drie kleine andreaskruisje op m'n rechter bovenarm hebben.
Ik heb niets gestooktquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel stoken in BB.Waardoor ik vakantie kreeg.tres opvallend.
Ik ga altijd te ver,dat weet je.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben stil.Gaan we nog dansen bij Danny?quote:
Heb je nog niet geslapen?quote:
Nee.quote:
Hoelang ben je al op?quote:
Omdat ze op m'n bovenarm nog onzichtbaar zijn onder de mouw van een t-shirt. Zo'n tatto is voor mezelf, niet om er mee te koop te lopen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom daar? ik zou ze op mijn onderarm willen.
Ik heb geen idee,ik heb echt even geslipen.Maar dat was kort.quote:
En dat als Rotterdammerquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geen Rotterdammer. Ik ben een Transdammer. Een amsterdamse die geboren is in de verkeerde dam.quote:
Wat zal je vannacht lekker slapen danquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee,ik heb echt even geslipen.Maar dat was kort.
Straks wat eten,en dan val ik om.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal je vannacht lekker slapen dan
Lachen als je met je bek op de rand van de keukentafel valt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks wat eten,en dan val ik om.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lachen als je met je bek op de rand van de keukentafel valt.
Heftigquote:
Was gewoon weer een kloon die aan het schoppen was tegen degene die voor z'n pad kwam. Was niet tegen FF persoonlijk gericht.quote:
Haha mooie doet me denken aan die pedofielen in Amerika van in de 60 die betrapt waren en begonen over transage ofzo die beweerde dat ze zich voelen als 14 en daarom wel met jonge meisjes mochten afspreken enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geen Rotterdammer. Ik ben een Transdammer. Een amsterdamse die geboren is in de verkeerde dam.
Slotje op kloon account zetten en main een weekje laten wieberen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was gewoon weer een kloon die aan het schoppen was tegen degene die voor z'n pad kwam. Was niet tegen FF persoonlijk gericht.
Daar ga ik verder niet over.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slotje op kloon account zetten en main een weekje laten wieberen.
Zo had ik het gedaan.quote:
Ik moest effe pissen, sorry hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik een keer gespreken aan is het dood hier.
Ja snap ikquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks wat eten,en dan val ik om.
Haha is al goedquote:
Steef cancel verhaallijn goeie kritiek of niet.quote:
Ik heb vanavond de aflevering van volgende week dinsdag gekeken. Weet niet of ze daar kritiek op hebben. Vind sowieso die verhaallijn van die steef niet leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Dotteke heb je de nieuwe gtst lijn gezien waar ze kritiek hebben op die woke cancel cultuur nu met die Steef?
Mensen worden wakker
Naja ze laten mooi zien hoe iemand die net een wedstrijd verliest even niet nadenkt en gelijk haat krijgt enzo in deze nieuwe online maatschappij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de aflevering van volgende week dinsdag gekeken. Weet niet of ze daar kritiek op hebben. Vind sowieso die verhaallijn van die steef niet leuk.
Ja zo gaat dat tegenwoordig. Een foutje en het is overal op social media te zien. Wel een beetje overdreven gelijk al die media voor de deurquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja ze laten mooi zien hoe iemand die net een wedstrijd verliest even niet nadenkt en gelijk haat krijgt enzo in deze nieuwe online maatschappij.
Ja truequote:Op dinsdag 12 april 2022 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat tegenwoordig. Een foutje en het is overal op social media te zien. Wel een beetje overdreven gelijk al die media voor de deur
Ben je klaar mee of niet dan.quote:
Zo gaat dat nu.quote:
Het is een rare wereld waar wij in leven momenteel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo gaat dat nu.
Tegelijkertijd mag die enge Glennis de hele jumb kort en klein slaan en straks weer optreden.
hi fanquote:
En ik zeg welterustenquote:
quote:
Die gozer van Engeland ESF is ook goed.quote:
Ja dit is een lievelings nr van mequote:Op dinsdag 12 april 2022 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gozer van Engeland ESF is ook goed.
quote:
Dat is een leuk nr kon ik nietquote:
Ja is 1 van mn favoriete liedjesquote:
Goede smaakquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is 1 van mn favoriete liedjes![]()
mijn favarietquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is 1 van mn favoriete liedjes![]()
quote:
Goed nummer ja!quote:
Klopt, hier liggen alle cd, s en lp, s van hunquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Goed nummer ja!![]()
![]()
Sowieso die hele unplugged sessieook die van Alice in Chains was awesome
Doe je goed!quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Klopt, hier liggen alle cd, s en lp, s van hun
Mooi die muzikale uitwisselingquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn van mijn jongste zoon maar ik draai ze vaak
ik ga pitten, was weer ff leuk foshiquote:
Slaap lekker!!!quote:Op woensdag 13 april 2022 00:20 schreef PLY het volgende:
[..]
ik ga pitten, was weer ff leuk foshiwelterusten
![]()
![]()
Een van m'n favoriete nummers van de Earring.quote:
En toen werd Mikey wakker…… pppsssssttttt. Hier krijg je geen punten…..quote:
Helloquote:
Ik vind ze wel aardig, maar voor mij zou het niets zijn.quote:
MrsL.quote:
quote:
Hey Mrslquote:
Ja mooi vlotquote:
Straks maar even halen dan.quote:
Fruitjequote:Op woensdag 13 april 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL.![]()
Ze zijn in de aanbieding bij Kruidvat.
Ik kan het deel van volgende week woensdag niet kijken, jij wel?quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het deel van volgende week woensdag niet kijken, jij wel?
Ja staat op hierquote:Op woensdag 13 april 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het deel van volgende week woensdag niet kijken, jij wel?
Mooie binnenkomer.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:01 schreef 4-elements het volgende:
Serie over kinderen van zedendelinquenten?
Heer PLY.quote:
Hey zus.quote:
Kan je niet beter de telefoon aan de pc koppelen en dan de foto's daar op zetten?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:24 schreef PLY het volgende:
Wat een drama als je een oude huawai tel opstart met een beltegoed sim om een paar fotoos over te zeten.
Je komt er niet meer mee op de sociaal media
Uiteindelijk gedaan. Ging om boot fotoosquote:Op woensdag 13 april 2022 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan niet beter de telefoon aan de pc koppelen en dan de foto daar op zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |