Ja ja.quote:
Als Rutte en Kaag nu eens het goede voorbeeld volgdenquote:
Ff kijken momentquote:
Nee nog niet, duurt meestal paar dagen. Zelfde als je een nw account neemt. Soms een weekquote:
Edithhhhquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Ff kijken moment
[..]
Nee nog niet, duurt meestal paar dagen. Zelfde als je een nw account neemt. Soms een week
Was maar zo een feestquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Rutte en Kaag nu eens het goede voorbeeld volgden
Ze is nog niet dood .quote:
Wachten wel af,quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dan ga ik maar van het weer genieten![]()
Gedenazificeerdquote:
Daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:51 schreef PLY het volgende:
@:fok-it onze dm doet het niet na de ban, is dat gewoon of vergeten? Ook die van @:greysbones doet het niet
Oke dankjequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga ik niet overmail anders even?
Haaiquote:
Heb je haar weer.quote:
Ging jij niet slapen?quote:
Nee.quote:
Bolk.quote:
Je gaat wel slapen? Ze vraagt of je niet ging slapen dus als je dan wel gaat slapen dan moet je ja zeggen, tenzij je niet gaat slapen, dan is het antwoord neequote:
Hey Mazquote:
MIddag Plyquote:
Ik had beloofd om koffie te drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je gaat wel slapen? Ze vraagt of je niet ging slapen dus als je dan wel gaat slapen dan moet je ja zeggen, tenzij je niet gaat slapen, dan is het antwoord nee
Hey Paulquote:
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had beloofd om koffie te drinken.
Damn.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.
Had ik laatst met eentje die mij en mijn ouders de KK dood wenste.Jammer joh,mijn ouder leven al niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehhhh dat is sinds die klotewappies ook een uitspraak met een dubbele betekenis.
Die wappies zijn echt gewoon allemaal ziek in hun hoofd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik laatst met eentje die mij en mijn ouders de KK dood wenste.Jammer joh,mijn ouder leven al niet meer.
Dat was die ACAB meid.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wappies zijn echt gewoon allemaal ziek in hun hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |