Ah dus daar is de grootste fraudezaak..quote:Op woensdag 13 april 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat is toch een straf van niks? Gewoon vijf jaar de cel in!
quote:Op donderdag 14 april 2022 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Putinmanbad
Het is EU/USA die Oekraine aanvalt, niet Putin, media is zo machtig tegenwoordig.
Dezelfde schapen waren ook helemaal bang voor corona.
Great Reset is op volle gang bezig, gelukkig heb ik zelf een verzamelinkomen van boven de 50k en doet het allemaal weinig, maar die arme linkse bijstandtrekkers die zitten straks zelf in de shit!
Whut?quote:Op donderdag 14 april 2022 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
Het is EU/USA die Oekraine aanvalt, niet Putin, media is zo machtig tegenwoordig.
Ze zijn aangevallen met democratie!quote:
quote:The House committee investigating the Capitol riot will present evidence of crimes "that have not yet been alleged," according to one high-profile member.
Maryland Democratic Rep. Jamie Raskin, who led the second impeachment against former President Donald Trump, boasted of how the panel has "not been shy about criminal evidence we encounter" during an interview with the Washington Post on Wednesday.
"And our report will be profuse in setting forth crimes that have not yet been alleged," Raskin added. He also said Jan. 6 hearings, expected in May and June, will be scheduled "in a way that the big majority of the population will be able to tune in live."
[..]
Wat een schandaal toch weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:25 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zie het al voor me dat er hier in Nederland docenten stickers aan hun kinderen uitdelen van Sylvana Simons, Jesse Klaver en Kick Out Zwarte Piet. Schrikbarend dit soort indoctrinatie:
[ twitter ]
Opwinden is geen synoniem van benoemen. En er wordt geen woord gerept over de bestorming van het Capitool. Dat is meer iets waar jij en je linksgeoriënteerde vriendjes maar niet uitgepraat over raken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een schandaal toch weer.
Aan de ene kant roepen dat de ophef over de bestorming van het Capitool overtrokken is, maar je vervolgens wel opwinden over een of andere vrouw die stickers uitdeelt op school.
Man man man.
Klopt, rechts wil dat het liefst zo snel mogelijk vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opwinden is geen synoniem van benoemen. En er wordt geen woord gerept over de bestorming van het Capitool. Dat is meer iets waar jij en je linksgeoriënteerde vriendjes maar niet uitgepraat over raken.
Zo erg spannend was het ook niet, de raddraaiers zijn in tegenstelling tot de raddraaiers van de summer of love veroordeeld of zitten in afwachting van hun rechtszaak. De uitkomst is bevestigd door de senaat en Biden is nu president.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, rechts wil dat het liefst zo snel mogelijk vergeten
Zou ook raar zijn als die bestorming effect had op de huidige verkiezingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo erg spannend was het ook niet, de raddraaiers zijn in tegenstelling tot de raddraaiers van de summer of love veroordeeld of zitten in afwachting van hun rechtszaak. De uitkomst is bevestigd door de senaat en Biden is nu president.
Het hele 6 januari gebeuren is niets meer dan politiek theater. En het is tot nu toe niet echt succesvol gebleken, de Republikeinen hebben nog steeds een goede voorsprong op de Democraten waardoor we kunnen concluderen dat de meeste Amerikanen het weinig tot niets interesseert.
En precies dit punt maakt de suggestie dat Trump dit had georganiseerd om de verkiezingen ongedaan te maken zo belachelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn als die bestorming effect had op de huidige verkiezingen.
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo erg spannend was het ook niet, de raddraaiers zijn in tegenstelling tot de raddraaiers van de summer of love veroordeeld of zitten in afwachting van hun rechtszaak. De uitkomst is bevestigd door de senaat en Biden is nu president.
Het hele 6 januari gebeuren is niets meer dan politiek theater. En het is tot nu toe niet echt succesvol gebleken, de Republikeinen hebben nog steeds een goede voorsprong op de Democraten waardoor we kunnen concluderen dat de meeste Amerikanen het weinig tot niets interesseert.
Mooie stroman ben je daar op aan het zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.
Unaniem standpunt: geweld en vandalisme moet worden afgekeurd
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.
🤡 🤡 🤡
Helaas voor jou, maar het benoemen van het observeerbare staat helaas niet gelijk aan een stroman.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mooie stroman ben je daar op aan het zetten.
Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.
🤡 🤡 🤡
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helaas voor jou, maar het benoemen van het observeerbare staat helaas niet gelijk aan een stroman.
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ze moeten het wel verdedigen want het gaat immers om de door hun zo geliefde Democraten. En kwaad woord over die partij en diens politici dient direct te worden gecounterd. Het voelt zelfs bijna als een persoonlijke aanval voor sommige adepten van de Blauwen.
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.
"BNW" waar niks gepost mag worden.. wat een forum is dit zeg, geen wonder dat het bijna zo dood is als Biden.
Kan iemand mij verbannen van dit forum? liefst permanent, waarheid doet blijkbaar pijn hier bij linkse modjes.
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.
Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.
jullie meten met 2 standaarden, maar dat is wel duidelijk.
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfdequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.
Daar laten we het verder bij. Het is zoals het is.
Op internet staat ook dat de Holocaust een verzinsel is, joden kinderbloed drinken en de aarde plat is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.
jullie meten met 2 standaarden, maar dat is wel duidelijk.
Fair point, die had ik niet gezien, dus die heb ik ook weggehaald.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.
Legale pedofilie de natte droom blijkbaar van sommige GOP leden dat ze niet zo gretig zijn op zulke wetswijzigingen, maar het over het verschil tussen jongetjes en meisjes hebben op school dat moet toch echt per decreet verboden worden en veel fophef over gemaakt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
De Republikeinen (feit) willen (feit) huwelijken tussen volwassenen en kinderen (feit: geen minimale leeftijd) legaliseren.(feit)
Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
Een flink deel nog wel. Nou, namen dan maar .. dan kunnen zulke lui uit hun functie worden verwijderd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
Hij had het inderdaad over de stijging van inflatie in het laatste stukje.quote:
Hoe vaak ga je nog met dit kulargument komenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.
De 'everybody knows'-fallacy is niet echt een goed argument zelfs al zou dat zo zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En precies dit punt maakt de suggestie dat Trump dit had georganiseerd om de verkiezingen ongedaan te maken zo belachelijk.
Iedereen weet het, maar het politiek theater dat nu plaatsvind is de echte prijs.
Mede daarom is mijn mening ook dat DeSantis een gooi naar de nominatie moet doen en dat Trump de politiek maar even moet laten voor wat het is.
Ook zo'n voorbeeld dat voorkomt uit een misinformatie door een gebrek aan kennisquote:
quote:The oil industry is using Russia’s invasion of Ukraine to push a decades-long deregulatory agenda. Publically, they blame President Biden for stunted production and high gas prices. In private, executives are quietly reassuring investors that production growth will stay flat to protect share buybacks and dividends.
Or, as CNN's Rene Marsh reported:
quote:
Lijkt me een plausibele verklaringquote:Filipkowski noted that DeSantis is basically trying to run a play out of the Glenn Youngkin playbook.
“His poll numbers with seniors took a significant dip last year because of his handling of Covid, and seniors are a massive voting bloc in Florida. So he had to make up that ground somewhere else,” Filipkowski said. “I think Youngkin gave him the playbook to focus on suburban moms. A lot of these culture war issues and messaging are aimed directly at them, including the use of kids behind him at his press conferences.”
Maar mocht het anders hebben gelopen, was het deel van "The Great Awakening" natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Schrijf jij windrichtingen ook met hoofdletters, of doe je dat alleen als het om je religieuze overtuiging gaat?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
🤡 🤡 🤡
Biden is een mongool. Trump ook.quote:
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.quote:
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef illusions het volgende:
Vraag me toch af hoe het komt dat je automatisch lid wordt van de Biden-fanclub als je denkt dat Trump een half chromosoompje teveel heeft.
Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.
Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
Ron Paulquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.quote:Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.quote:
De stille meerderheid is eens een keer in actie gekomen omdat ze dachten dat trump toch echt een te grote mongool was om dat land nog eens 4 jaar te besturen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.
Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
Zo kom jij ook een aantal jaar jonger over dan dat je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.
Grandpa hoort eigenlijk in het verzorgingstehuis thuis.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.quote:
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Ron Paul
[..]
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.
Ik vind ze absoluut niet te vergelijken, maar ik heb het dan ook helemaal niet over die de kwalitatief betere president is. Ik vind het allebei debielen, maar als de meerderheid voor een dergelijk seniele vent kiest, kun je best nagaan wat de publieke opinie omtrent Trump is denk ik. Dat hij ook een debiel is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?
Kameraden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?
Belangrijker argument: Biden vindt zichzelf geen stable genius en neemt zijn adviseurs serieus.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vind ze absoluut niet te vergelijken, maar ik heb het dan ook helemaal niet over die de kwalitatief betere president is. Ik vind het allebei debielen, maar als de meerderheid voor een dergelijk seniele vent kiest, kun je best nagaan wat de publieke opinie omtrent Trump is denk ik. Dat hij ook een debiel is.
Concreet, mocht ik vandaag kiezen tussen Trump en Biden? Biden. Alleen omdat Trump pas écht een mongool is, en Biden er gewoon niks aan kan doen, er zal vast wel een intelligenter iemand aan de touwtjes trekken, Trump heeft daarentegen gewoon echt het IQ van de gemiddelde schoenmaat..
Trump heeft een erg laag IQ en Biden is een stuk intelligenter? Hmm, okee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vind ze absoluut niet te vergelijken, maar ik heb het dan ook helemaal niet over die de kwalitatief betere president is. Ik vind het allebei debielen, maar als de meerderheid voor een dergelijk seniele vent kiest, kun je best nagaan wat de publieke opinie omtrent Trump is denk ik. Dat hij ook een debiel is.
Concreet, mocht ik vandaag kiezen tussen Trump en Biden? Biden. Alleen omdat Trump pas écht een mongool is, en Biden er gewoon niks aan kan doen, er zal vast wel een intelligenter iemand aan de touwtjes trekken, Trump heeft daarentegen gewoon echt het IQ van de gemiddelde schoenmaat..
Jij kan gewoon echt niet lezen, of je gedraagt je ook als iemand met een schoenmaat-IQ?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump heeft een erg laag IQ en Biden is een stuk intelligenter? Hmm, okee.
Ook verschaft hij zijn (schoon-)kinderen geen posities in het Witte Huis en wil hij geen verkiezing omverwerpen, simpelweg omdat hij verloren heeft. Zijn zo van die dingetjes ...quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Belangrijker argument: Biden vindt zichzelf geen stable genius en neemt zijn adviseurs serieus.
Niet geheel onbelangrijk nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook verschaft hij zijn (schoon-)kinderen geen posities in het Witte Huis of wil hij een verkiezing omverwerpen, simpelweg omdat hij verloren heeft. Zijn zo van die dingetjes ...
Maar je kiest dus voor iemand die waar van je weet dat hij niet aan de touwtjes trekt en derhalve niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor het beleid. Hoe is dat een verbetering?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ook een opmerkelijke reactie, zelfs Obama vond Biden niet bepaald een hoogvlieger.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Trump heeft een erg laag IQ en Biden is een stuk intelligenter? Hmm, okee.
Verantwoording afleggen is niet echt belangrijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar je kiest dus voor iemand die waar van je weet dat hij niet aan de touwtjes trekt en derhalve niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor het beleid. Hoe is dat een verbetering?
Objectief gezien doet Biden of de persoon achter hem het op elk gebied gewoon slechter dan Trump.
Torenhoge inflatie, openlijk racisme dat gelukkig door de rechtbank werd tegengehouden, de wereld is een stuk onveiliger geworden, het covidfascisme etc.
Ik vind het overigens opmerkelijk dat iemand die voor Ron Paul zou kiezen liever een collectivist aan de knoppen ziet dan iemand die nog enigszins gelooft in individualisme.
Wie heeft iets over de intelligentie van Biden gezegd, of mankeert jou nu ook wat aan je begripsvermogen van de Nederlandse taal?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook een opmerkelijke reactie, zelfs Obama vond Biden niet bepaald een hoogvlieger.
Leer dan ook fatsoenlijk typen zodat een ieder begrijpt wat er staat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Wie heeft iets over de intelligentie van Biden gezegd, of mankeert jou nu ook wat aan je begripsvermogen van de Nederlandse taal?
Dat klopt. Hij heeft een zoon die verwikkelt is in allerlei twijfelachtige business deals, zelfs terwijl hij VP was. Ik denk dat beide families zo hun discutabele kanten hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ook verschaft hij zijn (schoon-)kinderen geen posities in het Witte Huis en wil hij geen verkiezing omverwerpen, simpelweg omdat hij verloren heeft. Zijn zo van die dingetjes ...
Bij Links is het altijd zo dat als iemand het niet met hen eens is, dan moet die persoon wel 'dom' zijn. Daarom wordt ook altijd die kaart getrokken als het over Trump gaat.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ook een opmerkelijke reactie, zelfs Obama vond Biden niet bepaald een hoogvlieger.
Geweldige reactie dit, verantwoording afleggen is niet nodig want dan is het al gebeurt. De wondere wereld van illusions waar idiote acties geen consequenties hoeven te hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Verantwoording afleggen is niet echt belangrijk.
Dan is het al gebeurd. Who gives a fuck?
Ik kan prima typen. Dat heeft overigens vrij weinig met taalkunde te maken, noch met jou begripsvermogen. Wel apart dat je het in #181 wel lijkt te snappen maar de reactie erna ben je het spoor weer bijster.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leer dan ook fatsoenlijk typen zodat een ieder begrijpt wat er staat.
Je stelt letterlijk dat Trump een mongool is en dat Biden er niets aan kan doen wat dus impliceert dat Biden een intelligenter persoon is in verval.
Je lijkt weer moeite met woorden te hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geweldige reactie dit, verantwoording afleggen is niet nodig want dan is het al gebeurt. De wondere wereld van illusions waar idiote acties geen consequenties hoeven te hebben.
Verschil is alleen dat Biden zijn familie niet allerlei posities in het Witte Huis gunt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat klopt. Hij heeft een zoon die verwikkelt is in allerlei twijfelachtige business deals, zelfs terwijl hij VP was. Ik denk dat beide families zo hun discutabele kanten hebben.
Ja, of... Trump is daadwerkelijk niet het scherpste mes uit de lade.quote:[..]
Bij Links is het altijd zo dat als iemand het niet met hen eens is, dan moet die persoon wel 'dom' zijn. Daarom wordt ook altijd die kaart getrokken als het over Trump gaat.
Vaak niet scherper dan een rotonde.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat Biden zijn familie niet allerlei posities in het Witte Huis gunt.
[..]
Ja, of... Trump is daadwerkelijk niet het scherpste mes uit de lade.
Zoals gezegd: dat klopt, maar dat doet niets af aan verhalen over Hunter Biden, die veel verder gaan dan enkel hijzelf maar ook betrekking hebben tot de familie Biden. Alleen dat is natuurlijk al tijdenlang op tactische wijze gebagatelliseerd door Linksige media.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Verschil is alleen dat Biden zijn familie niet allerlei posities in het Witte Huis gunt.
Dat argument kun je maken over wel meer politici. Dat zijn namelijk niet per definitie allemaal genieën. Maar het hele idee dat Trump min of meer zwakzinnig zou zijn, slaat nergens op en komt vooral voort uit diepe afkeer jegens de man.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:50 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, of... Trump is daadwerkelijk niet het scherpste mes uit de lade.
Wat is er precies weggemoffeld?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dat klopt, maar dat doet niets af aan verhalen over Hunter Biden, die veel verder gaan dan enkel hijzelf maar ook betrekking hebben tot de familie Biden. Alleen dat is natuurlijk al tijdenlang op tactische wijze gebagatelliseerd door Linksige media.
[..]
Dat argument kun je maken over wel meer politici. Dat zijn namelijk niet per definitie allemaal genieën. Maar het hele idee dat Trump min of meer zwakzinnig zou zijn, slaat nergens op en komt vooral voort uit diepe afkeer jegens de man.
De verhalen wel, ja.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals gezegd: dat klopt, maar dat doet niets af aan verhalen over Hunter Biden, die veel verder gaan dan enkel hijzelf maar ook betrekking hebben tot de familie Biden.
Linksige media mimimiquote:Alleen dat is natuurlijk al tijdenlang op tactische wijze gebagatelliseerd door Linksige media.
Nou, nee. De beste man lijkt, bijvoorbeeld, al genoeg moeite te hebben om simpele staafgrafiekjes te doorgronden. Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraait.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
Dat argument kun je maken over wel meer politici. Dat zijn namelijk niet per definitie allemaal genieën. Maar het hele idee dat Trump min of meer zwakzinnig zou zijn, slaat nergens op en komt vooral voort uit diepe afkeer jegens de man.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan prima typen. Dat heeft overigens vrij weinig met taalkunde te maken, noch met jou begripsvermogen. Wel apart dat je het in #181 wel lijkt te snappen maar de reactie erna ben je het spoor weer bijster.
Gaat het wel goed met je?
Nee je praat gewoon poep en zodra iemand je erop aanspreekt dan kom je met deze flauwekul.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan prima typen. Dat heeft overigens vrij weinig met taalkunde te maken, noch met jou begripsvermogen. Wel apart dat je het in #181 wel lijkt te snappen maar de reactie erna ben je het spoor weer bijster.
Gaat het wel goed met je?
Wat wil je hier precies mee zeggen?quote:
Weerberichten en plattegronden waren ook moeilijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee. De beste man lijkt, bijvoorbeeld, al genoeg moeite te hebben om simpele staafgrafiekjes te doorgronden. Ik denk dat je oorzaak en gevolg omdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |