Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.
Unaniem standpunt: geweld en vandalisme moet worden afgekeurd
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.
🤡 🤡 🤡
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helaas voor jou, maar het benoemen van het observeerbare staat helaas niet gelijk aan een stroman.
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ze moeten het wel verdedigen want het gaat immers om de door hun zo geliefde Democraten. En kwaad woord over die partij en diens politici dient direct te worden gecounterd. Het voelt zelfs bijna als een persoonlijke aanval voor sommige adepten van de Blauwen.
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.
"BNW" waar niks gepost mag worden.. wat een forum is dit zeg, geen wonder dat het bijna zo dood is als Biden.
Kan iemand mij verbannen van dit forum? liefst permanent, waarheid doet blijkbaar pijn hier bij linkse modjes.
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.
Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.
jullie meten met 2 standaarden, maar dat is wel duidelijk.
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfdequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.
Daar laten we het verder bij. Het is zoals het is.
Op internet staat ook dat de Holocaust een verzinsel is, joden kinderbloed drinken en de aarde plat is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.
jullie meten met 2 standaarden, maar dat is wel duidelijk.
Fair point, die had ik niet gezien, dus die heb ik ook weggehaald.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.
Legale pedofilie de natte droom blijkbaar van sommige GOP leden dat ze niet zo gretig zijn op zulke wetswijzigingen, maar het over het verschil tussen jongetjes en meisjes hebben op school dat moet toch echt per decreet verboden worden en veel fophef over gemaakt worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
De Republikeinen (feit) willen (feit) huwelijken tussen volwassenen en kinderen (feit: geen minimale leeftijd) legaliseren.(feit)
Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
Een flink deel nog wel. Nou, namen dan maar .. dan kunnen zulke lui uit hun functie worden verwijderd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
Hij had het inderdaad over de stijging van inflatie in het laatste stukje.quote:
Hoe vaak ga je nog met dit kulargument komenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.
De 'everybody knows'-fallacy is niet echt een goed argument zelfs al zou dat zo zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En precies dit punt maakt de suggestie dat Trump dit had georganiseerd om de verkiezingen ongedaan te maken zo belachelijk.
Iedereen weet het, maar het politiek theater dat nu plaatsvind is de echte prijs.
Mede daarom is mijn mening ook dat DeSantis een gooi naar de nominatie moet doen en dat Trump de politiek maar even moet laten voor wat het is.
Ook zo'n voorbeeld dat voorkomt uit een misinformatie door een gebrek aan kennisquote:
quote:The oil industry is using Russia’s invasion of Ukraine to push a decades-long deregulatory agenda. Publically, they blame President Biden for stunted production and high gas prices. In private, executives are quietly reassuring investors that production growth will stay flat to protect share buybacks and dividends.
Or, as CNN's Rene Marsh reported:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |