abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204444403
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.

Unaniem standpunt: geweld en vandalisme moet worden afgekeurd
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.

🤡 🤡 🤡
Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.
  vrijdag 15 april 2022 @ 15:05:35 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204445239
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas voor jou, maar het benoemen van het observeerbare staat helaas niet gelijk aan een stroman.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 april 2022 @ 15:53:22 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204445663
Ze moeten het wel verdedigen want het gaat immers om de door hun zo geliefde Democraten. En kwaad woord over die partij en diens politici dient direct te worden gecounterd. Het voelt zelfs bijna als een persoonlijke aanval voor sommige adepten van de Blauwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204446089
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ze moeten het wel verdedigen want het gaat immers om de door hun zo geliefde Democraten. En kwaad woord over die partij en diens politici dient direct te worden gecounterd. Het voelt zelfs bijna als een persoonlijke aanval voor sommige adepten van de Blauwen.
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.
"BNW" waar niks gepost mag worden.. wat een forum is dit zeg, geen wonder dat het bijna zo dood is als Biden.

Kan iemand mij verbannen van dit forum? liefst permanent, waarheid doet blijkbaar pijn hier bij linkse modjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 15-04-2022 16:45:54 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 16:54:49 #130
5428 crew  miss_sly
pi_204446261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zie je, al mijn posts verwijderd, ik heb mijn posts opgeslagen.
"BNW" waar niks gepost mag worden.. wat een forum is dit zeg, geen wonder dat het bijna zo dood is als Biden.

Kan iemand mij verbannen van dit forum? liefst permanent, waarheid doet blijkbaar pijn hier bij linkse modjes.
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204446284
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb je posts verwijderd. Er kan heel veel geplaatst worden, maar geen beschuldigingen van pedofilie. Dat is een brug te ver, dat is een alternatief narratief, dat is geen complot, dat is simpelweg smaad.
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.

jullie meten met 2 standaarden, maar dat is wel duidelijk.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 16:57:16 #132
5428 crew  miss_sly
pi_204446291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
don't shoot the messenger, het staat publiekelijk op internet, als dit een van Trump zijn familie was geweest was het allemaal prima.

Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.
Daar laten we het verder bij. Het is zoals het is.
pi_204446300
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat kun jij vinden, en dat is je goed recht.
Daar laten we het verder bij. Het is zoals het is.
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
pi_204446336
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Op internet staat ook dat de Holocaust een verzinsel is, joden kinderbloed drinken en de aarde plat is.

Zegt natuurlijk geen flikker over het waarheidsgehalte.

Trump zonder bewijs pedofiel noemen lijkt mij ook niet de bedoeling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 17:02:59 #135
5428 crew  miss_sly
pi_204446342
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Verwijder dan ook Tijger_M zijn post, want dat is smaad tegen DeSantis.. die doet exact hetzelfde
Fair point, die had ik niet gezien, dus die heb ik ook weggehaald.

Laten we het erop houden dat er pas over iemand gezegd wordt dat die persoon een pedofiel is wanneer deze voor dergelijke praktijken is veroordeeld.
pi_204446349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 17:17:34 #137
5428 crew  miss_sly
pi_204446432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 17:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tijger stelt vragen, hij claimt nergens dat DeSantis een pedofiel is.
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.
pi_204446538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2022 17:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Laten we die kant ook niet opgaan, dat we 'alleen vragen stellen' die wel allerlei zeer ernstige zaken impliceren. Pedofilie, tenzij veroordeeld ervoor, is een no go.
Mee eens.
pi_204446543
De Republikeinen (feit) willen (feit) huwelijken tussen volwassenen en kinderen (feit: geen minimale leeftijd) legaliseren.(feit)

Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
pi_204446644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
De Republikeinen (feit) willen (feit) huwelijken tussen volwassenen en kinderen (feit: geen minimale leeftijd) legaliseren.(feit)

Dus stellen dat een flink deel van de GOP uit pedofielen bestaat is niet per definitie smaad.
Legale pedofilie de natte droom blijkbaar van sommige GOP leden dat ze niet zo gretig zijn op zulke wetswijzigingen, maar het over het verschil tussen jongetjes en meisjes hebben op school dat moet toch echt per decreet verboden worden en veel fophef over gemaakt worden. :')
  vrijdag 15 april 2022 @ 18:36:39 #141
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204447031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 17:35 schreef Ulx het volgende:
Een flink deel nog wel. Nou, namen dan maar .. dan kunnen zulke lui uit hun functie worden verwijderd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204448478
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204449090
twitter

pi_204449281
quote:
Hij had het inderdaad over de stijging van inflatie in het laatste stukje.

Inflatie nam toe met 1.2%. Energieprijzen stegen met 11%. Energie is 7.547% van het mandje waarmee inflatie berekend wordt. 11% * 7.547% = 0.0083017. Delen door de 1.2% waarmee de inflatie in die maand toenam door de stijging van energie vanwege Putins oorlogszucht: 0.6918 ofwel 70%

Niet dat Biden verder wel verantwoordelijk is voor de rest. Zoveel macht heeft de president heel niet. Wie zouden wij hier dan eigenlijk de schuld moeten geven? Rutte ofzo of ook Biden?
pi_204449932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, en zo kom je dus op het punt dat Kamala Harris geld kan inzamelen om gewelddadige relschoppers op vrije voeten te krijgen. Ik wijs ook even naar de media die het geweld van links negeert of bagatelliseert. Daarom ben ik ook blij dat een groot deel van de Amerikanen zeer terecht de media ook niet meer vertrouwt. Zelfs een blinde kan de dubbele standaard zien.
Hoe vaak ga je nog met dit kulargument komen :|W

Voor de zoveelste keer: Kamala Harris heeft helemaal geen zeggenschap over wie er op vrije voeten komt, dat heeft alleen de rechter die de betreffende zaak beoordeelt :{w

Het geweld is ook helemaal niet genegeerd of gebagatelliseerd door links en zijn er media die in verschillende mate te vertrouwen zijn. Het probleem is dat het gros van de mensen het vermogen mist om dat te kunnen beoordelen, alles al gauw heel VERDACHT vindt door kennisgebrek en daardoor gevoelig is voor misinformatie. Alle bogus fraudeclaims kwamen daaruit voort.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 01:15:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204450122
Zes maanden terug was winst per gallon (aan de pomp) in de VS 35 cent. Deze week 55 cent. Kortom, mensen vinden gas guzzlers blijkbaar een goed idee, anders zouden ze dit niet accepteren.
pi_204450468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En precies dit punt maakt de suggestie dat Trump dit had georganiseerd om de verkiezingen ongedaan te maken zo belachelijk.
Iedereen weet het, maar het politiek theater dat nu plaatsvind is de echte prijs.
Mede daarom is mijn mening ook dat DeSantis een gooi naar de nominatie moet doen en dat Trump de politiek maar even moet laten voor wat het is.
De 'everybody knows'-fallacy is niet echt een goed argument zelfs al zou dat zo zijn :|W

Maar dat is natuurlijk niet zo :N
pi_204450554
quote:
Ook zo'n voorbeeld dat voorkomt uit een misinformatie door een gebrek aan kennis :Y

twitter

quote:
The oil industry is using Russia’s invasion of Ukraine to push a decades-long deregulatory agenda. Publically, they blame President Biden for stunted production and high gas prices. In private, executives are quietly reassuring investors that production growth will stay flat to protect share buybacks and dividends.

Or, as CNN's Rene Marsh reported:

twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 01:27:42 ]
pi_204450636
Kennedy wakkert het haat-vuurtje van de Republikeinse cultuuroorlog ook maar even lekker aan om stemmen te trekken. Tenslotte moet hij dit jaar ook herkozen worden wil hij senator blijven:

twitter

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 03:37:00 ]
pi_204450649
twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 02:10:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')