Je bedoelt dat hij over van alles en nog wat een mening heeft, dat is niet wat ik onder visie versta. Om een coherente visie te hebben op de wereld (en in het bijzonder op de VS als onderdeel van die wereld) moet je allereerst een realistisch beeld hebben van die wereld dat gebaseerd is op kennis van de feiten en daar ontbreekt het bij Trump totaal aan.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik claimde niet dat Biden het niet voor het zeggen zou hebben, dat was je vriendje Illusions.
Overigens vind ik de claim dat Trump geen visie zou hebben opmerkelijk.
Zijn visie is toch duidelijk naar voren gekomen in al zijn toespraken en rally’s. Bovendien kwam zijn visie ook sterk naar voren in zijn beleid.
quote:What is already known from public records and reports is that, in May 2017, the Saudi ministry to the interior (Nayef’s purview) hired the D.C. firm of Trump-friendly lobbyist Robert Stryk for $5.4 million to work for bin Nayef and provide “broad advisory services including public relations and media engagement as well as public affairs counsel along with marketing and outreach as pertaining to the United States.” (Stryk filed a FARA (Foreign Rights Registration Act) disclosure.) This was just weeks after MBS—then only deputy crown prince—paid a visit to the White House in March, where he reportedly met with Trump and, separately, Kushner. It was also just weeks before King Salman stripped MBN of the Crown Prince title and gave it instead to MBS.
What has not been reported is that, during this time period, MBN told people he believed that Kushner and MBS had formed an “alliance” of some sort that involved getting rid of him. MBN reportedly felt he needed to act preemptively and wanted to make sure he retained top U.S. government support in the event he staged a coup d’état to usurp both King Salman, whom he believed was mentally incompetent, and MBS, whom he thought was dangerous.
According to someone with knowledge of MBN’s thinking, “He basically wanted the U.S. to tell the Saudis that if they fucked with him, they’d be fucking with all the U.S.-Saudi bilateral agreements.”
MBN knew he had the backing of the U.S. intelligence community, who loved him. In 2017, then-CIA director Mike Pompeo had even awarded him a medal for saving American lives. But MBN also believed that Kushner and MBS were working against him. He even told people that he figured there was some sort of financial arrangement between Kushner and MBS that would eventually be revealed, if their plan was to work.
MBN’s alleged palace coup effort was stymied, however, before it ever began. King Salman and MBS allegedly learned of what was afoot—my sources believe from Kushner or people close to him—at warp speed. “The Kushner machine went into action,” a source told me. And the U.S. did nothing to help MBN when he was deposed and replaced by MBS a month later.
Subsequently, on March 6, 2020, MBN was arrested and charged with treason (which he denied) and has not been heard from since. He has literally been “disappeared.” Meanwhile, his chief aide, Saad bin Khalid Aljabri, fled to Canada.
Dit is geen handschudgebaar maar het gebaar met de vraag: "Waar moet ik nu heen? Links? Rechts?" Niet zo gek als er niemand is die dat aangeeft.quote:
Hmm, dit lijkt mij voornamelijk projectie. Als adept van de MSM zou het een beetje vreemd zijn om verwijten over goedgelovigheid te maken richting andere groepen.quote:Op zondag 17 april 2022 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij over van alles en nog wat een mening heeft, dat is niet wat ik onder visie versta. Om een coherente visie te hebben op de wereld (en in het bijzonder op de VS als onderdeel van die wereld) moet je allereerst een realistisch beeld hebben van die wereld dat gebaseerd is op kennis van de feiten en daar ontbreekt het bij Trump totaal aan.
Zijn 'visie' is in de eerste plaats gericht op eigen gewin en niet op het landsbelang. Daarbij schuwt hij niet 'alternatieve' feiten te verzinnen/ na te blaten als 'bewijs' van zijn gelijk. Een mooi voorbeeld dat ik net nog tegenkwam is zijn 'visie' op windmolens. Hoewel hij ooit vierkant achter klimaatmaatregelen stond is zijn mening daarover 180° graden gedraaid oiv zijn perikelen met de Schotse overheid en de groeiende anti-klimaatmaatregelen beweging onder conservatieven/ complotdenkers. Maar vervolgens kan hij zich dan rustig alsnog voor subsidies op windenergieproductie uitspreken (tijdens een townhall in Iowa) als de vrouw van een windturbine-fabrikant daar een vraag over stelt en hij haar stem hard nodig heeft. Hoezo 'visie'? Ja een visie ter zelfpromotie en -verrijking.
En dat allemaal zonder enige kennis van zaken over klimaatverandering of windmolens maar die heeft hij natuurlijk ook helemaal niet nodig. De truc is gewoon dat hij zijn aanhang van alles wijs kan maken ('Just tell them and they belief you!'). Feiten worden dan totaal overbodig.
Prachtig illustratief artikel over Trump's 'visie' op windmolens:
[ twitter ]
Dit is een van de weinige topics op BNW waar iedereen voornamelijk met msm komt als bron.quote:Op zondag 17 april 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, dit lijkt mij voornamelijk projectie. Als adept van de MSM zou het een beetje vreemd zijn om verwijten over goedgelovigheid te maken richting andere groepen.
Het gekke is dat je ook bekritiseerd wordt door de anti-MSM kliek als je zelfverzonnen berichten neerplempt onder het mom van "ik hep me eiguh ondersoek gedaan".quote:Op zondag 17 april 2022 14:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit is een van de weinige topics op BNW waar iedereen voornamelijk met msm komt als bron.
Die vervolgens met Fox komen als tegenreactie, wat ook gewoon msm is.quote:Op zondag 17 april 2022 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gekke is dat je ook bekritiseerd wordt door de anti-MSM kliek als je zelfverzonnen berichten neerplempt onder het mom van "ik hep me eiguh ondersoek gedaan".
Heel vreemd.
Hmm, zulk gebrekkig taalgebruik heb ik hier eigenlijk nog niet kunnen constateren.quote:Op zondag 17 april 2022 14:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gekke is dat je ook bekritiseerd wordt door de anti-MSM kliek als je zelfverzonnen berichten neerplempt onder het mom van "ik hep me eiguh ondersoek gedaan".
Heel vreemd.
Het geluid van Windturbines veroorzaakt kanker.quote:Op zondag 17 april 2022 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij over van alles en nog wat een mening heeft, dat is niet wat ik onder visie versta. Om een coherente visie te hebben op de wereld (en in het bijzonder op de VS als onderdeel van die wereld) moet je allereerst een realistisch beeld hebben van die wereld dat gebaseerd is op kennis van de feiten en daar ontbreekt het bij Trump totaal aan.
Zijn 'visie' is in de eerste plaats gericht op eigen gewin en niet op het landsbelang. Daarbij schuwt hij niet 'alternatieve' feiten te verzinnen/ na te blaten als 'bewijs' van zijn gelijk. Een mooi voorbeeld dat ik net nog tegenkwam is zijn 'visie' op windmolens. Hoewel hij ooit vierkant achter klimaatmaatregelen stond is zijn mening daarover 180° graden gedraaid oiv zijn perikelen met de Schotse overheid en de groeiende anti-klimaatmaatregelen beweging onder conservatieven/ complotdenkers. Maar vervolgens kan hij zich dan rustig alsnog voor subsidies op windenergieproductie uitspreken (tijdens een townhall in Iowa) als de vrouw van een windturbine-fabrikant daar een vraag over stelt en hij haar stem hard nodig heeft. Hoezo 'visie'? Ja een visie ter zelfpromotie en -verrijking.
En dat allemaal zonder enige kennis van zaken over klimaatverandering of windmolens maar die heeft hij natuurlijk ook helemaal niet nodig. De truc is gewoon dat hij zijn aanhang van alles wijs kan maken ('Just tell them and they belief you!'). Feiten worden dan totaal overbodig.
Prachtig illustratief artikel over Trump's 'visie' op windmolens:
[ twitter ]
Ik vond dit een zeer vreemde kwestie, want het lijkt op z’n minst niet heel erg wiskunde te zijn. Klopt ook, want het komt kennelijk hier vandaan:quote:
Weer dat verhaal uit 2017 waarvan de context natuurlijk niet wordt vermeld en er net gedaan wordt of dit gebruikelijke opgaves zijn. Er stond ook gewoon een waarschuwing bij, iemand heeft een fout gemaakt en daar heeft de school excuses voor aangeboden:quote:Op zondag 17 april 2022 22:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond dit een zeer vreemde kwestie, want het lijkt op z’n minst niet heel erg wiskunde te zijn. Klopt ook, want het komt kennelijk hier vandaan:
[ twitter ]
Als je het zo bekijkt, is het in ieder geval niet een kwestie can normaal gevonden wiskundeopdrachten, maar een bijzondere opdracht. Ik las bovendien dat dit voor 11th graden is, dat zijn 16-17 jarigen. Die lezen de boeken van Maya Angelou al, lijkt me.
quote:"The homework worksheet in question was downloaded from a website that allows teachers around the world to share educational resources. It is not part of our approved curriculum," Rattigan said in her statement.
Je zou toch zeggen dat dit soort voorbeelden juist uitvergroot zouden worden? Het ontbreekt daar immers nog steeds aanquote:Although the department described the textbook review process as "transparent," it did not mention which textbooks had been rejected or cite examples from the offending passages.
Vind je nou eik zelf niet dat (nu je mod bent) je een zekere verantwoordelijkheid hebt dat je geen misinformatie verspreidt? Je kan de informatie ook eerst checken voor je het in een topic pleurtquote:
Oh, maar dat gebeurt ook, en als het betrouwbaar is, dan gaat het naar nws, en als het twijfelachtig is, dan naar BNW.quote:Op zondag 17 april 2022 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vind je nou eik zelf niet dat (nu je mod bent) je een zekere verantwoordelijkheid hebt dat je geen misinformatie verspreidt? Je kan de informatie ook eerst checken voor je het in een topic pleurt
Hmm. Misinformatie? Meid, dit is BNW hoor. Geen subforum waar alleen maar alles mag worden gepost wat in lijn is met wat jij en andere MSM-adepten vanuit een politiek ideologische vooringenomenheid graag willen lezen. Als je graag wilt zien dat alle zogenaamd "misinformatie" (lees: informatieverstrekking van outlets die niet links en progressief zijn) wordt verwijderd moet je in bijvoorbeeld POL zijn.quote:Op zondag 17 april 2022 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vind je nou eik zelf niet dat (nu je mod bent) je een zekere verantwoordelijkheid hebt dat je geen misinformatie verspreidt? Je kan de informatie ook eerst checken voor je het in een topic pleurt
Leuk verhaal, maar meerdere users hebben aangetoond dat het bericht niet kloptquote:Op maandag 18 april 2022 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Misinformatie? Meid, dit is BNW hoor. Geen subforum waar alleen maar alles mag worden gepost wat in lijn is met wat jij en andere MSM-adepten vanuit een politiek ideologische vooringenomenheid graag willen lezen. Als je graag wilt zien dat alle zogenaamd "misinformatie" (lees: informatieverstrekking van outlets die niet links en progressief zijn) wordt verwijderd moet je in bijvoorbeeld POL zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |