Kan dat werkt ook niet tot morgen wachten? Eventjes een paar uur niets is ook wel zo fijn.quote:Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuiszo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..
Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!quote:Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging vanochtend 8.30 de deur uit en ben over een kwartier eindelijk thuiszo gaar als ik weet niet wat. Maar ik had helemaal geen effectieve dag, een afscheidsborrel en wat meetings, en er ligt dus nog wat werk wat echt gedaan moet worden..
Maar eerst tijd voor eten en even chillen, want m'n hersenen werken toch niet momenteel
quote:Op maandag 11 april 2022 20:08 schreef Sarabi het volgende:
En dan sta je bij de verkeerde locatie...
Niet handig dat de gegevens op de site niet kloppen.
Ben benieuwd of we zo nog binnen mogen.
quote:Op maandag 11 april 2022 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Reddit is vaak een diep duister hol waar je vooral depressief van wordt (of even op je blote knietjes wie dan ook de almachtige is gaat bedanken dat je het zelf zo goed hebt), maar soms zijn er pareltjes![]()
Net twee achter elkaar![]()
Eerst een Amerikaan die met een Nederlandse is getrouwd en een NL vlag opgestuurd heeft gekregen. Hij wil zijn kinderen cultuurbewust opvoeden dus die vlag is Heel Belangrijk. Zijn vraag: hoe vouw ik die respectvol op? Er moet een etiquette zijn (blijkt er ook te zijn).
En iedere Nederlander in dat draadje laat hem weten hoe Amerikaans die denkwijze is. En tips over opvouwen variëren van in een AH tasje proppen, tot om de vlaggenstok draaien en zo wegzetten, tot opfrommelen in de meterkast![]()
Daarna sir Ian McKellen
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf Als het filmpje het niet doet: hij ontmoette wat scholieren en maande hen om hun examens goed te doen want anders YOU SHALL NOT PASS!!!
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.quote:
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂quote:Op maandag 11 april 2022 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik zit de laatste tijd veel op Tweakers en Reddit en ik vind iedereen echt absurd netjes
[..]
Hoe hoog de slootkant is? Ik weet niet precies wat je vraag is maar we zaaien een stuk van 14 bij 3 meter ofzo in, van hek tot sloot. Dat zal een afschot van een centimeter of 80 hebben denk ik.
@:kaatje1, als je ze wilt bewaren, heel graag
quote:Op maandag 11 april 2022 20:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hóe hoog / op welke etage klom Barrels kat? 😂
De buurkatten springen van het schuurdak of in de kastanjeboom of Boem op het deksel van de kliko 3 meter verderop. Boem.![]()
Is Frida weer thuis?
@:Lucky-Strike Shut, vorige week net een envelop vól met kleurrijk akeleizaad weggegeven. Eind van dit seizoen is de volgende oogst.
Heb je belangstelling of dan weer eens vragen?
We waren inderdaad niet de enige.quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik lees zo vaak van je hoe je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen/dat je nog dingen te doen hebt etc. Niet gezond hoor!
[..]
Maar jullie zullen dan toch niet de enigen zijn?
Klinkt als een mooi plekje om te wonen. Fingers crossed!quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.
Volgende week mag ik bij een huis komen kijkenhet is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd
Duimen zijn al aan het werk. Zou wel heel gaaf zijn, zeker straks in de zomer een fijne tuinquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:06 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag thuiswerkdagje. Fijn want de dinsdag is altijd het meest chaotisch op werk, daar heb ik nu lekker geen last van.
Volgende week mag ik bij een huis komen kijkenhet is een woongroep in dezelfde wijk als waar ik nu woon. De vereniging is eigenaar van een paar huizen naast elkaar en ze delen een grote tuin. Mooie oude huizen met grote ramen
Eens zien of het klikt met de bewoners. Ik ben erg benieuwd
Hier ook frisjes, de airco staat aan want schoonmaak en onderhoud meneer is bezigquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, koud hier. De voordeur staat open.
Zij van de Vogelbescherming denken een fitis!quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:25 schreef AnneX het volgende:
Tjiftaf 😉
Mooie kleuren in de lucht sigme. Morgenmiddag weer eens sahara zand zal ook wel de avondlucht bepalen?
Volgende week met de buurman als excursieleider een dag op stap naar Rotterdam- trein-tram-boot- rondje Dordrecht.
Jaloers! Heb me wel arm gekocht aan meerdere doosjes Lambada aardbeien afgelopen week....met 200g per doosje zijn we er zo doorheenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
HoiKlotedag op kantoor maar wel mooi aardbeien gescoord bij de Westlandse Aardbei vanmiddag
4kg
Meh, in April zijn het altijd teleurstellingen. Ik wacht wel tot er kouwe grond van de lokale aarbeienboer zijn, die harde spaanse holle dingen zijn smakeloos vergeleken daarmee.quote:
Nee joh dat hipt en vliegt en heb 30 foto's op de burstfunctie nodig om er 3 goed te krijgenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog nooit van een fitis gehoord![]()
Maar zo leuk om te zien, en ook fijn dat die netjes bleef zitten om op de foto te komen
Whaha herkenbaar zoveel foto’s maken voor een goedequote:Op dinsdag 12 april 2022 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee joh dat hipt en vliegt en heb 30 foto's op de burstfunctie nodig om er 3 goed te krijgen![]()
Door het luisteren naar de vogelspotcast en de Vogelbescherming en sovon te volgen op Twitter leer ik heel veel, dus wist dat deze 2 soorten enorm op elkaar lijken.
Hoeft ook niet, het is maar een voorbeeld van seizoensgroente/fruit. Zo kan je het hele jaar ook tomaten en komkommers kopen, maar eerlijk, ze zijn alleen in de zomer echt lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:33 schreef Blues het volgende:
Daar ben ik dan weer niet zo van, asperges
Ik welquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:33 schreef Blues het volgende:
Daar ben ik dan weer niet zo van, asperges
Die spaanse meuk misschien wel, maar dit zijn echte NL aardbeien uit het Westland. Heerlijk zoetquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Meh, in April zijn het altijd teleurstellingen. Ik wacht wel tot er kouwe grond van de lokale aarbeienboer zijn, die harde spaanse holle dingen zijn smakeloos vergeleken daarmee.
Al wel asperges gegeten
Van de koude grond vind ik ze beter dan uit de kasquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die spaanse meuk misschien wel, maar dit zijn echte NL aardbeien uit het Westland. Heerlijk zoet![]()
leuk hé? bestellen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog even een broek en twee shirtjes gestreken die sinds vorig jaar zomer (soort van) klaarlagen voor de strijk. Bleken drie broeken, een jurkje en vier shirts te zijn. Kledingkast toch nog voller![]()
Vanmiddag wel een broek en zomer vest gekochtEn er komt nog een bestelling aan
Jij ook besmet met het bestel virus?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
leuk hé? bestellen.![]()
De twee jurkjes kwamen vanmiddag al.
Eentje van linnen/katoen draag ik wel rond het huis.😉
De andere is ook leuk in werkelijkheid. Lengte op de knie.
Zó veel langer dan ik, ben jij toch niet @:Tele6
Ik ben 1m80quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
leuk hé? bestellen.![]()
De twee jurkjes kwamen vanmiddag al.
Eentje van linnen/katoen draag ik wel rond het huis.😉
De andere is ook leuk in werkelijkheid. Lengte op de knie.
Zó veel langer dan ik, ben jij toch niet @:Tele6
Nee😳 mijn geheugenquote:
Ik geloof dat ik in het echt niet lang overkom of zo. Moet nog werken aan een 1m80 persoonlijkheid of zoquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee😳 mijn geheugen![]()
Nou, dan kies je de midi lengte. Valt vast beter. 😂
En dan vraag je @:Kaatje1 om ze af te spelden op de juiste lengte 😂
Kaatje heeft toch een lock machine?
Oliebollenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog steeds amper normale-mensen-kleren.![]()
Ben moe. Druk geweest vandaag. Wel zinnige dingen en ik haalde een zak oliebollen op de kermis![]()
Zo lekker slapen
De meeste broeken (vooral de wat interessantere) niet helaas. Ze hebben vaak wel extra korte maten maar niet extra lange.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Bonprix heeft volgens mij broeken in lengte maten @:Tele6
Broeken zelf maken is nog best lastig, dus ik denk dat ik daar nog wel een paar van moet kopen. De rest lukt gelukkig wel.
Nog even voor je gekeken bij miss etam, die had vroeger dat wel in de collectie, nu helaas niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De meeste broeken (vooral de wat interessantere) niet helaas. Ze hebben vaak wel extra korte maten maar niet extra lange.
Ik denk dat ik binnenkort eens bij de WE binnenloop, hun maten lijken redelijk te kloppen met mijn lijf en de kleren daar zijn meestal best wel geschikt voor naar werk.
Je probleem is misschien minder je lengte dan je gewicht? Ik ben ook 1.80 en mijn broeken zijn zelden te kort maar ik denk dat ik gewoon een grotere maat draag dan jij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wat moeten met kleding maar ik heb helemáál geen zin.
Misschien 2 stapels maken met "kan aan naar werk" en "kan niet naar werk" want ik heb geen zin in een herhaling van broekfiasco van vrijdag.![]()
Ik heb drie lange zomerbroeken waarvan er één geschikt is voor naar werk. Maar het is zo lastig om broeken die niet jeans zijn te vinden in lange maten. @:Jagärtrut @:Myraela waar halen jullie je niet-jeans vandaan? (jullie zijn lang toch?)
WE is idd goed voor lengtematen. En nette klerenquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De meeste broeken (vooral de wat interessantere) niet helaas. Ze hebben vaak wel extra korte maten maar niet extra lange.
Ik denk dat ik binnenkort eens bij de WE binnenloop, hun maten lijken redelijk te kloppen met mijn lijf en de kleren daar zijn meestal best wel geschikt voor naar werk.
Otriumboks!quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je probleem is misschien minder je lengte dan je gewicht? Ik ben ook 1.80 en mijn broeken zijn zelden te kort maar ik denk dat ik gewoon een grotere maat draag dan jij.
Mijn laatste broeken kwamen van otrium. Duizend keus dus wel veel werk.
Beat you to that.quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
WE is idd goed voor lengtematen. En nette kleren![]()
Ik ben nu van Etam naar Bonprix overgestapt. En heb Otrium ontdekt. Online outlet voor merkkleding.
En ook al hang ik niet zo aan merken, er is echt wel verschil tussen iets van de C&A of van bij voorbeeld Colourful Rebel. Nu even ontdekken welke merken mij goed passen, dan kan ik die gaan volgen.
Ik heb vorig jaar voor het eerst besteldquote:
Ja nee misschien wel idd. Ik zit meestal tussen small en medium in qua breedte maar dan is het erg hoog water. Spijkerbroeken maat 30w32l zakken af en zijn te kort, maar smaller én langer bestaat amper (het is ofwel 28-32 ofwel 30-34)quote:Op dinsdag 12 april 2022 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je probleem is misschien minder je lengte dan je gewicht? Ik ben ook 1.80 en mijn broeken zijn zelden te kort maar ik denk dat ik gewoon een grotere maat draag dan jij.
Mijn laatste broeken kwamen van otrium. Duizend keus dus wel veel werk.
Kuyichi heeft ook vaak 32-32 en 32-34quote:Op dinsdag 12 april 2022 23:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja nee misschien wel idd. Ik zit meestal tussen small en medium in qua breedte maar dan is het erg hoog water. Spijkerbroeken maat 30w32l zakken af en zijn te kort, maar smaller én langer bestaat amper (het is ofwel 28-32 ofwel 30-34)
Otrium had ik nog nooit van gehoord. Ik ga eens kijken.
Lekker zinvol voor iemand die 28-34 nodig heeftquote:Op woensdag 13 april 2022 06:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kuyichi heeft ook vaak 32-32 en 32-34
Ja da's dus te breed. Ik zit aan 28-34quote:Op woensdag 13 april 2022 06:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kuyichi heeft ook vaak 32-32 en 32-34
Sterkte, zal een vreemde dag wordenquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:10 schreef borisz het volgende:
Nou ja... Op naar morgen... Morgen eerst zooltjes ophalen, naar kantoor en dan wachten op een telefoontje....
Ik laat het maar over mij heen komen en zie wat de middag/avond brengt.
Nogmaals, de Rode Winkel. In Utrecht.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:55 schreef Lonaa het volgende:
Als iemand nog weet waar ik (spijker)broeken kan kopen voor iemand met wel childbearing hips maar een minitaile, dan hoor ik het graag.
De enige spijkerbroek die ik bezit moet een riem, maar heeft ook zoveel ruimte in taille en zelfs bij m'n buik dat het lijkt alsof ik een beste bobbel heb zitten waar ik geen bobbel heb zitten omdat ik een meisje ben.
Ik draag alleen jeans. Normale broeken zonder lengtematen is geen doen, maar gelukkig ben ik er ook niet zo'n fan van, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wat moeten met kleding maar ik heb helemáál geen zin.
Misschien 2 stapels maken met "kan aan naar werk" en "kan niet naar werk" want ik heb geen zin in een herhaling van broekfiasco van vrijdag.![]()
Ik heb drie lange zomerbroeken waarvan er één geschikt is voor naar werk. Maar het is zo lastig om broeken die niet jeans zijn te vinden in lange maten. @:Jagärtrut @:Myraela waar halen jullie je niet-jeans vandaan? (jullie zijn lang toch?)
Niet praten met je mond vol he!quote:Op woensdag 13 april 2022 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Zij die gaan genieten van sigmes tong groeten u
quote:Op woensdag 13 april 2022 07:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker zinvol voor iemand die 28-34 nodig heeft![]()
De Rode Winkel heeft alles wat je zoekt, maar alleen in jeans.
Neem me niet kwalijk, het was vroeg. Kut geslapen.quote:Op woensdag 13 april 2022 07:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja da's dus te breed. Ik zit aan 28-34
Ha Vanyel zei het al. Nou ja.
Ik ben wel goed in elastiek in broekbanden zetten, en een riem dragen is ook geen probleem, dus meestal kom ik er alsnog wel soort van uit met broeken. Niet optimaal charmant want je houdt wel materiaal over maar heel acceptabel.
Opgeschreven. Ik ben mogelijk toevallig in Utrecht over 2 weken want ik wil naar concert. Dat is enerzijds kut want moet 3 uur in het OV enkele reis en een hotel, maar kan dan wel dingen doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nogmaals, de Rode Winkel. In Utrecht.
Dat is wel even eng want je moet dan met mensen praten.
Dan zeg je dit is nu mijn broek en die is kut want dat en dat gebeurt er door mijn figuur. Dan vragen ze de maat van die broek, kijken ze keurend naar je kont en buik en gaan zij voor jou door de winkel lopen. Komen ze terug met een stapel broeken om te passen. Tot je er een (of 2 of 5) hebt die naar wens is.
Disclaimer: laatste keer dat ik dit zelf deed is jaren geleden, maar ik was altijd erg tevree.
't ben geen C&A prijzen, dat niet.
Hoe kan dat dan? Je hoort ze daar te passenquote:Op woensdag 13 april 2022 10:23 schreef Clubsoda het volgende:
En met de Rode Winkel kan ik niet zoveel. [B]Laatste keer dat ik er was bracht ik twee broeken terug (omdat ze niet skinny waren!! n/B]) En toen zei ik dat tegen de jongen achter de balie. En toen zei hij: 'oh. Ok.'
...
Een hele rij gemiste kansen blies droevig de aftocht. Doei
Corona. Ik bestelde ze daar om ze rustig thuis te passen (ik had het model al eerder met succes aangeschaft realiseer ik me nu). Dus bij het terugbrengen wilde ik navragen of het model veranderd was en of er dan suggesties waren voor een beter model.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Je hoort ze daar te passen
Nee, C&A spijkerbroeken zijn vreselijkquote:Op woensdag 13 april 2022 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dus altijd C&A spijkerbroek, maar die zijn dus eigenlijk niet gemaakt voor mijn figuur.
Dat is altijd zo kut he.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Wij deden een bestelling bij Hornbach. Dat moest wel want een product dat we nodig hebben is alleen online te bestellen en niet af te halen in de winkel. We betaalden 127 euro verzendkosten. En nu komt de hele bestelling behalve dat product wat de reden was dat er online besteld werd, dat is bij nader inzien toch niet op voorraad.
Ik heb Hornbach gebeld om te vragen of er coulance in die verzendkosten zit en dat wordt voor me uitgezocht.
Dit gaat ons heel veel geld kosten
Ja echt hoor. Voor niets 127 betaald. En dan moeten we nog duurdere planken kopen met ook weer meer dan 100 euro verzendkosten. Ik ben echt nijdig.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Zou ook raar (onbehoorlijk) zijn dat ze niet iets met die kosten doen.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Voor niets 127 betaald. En dan moeten we nog duurdere planken kopen met ook weer meer dan 100 euro verzendkosten. Ik ben echt nijdig.
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Voor niets 127 betaald. En dan moeten we nog duurdere planken kopen met ook weer meer dan 100 euro verzendkosten. Ik ben echt nijdig.
heh, ik zou ook nijdig zijnquote:Op woensdag 13 april 2022 11:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Enschede-Arnhem?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Zou ook raar (onbehoorlijk) zijn dat ze niet iets met die kosten doen.
Vanochtend naar de kapper geweest. Ik was de enige klant dus alle tijd voor mij. Uitgebreid ook ereaders vergeleken![]()
Net een webinar van het UWV gevolgd en zo nog een vervolg erop.
En straks antwoord geven op een meneer die een vacature voor mij heeft in Enschede. Je mag dan wel deels thuiswerken maar toch wel 2 dagen per week op kantoor (geen idee welk bedrijf en of dat evt. goed te bereiken is met ov. Maar denk toch dat hij verder moet zoeken)
Vanavond uiteten met het eetclubje en voor vanmiddag had ik balkon gepland alleen is het totaal niet zonnig.
Mijn mond viel openquote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoezee. Ik krijg een kadobon van 25 euro.
Oh dit is ook wel een goede, als het een optie isquote:Op woensdag 13 april 2022 12:03 schreef fietsie het volgende:
Kan je de hele bestelling niet retour sturen, kosten Hornbach?
Nou ben ik erg op zoek naar werk, maar dat is me echt te gek. Maar meneer heeft ook vrij oppervlakkig naar mijn CV gekeken en hij wil me voorstellen. Dat hoeft dus nietquote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enschede-Arnhem?Dat is heel lang per dag in de trein zitten met 1 of 2 keer overstappen en dat is alleen maar van station naar station en dan ben je er nog niet. Gelukkig dan maar 2 dagen in de week, dat is wel weer mooi.
Hoezeequote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kort maar krachtig.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Zij die gaan genieten van sigmes tong groeten u
Snelle tongsessie en het donker wordt thuis?quote:
Ik heb bij Hornbach wel eens hóóg opgespeeld. Dat hielp.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat vind ik dus ook. Dus doe ik het niet. Ik wacht geduldig tot mijn chagrijn weer over gaat en dan verzin ik wel een oplossing.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:50 schreef Myraela het volgende:
Het is wel een rotsituatie. Maar als ze hebben aangeboden om de hele bestelling te annuleren zou ik hogerop spelen wel een beetje ongepast vinden.
Ja dat kan wel. Maar dan moeten we een bus huren om de rest te gaan halen. Er zijn wel andere leveranciers maar die zijn duurder en hebben niet alles wat we nodig hebben. Dan kost het dus nog meer geld en nog meer moeite.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:55 schreef fietsie het volgende:
Maar annuleren van de hele bestelling is geen optie? Er is geen andere leverancier die de rest wel kan leveren?
Die hebben maar een heel beperkt assortiment. Geen betonpoeren, alleen maar vurenhout, mdf is 3 keer zo duur als Hornbach.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:09 schreef derLudolf het volgende:
Voor hoe zo'n bedrag heb je besteld dan en wat precies? De Bouwcenter hier komt boven de ¤300 gratis bezorgen dacht ik.
Hier is uw 25 euro tegoed bon, mevrouwquote:Op woensdag 13 april 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die hebben maar een heel beperkt assortiment. Geen betonpoeren, alleen maar vurenhout, mdf is 3 keer zo duur als Hornbach.
We hadden voor bijna 800 euro besteld. Vooral hout.
En dan verwachten ze waarschijnlijk ook nog een "dank je wel wat aardig van u"quote:Op woensdag 13 april 2022 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier is uw 25 euro tegoed bon, mevrouw![]()
Ik had de helft van de verzendkosten kwijtschelden wel netjes gevonden. Maar inderdaad, ik geloof niet dat ik meer kan verwachten dan dat. Ik hoopte wel op meer uiteraardquote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef Myraela het volgende:
Wat zouden jullie dan wel een goede oplossing vinden?
Ik snap jouw frustraties overigens wel hoor, LS. En ik vind dat je er juist netjes mee omgaat. Klagen mag altijd. Maar ik vind het gewoon interessant dat andere mensen het juist allemaal zo'n slechte service vinden. Volgens mij verwachten we tegenwoordig echt iets teveel van winkels.De bestelling kon geannuleerd worden, maar dat was vanuit de klant geen optie. Dus de winkel heeft die bezorgkosten gewoon moeten maken. Moeten ze de bezorgkosten dan maar volledig kwijtschelden?
Ik vond het slechte service voor ik las dat ze de bestelling konden annuleren.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik snap jouw frustraties overigens wel hoor, LS. En ik vind dat je er juist netjes mee omgaat. Klagen mag altijd. Maar ik vind het gewoon interessant dat andere mensen het juist allemaal zo'n slechte service vinden. Volgens mij verwachten we tegenwoordig echt iets teveel van winkels.De bestelling kon geannuleerd worden, maar dat was vanuit de klant geen optie. Dus de winkel heeft die bezorgkosten gewoon moeten maken. Moeten ze de bezorgkosten dan maar volledig kwijtschelden?
Ja, dit vooral. Dat had ik een mooi voorstel gevonden. Dan waren er geen extra kosten geweest, alleen wat langer moeten wachten (als dat kon).quote:Op woensdag 13 april 2022 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hornbach lost het nu netjes imo.
Helemaal top zou zijn als ze achteraf gratis nog dat nu niet te bestellen, maar alleen online leverbare onderdeel naleveren. Gratis als in: geen verzendkosten.
quote:Op woensdag 13 april 2022 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Corona. Ik bestelde ze daar om ze rustig thuis te passen (ik had het model al eerder met succes aangeschaft realiseer ik me nu). Dus bij het terugbrengen wilde ik navragen of het model veranderd was en of er dan suggesties waren voor een beter model.
Hier wel mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef Myraela het volgende:
oh wat leukquote:Op woensdag 13 april 2022 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Omg de buren hebben een kudde schapen (met lammetjes!) in de tuin gezet
Ik vind dit zo leuk
Gimme hope, Jomanda! Hope, Jomanda!quote:Op woensdag 13 april 2022 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whehehe. Ik ben contactpersoon voor de alarmknop van de moeder van een vriend. Ik kan nu altijd haar locatie zien en word gebeld als contactpersonen 1-3 niet bereikbaar zijn. In het systeem van dat alarmknopbedrijf sta ik met roepnaam Jomanda. Eikel
Hornbach ken ik niet, maar in mijn ervaring zijn bouwmarkten juist altijd duur met plaatmateriaal die vaak ook nog eens golftquote:Op woensdag 13 april 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die hebben maar een heel beperkt assortiment. Geen betonpoeren, alleen maar vurenhout, mdf is 3 keer zo duur als Hornbach.
We hadden voor bijna 800 euro besteld. Vooral hout.
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Omg de buren hebben een kudde schapen (met lammetjes!) in de tuin gezet
Ik vind dit zo leuk
Hoe zijn de voorwaarden? Kun je niet alles terugsturen en dan alle kosten incl verzendkosten terugkrijgen?quote:Op woensdag 13 april 2022 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hornbach is met veel dingen echt verreweg het goedkoopst. Ik kijk zeker ook voor prijzen bij andere bedrijven. Maar we komen bijna altijd weer bij Hornbach uit.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hornbach ken ik niet, maar in mijn ervaring zijn bouwmarkten juist altijd duur met plaatmateriaal die vaak ook nog eens golft![]()
Had begrepen dat 18mm okoume tegenwoordig ¤85 per plaat is, heb het ook al eens voor ¤42 thuis geleverd gekregen.
Het werd niet donker door de tongsessie, heb jij dat wel?quote:Op woensdag 13 april 2022 12:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Snelle tongsessie en het donker wordt thuis?
Hoe was het met De Tulp? Sigme is er verdacht stil over.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef Vanyel het volgende:
Nvm de l_s optie, die was al afgeschoten.
[..]
Het werd niet donker door de tongsessie, heb jij dat wel?![]()
Doet nog niet veelquote:Op woensdag 13 april 2022 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was het met De Tulp? Sigme is er verdacht stil over.
Zeer een lekker Duits liedje op voor een zuigdansjequote:Op woensdag 13 april 2022 14:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet stofzuigen maar ik heb 0 motivatie.
Ik ben nu robotstofzuigers aan het googlen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeer een lekker Duits liedje op voor een zuigdansje
Heb je zo'n leuke met die verstelbare sprieten?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:01 schreef Myraela het volgende:
M'n groeilamp is binnen.Nu vind ik dat al m'n planten echt als een malle moeten groeien.
Medion is goedkoop maar ook stuk dommer.quote:
Ohnee, die vond ik juist verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je zo'n leuke met die verstelbare sprieten?
Ik heb vandaag de eerste tomaten onder de groeilamp vandaan gehaald. Ze werden wat te groot.
Voor permanent in je woonkamer is zoiets als wat jij hebt veel mooier inderdaad. Prima keuzequote:Op woensdag 13 april 2022 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, die vond ik juist verschrikkelijk.Ik heb hem voor de kamerplanten in m'n woonkamer, dus ik wilde een iets subtielere. Dit is eigenlijk gewoon een zwarte paal. Kan zo staand, maar kan hem ook ophangen als dat ooit makkelijker is.
[ afbeelding ]
Die zijn inderdaad wel echt goedkoop....hmm toch eens over nadenken.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Medion is goedkoop maar ook stuk dommer.
Kan wel zuigen en dweilen als je de goeie hebt.
De koopjesbak van de Intratuin!quote:Op woensdag 13 april 2022 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor permanent in je woonkamer is zoiets als wat jij hebt veel mooier inderdaad. Prima keuze
Waar heb jij die toffe platen aan de muur vandaan? Ik zoek zoiets voor in de woonkamer.
Gaan ze niet scheef groeien zo?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnee, die vond ik juist verschrikkelijk.Ik heb hem voor de kamerplanten in m'n woonkamer, dus ik wilde een iets subtielere. Dit is eigenlijk gewoon een zwarte paal. Kan zo staand, maar kan hem ook ophangen als dat ooit makkelijker is.
[ afbeelding ]
Die kaarten zijn ook echt gaaf inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De koopjesbak van de Intratuin!Eigenlijk gekocht als tijdelijke oplossing, maar ondertussen hangen ze er al 2 jaar en nog niets toffers gevonden. Muurdecoratie is altijd zo lastig. Ik heb ooit een oude schoolkaart van Rotterdam bij de kringloop laten liggen, en daar heb ik nog altijd spijt van.
Ik heb dan ook altijd het gevoel alsof ik dan ook niks anders kan doenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit al de hele dag een beetje te wachten. Tot de schilder klaar is, op mijn bestelling (die met de verzendkosten), op J, op de boekhouder, op een leverancier. Ik kan niet zo goed tegen dit soort dagen.
Ja, ik denk het wel. Voor mooie groei zou een lichtpunt erboven het mooiste zijn. Maar ik weet niet hoe ik dat met de verschillende hoogtes van de planten en op een mooie manier het best zou kunnen doen. Ik hoop dat het scheelt dat ze niet op een volledig donkere plek staan, hoop met de lamp vooral een extra boost te geven.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Gaan ze niet scheef groeien zo?
Ik heb een spriet en een gewoon lampje maar ze groeien hier echt heel snel naar het licht toe.
Ik zou iets van een ketting maken zodat je de lamp in hoogte kunt verstellen. Het is wel schipperen inderdaad met hoge en lage planten met lampen. Tenzij je die sprieten hebt dus. Ik heb mijn lichtbakken wat scheef gezet. Ziet er niet uit maar ze staan er ook niet om mooi te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Voor mooie groei zou een lichtpunt erboven het mooiste zijn. Maar ik weet niet hoe ik dat met de verschillende hoogtes van de planten en op een mooie manier het best zou kunnen doen. Ik hoop dat het scheelt dat ze niet op een volledig donkere plek staan, hoop met de lamp vooral een extra boost te geven.
Precies. Ik probeerde wel wat te doen maar dat leidde vandaag alleen maar tot nog meer wachten op nog meer mensenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd het gevoel alsof ik dan ook niks anders kan doen
Gecondoleerd borisz.quote:
Dat zal hun ervaring zijn met mensen die dénken dat iets kapot is en dan is dat niet zo.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb de tandarts overleefd. Ik gruwel alleen zo van het gebrek aan efficiëntie. Dat ik perse een afspraak moet maken samen met mijn kind en dat die dan vervolgens zich a) een half uur lang stierlijk zit te vervelen terwijl ik aan de beurt ben en b) alle 'adviezen' van de tandarts zit na te papegaaienEn dat ik bij het maken van de afspraak vertelde dat mijn kroon kapot is en of ik daar niet ook meteen een afspraak voor kan maken. Ja nee, dat kan niet want oh jee oh jee, dan ruimen we tijd voor je in en is het misschien wel niet nódig. Dus nee, over een maand mag u op controle komen. En dan, drie seconden in de controle: ja, die kroon is dus kapot, daar moet je een nieuwe afspraak voor maken
![]()
![]()
![]()
Over. een maand. Mozes kriebel, waarom GELOOF je mensen met een klacht niet gewoon?
![]()
Goed, dus. Over een maand weer naar de tandarts. Einde rant.
I feel you. Te frustrerend dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb de tandarts overleefd. Ik gruwel alleen zo van het gebrek aan efficiëntie. Dat ik perse een afspraak moet maken samen met mijn kind en dat die dan vervolgens zich a) een half uur lang stierlijk zit te vervelen terwijl ik aan de beurt ben en b) alle 'adviezen' van de tandarts zit na te papegaaienEn dat ik bij het maken van de afspraak vertelde dat mijn kroon kapot is en of ik daar niet ook meteen een afspraak voor kan maken. Ja nee, dat kan niet want oh jee oh jee, dan ruimen we tijd voor je in en is het misschien wel niet nódig. Dus nee, over een maand mag u op controle komen. En dan, drie seconden in de controle: ja, die kroon is dus kapot, daar moet je een nieuwe afspraak voor maken
![]()
![]()
![]()
Over. een maand. Mozes kriebel, waarom GELOOF je mensen met een klacht niet gewoon?
![]()
Ik word een beetje moe van mensen die dénken want daar zijn mensen die gelijk hebben altijd de dupe van blijkbaar. Ik heb al zo vaak vertraging opgelopen in de zorg daardoor, van kronen tot bevallen tot hartritmestoornissen. Ik weet dat dit allemaal opnieuw klinkt als een elitaire rant maar ik heb dagen een knoop in mijn maag voor zo'n bezoek terwijl ik de tandarts verder niet eng vind.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal hun ervaring zijn met mensen die dénken dat iets kapot is en dan is dat niet zo.
en als je op een controle direct iets gaat repareren dan kan je maar 1x consultkosten in rekening brengen
Het hoeft niet enorm netjes. Zeg maar geen capuchontruien maar wel nette T-shirts, jeans zonder gaten, sneakers oké als ze schoon en heel zijn. De consensus lijkt te zijn een nette (spijker)broek, t-shirt of blouse, vestje of (spijker)jasje.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:20 schreef gcjoel het volgende:
Ik koop mijn spijkerbroeken altijd bij C&A op een of andere manier passen die altijd goed. Helaas gaan ze niet altijd heel lang mee, maar daar is de prijs ook naar. Verder vaak moeite met broeken dus daarom toch altijd maar die.
Verder nog tips voor Tele:
Ik weet niet hoe netjes je naar je werk moet want dit is wel casual, maar deze heb ik.
Ze hebben ze nu niet meer zie ik
https://www.america-today(...)-2422002006+100.html
maar ik leef echt in deze broek. Dit soort broeken vooral. Deze zijn altijd al behoorlijk lang als je die 32 pakt.
Bij mij met ook 1.80 zitten ze top.
Bijenkorf heeft er nog een paar zie ik: https://www.debijenkorf.n(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
haha
maar dit soort broeken zie je in veel winkels en zijn echt top voor lange benen en door het elastiek vaak ook heel goed te doen in kleinere maten.
Ben je al lang patient bij deze tandarts? Want dan zou hij je moeten kennen en weten dat wanneer jij iets zegt het aardig kan kloppen. Zo reageert mijn tandarts in ieder geval wel gelukkig (en de assistente ook want anders kom je daar weer niet langs)quote:Op woensdag 13 april 2022 17:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van mensen die dénken want daar zijn mensen die gelijk hebben altijd de dupe van blijkbaar. Ik heb al zo vaak vertraging opgelopen in de zorg daardoor, van kronen tot bevallen tot hartritmestoornissen. Ik weet dat dit allemaal opnieuw klinkt als een elitaire rant maar ik heb dagen een knoop in mijn maag voor zo'n bezoek terwijl ik de tandarts verder niet eng vind.
Anyways, ik wil best een dubbel consult betalen hoor, de schoorsteen van de tandarts moet ook rokenMaar we hadden deze vervolgafspraak ook best een maand geleden kunnen inplannen voor volgende week, dan hadden we kunnen controleren of ik gelijk heb
, een dubbel consult kunnen afrekenen
en ik had niet nog een maand met een gek gat in mijn smoel gelopen
Maar goed.
Nee, nog niet ontzettend lang. Behalve deze snertkroon heb ik een vrij probleemloos gebit dus verder nooit contact gehad buiten controle.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben je al lang patient bij deze tandarts? Want dan zou hij je moeten kennen en weten dat wanneer jij iets zegt het aardig kan kloppen. Zo reageert mijn tandarts in ieder geval wel gelukkig (en de assistente ook want anders kom je daar weer niet langs)
Het was de oma waarmee ik een goede band had en de beste tov andere opa en oma.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gecondoleerd borisz.
Je hebt fijne herinneringen aan Oma heb ik begrepen in de afgelopen jaren.
Ik zou ook helemaal gefrustreerd zijn hoorquote:Op woensdag 13 april 2022 17:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word een beetje moe van mensen die dénken want daar zijn mensen die gelijk hebben altijd de dupe van blijkbaar. Ik heb al zo vaak vertraging opgelopen in de zorg daardoor, van kronen tot bevallen tot hartritmestoornissen. Ik weet dat dit allemaal opnieuw klinkt als een elitaire rant maar ik heb dagen een knoop in mijn maag voor zo'n bezoek terwijl ik de tandarts verder niet eng vind.
Anyways, ik wil best een dubbel consult betalen hoor, de schoorsteen van de tandarts moet ook rokenMaar we hadden deze vervolgafspraak ook best een maand geleden kunnen inplannen voor volgende week, dan hadden we kunnen controleren of ik gelijk heb
, een dubbel consult kunnen afrekenen
en ik had niet nog een maand met een gek gat in mijn smoel gelopen
Maar goed.
Het probleem is meestal de assistente die geen tijd wil verdoen van de tandarts door naar de klant te luisteren. Want de klant heeft heel vaak geen gelijk en als je dan een paar keer zo je neus hebt gestoten dan hou je er maar helemaal mee opquote:Op woensdag 13 april 2022 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben je al lang patient bij deze tandarts? Want dan zou hij je moeten kennen en weten dat wanneer jij iets zegt het aardig kan kloppen. Zo reageert mijn tandarts in ieder geval wel gelukkig (en de assistente ook want anders kom je daar weer niet langs)
En ik heb een enorm slecht gebit en woon haast bij de tandartsquote:Op woensdag 13 april 2022 17:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, nog niet ontzettend lang. Behalve deze snertkroon heb ik een vrij probleemloos gebit dus verder nooit contact gehad buiten controle.
Des te prettiger dat je een tandarts hebt die je fijn behandeltquote:Op woensdag 13 april 2022 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En ik heb een enorm slecht gebit en woon haast bij de tandartsAls ik bel en zeg "denk dat ik of een breuk in de wortel heb of een beginnende wortelpunt ontsteking" dan weten ze ook dat het het een of het ander is. Laatste keer was het de ontsteking
Wij doen ons kind meestal met zijn vader naar de tandarts. Komt altijd toevallig zo uit op zijn dagquote:Op woensdag 13 april 2022 16:53 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa, dat zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 13 april 2022 18:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij doen ons kind meestal met zijn vader naar de tandarts. Komt altijd toevallig zo uit op zijn dag
Münsterland is de regio rond Münster in Westfalen. Vanwaar veel seizoensarbeiders elk jaar naar Nederland kwamen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:47 schreef fietsie het volgende:
Zijn er hier (Oost-Nederlandse) mensen die bekend zijn met de plaats "Velderen in Munsterland" ?
Mijn Google skills laten me in de steek; rond 1801 zou deze plaats zo geheten moeten hebben aangezien het in een huwelijksakte van een huwelijk, gesloten in Rotterdam, staat. En wat in Rotterdam op papier gezet is moet natuurlijk juist zijn, want Rotterdam.
Nou ja, ik zou een kleine 2 uur enkele reis ook wel vrij veel vinden voor een relatie waarvan je nog niet eens weet of het wat gaat worden. Als het dik aan was en hij verhuist dan 2 uur hiervandaan, ok. Maar voor zomaar iemand 2 uur reizen, niet mijn hobby.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Münsterland is de regio rond Münster in Westfalen. Vanwaar veel seizoensarbeiders elk jaar naar Nederland kwamen.
Of Münster gesproken, al paar dagen weinig contact met mijn Münsterse, dus gisteren naar gewoon concreet gevraagd. maar ze zag het vanwege de afstand niet zitten om verder iets te hebben. Ik vind het een stom argument, maar ja. Het is nog geen 2 uur, had meer zoiets van "zie wel waar het schip strand" maar daar had ze slechte ervaringen mee ofzo.
Gecondoleerd.quote:
Helaasch.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:37 schreef derLudolf het volgende:
Dat dat (dik aan) het werd wou ze dan volgens mij d'r zelf voorkomen. Tja, ik stond d'r misschien net andersom in, zien wel of het iets wordt en dan vinden we daarin wel een weg.
Ach ja, ik ben allang blij dat het niet aan mij lag ofzoEn was nog wel welkom om het flesje Sloveense wijn langs te brengen.
Ach dat zien we dan wel weer eerst maar eens iemand weer treffenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch.![]()
Volgend keer dan maar iets dichterbij?!
Gecondoleerd en veel sterktequote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 19:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Münsterland is de regio rond Münster in Westfalen. Vanwaar veel seizoensarbeiders elk jaar naar Nederland kwamen.
Of Münster gesproken, al paar dagen weinig contact met mijn Münsterse, dus gisteren naar gewoon concreet gevraagd. maar ze zag het vanwege de afstand niet zitten om verder iets te hebben. Ik vind het een stom argument, maar ja. Het is nog geen 2 uur, had meer zoiets van "zie wel waar het schip strand" maar daar had ze slechte ervaringen mee ofzo.
Allemaal vallen zetten en vooral zooi opruimen. Spek werkt uitermate effectief in een val.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedenavond!
Heerlijk uiteten geweest met de eetclub, nu overvol.
Jammer @:derLudolf
Leuk info op flatapp, schijnt dat de halve flat last heeft van muizen. Hier zateze tenminste nog op het balkon, elders schijnen ze ook binnen te wonen. De diva’s wonen hier niet vanwege muizen maar hopelijk doen ze toch wat ze doen moeten
Mijn ervaring was pindakaas, binnen 1 dagquote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allemaal vallen zetten en vooral zooi opruimen. Spek werkt uitermate effectief in een val.
Bij mij binnen een uur. Had eerder kunnen zijn, maar ik had het stukje spek niet goed vastgemaakt. Ik hoorde de muis wel, maar spek was uit de val verdwenen.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn ervaring was pindakaas, binnen 1 dag![]()
Mijn vallen staan nu in 2 andere huizen
Katten(geur) in je huis zijn(/is) meestal al afschrikwekkend genoeg is mijn ervaring. Tenzij de muis ziek is, dan willen ze nog wel eens het huis binnenkomen en recht op een kat af banjeren.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allemaal vallen zetten en vooral zooi opruimen. Spek werkt uitermate effectief in een val.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.food-of-dream.com/publication/65817/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral "frau Harm" als chat vind ik.. ehm.. opmerkelijkRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:22 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen..
Ik had een boete..
Uit Duitsland..
@:duitslandkenners, is dit een juiste afzender?Was je er uberhaupt op enig moment? (ik kan geen plaatjes zien hier op werkplek verder)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral "frau Harm" als chat vind ik.. ehm.. opmerkelijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
https://www.consumentenbo(...)uchttijden-gewijzigdquote:Op donderdag 14 april 2022 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aaargh, British airways past ineens onze vlucht aan van in de ochtend naar in de avond. De eerste vlucht is er nog gewoon maar is duurder geworden. Mogen ze dat zomaar? Ik hang al heeeeeel lang in de wacht bij ze..
bedanktquote:Op donderdag 14 april 2022 10:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
https://www.consumentenbo(...)uchttijden-gewijzigd
Goedemorgen..
Ik had een boete..
Uit Duitsland..
@:duitslandkenners, is dit een juiste afzender?Yep. Duitse bekeuringen zijn fraai. En goedkoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral "frau Harm" als chat vind ik.. ehm.. opmerkelijkik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Goedkoop zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 14 april 2022 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Yep. Duitse bekeuringen zijn fraai. En goedkoop.
Was je daar wel?quote:
Je wilde even nagaan of de theoretische maximale snelheid van je auto ook in de praktijk klopte?quote:
Goedemorgen..
Ik had een boete..
Uit Duitsland..
@:duitslandkenners, is dit een juiste afzender?Heb je ook puntjes verzameld in Flensburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral "frau Harm" als chat vind ik.. ehm.. opmerkelijk![]()
Afzender lijkt wel te kloppen als ik op het telefoonnummer Google. In D heb je niet echt een CJIB voor verkeersboetes maar is het meer lokaal. In Bremen krijg je van het Ordnungsamt post.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 14-04-2022 13:10:28 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Wacht maar tot je het Nederlandse equivalent in de bus hebt. Dan weet je weer dat de Duutsers goedkoop zijn.quote:
Je zou zeggen dat parkeren een aangelegenheid is van de gemeente en niet van Carabinieri. Tegenwoordig worden boetes doorgestuurd en inbeslagname van rijbewijs is voor heel Europa.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Was je daar wel?
Balen!
Wij hadden er ooit eentje in Florence. Wegens parkeren waar het niet mag.
Weken later een vodje van de Italiaanse carabinieri. Nooit betaald
Ik werd afgeleidquote:Op donderdag 14 april 2022 12:47 schreef sigme het volgende:
Ik ga een uurtje in de zon lopen en kijken of ik inspriratie kan vinden om &%*&^%![]()
![]()
&*^%*&^% om te zetten in een luchtig en vermakelijk blaadje voor m'n feuilleton.
Dat kan ik me voorstellen, wat gaafquote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betrapt!? de bever?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nice. wat voor soort wolf is dit?quote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens een poging gedaan om uit te zoeken wat het verschil is tussen boom- en steenmarter, maar volgens mij kunnen zelfs deskundigen ze niet uit elkaar houden. Als ik het goed onthouden heb zijn boommarters een stuk zeldzamer dan steenmarters, dus ik hou het op een steen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:04 schreef derLudolf het volgende:
Zo ver was ik ookGezien het witte denk ik een steenmarter? Boommarters zijn wat vuiler op de buik.
Da’s een uiterst productieve dagquote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lentebeesten![]()
Ik heb verse asperges![]()
En nieuwe aardappeltjes![]()
En kalfsworst![]()
En lammetjes in de wei bij de boerderijwinkel![]()
Vervolgens ging ik mijn katten vers lamsvlees voeren. En ligt kalf voor mij in de pan![]()
Tevens heb ik nu -geloof ik- vijf broeken, vier shirts en twee paar sneakers erbij
Oh, dat is gaafquote:Op donderdag 14 april 2022 13:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was na mijn werkdag hequote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe wat voor sneakers heb je gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand nog sneakers wil: ik heb een kortingscode voor een tientje..
Ging daar bestellen, maar de betaling van de eerste order liep vast. Tweede, identieke bestelling gedaan die ik wel kon betalen.
Dus gisteren gemaild met het verzoek de andere openstaande bestelling te annuleren. Dat hebben ze keurig gedaan maar dan kom je dus in de geautomatiseerde trein van ‘sorry, we moesten uw bestelling annuleren en hier heb je een kortingscode als troost ‘![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meteen weer klaar voor dit jaar..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik vind het zo tof om iedere keer te lezen dat het toch gelukt is met het huis..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik deed een soort van poging overdag nog wat extra te slapen omdat vannacht mujn reeks nachtdiensten starten, en we morgen midden op de dag een afspraak bij een keukenzaak hebben . Echt klote timing, maar ja, anders werd het weer een week later en qua levertijden zitten we nu al in oktober.
Ik ben nu echt brak
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vind het zo tof om iedere keer te lezen dat het toch gelukt is met het huis..
Ook voor myraela en gcjoel
Kunnen jullie al een beetje een planning maken met de mensen die dingen moeten doen?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik vind het nog steeds een beetje onwerkelijk dat het gelukt is. Maar heb er tegelijkertijd enorm veel zin in om daar te gaan wonen!
Goedemorgen..
Ik had een boete..
Uit Duitsland..
@:duitslandkenners, is dit een juiste afzender?Te snel onderweg? En nu een verrassingsfoto gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral "frau Harm" als chat vind ik.. ehm.. opmerkelijkGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja het is angstvallig stil als er om details wordt gevraagd. Ben nu des te nieuwsgierigerquote:Op donderdag 14 april 2022 19:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Te snel onderweg? En nu een verrassingsfoto gekregen?
Hahah. Jup 17 km/h te snel..quote:Op donderdag 14 april 2022 19:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja het is angstvallig stil als er om details wordt gevraagd. Ben nu des te nieuwsgieriger
17 Kmh te snel. Dan valt de rekening nog wel mee. Tot 20 Kmh te snel is het een waarschuwing. Daarboven wordt het gezien als gevaarlijk weggedrag. Meteen een stuk duurder en een extra gratis punten in een noord Duitse stad.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hahah. Jup 17 km/h te snel..
Mn zusje en ik zijn nu aan het debateren wie er op de foto staat
Inb4 *foto's van je zusje*
Oh maar dat zal dan nog wel meevallen toch? Je kunt altijd de bon naar je zusje proberen te schuiven in de hoop dat ie kwijt raakt. Dat is een maat uit Frankrijk wel een paar keer gelukt. Dan kregen wij een bon van hem op naam, maar we kregen nooit een bon.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hahah. Jup 17 km/h te snel..
Mn zusje en ik zijn nu aan het debateren wie er op de foto staat
Inb4 *foto's van je zusje*
Niet je favoriet dus ( ik vind die Noortje niet echt wat)quote:Op donderdag 14 april 2022 20:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Passion kijken.
Nu al ergeren aan Ruud de Wild.
Ik vind hem op de radio al een irritante vent.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet je favoriet dus ( ik vind die Noortje niet echt wat)
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind hem op de radio al een irritante vent.
En nu is hij aangenomen als verteller, maar volgens mij heeft hij nog geen vijf zinnen achter elkaar gezegd zonder fouten
Ben het met je eens hoor. Al vond ik zijn vervanger op de radio nog ergerquote:Op donderdag 14 april 2022 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind hem op de radio al een irritante vent.
En nu is hij aangenomen als verteller, maar volgens mij heeft hij nog geen vijf zinnen achter elkaar gezegd zonder fouten
Doetinchemquote:Op donderdag 14 april 2022 21:46 schreef Barreltje het volgende:
Waar is de passion dit jaar eigenlijk?
Mooie tekstquote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Vrij naar Toon Hermans![]()
Mooie tekst op de kaart.
In IJmuiden gegeten net.
Als er iemand klaar was om te gaan was het oma wel. Tot op het allerlaatste moment de regie in eigen hand proberen te houden. Op naar zaterdag en ik denk dat er bij mijn moeder daarna pas het de klap komt. Die zit nog vol in regelmodus. Dat bleek vandaag iig aan alles.
Mooie tekst. Spreekt echt eigenheid uitquote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tekst op de kaart.
In IJmuiden gegeten net.
Als er iemand klaar was om te gaan was het oma wel. Tot op het allerlaatste moment de regie in eigen hand proberen te houden. Op naar zaterdag en ik denk dat er bij mijn moeder daarna pas het de klap komt. Die zit nog vol in regelmodus. Dat bleek vandaag iig aan alles.
Mooi dat het zo gaat. En de regelmodus is een bijzonder nuttige modus, niet alleen voor het regelwerk.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tekst op de kaart.
In IJmuiden gegeten net.
Op Nederland 1 denk ik.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:46 schreef Barreltje het volgende:
Waar is de passion dit jaar eigenlijk?
Na tegelen komt voegen.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie tekst![]()
En die klap, die komt inderdaad vaak later. Als het stiller om je heen wordt qua aandacht en het tegelwerk voorbij is. Sterkte daar…
Demmit autocorrectquote:
Mooie tekst.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tekst op de kaart.
In IJmuiden gegeten net.
Etappe 09? Mooi langs de Kromme Rijn en bomen in bloesem.quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:46 schreef borisz het volgende:
Mogge
Richting Utrecht voor Utrecht (vanaf Dafneschippersbrug) - Odijk. Limespad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een kater..![]()
Maar wel een goede avond gehad👍🏼 En 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het klaar.
Ik heb een kater..![]()
Maar wel een goede avond gehadFijn dat het nu klaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik heb een kater..![]()
Maar wel een goede avond gehadHopelijk kan hij het nu ook afsluiten. Dan heb je echt rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een kater..![]()
Maar wel een goede avond gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8 en een deel van 9. 🙂quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Etappe 09? Mooi langs de Kromme Rijn en bomen in bloesem.
Lieve tekst voor Oma van Toon.
Vannacht in dromen gewandeld vanaf Zeist (?) , verkeerde afslag en l
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is best nog wel even na de break uo toch Barrel?
Kwam dat uit het niks of hebben jullie wel contact gehouden in de tussentijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]Fijn dat jij er iig ook wat aan had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#endooorrrrrr
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |